Και ήρθε η ώρα να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους.
Η αξιολόγηση αφορά σε πρώτη φάση τη σχολική μονάδα να βγει το ένα σχολείο μπροστά από το άλλο .
- Γιατί;
- Τι έχει να κερδίσει;
- Τι γίνεται το σχολείο που μένει πίσω;
- Κι αυτό που πάει μπροστά;
Όλα σχετίζονται με κουτάκια και φόρμες. Ολα σχετίζονται με μια απίστευτη διαδικτυακή γραφειοκρατία, που θα καταλήξει πίσω στα παιδιά μας .
Δάσκαλοι που θα προσπαθήσουν να φτάσουν τις νόρμες παρακάμπτοντας την παιδαγωγική .
- Θα κάνετε και δεξιότητες!
Μα κάναμε και πριν. Τώρα όμως θα πρέπει να καταγράφονται ατομικά ομαδικά ,συνολικά να ανεβαίνουν σε πλατφόρμες.... Ώρες επί ωρών επουσιώδη εργασία για να επιβεβαιώνει το υπουργείο στατιστικές
Πόση ώρα ετοιμάζεστε το απόγευμα;
και όχι αγαπητέ επικριτή δεν έχουμε έτοιμες από παλιά εργασίες να τις αναπαράγουμε. .
Έχουμε διαφορετικά παιδιά κάθε χρόνο ,άλλο επίπεδο τάξης ,αλλά δεδομένα
Με τι να ασχοληθώ το απόγευμα με την προετοιμασία ή τις φόρμες του υπουργείου;
Τι είναι πιο ουσιαστικό;
Λοιπόν εμείς οι "μεμψίμοιροι και μηδενιστές" δάσκαλοι είμαστε αυτοί που μπήκαμε μπροστά όταν το υπουργείο δεν είχε τίποτα εκτός από μια πλατφόρμα που σέρνονταν
Εμείς μεταξύ μας μάθαμε το eclass το e me και το webex
Μόνοι μας ....το υπουργείο ήρθε τον Μάιο του 21 να μας κάνει λίγα σεμινάρια αφού είχαν λήξει όλα ...
Εμείς οι "μηδενιστές εκπαιδευτικοί" είμαστε αυτοί που επιμορφωνόμαστε είτε πληρώνοντας αδρά είτε ψάχνοντας ώρες για δωρεάν σεμινάρια ώστε να μη μείνουμε πίσω από τις εξελίξεις.
Εμείς οι εκπαιδευτικοί αν θέλουμε να αποφύγουμε το δαπανηρό και χρονοβόρο επίσημο σύστημα μια και δε θέλουμε να γίνουμε στελέχη φροντίζουμε να μελετούμε.
Εμείς οι "μεμψίμοιροι" ανταλλάσσουμε ιδέες εργασίες ,προτάσεις επειδή δεν έχουμε καμία σχέση με τον ατομικισμό μια κι οι σύλλογοι μας είναι ακόμα ζωντανοί με τα καλά και τα στραβά τους,
Εμείς οι "μηδενιστές" χρόνια τώρα κάναμε εργασίες που τις εκθέταμε όχι για να επιδειχθούμε αλλά για να ανταλλάξουμε ιδέες εργασίες που είχαν χρόνο και κόπο αλλά τις κάναμε γιατί θέλαμε κάτι διαφορετικό για τα παιδιά και την παιδεία.
Και τώρα σου λένε "θα κάνεις αυτό θα το ανεβάζεις έτσι, κι αν δεν το καταφέρνεις πάρε ένα έτοιμο και κάνε το ίδιο"
Αυτή είναι η δημιουργικότητα και η παιδεία που ονειρεύονται.
"Το δημόσιο σχολείο του σήμερα δεν είναι το καλύτερο αλλά είναι μια βάση" όπως λέει κι ένας συνάδελφος.
Λοιπόν ήρθε η ώρα να αναρωτηθούμε αν το υπουργείο θέλει να χτίσει ή να ξεθεμελιώσει το δημόσιο σχολείο
Δημοσίευση σχολίου