Home » , » Σας ληστεύουν; Μην το λέτε!

Σας ληστεύουν; Μην το λέτε!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 1 Απριλίου 2012 | 12:59 π.μ.

Από την εφημερίδα "Πριν"

Απεγνωσμένη, αλλά και άπελπις είναι η προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ να αλλάξουν την κατεύθυνση της συζήτησης γύρω από το περιεχόμενο των εκλογών.
Λεηλατούν τα εισοδήματα των εργαζομένων. Ρίχνουν εκατομμύρια Έλληνες στη φτώχεια και στην ανεργία. Καταλύουν τις εργασιακές κατακτήσεις ενός αιώνα. Θέλουν όμως να μη συζητάμε για τη ληστεία που διαπράττουν σε βάρος όλου του λαού μας, αλλά οτιδήποτε άλλο. Το μέσα ή έξω από το ευρώ, τη διαφθορά στο ΙΚΑ Καλλιθέας, τους τυφλούς - μαϊμούδες της Ζακύνθου.

 Όλα αυτά όμως απέτυχαν παταγωδώς. Έτσι πιάσαμε το γνωστό τροπάριο. Τα στρατόπεδα συγκέντρωσης για τους λαθρομετανάστες. Ο Χρυσοχοΐδης το παίζει σερίφης. Ο Σαμαράς θέλει να ...«ανακαταλάβει τις πόλεις μας»! Οι κλέφτες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ ληστεύουν 10 εκατομμύρια Έλληνες, αλλά μας υπόσχονται ότι θα πιάσουν πέντε πεινασμένα αλλοδαπά κλεφτρόνια, δέκα μαύρους νταβατζήδες και είκοσι γεωργιανούς δολοφόνους με καλάσνικοφ!

Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Ιούνιος του 2009. Ο τότε πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής -τρεις μήνες πριν τις εκλογές, υπενθυμίζουμε- εξαγγέλλει ...επιχειρήσεις - σκούπα κατά των λαθρομεταναστών! Δύο μέρες αργότερα, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας στέλνει στον αναπληρωτή υπουργό Δημόσιας Τάξης Χρήστο Μαρ-κογιαννάκη λίστα με ...70 στρατόπεδα που μπορούν να διαμορφωθούν σε χώρους «υποδομής μεταναστών»! Σας θυμίζουν τίποτα όλα αυτά;

Εμείς πάντως οφείλουμε να επισημάνουμε ότι μετά από αυτό το «μεγαλοφυές» σχέδιο, ο Καραμανλής έχασε τις εκλογές με 11 μονάδες διαφορά! Τρελαινόμαστε για επαναλήψεις!

Διαβάστε ακόμα: Γ. Δελαστίκ: "Ο Γολγοθάς της Αριστεράς"

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 14 σχόλια

Ανώνυμος
1 Απριλίου 2012 στις 2:07 π.μ.

Συμφωνώ με όλα αυτά αλλά και ο στρουθοκαμηλισμός της Αριστεράς στο θέμα των λαθρομεταναστών σπάει κόκαλα.Μαύρο οι Χρυσαυγίτες - άσπρο η Αριστερά΄.Για σαπούνι όλοι οι μετανάστες από τους μεν,με φωτοστέφανο όλοι από τους δε.Έλεος πιά!Στο ίδιο νόμισμα υπάρχουν δύο όψεις.Και να ρωτήσω χωρίς να υπονοώ κάτι και αν θέλετε απαντάτε:γιατι συνεχίζουν να ερχονται στην Ελλάδα που είναι ήδη εξαθλειωμένη και γνωρίζουν οτι είναι παγιδευμένοι;Διάβασα ότι πληρώνουν 10.000 ευρώ στους εμπόρους .Πάρα πολύ μεγάλο ποσό για το βιοτικό τους επίπεδο δηλ.μια μια περιουσία.Δεν είναι λίγο αντιφατικό αυτό;Πόσοι μισθωτοί στην Ελλάδα έχουν διαθέσιμο αυτό το ποσό;

Ανώνυμος
1 Απριλίου 2012 στις 10:45 π.μ.

Η Ελλαδα είναι πέρασμα πρώτον.
Υπάρχει μια συμφωνία που υπογράψαμε και λέγεται "Δουβλίνο 2" και σύμφωνα μ αυτήν έναντι κάποιου ποσού δεχόμαστε να παρκάρουμε εδώ όσους πιάνουν οι ευρωπαίοι.Επι πλέον, συγκρατούμε παντί τρόπω αυτούς που μας χρησιμοποιούν σαν πέρασμα για τη δύση.

mbiker

Ανώνυμος
1 Απριλίου 2012 στις 10:47 π.μ.

...Θέλοντας να συμπληρώσω τον προηγούμενο αναγνώστη, θα έλεγα να πω ότι αν πράγματι έχουν αυτά τα χρήματα στην πατρίδα τους, θα μπορούσαν να ξεκινήσουν με αυτά, μια επαγγελματική ή γεωργική δραστηριότητα εκεί και να μην έχουν υποστεί όλη αυτή την ταλαιπωρία!

Ανώνυμος
1 Απριλίου 2012 στις 2:32 μ.μ.

Όσοι δε θεωρούν πως αυτό αφορά την εργατική τάξη και τους αγώνες της, γιατί δεν παίζουν με το μεταναστευτικό και δε θέλουν να πολωθεί τώρα το αντιμνημονιακό τους μέτωπο, όχι μόνο είναι αστοιχείωτοι πολιτικά, αλλά δεν έχουν τίποτα κοινό με την επαναστατική αριστερά και το όραμα ενός άλλου κόσμου.

[..Το έχουμε ξαναπεί: είναι ένα κάλεσμα προς τα απομεινάρια της μεσαίας τάξης, τους εκκολαπτόμενους γιάπιδες (υπάρχουν ακόμα τέτοιοι) και κάθε λογής απολιτίκ τρέντι συντηρητικούς να συστρατευτούν στην ύστατη μάχη για τη διάσωση της πατρίδος και των προνομιών τους-υλικών ή φαντασιακών. «Μπορεί να διαλύσαμε μισθούς και συντάξεις, παιδεία και υγεία, να μην υπάρχει προοπτική καπιταλιστικής ανάπτυξης και να οικοδομούμε ένα κράτος έκτακτης ανάγκης, αλλά θα μπορείτε να κυκλοφορείτε σε μια καθαρή Αθήνα, να πίνετε τα ποτά σας, να καταναλώνετε πολιτισμό, χωρίς να στοιχειώνουν το βλέμμα σας ανθρώπινες σκιές, λαθραίοι και φυσικά αριστεροί κι αναρχικοί διαδηλωτές». Αυτά κρύβονται πίσω από την καθεστωτική προπαγάνδα, αυτός είναι ο στόχος των στρατοπέδων συγκέντρωσης και των πογκρόμ. Εθνική ενότητα κυριολεκτικά πάνω στις πλάτες των πραγματικά απόκληρων.

Σε αντίθεση με τους αφελείς που θεωρητικοποιούν μάλιστα την αφέλεια τους, η κοινωνία δε χωρίζεται στο απλουστευτικό σχήμα του 1% που τα χει όλα και του 99% που δεν έχει τίποτα. Υπάρχουν πλατιά στρώματα που δε νοιάστηκαν ποτέ για τίποτα περισσότερο από την πάρτη τους, που ακολουθούν με προθυμία κάθε εμετικό ιδεόλογημα, που θα μείνουν και θα μένουν απαθείς και που ακόμα κι αν βρίζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ τους πολιτικούς ως προδότες (ή μάλλον ακριβώς για αυτό) θα είναι πάντα ενεργητικοί ή παθητικοί υποστηρικτές των σχεδίων της αντίδρασης....]

Ανώνυμος
1 Απριλίου 2012 στις 3:15 μ.μ.

Φίλε 2.07 : (1)
στο ερώτημά σου ΄΄ γιατί εξακολουθούν να έρχονται στην εξαθλιωμένη Ελλάδα που είναι παγιδευμένοι ΄΄ θα σου απαντήσω ότι και οι πέτρες γνωρίζουν ότι δεν έρχονται για να μείνουν στην Ελλάδα αλλά για να περάσουν σε άλλες χώρες τις Ευρώπης, αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον, καθώς στις χώρες τους οι στρατοί της Δύσης ( μαζί και ο Ελληνικός) προκειμένου να λεηλατήσουν τις χώρες τους, έχουν δημιουργήσει μια πραγματική ανθρωπιστική καταστροφή. Το επιχείρημα γιατί επιλέγουν την Ελλάδα και όχι άλλη χώρα ως πύλη εισόδου είναι τουλάχιστον παρελκυστικό και δεν ισχύει γενικά. Η Ελλάδα αποτελεί πύλη εισόδου μεταναστών κατά κύριο λόγο από την Ασία με την οποία έχει φυσικά σύνορα, και η πρόσβαση λόγω γεωγραφικού αναγλύφου είναι εύκολη. Αντίθετα αν πας μια βόλτα στην Ρώμη ( ήμουν την προηγούμενη εβδομάδα ) θα δεις ότι δεν είμαστε η μοναδική πύλη μεταναστών. Μια βόλτα 200 μέτρων θα σε πείσει, ότι όπως εμείς αποτελούμε λόγω προσβασιμότητας προνομιακή πύλη υποδοχής μεταναστών από την Ασία, η Ιταλία κρατά αντίστοιχα τα σκήπτρα ( πάλι λόγω προσβασιμότητας) στην είσοδο μεταναστών από την Β.Αφρική.
Εγώ θα σου αντιστρέψω το ερώτημα. Γιατί το δεξιό και ακροδεξιό αστικό σύστημα της χώρας, αντί να επιδίδονται σε ρατσιστικούς και εθνικιστικούς παροξυσμούς κατά των μεταναστών, δεν προχωρά, όμορφα και κόσμια, στην αποδέσμευση της χώρας από την συνθήκη του Δουβλίνου ΙΙ, ώστε να τους δώσουν ταξιδιωτικά έγγραφα και να τους απεγκλωβίσουν ???
Στο επιχείρημα σου ΄΄ διάβασα ότι πληρώνουν 10.000 ευρώ για να έρθουν ΄΄ θα σου συνιστούσα να μην διαβάζεις μακακίες. Αν παρόλα αυτά αρέσκεσαι να τις διαβάζεις, τουλάχιστον να τις διασταυρώνεις πριν τις διαδόσεις.
Και επειδή υπηρέτησα στον Λαγό Διδυμοτείχου, το μεγαλύτερο μαζί με τις Καστανιές σημείο εισόδου μεταναστών, έζησα και γνώρισα καλά, και λόγω ειδικότητας το θέμα, και σε ενημερώνω για τα εξής:
Για να έρθει στην Ελλάδα, ένας μετανάστης από το Πακιστάν, του κοστίζει 1500 -2000 ευρώ και ατέλειωτο ποδαρόδρομο, κακουχίες και κινδύνους για την ζωή του. Αυτά τα 1500-2000 ευρώ, μια μικρή πλειοψηφία τα έχει συγκεντρώσει ως κόπους μια ζωής στην χώρα τους η τα δανείζονται από συγγενείς.
Η μεγάλη πλειοψηφία όμως, δεν έχει αυτά τα χρήματα. Τότε αναλαμβάνει η διεθνής μαφία του δουλεμπορίου, στα κυκλώματα της οποίας οι Ελληναράδες έχουν περίοπτη και αξιοζήλευτη θέση. Η μαφία αυτή με πλοκάμια στις εξαθλιωμένες χώρες των μεταναστών αλλά και στα χλιδάτα πολιτικά γραφεία των Αθηνών και των Βρυξελλών, αναλαμβάνει τα έξοδα του ταξιδιού με ενέχυρο την ίδια την ζωή των μεταναστών.
Η υποχρέωση που αναλαμβάνει ο υποψήφιος μετανάστης, χωρίς όμως να καμιά απολύτως εγγύηση ακόμη και για την ζωή του, είναι όταν θα φτάσει στην Ελλάδα, να δουλέψει ως σκλάβος κάτω από τις εντολές του δουλέμπορου που τον έφερε, ώστε να του αποδώσει τα λεφτά και ταυτόχρονα να φάει και να κοιμηθεί.

Ανώνυμος
1 Απριλίου 2012 στις 3:17 μ.μ.

Φίλε 2.07 (2):

...Στο μεταξύ μόλις ο μετανάστης φτάσει στην Ελλάδα, ο Ελληναράς δουλέμπορος, αντί τα 1500-2000 που είχαν αρχικά συμφωνήσει, του ζητά με απειλή της ζωής του, να δουλέψει και να του αποδώσει 4000-5000 ευρώ.
Αφού μετά από 2-3 χρόνια στα φανάρια, τα χωράφια, την πορνεία ο μετανάστης καταφέρει να ξεπληρώσει τα οφειλόμενα, τότε ξεκινά το δεύτερο Deal με τον Ελληναρά νταβατζή.
Το παραμύθι που του σκάει ο Ελληναράς εργολάβος ψυχών έχει ως εξής: Επειδή η χώρα έχει υπογράψει το Δουβλίνο ΙΙ και δεν σου δίνει ταξιδιωτικά έγγραφα να φύγεις νόμιμα, και επειδή ΄΄ Έλληνας δεν γίνεσαι ποτέ Πακιστανέ-Πακιστανέ΄΄ ώστε να πάρεις Ελληνικό διαβατήριο και να φύγεις, πρέπει να δουλέψεις άλλα 2-3 χρόνια, να μου φέρεις άλλα 2000-3000 ευρώ, για να σε βγάλω εγώ έξω με τις άκρες που έχω στον κρατικό και παρακρατικό μηχανισμό. ( κατάλαβες γιατί η χώρα δεν αποχωρεί από το Δουβλίνο ΙΙ ??? )
Εν τω μεταξύ τον Ελληναράς- Νταβατζής πλειοδοτεί σε ρατσιστικές και εθνικιστικές κορώνες κατά των μεταναστών, αποκομίζοντας πολλαπλά οφέλη.
Από την μια πλευρά να ανεβάζει τις τιμές του, και να αυγατίζει τα κέρδη από την εκμετάλλευση των μεταναστών, κρατά χαμηλά τα μεροκάματα τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους μετανάστες, και αποπροσανατολίζει πολιτικά τους εργαζόμενους παρουσιάζοντας ως εχθρό τους φτωχοδιάβολους και όχι το κεφάλαιο, τον πραγματικό δηλαδή ταξικό του εχθρό, στο οποίο ανήκει και ο ίδιος.
Και έτσι η ζωή για το κεφάλαιο συνεχίζεται και εκφασίζεται με την δική σου και την δική μου α(ε)νοχή.
Τέλος να σε ενημερώσω και για κάτι ακόμη. Τα κυκλώματα δουλεμπορίας μεταναστών, τόσο στα σύνορα, όσο και στον Άγιο Παντελεήμονα, είναι άρρηκτα δεμένα και συμφύονται με τον κρατικό μηχανισμό. Στα σύνορα αποτελούνται από μηχανισμούς μέσα στον στρατό, την αστυνομία, τοπικούς επιχειρηματίες, και ακροδεξιά πολιτικά μορφώματα. Στον Άγιο Παντελεήμονα και στο κέντρο, βραχίονες είναι το τοπικό ΑΤ, το ΑΤ Ομονοίας, νταβατζήδες της Χρυσής Αυγής, και τοπικοί επιχειρηματίες, ενώ την πολιτική καθοδήγηση γίνεται από δικηγορικά γραφεία γνωστών ακροδεξιών δικηγόρων ( ψάξε να βρεις ποιος ακροδεξιός δικηγόρος που ωρύεται κατά των μεταναστών, αναλαμβάνει κατ΄αποκλειστικότητα τις νομικές υποθέσεις τους ), πολιτικά γραφεία δεδηλωμένων ακροδεξιών πολιτευτάδων, αλλά και επιχειρηματικά γραφεία ευυπόληπτων επιχειρηματιών.

Ας σταματήσει λοιπόν το παραμύθι με τους μετανάστες.
Εκτός και το όραμα σου για την χώρα είναι να την μετατρέψουμε σε : Dachau, Auschwitz, Bergen Belsen, Ravensbrück, Birkenau, Buchenwald, Belzec, Monowitz, Chelmno, Sobidor, Treblinka, Αϊ Στράτη, Αντικύθυρα, Μακρόνησο.....

Ανώνυμος
1 Απριλίου 2012 στις 7:45 μ.μ.

3:17
Εξαιρετική η ανάλυση σου και τη δέχομαι. Όμως, το να τους φιλοξενούμε στη Νομική σχολή ή στο μέγαρο Υπατία, το θεωρείς λύση ? Μήπως θα έπρεπε αυτοί οι άνθρωποι να αγωνιστούν στην πατρίδα τους για τη δημοκρατία και την ευημερία τους αντί να παίρνουν το δρόμο της ξενητιάς? Μήπως κι εμείς αντί να ανάγουμε σε κυρίαρχο και διχαστικό ζήτημα το μεταναστευτικό θα έπρεπε ενωμένοι να αγωνιστούμε για τη δική μας χώρα ώστε να μην έχουμε την ίδια τύχη με των λαθρομεταναστών ? λέω εγώ τώρα ....
μια ΕΠαΜίτισα

Ανώνυμος
1 Απριλίου 2012 στις 11:23 μ.μ.

Αγαπητή ΕΠΑΜίτισσα, με πραγματική συντροφική διάθεση αν και είμαι μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, σου λέω ότι το ζήτημα που θέτεις είναι τεράστιο για να συζητηθεί με ανταλλαγές μηνυμάτων στο blog, και μάλιστα Κυριακή βράδυ. Αλλά ενδεικτικά θα σε προέτρεπα ( όπως και όλους μας ) να μελετήσεις -σουμε την ιστορία των μεταναστευτικών ρευμάτων ( πάντα υπήρχαν μετανάστες άσχετα αν έντεχνα αποκρύβεται από το σύστημα )τ όσο στην παγκόσμια όσο και στην Ελληνική Ιστορία, καθώς και των ρόλο τους στην ανάδειξη απελευθερωτικών και εργατικών κινημάτων. Για παράδειγμα η προσφορά των προσφύγων στα πρώτα συνδικάτα και τους πρώτους εργατικούς αγώνες στην Ελλάδα του μεσοπολέμου, ήταν καθοριστική για την εξέλιξη του εργατικού κινήματος και μετέπειτα του ΕΑΜ, που τόσο εκθειάζει και το ΕΠΑΜ. Οι πρόσφυγες ήταν οι μετανάστες εκείνης της εποχής, και το σύστημα τους αντιμετώπιζε με την ίδια ακριβώς επιχειρηματολογία και ρατσισμό, που αντιμετωπίζει τους σημερινούς πρόσφυγες - μετανάστες. Επίσης καλό είναι να δει κανείς την προσφορά των μεταναστευτικών ρευμάτων της εποχής στην Ελληνική επανάσταση του 1821. Ακόμη τον ρόλο τους στην ανάδειξη του εργατικού κινήματος στην Αμερική του μεσοπολέμου.
Μήπως αυτό ακριβώς έχει μελετήσει και φοβάται το σύστημα, και επιδίδεται σε ρατσιστικές και εθνικιστικές υστερίες, ώστε να διαιρέσει και να αποτρέψει τον από κοινού αγώνα ξένων και Ελλήνων εξαθλιωμένων με δυσάρεστες εξελίξεις γι αυτό?
Επίσης καλό είναι να ρίξει κανείς μια ιστορική ματιά και στον τρόπο ανόδου του Εθνικισμού-Φασισμού στην Ευρώπη. Ποιά ήταν η επιχειρηματολογία των Φασιστών ενάντια στους ξένους? Ποιά ήταν το λάθη των εργατικών και προοδευτικών δυνάμεων τότε σε σχέση με την ξενοφοβία που επέτρεψαν την άνοδο του φασισμού?
Θα βρει κανείς πολλά κοινά στοιχεία με το σήμερα.
Το κυριότερο όμως είναι ότι τον αδηφάγο εχθρό ( ξένο και ντόπιο κεφάλαιο ) που μας εξαθλιώνει, δυστυχώς ούτε εσύ ούτε εγώ, μπορούμε να επιλέξουμε πως θα θέλαμε να είναι για να τον αντιμετωπίσουμε, αντίθετα είμαστε αναγκασμένοι να συγκρουστούμε μαζί του όπως πραγματικά είναι.
Και δυστυχώς ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του σύγχρονου παγκοσμιοποιημένου και ολοκληρωτικού καπιταλισμού, είναι η ελεύθερη κίνηση του κεφαλαίου και της εργασίας ανά τον πλανήτη, ώστε να μεγιστοποιεί τα κέρδη του.
Αφού λοιπόν ο καπιταλισμός παγκοσμιοποιεί τις στρατιές των ανέστιων και των εξαθλιωμένων ανθρώπων, μήπως αντί να στείλουμε τους μετανάστες πίσω στις χώρες τους, από όπου τους εκδίωξαν οι δυτικές επεμβάσεις με καθοριστική την δική μας συμβολή σε βάσεις ( Σούδα ), πολεμικό υλικό ( φρεγάτες ) και Στρατιωτικό προσωπικό, είναι καλύτερο να τους εντάξουμε στο εργατικό κίνημα και από κοινού να ξεκινήσουμε να ρίξουμε τον καπιταλισμό στην χώρα μας? ( Το αντίθετο ποιο πολύ για στρουθοκαμηλισμό μου κάνει παρά για σοβαρή πολιτική πρόταση )
Πιθανά τότε να καταρρεύσει και στις χώρες τους ή να αλλάξουν τουλάχιστον προς το καλύτερο οι συνθήκες και να επαναπατριστούν από μόνοι τους. Άλλωστε κανείς δεν επιλέγει την ξενιτιά ( στο λέω ως παιδί μεταναστών ) αν έχει την δυνατότητα να ζήσει αξιοπρεπώς στην χώρα του.
Τέλος μην ξεχνάς, ότι στο ενδεχόμενο, της ανατροπής του ντόπιου και ξένου ληστρικού κεφαλαίου και της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας ( που θέτει και το ΕΠΑΜ ), οι μετανάστες μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο, τόσο στον κοινό αγώνα με τους Έλληνες εργαζόμενους στην σύγκρουση με το κεφάλαιο, όσο και ως απαραίτητη και ισότιμη εργατική δύναμη για την οικονομική ανασυγκρότηση, καθώς όπως καταλαβαίνεις τα διαθέσιμα κεφάλαια στην αρχή θα είναι περιορισμένα.

Άλλωστε αρκετά επωφελήθηκε και κονόμησε το κεφάλαιο ( που τους έφερε ) από την εκμετάλλευση των μεταναστών. Μήπως ήρθε η ώρα να επωφεληθεί και ο εργαζόμενος λαός αλλά και οι ίδιοι από τις τόσες δεξιότητές τους???

Συντροφικά, ο 3.17 ΑΝΤΑΡΣΥΤΗΣ

Ανώνυμος
2 Απριλίου 2012 στις 5:08 μ.μ.

Σύντροφε ανταρσύε να σου θυμίσω ότι η πρώτη διεθνής έγινε για να εμποδιστούν οι Βέλγοι μετανάστες ανθρακορήχοι να πάνε να πάρουν από τους Αγγλους συναδέλφους τους που απεργούσαν τη δουλειά με μικρότερα μεροκάματα....
Δεν είναι ιδεολόγημα της Χρυσής Αυγής ότι οι μετανάστες ρίχνουν τα μεροκάματα.
Το έκαναν οι Αλβανοί στην οικοδομή από την δεκαετία του 90 και έβγαλαν από την αγορά πολλούς Ελληνες ειδικά τους μεγαλύτερους σε ηλικία.
Σήμερα το ίδιο γίνεται με τους Πακιστανούς οι οποίοι μόνο δεξιοτητες δεν έχουν (οι περισσότεροι σχεδόν αναλφάβητοι) που βγάζουν τους Αλβανούς από την αγορά.

Και για να δείξω στους μικροαστούς ανταρσύους πώς γίνεται η ταξική πάλη θα τους περιγράψω ένα συμβάν από το χωριό μου στις Μοίρες του Ηρακλείου.

Οι Αλβανοι λοιπόν μαζί με τους Βούλγαρους που δουλέυουν στα χωράφια στη Μεσσαρα πήγαν βρήκαν τους Πακιστανούς τους σπάσαν στο ξύλο και τους είπαν να μη δουλεύουν για κάτω από 40 ευρώ τη μέρα. Μετά τους ξανάσπασαν στο ξύλο έτσι για να εμπεδωθεί η συμφωνία...

Ξέρεις με πόσα δουλευαν τη μέρα οι Πακιστανοί??
Με 3 (τρία) ευρώ τη μέρα.

Και δεν θέλω να αναφέρω τίποτα για τις σκοταδιστικές μισογυνηκές αντιλήψεις που έχουν διάφοροι ισλαμοφασίστες που κάνουν τους θρησκευτικούς ηγέτες. (Υπάρχει δήλωση του προέδρου της πακιστανικής κοινότητας που αναφέρεται στο πρόβλημα).

Οσο για το ρόλο του μεταναστευτικού στο εργατικό κίνημα της αμερικής, εκτός από κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις κυρίως Ιταλών αναρχικών, στη σχετική βιβλιογραφια θα δεις ότι μονίμως αποτελούσαν τους εφεδρικούς στρατούς της εργοδοσίας και διασπούσαν τα συνδικάτα απεργοσπαστικές δράσεις.
Για να συμπληρώσουμε το παζλ της πραγματικότητας πρέπει να δούμε ότι η κοινωνική εξαθλιωση που συνοδέυει την υπαρξη των μεταναστών (ασιατών και αφρικανών) συνεπάγεται και αντικοινωνική συμπεριφορά ορισμένων που εκμεταλλέυονται εγκληματικά την κατάσταση.

Όσο για τις συνέπειες του ιμπεριαλισμού αυτές νομίζω ότι τις βιώνουμε και εμείς οι ίδιοι στην ίδια μας την πατρίδα και δεν χρειάζεται νομίζωνα κάνω κάποια ανάλυση επ αυτού.

