Σε μια προκήρυξη της η 17 Νοέμβρη έγραφε: "Παραφράζοντας λοιπόν έναν ξένο συγγραφέα ο οποίος έγραφε: «ένας εκατομμυριούχος, στο βάθος των χρηματοκιβωτίων του, έχει στη διάθεση του περισσότερες ανθρώπινες ζωές από τον οποιονδήποτε μονάρχη» μπορούμε να πούμε χωρίς καμιά υπερβολή, ότι ένας Έλληνας εφοπλιστής στο βάθος των χρηματοκιβωτίων του έχει να παρουσιάσει περισσότερα πτώματα, έχει περισσότερες ανθρώπινες ζωές πού χει αφαιρέσει από τον οποιοδήποτε κοινό «εγκληματία» των φυλακών".
Και σε δικιά μας παλαιότερη ανάρτηση υπογραμμίζαμε: Η «εφοπλιστική οικογένεια» είναι ότι πιο αισχρό, βρόμικο και εγκληματικό έχει να επιδείξει η ελληνική πλουτοκρατία. Χωμένοι μέχρι τον λαιμό στο λαθρεμπόριο ναρκωτικών, στην διακίνηση όπλων, στο δουλεμπόριο, συνεχίζουν και τα προμελετημένα εγκλήματά τους, με θύματα ταξικά μας αδέλφια.
Ολοι γνωρίζουν για τα «σαπάκια» που χρησιμοποιούν και ο μέσος χρόνος ζωής τους είναι τα τριάντα χρόνια.
Αυτός είναι και ο λόγος που κάποιες εφοπλιστικές φάρες, -Βεντούρηδες, Αγαπητοί κλπ- έβγαλαν τ' άντερα τους μ' αυτά τα βαπόρια.
Αυτά τα πλωτά φέρετρα προσπαθούν με μπαλώματα να τα κάνουν να ταξιδεύουν.
Τα καθάρματα αυτά μπροστά στο κέρδος τους δεν έχουν κανένα προβληματισμό ότι μπορούν να χαθούν ανθρώπινες ζωές. Εξάλλου, δικοί μας άνθρωποι χάνονται. Αυτοί και η κλίκα τους ταξιδεύει με πολυτελείς κότερα και λίαρ τζετ.
Αλλωστε εδώ και χρόνια οι κυβερνητικές κουστωδίες δίνουν τα πάντα στο εφοπλιστικό κεφάλαιο. Μόνο την διετία 2003-2004 με κυβερνητική απόφαση οι ναύλοι εκτοξεύθηκαν στα υψηλότερα επίπεδα όλων των εποχών, επιτρέποντας στους έλληνες εφοπλιστές να αποκομίσουν μυθικά κέρδη. Και η ίδια τακτική συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Χαρακτηριστικό είναι πρόσφατο δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος».
"Τα ιλιγγιώδη ποσά που επενδύουν οι Ελληνες εφοπλιστές σε ναυπηγήσεις πλοίων έχουν αφήσει άναυδους τους ανταγωνιστές τους. Μόνο για τον χρόνο που μας πέρασε υπεγράφησαν συμβόλαια για τη ναυπήγηση συνολικά 556 πλοίων, αξίας 32 δισεκατομμυρίων δολαρίων, συνολικής χωρητικότητας 42,8 εκατομμυρίων τόνων. Πρόκειται για ρεκόρ όλων των εποχών".
Ερέθισμα για να επανέλθουμε στο ίδιο θέμα είναι ο επιτυχημένος εκβιασμός που έκανε ο εφοπλιστής Αγούδημος στην κυβέρνηση.
Εδεσε τα σαπάκια του «Μιλένα» και «Νταλιάνα» (αυτό το σαπιοκάραβο πρέπει να είναι πάνω από 40 χρονών) αποκλείοντας νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, από κάθε επαφή με την υπόλοιπη Ελλάδα.
Κατόρθωσε, έτσι να μπει ζεστό δημόσιο χρήμα στα θησαυροφυλάκια του ύψους σχεδόν 2.000.000.000 ευρώ.
Αποδείχτηκε για μια άλλη φορά ότι οι εφοπλιστές είναι «κράτος εν κράτει» στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Γράφουν τους αστικούς νόμους στα παπάρια τους και με τις «πειρατικές» τους ενέργειες μπορεί να κουρσεύουν τα δημόσια ταμεία.
Αλέκα Παπαρήγα – Ο Μάνος Χατζιδάκις και τα χρόνια της θύελλας (1940-1950)
-
Το Podcast της ΚΝΕ συναντάει την Αλέκα Παπαρήγα, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, σε
μια ξεχωριστή συνέντευξη για τον Μάνο Χατζιδάκι και τα χρόνια της θύελλας
(1940...
Πριν από 1 ώρα
+ σχόλια + 1 σχόλια
Γεια χαρά,
Υπάρχει κάποια πηγή από την οποία αντλούνται αυτά τα στοιχεία; Αν ναι, θα με ενδιέφερε πολύ η παραπομπή! Ευχαριστώ :)
Δημοσίευση σχολίου