Γράφει ο mitsos175
Κατ΄ αρχήν θα αρχίσουμε με τα ψέματα της, που αναπαράγονται από τα ΜΜΕ. Πως τάχα μόνο η "Ιερά Σύνοδος" έχει δικαίωμα να αφορίσει.
Από την εγκυκλοπαίδεια διαβάζουμε για το μεγάλο συγγραφέα Λασκαράτο:
Κατ΄ αρχήν θα αρχίσουμε με τα ψέματα της, που αναπαράγονται από τα ΜΜΕ. Πως τάχα μόνο η "Ιερά Σύνοδος" έχει δικαίωμα να αφορίσει.
Από την εγκυκλοπαίδεια διαβάζουμε για το μεγάλο συγγραφέα Λασκαράτο:
“Στις 16/28 Φεβρουαρίου 1856, ο μητροπολίτης Κεφαλλονιάς Σπυρίδων Κοντομίχαλος, αφόρισε αρχικά το βιβλίο «Τα μυστήρια της Κεφαλλονιάς» με την παραίνεση προς τον συγγραφέα να το αποσύρει και να το καταστρέψει. Αφού αυτό δεν έγινε, μερικές μέρες αργότερα αφόρισε τον ίδιο τον Ανδρέα Λασκαράτο... Ο Λασκαράτος καταφεύγει κυνηγημένος στη Ζάκυνθο, αλλά τον ίδιο χρόνο αφορίζεται και εκεί, από τον μητροπολίτη της, Νικόλαο Κοκκίνη”.
Άρα αφορίζει και μόνος του ο μητροπολίτης. Ας δουν τους κανόνες που οι ίδιοι φτιάχνουν και λένε ότι πιστεύουν. Ο λόγος είναι πολύ απλός: Αν αργότερα φανεί ότι ο αφορισμός ήταν λάθος κίνηση, να μην εκτεθούν όλοι μαζί.
Τώρα γιατί η εταιρεία Εκκλησία ΑΕ δέχεται ακόμα ένα συντριπτικό χτύπημα;
Την άποψη μας για τους αφορισμούς, την Ιερά Εξέταση κλπ, την διατυπώσαμε πάρα πολλές φορές. Είναι στα επιχειρήματα μας εναντίον των υποκριτών παπάδων.
Ακόμα περισσότερα έχουμε πει κι έχουμε σούρει (δικαίως) στο φασίστα Αμβρόσιο.
Από την άλλη μεριά όμως εκείνος που πραγματικά αξίζει αφορισμό, όπως τον εννοούν οι θεούσες, είναι ο Μητσοτάκης: Διεφθαρμένος, αδίστακτος, έβλαψε το Χριστιανισμό, όσο δεν μπόρεσαν οι Ρωμαίοι Αυτοκράτορες, όπως ο Νέρωνας ή ο Καλιγούλας.
Το πλήγμα εδώ είναι πως ακόμα μια φορά οι μάσκες των παπάδων έπεσαν: Είναι όλοι τους κομματόσκυλα. Κι αυτό υπενθυμίζει ο παμπόνηρος Αμβρόσιος που πάει να βγάλει την ουρά του απέξω παρουσιαζόμενος ως δήθεν υπερασπιστής της πίστης.
Συν τον αποπροσανατολισμό, αφού ξέρει καλά πως καμία απολύτως επίπτωση δεν θα έχουν οι αφορισμένοι κηφήνες. Δεν είμαστε στο Μεσαίωνα. Ευτυχώς.
Η εταιρεία Εκκλησία ΑΕ ήρθε σε πάρα πολύ δύσκολη θέση με την εμφάνιση του κορονοϊού στη χώρα μας.
Γράψαμε σχετικά πως αυτό είναι το ουσιαστικό τέλος του Χριστιανισμού, αφού χτυπήθηκαν καίρια δόγματα.
Αν το “Σώμα του Χριστού” μεταδίδει παθογόνους οργανισμούς, τότε δεν είναι Άγιο. Από αυτό δεν μπορούν να ξεφύγουν με τίποτα οι παπάδες, όπως στο Μεσαίωνα, που δεν γνωρίζαμε την ύπαρξη των μικροβίων.
Με το κλείσιμο των ναών λοιπόν, παραδέχτηκαν πως ένα από τα πιο ουσιαστικά τους δόγματα είναι λάθος! Αυτό εξόργισε μια μικρή αλλά μαχητική μερίδα χριστιανών Ταλιμπάν. Άλλωστε δεν έμειναν και πολλοί Χριστιανοί.
Ο Αμβρόσιος λοιπόν θέλει αυτούς τους φανατικούς. Ο σκοπός δεν είναι να χτυπήσει το Μητσοτάκη αλλά τους άλλους ανταγωνιστές του μέσα στην Ιερά Σύνοδο. Και βέβαια το Ιερόν emo που με την απόφαση να πειθαρχήσει στο κόμμα (τη ΝΔ), έκλεισε το μαγαζί κι έμειναν χωρίς τυχερά οι παπάδες. Οπότε καταλαβαίνετε τι γκρίνια και τι νεύρα έχουν.
Εμείς είμαστε υπέρ του χωρισμού κράτους - μπάχαλο και θεομπαιχτών εμπόρων φρούδων ελπίδων.
Εκεί που τσαντίστηκε ο Αμβρόσιος ήταν στο εξής: Κλείσανε οι παπάδες τα μαγαζιά τους για δυο μήνες περίπου, οπότε μειώθηκε ο τζίρος. Όλα αυτά για να μην κολλήσει το ποίμνιο ιό. Ως εδώ καλά.
Όμως τώρα ο Κούλης τα ανοίγει όλα και μάλιστα καλεί και τους άρρωστους τουρίστες απ' έξω!
Που θα πει πως όλα αυτά έγιναν, όχι για να γλυτώσουμε εμείς, αλλά για να κάνει την προπαγάνδα η ΝΔ, να κάνει πρόβα δικτατορίας, να περάσει κάποια νομοσχέδια, που δεν υπήρχε περίπτωση να τα περάσει αλλιώς και φυσικά να πλιατσικολογήσει.
Αυτά τα ξέρει ο Αμβρόσιος. Και σου λέει “μας την έφερε ο αφορεσμένος”. Γιατί τώρα θα κολλάνε και στην Εκκλησιά, αλλά και στα Μέσα Μεταφοράς κι όπου γίνεται χαμός, αλλά δεν θα το λένε. “Από τι πέθανε; Από ενδονοσοκομειακή λοίμωξη, καρδιά, ζάχαρο, Καβασάκι, Γιαμάχα, τσουτσουγκαμούσι ή πτώση μετεωρίτη....”
Όταν λοιπόν ακούς παπάδες να μιλάνε για οτιδήποτε, να έχεις υπόψη, πως θέλουν χρήμα και εξουσία. Μιλάνε πάντα με το χέρι τους στη τσέπη μας και κανείς τους δεν εξαιρείται.
Υ.Γ: Γιατί όταν ο Αμβρόσιος είχε αφορίσει το γλοιώδες τσιράκι του Κοντομηνά, Δήμο Βερύκιο δεν είχε γίνει ο σημερινός χαμός;
Δημοσίευση σχολίου