Home » » Μια προσφορά για το βιβλίο μου

Μια προσφορά για το βιβλίο μου

Από ciaoant1 , Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011 | 6:27 μ.μ.


Για όποιον ενδιαφέρεται, μπορείτε να παραγγείλετε ιντερνετικά το βιβλίο μου "Η καπιταλιστική κρίση και η επιστροφή του ιμπεριαλισμού" στέλνοντας μου ένα mail, και θα σας το ταχυδρομήσω στην τιμή των 6 ευρώ (μισή τιμή). Αυτό το κάνω όχι απλά για να πουλήσει το βιβλίο, ή επειδή ο κόσμος δεν έχει λεφτά για βιβλία, κτλ, αλλά και διότι μάλλον θα φύγω για Αυστραλία.

Καθώς πλέον δεν πολυβγαίνω οικονομικά, αν δε γίνει κάτι "συνταρακτικό" μέχρι πχ το καλοκαίρι-φθινόπωρο του 2012, μάλλον θα μεταναστεύσω. Βέβαια, θεωρώ ότι...είναι πολύ πιθανό να έχουμε "συνταρακτικές" εξελίξεις στην Ελλάδα (αλλά και στον κόσμο) μέχρι τότε: Είτε θετικές, όπως μια -τυφλή έστω- εξέγερση, είτε αρνητικές, όπως μια επίσημη χρεωκοπία, ένα μεγαλύτερο εκφασισμό του κυβερνητικού σχήματος, κτλ. Και στις δύο αυτές περιπτώσεις, θα μείνω για να βοηθήσω όσο μπορώ. Αυτός ήταν άλλωστε ο μοναδικός λόγος για να μείνω Ελλάδα, να βοηθήσω όσο μπορώ το κίνημα να αναπτυχθεί.

Ευχαριστώ βέβαια αυτούς που με στήριξαν - υπήρξαν ακόμα και αναγνώστες που με ενίσχυσαν οικονομικά, απλά τα χρήματα απλά δεν επαρκούν, οπότε δύσκολα μπορεί να συνεχιστεί η όλη προσπάθεια.

Πάντως, αν σκέφτεστε να αγοράσετε το βιβλίο, σκεφτείτε το πριν το κάνετε, διότι αν τυχόν διαβάζει κανείς τα όσα γράφω τα τελευταία 5 χρόνια, πιστεύω ότι έχει ήδη διαβάσει όλα όσα λέω στο βιβλίο και ακόμα περισσότερα (το πόσο "σωστά" και "έγκυρα" είναι αυτά που λέω είναι ένα ερώτημα βέβαια). Επιπλέον, εγώ δεν είμαι ιδιαίτερα καλός συγγραφέας, και ήταν και η πρώτη μου προσπάθεια. Οπότε το βιβλίο δεν είναι και κάτι το "τρομερό" για όποιον έτσι και αλλιώς με διαβάζει.  Άσε που στις καθημερινές αναρτήσεις μπορώ να βάζω ένα σωρό φωτογραφίες, βίντεο, κτλ, κάτι που βοηθά να λέει κανείς πράγματα που δεν μπορώ να εκφράσει εύκολα με λόγια - άρα οι αναρτήσεις είναι συχνά καλύτερες από το βιβλίο, αν τις συνδυάσει κανείς. Και άσε που πολλά θέματα που στο βιβλίο αναλύονται λίγο (λόγω μεγέθους), τα αναλύω καλύτερα μέσα από μια σειρά αναρτήσεων.

Αν παρόλα αυτά θέλει κάποιος το βιβλίο, μπορεί εκτός από το να το αγοράσει στα βιβλιοπωλεία, να το παραγγείλει και μέσω mail από μένα, στη μισή τιμή (6 ευρώ).
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 2 σχόλια

Ανώνυμος
20 Δεκεμβρίου 2011 στις 9:02 π.μ.

Βάστα γερά...να χαρείς τις εικόνες ενός ελευσόμενου καινούργιου κόσμου..Ποιό είναι το email όμως;

20 Δεκεμβρίου 2011 στις 1:35 μ.μ.

Θα δούμε πως θα εξελιχθεί το πράγμα. Το mail μου είναι ciaoant1@gmail.com (μπορείς να το βρεις και στο προφίλ μου, γι' αυτό και δεν το ανέφερα)

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger