Το τι πραγματικά συμβαίνει με το κύκλωμα των γαλάζιων παιδεραστών ίσως να μην το μάθουμε ποτέ, αφού φροντίζουν τα πετσωμένα ΜΜΕ και τα ακροδεξιά τρολλ να ξεπλένουν το έγκλημα.
Το antinews, ένα από τα ελάχιστα δεξιά site που κάνουν αντιπολίτευση γράφει:
«Το έγκλημα στα Γλυκά Νερά, σε συνδυασμό με το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, είναι μια ακόμη περίπτωση «βουτύρου στο ψωμί» του Κυριάκου.
Ο οποίος έχει πραγματικό άστρο, πολύ πιο λαμπερό από εκείνο του Αλέξη που τελευταία είναι ιδιαίτερα θαμπό, μιας και οι συνήθεις πρώην πασόκοι χειροκροτητές του, ειδικά των ΜΜΕ, μύρισαν μάσα σε άλλο μαντρί, και τώρα δηλώνουν «κυβερνητικοί»»…
«Την ώρα λοιπόν που ολόκληρη σχεδόν η κοινωνία ασχολείται με τις εξελίξεις της υπόθεσης του δολοφόνου πιλότου, με τις πάμπολλες ανατροπές, και ως διάλειμμα οι περισσότεροι απολαμβάνουν στις οθόνες τους την ποδοσφαιρική πανδαισία, ως συνήθως γίνονται πράγματα και θαύματα σε νομοθετικό επίπεδο.
Όπως π.χ. η πλήρης ανατροπή στα εργασιακά (8ωρο, υπερωρίες, κλπ.), η κατάργηση των κρατικών ελέγχων των εργοδοτών με την ίδρυση μιας ακόμη «ανεξάρτητης» αρχής (με πρόεδρο και προσωπικό διορισμένους από την κυβέρνηση), και άλλα πολλά…»
«Το λοκντάουν λοιπόν κατέστρεψε κόσμο και κοσμάκη… Όλους; Όχι. Για κάποιους ήταν η απόλυτη ευκαιρία. Κυρίως για τον Κυριάκο».
«Έτσι, με βάση δημοσιεύματα, τα 300 εκατομμύρια ευρώ ξεπερνά η αποζημίωση του Ελληνικού Δημοσίου προς τη Fraport-Greece, η οποία διαχειρίζεται τα 14 μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας και προς τον Διεθνή Αερολιμένα της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος», ως αντιστάθμισμα των απωλειών που υπέστησαν από την καθίζηση του κλάδου το 2020 εξαιτίας της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων που ακολούθησαν»!
Σύμφωνα λοιπόν με το σχέδιο νόμου, το οποίο κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών, το ποσό αυτό αντιστοιχεί στη διαφορά των πραγματοποιηθέντων κερδών σε σχέση με τα οριζόμενα στη Σύμβαση Παραχώρησης.
Η αποζημίωση στη Fraport-Greece θα καταβληθεί με συμψηφισμό καθώς ο παραχωρησιούχος δεν θα καταβάλλει την ετήσια αμοιβή παραχώρησης για τα έτη 2019, 2020 και 2021, ενώ όπως επισημαίνεται συμφωνείται «υπό τις οριζόμενες προϋποθέσεις το ενδεχόμενο μη καταβολής της ανωτέρω αμοιβής και για το έτος 2022».
Βάλτε μέσα και το 2023, και το 2024… θα πρόσθετα εγώ ο ποταπός. Τσιγκουνιές θα κάνουμε;
Με απλά λόγια, ο ιδιώτης που υποτίθεται πως επενδύει, και που υποτίθεται πως παίρνει το επιχειρηματικό ρίσκο, στην ουσία δεν διακινδυνεύει τίποτα αφού με το πρώτο «πρόβλημα», έρχεται το κράτος και τον αποζημιώνει».
«Αν είναι έτσι λοιπόν, τότε τι την θέλουμε την "iδιωτική" πρωτοβουλία; Απλά για να πληρώνουμε πολλά περισσότερα από όσο πληρώναμε όταν τα αεροδρόμια ήταν υπό δημόσιο έλεγχο;»
Μητσοτάκη να ψηφίσετε. Σας έδωσε ψίχουλα; Ναι, αλλά άλλοι πήραν τα καρβέλια μαζί με το φούρνο.
ΥΓ «Ενέκρινε την προμήθεια ακόμα ενός χλιδάτου κυβερνητικού αεροσκάφους προς χρήση από τον ίδιο». Γι αυτό δεν έχουμε για νέα λεωφορεία ρε σεις. Πάμε με αεροπλάνα.
Δημοσίευση σχολίου