Home » , » Κ. Μητσοτάκης: "στον πούτσο μου λουλούδια".

Κ. Μητσοτάκης: "στον πούτσο μου λουλούδια".

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 10 Ιουλίου 2021 | 11:41 μ.μ.


Του Κώστα Μ.

Η καλή είδηση της ημέρας: Χρήστης του διαδικτύου μου πρόσφερε την δυνατότητα να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου με μια ρήση που αγνοούσα. Πηγή έχει την λαϊκή σοφία  και απεύθυνση τον πρωθυπουργό ο οποίος σύμφωνα με το συμπέρασμα του θαμώνα του twitter, είναι η επιτομή της φράσης "στον πούτσο μου λουλούδια".

Ψυχιατρική προσέγγιση της προσωπικότητας του Κυριάκου Μητσοτάκη, αλλά ειλικρινά υπάρχει πρόβλημα στην προσπάθεια να σχολιάσεις στα σοβαρά την συμπεριφορά του απόφοιτου του Χάρβαρντ, σε μια εποχή μάλιστα που ο λαός της χώρας στην οποία υποτίθεται πρωθυπουργεύει, αντιμετωπίζει κολοσσιαία προβλήματα.  

Ποτέ οι εξουσιαστές δεν είχαν επαφή με την πραγματικότητα. Ζουν στον δικό τους εικονικό κόσμο. Ο επικεφαλής της κυβέρνησης όμως, παρουσιάζεται να έχει συνδιαλέξεις αποκλειστικά με τους εξωγήινους που συναντάει στον Υμηττό.  
Τι στο καλό μας αναγκάζει να πληρώνουμε τις στρατιές επικοινωνιολόγων που έχει; Εκτός και αν αυτοί  έχουν πειστεί ότι το εκλογικό σώμα αποτελείται από λωτοφάγους, οπότε δεν συμβουλεύουν τον Μητσοτάκη να κρατάει καν τα προσχήματα.

Αν ισχύει κάτι τέτοιο, και  αποδειχθεί ότι αυτοί που είναι υπεύθυνοι για τον πολιτικό-επικοινωνιακό σχεδιασμό στο Μέγαρο Μαξίμου έχουν δίκιο, πρέπει να αιτηθούμε αλλαγή πλανήτη.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger