Για μια πολύ ωραία κίνηση των κατοίκων της Κερατέας που αγωνίζονται να μην γίνει ΧΥΤΑ στην περιοχή τους, μας ενημερώνει το μπλογκ τους.
Συγκεκριμένα χτες «Εκπρόσωποι των κατοίκων παρέδωσαν στο κτίριο της Ηπείρου, όπου φιλοξενούνται οι μετανάστες απεργοί πείνας, ρουχισμό και κουβέρτες σε ένδειξη αλληλεγγύης στον αγώνα τους».
Αυτή την κίνηση των κατοίκων θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε μια μορφή προλεταριακής αλληλεγγύης. Γιατί βασικά το θέμα με τους μετανάστες είναι κύρια ταξικό (είναι εργάτες ή άνεργοι), με κοινωνικές παραμέτρους φυσικά.
ΟΛΜΕ: Αφωνία μπροστά στην πρόκληση του υπουργείου Παιδείας για το πολλαπλό
βιβλίο
-
Με αφωνία και κρυφτό πίσω από «γνωμοδοτήσεις» η συνδικαλιστική
γραφειοκρατία της ΟΛΜΕ αντιμετωπίζει την πρόκληση του ΥΠΑΙΘΑ για το
πολλαπλό βιβλίο, που υ...
Πριν από 8 ώρες

Δημοσίευση σχολίου