Home » » Να είναι τυχαίο ή κάτι άλλο συμβαίνει;

Να είναι τυχαίο ή κάτι άλλο συμβαίνει;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 27 Μαΐου 2021 | 9:53 μ.μ.

Εδώ και κάποιες ώρες όταν προσπαθούμε να προσθέσουμε φωτογραφία σε ανάρτησή μας, μας παρουσιάζεται μια εικόνα που γράφει: Ο ιστότοπος blogger.com λέει: Λυπούμαστε! Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα στη διάρκεια της επεξεργασίας της επιλογής σας. Δοκιμάστε αργότερα.

Να είναι τυχαίο ή κάτι άλλο συμβαίνει; Εμείς πάντως έχουμε μπει στην διαδικασία να μεταφέρουμε τα αρχεία του blog στην ιστοσελίδα μας, γιατί τον τελευταίο καιρό υπάρχουν πολλές ... "συμπτώσεις"

Υ.Γ: Τελικά αποκαταστάθηκε το πρόβλημα με τις φώτο. Σε κάθε περίπτωση εμείς σε λίγο καιρό μετακομίζουμε στην ιστοσελίδα μας. 
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

28 Μαΐου 2021 στις 2:22 π.μ.

Εχω το contradistopia.gr κ απο σημερα μου συμβαινει το ιδιο
Βασικα δεν μπορω να ανεβασω καμια φωτο σε κανενα απο τα μπλογκ μου με κανεναν απο τους λογαριασμους μου σε οποιαδηποτε συσκευη
Αν βρηκες λυση στειλε μου στο contradystopia@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger