Home » , » Δομημένο Γαλάζιο Βιογραφικό

Δομημένο Γαλάζιο Βιογραφικό

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020 | 8:05 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Όνομα: Παρδαλό
Επίθετο: Κατσίκι
Παππούς: Χανς Γκεσταπίτης
Μπαμπάς: Κομματόσκυλο
Νονός: Μητσοτάκης

Σπουδές: ΜΑΚΙ - ΔΑΠ - ΟΝΝΕΔ - ΝΔ - Χρυσοί Ναζί και μετά πάλι ΝΔ (Ισούται με 10 πτυχία)

Προσόντα: Ρουφιανιλίκι, τζάμπα μαγιά, λαμογιές, πατριδοκαπηλία, τυμβωρυχία, απάτες.

Χόμπι: Αρχαιοκαπηλία (Όπως ο νονός), προδοσία, σανοφαγία, σαδομαζοχισμός.

Γλώσσα: Μεγάλη και υγρή. Ότι πρέπει για γλείψιμο πισινών.

Επαγγελματική σταδιοδρομία:
Κηφήνας ως τα 30
Αφισοκολλητής στην προεκλογική περίοδο
Χαχόλος κομματικών συγκεντρώσεων
Τρολλ
Τραμπούκος
Διορισμένος στο δημόσιο αξιοκρατικά με μέσον
Καταχραστής δημοσίου χρήματος
Εξαγωγέας κλεμμένων χρημάτων στο εξωτερικό.

Θρησκεία: ΧΟ (Χριστιανοταλιμπάν Ομοφοβικός).

Α και ΟΥ και ΟΥ ΔΑΠ εξωτερικού
Ζήτω η Νέα Δημοκρατία
Η Μαρέβα είναι υπέρκομψη
Στη χούντα κοιμόμαστε με τα παράθυρα ανοικτά. (Το καλοκαίρι)

Και με τον Κούλη κοιμούνται όρθιοι.

Τα παραπάνω “προσόντα” δεν τα έχω, είναι αλήθεια. Οπότε όντως είμαι άνεργος εξαιτίας του βιογραφικού μου. 
Δεν είναι δομημένο, επίσης δεν είμαι μέλος της ΝΔ. Μπορεί να έχω πολλά προσόντα, αληθινό πτυχίο, να ξέρω ξένη γλώσσα, να είμαι έντιμος, να έχω δουλέψει πραγματικά και όχι τον κόσμο, αλλά αυτά είναι μειονεκτήματα!
Δεν μπορώ να σκύψω να φιλήσω κατουρημένη ποδιά πράγμα που είναι απαραίτητο για καριέρα σήμερα.

Επίσης ψάχνω και στο ίντερνετ, ρωτάω γνωστούς... αλλά φαίνεται πως ψάχνω λάθος. Δεν κάνω like στις κουταμάρες γαλάζιων ηλιθίων, ούτε ψάχνω στα κομματικά γραφεία αθλίων παρασίτων, όπου εκεί έχω ακούσει πως βρίσκεις δουλειά, αλλά κολλάς Κορονοϊό από το γλείψιμο οπισθίων.
Και αφού είμαι σχετικά μεγάλος σε ηλικία με υποκείμενα νοσήματα και αξιοπρεπής, αποφεύγω τα μέρη αυτά.

Φυσικά οι άνεργοι ξέρουμε και τα προσόντα μας και τις προσπάθειες που κάνουμε, για να βρούμε δουλειά και γιατί είμαστε άνεργοι. Η εταιρεία που δούλευα πχ έκλεισε στο α' Μνημόνιο.
Γι αυτό ακριβώς εξοργιστήκαμε με ένα παράσιτο που τα βρήκε όλα έτοιμα και παίζει με τον πόνο μας.

Η Νοοτροπία του νεογιδοκράτη όμως αυτή είναι: Δεν φταίνε οι ίδιοι που δημιουργούν τα προβλήματα, φταίνε μόνο “οι άλλοι”.
Υπάρχει ανεργία; Φταίμε οι άνεργοι! 
Θα κολλήσουν στα σχολεία; Φταίνε τα παιδιά κι οι γονείς! 
Κάηκαν οι Μυκήνες; Φταίει το πούσι!

Εκείνος όμως που είναι ο κύριος υπεύθυνος είναι ο βλάκας ο ψηφοφόρος, που αυνανίστηκε στην κάλπη και βγήκαν οι αδίστακτοι ανθρωποφάγοι.
Όλη αυτή η καταστροφή για ένα αναθεματισμένο ρουσφέτι...
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger