Όλα τα ‘χε η Νέα Δημοκρατία τώρα λούζετε και … κατάρες.
«Σε λίγο θα μας πουν ότι έχουν και τη συναίνεσή μας για τις διαπραγματεύσεις με κεφάλαια από το Κατάρ. Την κατάρα μας να χετε!». Το είπε, απευθυνόμενος στην κυβέρνηση, ο πρόεδρος της ΟΣΠΑ Μ. Πατέστος κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της αρμόδιας επιτροπής της Βουλής όπου συζητήθηκε το νομοσχέδιο για τους εργαζόμενους της Ολυμπιακής.
Να υποθέσουμε ότι οι Νεοδημοκράτες θα καλέσουν τον ηγούμενο Εφραίμ να τους κάνει ευχέλαιο για να … ξορκίσουν το κακό;
«Η ζωή μας δεν είναι excel!» – Ο Δ. Κουτσούμπας απαντάει σε νέους και νέες
για τα «κοστολογημένα προγράμματα» των άλλων κομμάτων (ΒΙΝΤΕΟ)
-
Απόσπασμα από ένα μικρό «πηγαδάκι» που στήθηκε με αφορμή τις δήθεν
«κοστολογημένες» προτάσεις των άλλων κομμάτων για τη νεολαία.
The post «Η ζωή μας δεν ...
Πριν από 1 ώρα
Δημοσίευση σχολίου