Home » » Πως φέρεται ελληνική ασυνομία σε έναν ανήλικο!

Πως φέρεται ελληνική ασυνομία σε έναν ανήλικο!

Από giorgis , Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008 | 3:59 μ.μ.



Καλημέρα σε όλους! θέλω να σας δείξω μια φωτογραφία από το πως κάναν το μάτι μου οι "άντρακλες" που μας "προστατεύουν"!
1on μόλις με έπιασαν με έβαλαν χειροπέδες (σε ανήλικο)!
2oν ο "άντρας" που με έπιασε και μου έβαλε χειροπέδες μου έριξε μπουνιά στο μάτι λέγοντας μου "ΣΚAΣΕ ΠΑΛΙΌ ΜΑΛΑΚΙΣΜΈΝΟ" ενώ εγώ δεν μίλησα καθόλου!!!
3oν μόλις μου έβαλε χειροπέδες μετά την μπουνιά πήρε το κεφάλι μου και με όλη του την δύναμη το χτύπησε 2 φορές στα κατεβασμένα ρολά ενός μαγαζιού!
4oν ένας άλλος "άντρας" με χτύπησε με το gklop του στο πόδι!
5oν με πήγαν σένα στενό και βρήκαμε τον "αντράκλα" τον ζητά που έπεσε από την μηχανή του!

Και του λένε τον αναγνωρίζεις;
"ΝΑΙ ΝΑΙ!ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΊΖΩ!ΑΥΤΌΣ ΕΊΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΚΥΝΗΓΟΎΣΕ!!!"
Εγώ πρώτη φορά τον είδα! Μάλιστα με έβρισε λέγοντας μου πως θα πεθάνει η μάνα μου, και έβγαλε το gklop του να με βαρέσει!
Αλλα επειδή υπήρχε κόσμος ένας άλλος μάτας τον σταμάτησε!
Οι απειλές στον δρόμο, στο περιπολικό και στην ΓΑΔΑ έπεφταν βροχή! Και μάλιστα όταν ζήτησα πολύ ευγενικά να μου χαλαρώσουν λίγο τις χειροπέδες στο περιπολικό, μου απάντησε ένας από τους ειδικούς φρουρούς ειρωνικά! "ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΣΦΙΞΟΥΜΕ AΜΑ θΕΣ!!!!"

Για όσους δεν ξέρουν, είμαι ο ανήλικος που έπεισαν στην πορεία στις 4-12-08. Εγώ δεν μπορώ να ξανακατέβω για αρκετό καιρό κάτω να αγωνιστώ, αλλά εσείς μπορείτε.
Και θέλω επίσης να πω ΚΑΛΗ ΔΎΝΑΜΗ στο παλικάρι που πιάσαν μαζί μου και το σέρναν στο δρόμο και το κλώτσαγαν!

Πηγή indymedia
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger