Home » , » ΕΛΕΟΣ πια με τη θεοποίηση της "Ελευθεροτυπίας" από την "αριστερά"

ΕΛΕΟΣ πια με τη θεοποίηση της "Ελευθεροτυπίας" από την "αριστερά"

Από ciaoant1 , Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012 | 6:34 μ.μ.

Είναι κρίμα που μετά από τόσο καιρό που έχω σταματήσει να γράφω στο blog θα γράψω για αυτό το θέμα, μιας και υπάρχουν πολύ σοβαρότερες εξελίξεις.

Έλα όμως που την ίδια ώρα που ο αντίπαλος επιτίθεται όλο και πιο μανιασμένα, η αριστερά φαίνεται ολοένα και πιο αδύναμη...

Σήμερα λοιπόν μπήκα λίγο στο facebook, και "έπαθα πλάκα", καθώς πάνω από το 50% των αναρτήσεων που είδα από τους φίλους μου εκεί ήταν...για την "Ελευθεροτυπία των Συντακτών" που κυκλοφόρησε σήμερα.

Προσωπικά, όταν βγήκα και είπα ότι για να συνεχίσω να γράφω στο "Βαθύ Κόκκινο" θα ήθελα πχ μια οικονομική ενίσχυση 200 ευρώ/μήνα, γιατί αλλιώς δεν έχω πλέον το χρόνο να γράφω, άκουσα πολλά και διάφορα από διάφορους αριστερούς. Δεν τα δημοσιοποίησα.

Ε τώρα κάποιοι από αυτούς τους ίδιους ανθρώπους που με κατηγορούσαν ως..."πουλημένο" επειδή ζητούσα να στηρίξουν οικονομικά την προσπάθεια του "Βαθύ Κόκκινο" (που παραδέχονταν από μόνοι τους ότι ήταν πολύ ανώτερη από τη γραμμή της 'Ελευθεροτυπίας' η οποία εδώ και χρόνια ήταν ΠΟΛΥ κατώτερη των περιστάσεων), βγαίνουν να στηρίζουν οικονομικά...την Ελευθεροτυπία!!!

Ρώτησα έναν από αυτούς μάλιστα, και μου απάντησε ότι 'η Ελευθεροτυπία είναι θεσμός και γράφουν σε αυτή επαγγελματίες, άρα...πρέπει να τη στηρίξουμε (?!), ενώ το "Βαθύ Κόκκινο" είναι μια κομμουνιστική προσπάθεια, άρα...δεν πρέπει να τη στηρίξουμε οικονομικά (?!), για να μη γίνει επαγγελματική προσπάθεια σαν την Ελευθεροτυπία'.

Με κάτι τέτοια εννοείται ότι δεν υπάρχει καμία σοβαρή ελπίδα για το κίνημα - Αν είναι να αφήνεις τους συντρόφους που έχουν να προσφέρουν χωρίς πόρους (λες και αυτοί δεν χρειάζονται να τρώνε ένα πιάτο φαί), και δίνεις πόρους στην (κεντροαριστερή και αν) Ελευθεροτυπία, τότε ζήτω που καήκαμε.

Για να μην παρεξηγηθώ, η "Ελευθεροτυπία" έχει και πολλά θετικά σημεία - έχει κάνει και καλό ρεπορτάζ, αποκαλύψεις, αναλύσεις, φιλοξενεί και μερικές καλές αναλύσεις, ακόμα και βιβλιοαφιερώματα έδινε για την ιστορία, κτλ, κτλ, κτλ.

Και είναι βέβαια και (πολύ) θετικό το ότι οι συντάκτες της αποφάσισαν να "πάρουν τις τύχες τους στα χέρια τους", με το φύλλο αυτό που κυκλοφόρησαν.

Το πρόβλημα είναι ότι οι συντάκτες της "Ελευθεροτυπίας" αυτοπαρουσιάζονται λες και είναι οι #1 πολέμιοι του "τέρατος του μνημονίου" ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων (δες το σκίτσο που κυκλοφόρησαν). Έλα όμως που δεν είναι. Και αυτό έχει φανεί εδώ και καιρό. Και φαίνεται και στο σημερινό φύλλο, όπου φιγουράρει στην  πρώτη σελίδα...ο Σαββόπουλος, που τον επέλεξαν για να του πάρουν "αποκλειστική συνέντευξη" στο πρώτο τους φύλλο, προκειμένου να μας δώσουν το "μάχιμο" (?) ιδεολογικό στίγμα τους.


Πριν λίγο καιρό, όταν η "Ελευθεροτυπία" είχε βάλει λουκέτο, ο "Πιτσιρίκος" είχε πει, έστω και με άσχημο τρόπο, ότι δεν είναι όλοι οι συντάκτες της "Ελευθεροτυπίας" τόσο καλοί όσο παρουσιάζονται. Έχει δίκιο - κάποιοι από αυτούς είναι υπερτιμημένοι. Δεν έχω κάτι εναντίον των ανθρώπων - και θεωρώ πολύ καλή την πρωτοβουλία τους να κυκλοφορήσουν μόνοι τους μια εφημερίδα. Δε μου αρέσει όμως να προβάλλεται η εφημερίδα αυτή ως..."ο Μέσι ή ο Ρονάλντο της ενημέρωσης", όταν είναι ξεκάθαρο ότι...δεν είναι και τόοοοσο καλή. 

Αν δεν λεγόταν "Ελευθεροτυπία", θα γινόταν άραγε τόσος ντόρος για μια εφημερίδα που ξεκινά την κυκλοφορία της με συνέντευξη...του Σαββόπουλου; Μάλλον όχι. Αλλά αφού είναι η "Ελευθεροτυπία", οι αριστεροί τη στηρίζουν χωρίς το παραμικρό μάλιστα παράπονο/κριτική. Μου θυμίζει ένα φίλο που είχα μικρός, και δεν του άρεσαν κάτι αθλητικά παπούτσια που του είχε πάρει ο πατέρας του γιατί του πήγαιναν μεγάλα, αλλά μόλις διαπίστωσε ότι ήταν Nike, "του άρεσαν" και δήλωνε κατενθουσιασμένος (διότι η Nike ήταν φίρμα). Κάπως έτσι και εδώ - η "φίρμα" φαίνεται να είναι πιο σημαντική από το περιεχόμενο.


Το ότι οι δημοσιογράφοι κυκλοφορούν μια εφημερίδα μόνοι τους, χωρίς αφεντικό, δε σημαίνει απαραίτητα ότι το περιεχόμενο της εφημερίδας είναι "καλό" ή "κακό". Η κίνηση να προχωρήσουν μόνοι τους είναι θετική, αλλά αν το περιεχόμενο δεν είναι και τόσο καλό, εκτίθονται και οι ίδιοι (διότι προβάλλονται ως φοβεροί και τρομεροί), αλλά και όσοι αναγνώστες που τους στηρίζουν τυφλά. Και καλά οι δημοσιογράφοι, αυτοί "λογικό" είναι να αυτοπροβάλλονται. Αλλά αυτοί οι αναγνώστες που έχουν γεμίσει το facebook με ενθουσιώδη μηνύματα για την "καταπληκτική εφημερίδα των συντακτών" δείχνουν τη γύμνια τους, διότι απλούστατα μια εφημερίδα με περιεχόμενο του στιλ "διαβάστε μια συνέντευξη του Σαββόπουλου" απλά δεν είναι και τόσο καλή όσο ισχυρίζονται.


Διάβασα στο facebook και πολλά "συναισθηματικά" σχόλια από τον "μέσο αριστερό", που είχε μεγαλώσει με Ελευθεροτυπία, και νοσταλγεί τις "παλιές καλές μέρες", και γι' αυτό κάνει και τα στραβά μάτια πχ στο διωγμό της στήλης του "Ιού", αλλά και στη διαρκή "πτώση του επιπέδου" εδώ και χρόνια. Η "Ελευθεροτυπία" είχε καταντήσει σκιά του εαυτού της, και ειδικά σε μια συγκυρία όπως αυτή, είναι πολύ πίσω.

Προσωπικά, έχω πάρει εδώ και καιρό την απόφαση να φύγω για Αυστραλία μέχρι το φθινόπωρο, όπως έχω ξαναπεί, και μόνο αν γίνει κάτι σοβαρό μέχρι τότε θα μείνω. Οπότε αφήστε με εμένα, έχω πάρει τις αποφάσεις μου, τις έχω δημοσιοποιήσει, κτλ. Άσε που είμαι και..."πουλημένος". Αλλά τι θα γίνει με τον επόμενο που έχει κάποιες στοιχειώδης έστω γνώσεις/ικανότητες/ταλέντο και όρεξη για να γράψει 2-3 σοβαρά πράγματα για το κομμουνιστικό κίνημα (όχι για την κεντροαριστερά), αλλά δεν έχει κονέ με κομματικούς μηχανισμούς ή δημοσιογράφους-"θεσμούς"; Ούτε αυτόν θα τον στηρίξετε;

Διαβάστε λοιπόν την "Ελευθεροτυπία" με τη συνέντευξη του Σαββόπουλου και άλλων τέτοιων 'προσωπικοτήτων-θεσμών'. Αυτούς στηρίζετε, αυτούς θα έχετε.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 15 σχόλια

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2012 στις 7:05 μ.μ.

Πολύ κόμπλεξ αδελφάκι μου...
τς τς τς...

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2012 στις 7:10 μ.μ.

Και καλά οι δημοσιογράφοι, αυτοί "λογικό" είναι να αυτοπροβάλλονται. Αλλά αυτοί οι αναγνώστες που έχουν γεμίσει το facebook με ενθουσιώδη μηνύματα για την "καταπληκτική εφημερίδα των συντακτών" δείχνουν τη γύμνια τους, διότι απλούστατα μια εφημερίδα με περιεχόμενο του στιλ "διαβάστε μια συνέντευξη του Σαββόπουλου" απλά δεν είναι και τόσο καλή όσο ισχυρίζονται.

Πέστα σύντροφε...!!!

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2012 στις 7:11 μ.μ.

προσωπικά δεν πολυμπαίνω στο blog σου ,παρόλα αυτά σπάνια διαφωνώ ή απογοητεύομαι από σένα.Αντίθετα με την ανοχή (συμμετοχή)των αρθρογράφων της "Ε" καταπνίγονταν κάθε εναλλακτική αριστερή φωνή.Και επιμένω ότι σε αυτό συμμετήχαν και οι "αριστεροί" συντάκτες (Ιοί κλπ.)τους οποίους σε επίπεδο ανάλυσης εκτιμώ.Το σημερ. φύλλο το πήρα χωρίς αυταπάτες ,αλλά και πάλι ήταν πάρα πολύ ρηχό.Καλή συνέχεια ΣΥΝΤΡΟΦΕ

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2012 στις 8:38 μ.μ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΗ ΦΥΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΙΚΟ ΑΡΩΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ. ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΘΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΛΑΪΚΕΣ ΜΑΖΕΣ , ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΚΛΕΙΣΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ.

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2012 στις 9:21 μ.μ.

Απίστευτο!! Τι είναι αυτά που λέτε;! Κυκλοφόρησε μια εφημερίδα από απεργούς!, χωρίς εκδότη από πίσω! και αντί να τη στηρίξετε χύνετε χολή;! Θλιβερό. Οκ ο Σαββόπουλος μ ενοχλεί και μένα, αλλά όλα τα υπόλοιπα σχόλια που κολλάνε; Δεν λέω πως σίγουρα θα είναι μια καλή εφημερίδα μιας και δεν την διάβασα ακόμα, αλλά σαν ιδέα (δημοσιογράφοι χωρίς εξαρτήσεις από εκδοτικά συμφέροντα) είναι καλή. Μακάρι να μπορούσε να γίνει το ίδιο και στο alter. Πραγματικά απαίσιο και αχρείαστο αυτό το άρθρο.

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2012 στις 9:41 μ.μ.

Αγορασα και εγω το περιβοητο απεργιακο φυλλο της Ελευθεροτυπιας.
Διαπιστωσεις:-Τεραστιο ρεπορταζ για το χιλιοπαιγμενο εργο της ''διασπασης της αριστερας''.
-Αμεση συνδεση των μεγαλων διαδηλωσεων με τους βανδαλισμους και μαλιστα στο πρωτοσελιδο.
-Ρεπορταζ για το ''θανατο της Ελληνικης Δημοκρατιας μεσα στις ...φυλακες(χωρις διαθεση να υποβαθμησω το ζητημα και μιλωντας για απεργους απληρωτους εργαζομενους,δεν θα πρεπε και μια μικρη εστω αναφορα στη δημοκρατια στους χωρους δουλειας?)
-Καμια αναφορα στον μεγαλειωδη αγωνα των Χαλυβουργων(ωστοσο υπηρχε χωρος για τεραστιο αθλητικο ρεπορταζ απο το πρωτοσελιδο μαλιστα)
Συμπερασμα:Τι διαφορα εχει απο την παλια Ελευθεροτυπια,αυτη των εκδοτων?

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2012 στις 10:59 μ.μ.

Αμ και κείνο το ανεκδιήγητο ρεπορταζ για το αυτοδιαχειριζόμενο πλέον από τις τέως δυνάμεις της πλατείας και της άμεσης δημοκρατίας Νοσοκομείο του Κιλκίς; Αρκεί και μόνο η απάντηση της επικεφαλής της ιδέας ότι δεν ξέρει τι θα κάνουν αν χρειασθεί να αγοράσουν φάρμακα ή πετρέλαιο για να αποκαλύψει το δαιμόνιο πνεύμα των Συντακτών της Εφημερίδας. (Ή μήπως κάπου το πάνε το πράμα; Ή μήπως το φύλο ήταν πρόβα για άλλα φύλα που θα εκτοξεύονται την κατάλληλη στιγμή τώρα που κανείς δεν ακούει τηλεόραση;)

krigo
16 Φεβρουαρίου 2012 στις 12:54 π.μ.

Οταν η τεγοπουλου λεηλατουσε την επιχειρηση αδειαζοντας την απο χρημα (κανοντας επιστροφες κεφαλαιου 25-30εκμριων ευρω στους μετοχους, γνωριζοντας αυτο που προγραμματισμενα ερχοταν στην ελληνικη οικονομια ) και συναπτοντας ισοποσα δανεια ( απο πειραιως ) για να καλυψει τις κεφαλαιακες αναγκες που προεκυπταν μετα την επιστροφη κεφαλαιου οι "επαγγελματιες" συντακτες τι εκαναν? τιποτε δεν καταλαβαν ?
(οτι στη συνεχεια θα φεσωνε τη δανειστρια και στο τελος και οι δυο μαζι εν αγαστη συνεργια θα τ'αρπαζαν απο μας, ηταν πολυ δυσκολο για τα επαγγελματικα τους ηθη να το αντιληφθουν!)
Μεγαλωσα με την ελευθεροτυπια αλλα "δοξα τω θεω" , την εχω αποχωριστει πολλα χρονια, συνειδητοποιοντας οτι οχι μονο δεν ειναι εφημεριδα
της αριστερας- της οποιαδηποτε αριστερας - αλλα ο δουρειος ιππος του συστηματος στην αριστερα.
Μηπως θυμαται κανεις αυτους που περασαν απ τον τραγικα υπερτιμημενο ιο?
Δεν αξιζει να ασχοληθω με τους συντακτες την ιστορια τους , το ρολλο τους τις δεκαετιες που περασαν και δε θα το κανω.
Η "ελευθεροτυπια" δεν ηταν ποτε της αριστερας και πλαναται οποιος νομιζει οτι θα γινει τετοια στο μελλον.
Αν θελω να διαβασω εντυπο αριστερο τυπο, υπαρχουν αρκετες κομματικες και μη , εφημεριδες.
Αν θελω εντυπο συστημικο τυπο ,υπαρχουν πολυ καλυτερες απο την ελευθεροτυπια

16 Φεβρουαρίου 2012 στις 1:57 π.μ.

Σύντροφοι δεκτή φυσικά η κριτική για το περιεχόμενο της εφημερίδας ή και για το ρόλο της "Ε" σαν ιδεολογικό εργαλείο.
Τώρα για το άλλο.

Το να στηρίζεις τον αγώνα των εργαζομένων σε μια επιχείρηση δεν είναι το ίδιο με το να στηρίζεις την ίδια την επιχείρηση και τα συμφέροντα που εξυπηρετεί. Με την ίδια λογική επειδή λέμε να πληρωθούν τα παιδιά στο Άλτερ και να μην χάσουν τη δουλειά τους σημαίνει ότι γουστάρουμε Πάνια, Μάκη και Αυτιά; Είναι πραγματικά κομμουνιστική λογική να λέμε ποιός αξίζει να έχει δουλειά; Ο καθένας έχει δικαίωμα στην εργασία.

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2012 στις 12:05 μ.μ.

καλο ταξιδι και να μη μας γραφεις

16 Φεβρουαρίου 2012 στις 12:28 μ.μ.

Μην αγχώνεστε.. έρχονται και χειρότερα. Κρατήστε δυνάμεις...

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2012 στις 1:13 μ.μ.

Ζητω συγνωμη, αλλα τους αλητες- -ρουφιανους-δημοσιογραφους δεν μπορω να τους δω σαν εργαζομενους.

16 Φεβρουαρίου 2012 στις 9:10 μ.μ.

είναι ένα θέμα για την ελευθεροτυπία και το ''ρόλο'' της, όπου συμφωνώ με όσα είπες και ένα άλλο, ολότελα διαφορετικό θέμα η στήριξη ενός ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΥ φύλλου, από την δουλειά απλήρωτων ανθρώπων. Φαντάζομαι ότι για αυτό υπήρξε ένα ρεύμα στήριξης από αριστερούς ανθρώπους.

Δεν νομίζω ότι τίθεται ένα θέμα σύγκρισης για στήριξη ανάμεσα σε κάποιον που σαφως τα γράφει καλύτερα σε ένα blog και σε ένα απεργιακό φύλλο- η μάστιγα της ανεργίας και της ανάγκης μετανάστευσης έχει χτυπήσει και ανθρώπους χωρίς ικανότητα, μεράκι και τις γνώσεις σου. Ποιος να στηρίξει ποιον και πως;

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2012 στις 9:25 μ.μ.

Η σφοι της αριστεράς στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι βαθεια μικροαστικής αντίληψης και νοοτροπίας κι αυτό αποδεικνύεται στη συγκυρία της κατάρρευσης του πολιτικού κατεστημένου.
Αγωνιούν οι σφοι να καταγραφούν σαν συνιστώσα του κεντρικού πολιτικού σκηνικού τη στιγμή της δυσοδίας του.

Και εκεί έρχεται να δέσει και το ζήτημα της ελευθεροτυπίας... Ως θεσμού... κρίκου για αυτή τη συμμετοχή. Και φυσικά οι επαγγελματίες επαναστάτες του χώρου δεν ξεχνούν ποτέ από που και πώς πέρνουν τα λεφτά... πώς μοιράζεται η πίτα.. έτσι δεν είναι σφοι??

Ο ciaoant1, o tsak giorgis και άλλοι δεν είναι μέρος κανενός συστήματος , δεν γλύψανε κανένα αλλά και δεν κάνουν χάρες σε κανένα... είνια καθαροί και πουροι...

αυτό ακριβώς που δεν είναι η πλειοψηφία μια αριστεράς που ζέχνει από οπορτουνισμό, μικροεγωισμούς και διάθεση για συμβιβασμο...
μόνο που τώρα είναι πολύ αργά γι αυτο..
καληνυχτα στην χαφιεδοτυπία , καληνύχτα στον Σαββόπουλο της Θολοκουλτούρας και των ολυμπιακών αρπαχτών
καληνύχτα στην αριστερά των μικρομάγαζων και των συντροφικών μαχαιρωμάτων και του κομπλεξισμού..
Πραγματικά ο Γιάννης αν φύγει θα είναι απώλεια για το κίνημα γιατί είναι ο πρώτος που μιλησε για αυτά που έρχονται και ήρθαν.. τοποθετήθηκε με βάση τη γνήσια μαρξιστική διαλεκτική και έβγαλε αυτονόητα συμπεράσματα που η "αριστερά" και το Κομμα αρνούνται ακόμα και σήμερα να αντιληφθούν...

Δυστυχώς επτωχευσαμε...

Ανώνυμος
25 Φεβρουαρίου 2012 στις 4:37 μ.μ.

Νε μεν αλλα . Ολοι να στηρίξουμε τους απεργούς-άνεργους ,στην περίπτωση μας η "ελευθεροτυπία"
που ειναι ομως ο κυριος εκφραστής του λαιφ σταιλ αριστερού (στα λογια) και προμετωπίδα
του εκσυγχρονιστικού ΠΑΣΟΚ καποτε πιο πολύ και απο το ίδρυμα Λαμπράκη πριν τα σπάσει
η ιδιοκτησία λογο της βοήθειας που εκβίασε αλλα δεν πηρε.
Οι εργαζόμενοι στην ελευθεροτυπία ομως δείχνουν πως εχουν αφομοιώσει αυτη την
νοοτροπία και αυτο φαίνεται απο τα περιεχόμενα των απεργιακών φύλων,τι ζητούν
δηλαδη απο ανθρώπους που παρεμβαίνουν πολίτικα και εχουν περιορισμένες
οικονομικές δυνατότητες να κρατήσουν ζωντανό το όνειρο μιας δημοσιογραφικής
ελιτ που θελει μια ζωη λαιφ σταιλ κοτόπουλου και για γαρνιτούρα ενα
απροσδιόριστο αριστερό ρούχο που θα τους ολοκληρώνει το ιμαντζ ?
Αυτη η εφημερίδα εκανε μεγάλη ζημία στον αριστερό χωρο (αυτο δεν αφορά τους εργαζόμενους)
τον ευνούχισε κανονικά και πρόστυχα τα στρογγύλεψε ολα δημιούργησε τον "αριστερό" διαπλεκόμενο
που στήριξε αυτη την σαπίλα (έμμεσο τρόπο) οσο κανεις αλλος και έγινε παράδειγμα αυτης της
απατηλής νοοτροπίας με εξόφθαλμο τρόπο .
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες ειναι θετικό που βγήκε απο την μεση αυτη η φυλλάδα που χρονια προσπαθούσε
να μας πείσει πως μπορούν να χωράνε ολα μαζι
ΥΓ
Το να στηρίξουμε άνεργους ειναι καλο αλλα για ποσό,οταν θα γίνουμε οι
περισσότεροι άνεργοι κανεις δεν θα μπορεί να στηρίξει κανέναν ,αρα θα πρέπει
να φεύγουμε σιγα-σιγα απο αυτην την πρακτική διοτι δεν ειναι λυση και να
προχωράμε παραπέρα κατι που δεν βλέπουμε να το λαμβάνει υπόψη του
το αυτοδιαχειριζόμενο φυλο ισως γιατι ονειρεύονται μια αντίστοιχη πορεία της
εφημερίδας των συντακτών που κάποτε ηταν η ελευθεροτυπία και την ανάλογη
εξέλιξη

λαιφ σταιλ τελος παει πέθανε λεφτα δεν υπάρχουν υπάρχει μονο ενας λαος που σε 2-3 χρόνια
θα εξαθλιωθεί εντελώς, θα ρημάξει και ας περιμένουν κάποιοι (που ειναι και οι περισσότεροι παραδόξως
μεσα στην ελληνική κοινωνία ) ενα θαυμα,,,.... εστω και αν δεν το ομολογούν.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger