Home » » «Κακαουνάκη (δις), του Σύρου βαποράκι»

«Κακαουνάκη (δις), του Σύρου βαποράκι»

Από giorgis , Σάββατο 14 Μαρτίου 2009 | 4:14 μ.μ.

Απίστευτη η τοποθέτηση του Κακαουνάκη, που σχολιάζει στην φυλλάδα του την ηλίθια λίστα , στην οποία περιλαμβάνετε, με υποτιθέμενους «στόχους τρομοκρατών» που είδε πριν μερικές μέρες το φως της δημοσιότητας.

Ας δούμε αποσπάσματα απ’ τις Κακαουνίστικες παπαριές:

«Τι σχέση έχω εγώ με τους Αγγελόπουλους, τον Κόκκαλη, τους Βαρδινογιάννηδες, τον Βγενόπουλο, τους εφοπλιστές, τους επιχειρηματίες και τους άλλους που αναφέρονται στη λίστα; …
Σε ό,τι με αφορά, πολλές φορές υπήρξα πολέμιος και της κρατικής εξουσίας και της οικονομικής πολιτικής των επιχειρηματιών. Και πάντα βγήκα ζημιωμένος σε σχέση με αυτά που τους έχω προσφέρει…!
Την πάλεψα, την πολέμησα την εξουσία με την πένα και το ματσούκι μου …
Κι αν στο κάτω της γραφής εγώ είμαι το εμπόδιο για τη λαϊκή επανάσταση, ας με «καθαρίσουνε»… Δεν έβλαψα κανέναν. Δέχομαι ότι χτύπησα σκληρά την εξουσία. Και θα συνεχίσω να το κάνω. Χρειάζομαι σαν κοινός πολίτης κι εγώ την προστασία της Πολιτείας».

Ο τύπος τάχει παίξει εντελώς!!! Καλά που πήγαν οι μαγκιές και οι τσαμπουκάδες του που είχε την εποχή της τρομοϋστερίας –από κει προήρθε και το σύνθημα που ακουγόταν στις διαδηλώσεις «Κακαουνάκη (δις), του Σύρου βαποράκι»- όταν απ’ το χαζοκούτι του Mega διέσυρε και σπίλωνε ανθρώπους -Λασηθιωτάκη, Μάγδα Καπετανάκου κ.α;

Τι έγινε ωρέ Κακαουνάκη «πολέμιε της εξουσίας»; Εχεις τρομοκρατηθεί τόσο πολύ ή ιδέα μας είναι;
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 2 σχόλια

14 Μαρτίου 2009 στις 9:49 μ.μ.

όταν γεράσει ο άνθρωπος κι όταν αδυναμίσει, σουπίτσες τον ταϊζουνε και δε μπορεί να χ....
Περαστικά του του καημένου του Νικόλα

14 Μαρτίου 2009 στις 9:49 μ.μ.

όταν γεράσει ο άνθρωπος κι όταν αδυναμίσει, σουπίτσες τον ταϊζουνε και δε μπορεί να χ....
Περαστικά του του καημένου του Νικόλα

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger