Home » » Δημοσιογραφικές μπίζνες

Δημοσιογραφικές μπίζνες

Από giorgis , Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008 | 5:54 μ.μ.


Το ότι τα παντελωνιάζουν οι δημοσιογράφοι από όσες μπάντες μπορούν είναι γνωστό. Και μιλάμε για χοντρά μπακίρια. Η χοντρή κονόμα τους δεν είναι οι αργομισθίες που τσεπώνουν οι περισσότεροι/σες εμφανιζόμενοι σαν εκπρόσωποι τύπου υπουργείων και οργανισμών. Ούτε ότι παριστάνουν τους καθηγητές, (μέχρι η Παναγιωταρέα δηλώνει καθηγήτρια σε πανεπιστήμιο στο τμήμα δημοσιογραφίας & ΜΜΕ), σε ιδιωτικές σχολές. Θα προσπεράσω, επίσης τα μυστικά κονδύλια που τσεπώνουν αφού δεν μπορώ να μιλήσω συγκεκριμένα και θα σταθώ σε μια άλλη δραστηριότητα τους που είναι μεγάλο μπακιροκοφτήριο. Τα περισσότερα «τηλεοπτικά αστέρια» κάνουν την δικές τους εταιρίες που σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις είναι χρυσορυχεία. Με τι αντικείμενο νταλαβερίζονται;

Εδώ έχει απ’ όλα τα φρούτα ο μπαχτσές. Ανάλογα με την ειδικότητα του κάθε δημοσιοκάφρου. Η Αννα Δρούζα, ας πούμε, έφτιαξε την εταιρία «Anna Inn». Ένα μαγαζί που αυτοπροβάλλεται σαν «κέντρο ψυχικής και σωματικής υποστήριξης». Αν χάνει λάδια ο εγκέφαλος σου, πας στην Δρούζα και σε φέρνει στα ίσια σου. Τώρα θα μου πείτε ότι είναι πιο πιθανόν η φραπελιά να γιατρέψει τον καρκίνο παρά να γίνει αυτό, αλλά τέσπα. Πάμε παρακάτω, σε πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις. Την Ιωάννα Μάνδρου την γνωρίζετε. Αυτή που έκανε στην αγιογραφία του Διώτη στο περιοδικό του «Βήματος, και έγραφε κάτι εμετικά κείμενα τότε που είχαν συλληφθεί τα φερόμενα σαν μέλη της 17 Νοέμβρη. Η κυρία λοιπόν αυτή, μαζί με τον άντρα της έχουν φτιάξει την εταιρία «Fucatio - Επικοινωνία - Δημόσιες Σχέσεις» και όποιος της τα ακουμπήσει μπορεί, σύμφωνα με το καταστατικό της εταιρίας, να έχει "ανάπτυξη σχέσεων με εκπροσώπους ΜΜΕ και δημοσιογράφους", όπως και "προβολή θεμάτων στον Τύπο και τη Ραδιοτηλεόραση". Στην ψύχρα το λέει η τύπισσα. Πλήρωσε και εγώ αναλαμβάνω, με τα κονέ που έχω να παρουσιάσω το θέμα που σε ενδιαφέρει στην διαστάσεις που σε συμφέρουν.


Εδώ να συμπληρώσω και κάτι άλλο. Επειδή κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει κανένας δημοσιογράφος δεν αναφέρθηκες ποτέ στις συγκεκριμένες δραστηριότητες των ομόσταυλων τους. Με την Μάνδρου έγινε μια εξαίρεση, Δεν ξέρω τον λόγο, πιθανόν γιατί είναι φαταούλα. (Η συγκεκριμένη παρουσιάζετε σαν «σύμβουλος επικοινωνίας του ΟΤΕ, και σαν «σύμβουλος τύπου» της ΕΥΔΑΠ). Εγραψε, λοιπόν, ο Λιάτσος στην εφημερίδα του «Παρασκευή και 13» ένα καυστικό σχόλιο για την Γιαννούλα. Το αποτέλεσμα; Αυτή του έκανε αγωγή και του ζητάει 600.000 ευρώ επικαλούμενη ότι το σύνταγμα και το καταστατικό της ΕΣΗΕΑ δεν της απαγορεύουν να έχει παράλληλα όλες αυτές τις δραστηριότητες.


Ένα άλλο «τηλεοπτικό αστέρι» που έχει την δική του εταιρία είναι ο Νίκος Ευαγγελάτος. MWG Politics ονομάζετε. Αυτή εμφανίζετε, να έχει αντικείμενο, εκτός των άλλων και σε «επικοινωνιακές δραστηριότητες στον χρηματιστηριακό τομέα» Με το δικό μου μυαλό αυτό μεταφράζετε ότι λέει «εδώ το καλό παπαγαλάκι του Χρηματιστήριου». Κάνω λάθος;
Υπάρχουν ακόμα πολλοί δημοσιοκάφροι που επιδίδονται σε παρόμοια σπορ. Δεν συνεχίζω όμως γιατί θα υπερβώ τον χώρο της στήλης και θα μουρμουρίζει ο αρχισυντάκτης.

Θα καταλήξω με το πρόσωπο των ημερών. Το Θέμο Αναστασιάδη. Είναι ίσως η πιο αποκαλυπτική περίπτωση αφού ο μαυρότρυπας στο καταστατικό της εταιρίας του – «Αρθρον» λέγετε- μιλάει τόσο κυνικά για την δραστηριότητα της επιχείρησης του δεν αφήνει σε κανέναν αμφιβολίες για τους σκοπού της. Διαβάζουμε, λοιπόν εκεί ότι η «Αρθρον» «εμπορεύεται πληροφορίες». Δεν έκανε δηλαδή και τώρα τίποτα περισσότερο ο Θέμος παρά μόνο την δουλειά του. (Αν στέκουν αυτά τον κατηγορούν) Και οι δουλειές ειδικά αυτές που έχουν σχέση με τον εμπόριο έχουν και τα ρίσκα τους.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger