Το ΝΑΤΟ ως γνωστό το χρυσοπληρώνουμε. Όχι όλοι. Οι φορολογούμενοι, συνταξιούχοι και εργαζόμενοι, καλύπτουν τα 500 εκατ. ευρώ που κοστίζει η συμμετοχή των Ενόπλων Δυνάμεων στις ιμπεριαλιστικές αποστολές, ενώ το ελληνικό κράτος έχει τη δεύτερη μετά τις ΗΠΑ, μεγαλύτερη συμμετοχή (σε ποσοστό ΑΕΠ) στο νατοϊκό προϋπολογισμό. Αυτοί που κερδίζουν είναι ο Κόκκαλης, ο Χούμπαυλης, ο Μυτιληναίος που συμμετέχει στην ανοικοδόμηση του Ιράκ, οι εφοπλιστές με τα γνωστά αφορολόγητα που αναλαμβάνουν τις νατοϊκές θαλάσσιες μεταφορές και σημαντικό τμήμα συμβολαίων για τη μεταφορά από τη λεία των πετρελαίων χωρών που σφραγίζει η νατοϊκή επέμβαση, οι εργολάβοι κλπ.
Όμως όπως αποκαλύπτει το onalert.gr το ΝΑΤΟ γίνεται ο μεσάζοντας για την εκτίναξη των κερδών επιχειρηματιών που ως τρωκτικά έχουν περικυκλώσει τις Ένοπλες Δυνάμεις: «μια τελευταία μόδα που εμφανίστηκε στα Υπουργεία Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη είναι να ανατεθούν στη Νατοϊκή υπηρεσία NAMSA μια σειρά από αρμοδιότητες που νομοτελειακά θα οδηγήσουν σε αδιαφανείς καταστάσεις και διασπάθιση του δημόσιου χρήματος.
Η πρώτη από αυτές είναι η ανάθεση της συντήρησης των ελικοπτέρων της Αστυνομίας στη συγκεκριμένη υπηρεσία, δουλειά που ξεκάθαρα θα μπορούσε να αναλάβει η ΕΑΒ, η οποία αναζητεί απεγνωσμένα εργασίες. Το χειρότερο είναι ότι η σύμβαση όπως τη διατύπωσε η Νατοϊκή υπηρεσία δε δημοσιοποιείται αφήνοντας κάθε περιθώριο για ερωτηματικά για τη μεθόδευση που ακολουθήθηκε. Παράλληλα η NAMSA ζήτησε να μας βάλει σε κοινοπραξία για την αποστρατιωτικοποίηση υλικού (από την καταστροφή πυρομαχικών μέχρι απόσυρση παλαιού υλικού). Το ωραίο είναι ότι θα μας ζητήσουν να πληρώσουμε και για τη μεταφορά των υλικών στη χώρα που θα αναλάβει την αποστρατιωτικοποίηση και για το έργο αυτό καθαυτό.
Στον χώρο όμως της Άμυνας αυτό το υλικό έχει αξία. Οχήματα και συστήματα που αποσύρονται μπορούν να αποτελέσουν πηγή ανταλλακτικών για όσα μένουν σε υπηρεσία ενώ τα αποστρατιωτικοποιημένα πυρομαχικά έχουν τέτοια αξία ως σκραπ, που υπερκαλύπτει το κόστος της απενεργοποίησης. Έτσι, αν προχωρήσει η Νατοϊκή πρόταση τότε και ο Στρατός στερείται εσόδων ενώ οι ελληνικές εταιρείες που θα μπορούσαν να αναλάβουν αυτό έργο βγαίνουν εκτός. Τέλος, η NAMSA εμφανίζεται σαν το παράγοντα που θα «εξορθολογήσει» το έργο της αεροπυρόσβεσης αναλαμβάνοντας τους σχετικούς διαγωνισμούς. Και τούτο τη στιγμή που τρέχει το δικαίωμα προαίρεσης (option) που επιτρέπει στην Ελλάδα να μισθώσει εκ νέου τα αμερικανικά και ρωσικά ελικόπτερα με περσινές τιμές.
Φυσικά η προκήρυξη νέου διαγωνισμού που θα επιβαρυνθεί και με τα έξοδα που θα χρεώσει η NAMSA για τις υπηρεσίες της δεν πρόκειται να φέρει κόστος χαμηλότερο από αυτό που θα επιτευχθεί με την άσκηση της option. Πέρα από το γεγονός ότι η Νατοϊκή υπηρεσία έχει το προνόμιο να αναθέτει απευθείας συμβόλαια, χωρίς διαγωνισμούς, στις εταιρείες της επιλογής της με τις τιμές της επιλογής της... Και φυσικά μέσα και γύρω από τη Νατοϊκή υπηρεσία κρύβονται συγκεκριμένα ιδιωτικά συμφέροντα που περιμένουν να βγάλουν μεροκάματο. Οι πληροφορίες είναι ότι τόσο ο Στρατός όσο και η Πυροσβεστική έχουν αρκετή γνώση των διαδικασιών ώστε να γνωρίζουν και να απορρίπτουν αυτές τις μεθοδεύσεις. Κάποιοι όμως επιμένουν να τις κινούν».
Χαρακτηριστικό τα όσα συμβαίνουν με το ζήτημα της διαχείρισης των ναρκών. Θυμίζουμε σχετική ανάρτηση του ekeo.gr (23/7/2011) με τίτλο 900.000 νάρκες καλείται να διαχειριστεί ο Πάνος Μπεγλίτης και τα ερωτήματα που είχαν τεθεί: «Ο κ.Πάνος Μπεγλίτης στην προσπάθεια του να εξηγήσει την καθυστέρηση στην καταστροφή των ναρκών που υποχρεούται η Ελλάδα δήλωσε ότι το 2008 ανατέθηκε από την τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας στα ΕΑΣ το έργο της καταστροφής 1.570.000 ναρκών προσωπικού εντός ενός έτους, αλλά η διοίκηση των ΕΑΣ εκχώρησε το έργο στην εταιρεία ΑΚΜΩΝ, η οποία, με τη σειρά της, το εκχώρησε στη βουλγαρική εταιρεία VIDEX, με αποτέλεσμα ΕΑΣ και η ΑΚΜΩΝ να λειτουργήσουν ουσιαστικά ως διαμεσολαβητές. Ποια είναι λοιπόν αυτή η εταιρεία ΑΚΜΩΝ που παρεμβαίνει ως μεσάζων και στη συνέχεια εκχωρεί τη διαδικασία καταστροφής ναρκών σε μια βουλγάρικη εταιρεία; Γιατί το ΥΠΕΘΑ δεν παραχώρησε κατευθείαν το έργο στη βουλγαρική εταιρεία VIDEX; Είναι δυνατόν να πρόκειται για τη γνωστή εταιρεία ΑΚΜΩΝ που όλοι γνωρίζουμε και αν έτσι είναι, από πότε αυτή καταστρέφει και διαχειρίζεται νάρκες;»! Τα συμπεράσματα δικά σας.
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ.6932 955437 diktiospartakos.blogspot.com
Όμως όπως αποκαλύπτει το onalert.gr το ΝΑΤΟ γίνεται ο μεσάζοντας για την εκτίναξη των κερδών επιχειρηματιών που ως τρωκτικά έχουν περικυκλώσει τις Ένοπλες Δυνάμεις: «μια τελευταία μόδα που εμφανίστηκε στα Υπουργεία Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη είναι να ανατεθούν στη Νατοϊκή υπηρεσία NAMSA μια σειρά από αρμοδιότητες που νομοτελειακά θα οδηγήσουν σε αδιαφανείς καταστάσεις και διασπάθιση του δημόσιου χρήματος.
Η πρώτη από αυτές είναι η ανάθεση της συντήρησης των ελικοπτέρων της Αστυνομίας στη συγκεκριμένη υπηρεσία, δουλειά που ξεκάθαρα θα μπορούσε να αναλάβει η ΕΑΒ, η οποία αναζητεί απεγνωσμένα εργασίες. Το χειρότερο είναι ότι η σύμβαση όπως τη διατύπωσε η Νατοϊκή υπηρεσία δε δημοσιοποιείται αφήνοντας κάθε περιθώριο για ερωτηματικά για τη μεθόδευση που ακολουθήθηκε. Παράλληλα η NAMSA ζήτησε να μας βάλει σε κοινοπραξία για την αποστρατιωτικοποίηση υλικού (από την καταστροφή πυρομαχικών μέχρι απόσυρση παλαιού υλικού). Το ωραίο είναι ότι θα μας ζητήσουν να πληρώσουμε και για τη μεταφορά των υλικών στη χώρα που θα αναλάβει την αποστρατιωτικοποίηση και για το έργο αυτό καθαυτό.
Στον χώρο όμως της Άμυνας αυτό το υλικό έχει αξία. Οχήματα και συστήματα που αποσύρονται μπορούν να αποτελέσουν πηγή ανταλλακτικών για όσα μένουν σε υπηρεσία ενώ τα αποστρατιωτικοποιημένα πυρομαχικά έχουν τέτοια αξία ως σκραπ, που υπερκαλύπτει το κόστος της απενεργοποίησης. Έτσι, αν προχωρήσει η Νατοϊκή πρόταση τότε και ο Στρατός στερείται εσόδων ενώ οι ελληνικές εταιρείες που θα μπορούσαν να αναλάβουν αυτό έργο βγαίνουν εκτός. Τέλος, η NAMSA εμφανίζεται σαν το παράγοντα που θα «εξορθολογήσει» το έργο της αεροπυρόσβεσης αναλαμβάνοντας τους σχετικούς διαγωνισμούς. Και τούτο τη στιγμή που τρέχει το δικαίωμα προαίρεσης (option) που επιτρέπει στην Ελλάδα να μισθώσει εκ νέου τα αμερικανικά και ρωσικά ελικόπτερα με περσινές τιμές.
Φυσικά η προκήρυξη νέου διαγωνισμού που θα επιβαρυνθεί και με τα έξοδα που θα χρεώσει η NAMSA για τις υπηρεσίες της δεν πρόκειται να φέρει κόστος χαμηλότερο από αυτό που θα επιτευχθεί με την άσκηση της option. Πέρα από το γεγονός ότι η Νατοϊκή υπηρεσία έχει το προνόμιο να αναθέτει απευθείας συμβόλαια, χωρίς διαγωνισμούς, στις εταιρείες της επιλογής της με τις τιμές της επιλογής της... Και φυσικά μέσα και γύρω από τη Νατοϊκή υπηρεσία κρύβονται συγκεκριμένα ιδιωτικά συμφέροντα που περιμένουν να βγάλουν μεροκάματο. Οι πληροφορίες είναι ότι τόσο ο Στρατός όσο και η Πυροσβεστική έχουν αρκετή γνώση των διαδικασιών ώστε να γνωρίζουν και να απορρίπτουν αυτές τις μεθοδεύσεις. Κάποιοι όμως επιμένουν να τις κινούν».
Χαρακτηριστικό τα όσα συμβαίνουν με το ζήτημα της διαχείρισης των ναρκών. Θυμίζουμε σχετική ανάρτηση του ekeo.gr (23/7/2011) με τίτλο 900.000 νάρκες καλείται να διαχειριστεί ο Πάνος Μπεγλίτης και τα ερωτήματα που είχαν τεθεί: «Ο κ.Πάνος Μπεγλίτης στην προσπάθεια του να εξηγήσει την καθυστέρηση στην καταστροφή των ναρκών που υποχρεούται η Ελλάδα δήλωσε ότι το 2008 ανατέθηκε από την τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας στα ΕΑΣ το έργο της καταστροφής 1.570.000 ναρκών προσωπικού εντός ενός έτους, αλλά η διοίκηση των ΕΑΣ εκχώρησε το έργο στην εταιρεία ΑΚΜΩΝ, η οποία, με τη σειρά της, το εκχώρησε στη βουλγαρική εταιρεία VIDEX, με αποτέλεσμα ΕΑΣ και η ΑΚΜΩΝ να λειτουργήσουν ουσιαστικά ως διαμεσολαβητές. Ποια είναι λοιπόν αυτή η εταιρεία ΑΚΜΩΝ που παρεμβαίνει ως μεσάζων και στη συνέχεια εκχωρεί τη διαδικασία καταστροφής ναρκών σε μια βουλγάρικη εταιρεία; Γιατί το ΥΠΕΘΑ δεν παραχώρησε κατευθείαν το έργο στη βουλγαρική εταιρεία VIDEX; Είναι δυνατόν να πρόκειται για τη γνωστή εταιρεία ΑΚΜΩΝ που όλοι γνωρίζουμε και αν έτσι είναι, από πότε αυτή καταστρέφει και διαχειρίζεται νάρκες;»! Τα συμπεράσματα δικά σας.
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ.6932 955437 diktiospartakos.blogspot.com
Δημοσίευση σχολίου