Τώρα για την αριστερά και ιδιαίτερα για την ευρωκομμουνιστική, προσωπικά πιστεύω ότι οι διάφορες φιλομεταναστευτικές θέσεις αποτελούν μια βαθειά ρατσιστική ιδεολογική προσέγγιση που προκύπτει απο αντιλήψεις των ευρωπαίων συντρόφων.
Αυτοί λοιπόν βίωναν μια βαθειά αντίφαση ανάμεσα στην εθνική αποικιοκρατική και κατά βάση ρατσιστική πολιτική της αστικής δημοκρατίας στην οποία συμμετείχαν και τον μαρξιστικό διεθνισμό.
Επέλεξαν λοιπόν τον τρίτο δρόμο στο να αναγάγουν τους μετανάστες σε ξεχώριστη κοινωνική τάξη, όπως πράξαν και για τις γυναίκες και τους ομοφυλόφιλους, και αυτοανακυρήχθηκαν σε προστάτες καθοδηγητές και φιλάνθρωποι. έτσι και η ελληνική αριστερά δεν ξεφεύγει όσον αφορά το μεταναστευτικό από μια ηθικολογική προσέγγιση φιλανθρωπικού τύπου, των σαλονιών και γενικότερα των μικροαστών και αστών ψηφοφόρων του σύριζα στην εκάλη και το κολονάκι...(δες αποτελέσματα εκλογών και αντιπαράβαλε ποσοστά κκε και συριζα στις ταξικά διάφορες περιοχές της Αττικής.)

Η πολιτική γραμμή που πρέπει να παιχτεί κατά την άποψή μου είναι μία.

Κατάργηση του Δουβλίνο ΙΙ. Μετερέπει τη χώρα σε αποθήκη ανθρώπινων ψυχών. Ήδη ο Καρατζαφυρερ δήλωσε ότι έχεουν ήδη πάρει 250 μυρια για να φτιάξουν στρατόπεδα συγκέντρωσης.

χορήγηση ταξιδιωτικών εγγράφων σε όλους.

Εξαρθρωση των εγκληματικών συμμοριών που τους εκμεταλλέυεται. (πορνεια ναρκωτικά, φαναρια ).
Είναι λογικό ότι οι μαφίες από αυτές τις χώρες δεν είναι μετανάστες στους οποίους οφείλουμε κανενός είδους αλληλεγγύη.

Απεύθυνση στους μετανάστες στους χώρους εργασίας και απαγόρευση να δουλευουν με κατώτερο μισθό από αυτό των Ελλήνων.
Για όσους διαφωνούν . ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ.

Ή θα συγκροτηθεί σοβαρό δυνατό και αμειληχτο ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΤΑΞΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ (ή έστω ένα σοβαρο και οργανωμένο ταξικό κόμμα της εργατικής τάξης) ή θα μας πάρει όλους ο διάολος...

Συντροφικά
Αυτά

άλλος ανταρσύιτης

Ανώνυμος
2 Απριλίου 2012 στις 6:24 μ.μ.

@ΕΠΑΜΙΤΕΣ και λοιπούς απολογητές του ΑνδρεοΠαπανδρεϊσμού.

Όταν ο Καζάκης, σε κατάσταση σχεδόν παροξυσμού κατηγορούσε το "ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ", επειδή έβγαλε φόρα παρτίδα την παραλίγο συνεργασία του με τον Καμμένο, είναι αντιφατικό να ζητά συνεργασία μαζί με κόσμο που το διαβάζει το εν λόγω σάιτ. Όταν ο Καζάκης έβριζε το ΚΚΕ, το ΑΝΤΑΡΣΥΑ και κόσμο του ΡΙΖΑ (και αυτό όχι μία φορά αλλά συνέχεια) είτε γραπτώς είτε από την εκπομπή του, με ήθος που δεν ταιριάζει σε υποτίθεται αγωνιστή ας μην ζητά το περασμένα ξεχασμένα και όλα μέλι-γάλα. Άλλο κριτική, άλλο βρησίδι.

Χορτάσαμε μικροαστούς διανοούμενους που μία ζωή κάνουν κωλοτούμπες και το παίζουν υπεραριστεροί ίσα ίσα για να κάνουν την δεξιά τους στροφή. Και πρωτα απόλα αρκετούς απο δαύτους που μία ζωή μάζευε το ΚΚΕ. Μία ματιά στους πρώην μικροαστούς διανοούμενους που πέρασαν για μερικά φεγγάρια από το ΚΚΕ, η την αριστερά και τώρα έχουν καταλήξει απολογητές του μνημονίου δείχνει του λόγου το αληθές.

Ο Καζάκης πέρα από μικροαστός διαννούμενος είναι εθνικιστής. Αφού δεν θεωρεί το ζήτημα ΚΥΡΙΩΣ ταξικό, θεωρεί προδότες όσους λένε ότι το θέμα του χρέους είναι ΤΑΞΙΚΟ(το έχει πει νομίζω σε εκπομπή του),ας πάει στους ακροδεξιούς. Και αυτοί βρίζουν την αριστερά και αυτοί θεωρούν το θέμα εθνικό "προδοσίας" "δωσιλογισμού" κλπ κλπ. Δηλαδή συμφωνούν σε αρκετά μαζί του.
Η κύρια ιδεολογία του φασισμού είναι πως πέρα από τις υπαρκτές κοινωνικές και ταξικές διαφορές αυτό που μας "ενώνει" είναι το "έθνος" δηλαδή ο πυρήνας της ιδεολογίας της Αστικής Τάξης.

Παθήματα όπως του Γερμανικού ΚΚ του μεσοπολέμου που στήριξε τον Χίτλερ δεν θα επαναληφθούν, όσο και να σκούζουν διάφοροι, όσο και αν κάποιοι με πολλούς τρόπους να υποτάξουν την κομμουνιστική αριστερά στα σοσιαλδημοκρατικά ή εθνικιστικά τους κόλπα στην βάση της επίπλαστης "ενότητας για την ενότητα" από τα πάνω. Αντίθετα η ενότητα για να είναι αληθινή, γίνεται από τα κάτω, και ενώνει την ίδια την τάξη. Και για να ενώσει χρειάζεται να βρει τον κόσμο με τα κοινά ταξικά χαρακτηριστικά και φυσικά να μάθει να χωρίζει. Το "όλοι μαζί" είναι σύνθημα που ταιριάζει στον ΣΚΑΙ όχι στην κομμουνιστική αριστερά.

Εργατική Τάξη vs Αστικής Τάξης. Αυτές είναι οι δύο κύριες τάξεις. Σε εποχές όπου παίζονται στο νήμα όποιος δεν είναι με την μία τάξη, είναι με την άλλη. Αν κάποιοι από άλλα στρώματα ή τάξεις ακολουθήσουν την ιδεολογική ηγεμονία της εργατικής τάξης τότε καλώς να έρθουν. ΣΥΝδιαμορφώσεις κλπ αρχηγιλίκια και καρεκλίτσες αλλού όχι στην δική μας πλάτη.
Λοιπόν ΕΠΑΜίτες διαλέξτε. Ένα από τα δύο. Άλλοι δρόμοι τρίτοι τέταρτοι κλπ δεν υπάρχουν. Μας τελείωσαν.

Επιστροφή στην εποχή του Ανδρέα δεν υπάρχει, γιατί δεν υπάρχει ΕΣΣΔ για να "πολώνει" την κατάσταση και να μπορεί κάποια χώρα να το παίζει "μπαλάτζα". Και να σας δίνουν κάποια πράγματα οι αστοί, για να μην τα χάσουν όλα. Αυτή ήταν η λογική του "κοινωνικού κράτους". Το "τυράκι" ατκετοί το είδαν, την "φάκα" όχι. Τώρα το "τυρί" το ζητάνε πίσω και με τόκο για να ανοίξουν την "φάκα". Και όχι από αυτούς που έφαγαν το περισσότερο

Και κάτι τελευταίο
Έλληνες έλληνες χωρίς χαρτιά σε πέντε ηπείρους. Ο τί
Αυτό τον κόσμο τι να τον κάνουν π.χ.οι Αυστραλοί; Π.χ.Να τους απελάσουν; Να τους μαζέψουν σε στρατόπεδα; Για τοποθετηθείτε ΕΠΑΜιτες..


@AΝΤΑΡΣΙΤΗ
Ανδρέα Παπανδρέου Νο2 θέλουν τα"παιδιά". Δανεικά λεφτά και επιδοτήσεις. Και φυσικά να μην δεσμευτούν για τίποτα και να γίνουν όλα όπως πριν από 4 χρόνια, από τα "πάνω" σχεδόν ανέξοδα χωρίς την δική τους συμμετοχή.
Και είναι ένας λόγος που βρίζουν την αριστερά. Θέλουν να κάνει την δική τους δουλειά(επιστροφή στο παρελθόν άλλα Ανδρέα)και αυτοί να κάααθονται στο σαλόνι τους. Μόνο που η εποχή Ανδρέα ήταν η εξαίρεση και όχι ο κανόνας του καπιταλισμού.

Ανώνυμος
2 Απριλίου 2012 στις 6:34 μ.μ.

29/03/2012
«Αυτό που συνέβη, μπορεί να ξανασυμβεί»

http://avantgarde2009.wordpress.com/2012/03/29/%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%B2%CE%B7-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%BD%CE%B1-%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%B5%CE%AF/

[..Θα είναι λάθος να θεωρηθεί όλη η ακροδεξιά ρητορεία για τη μετανάστευση και γενικά την ασφάλεια που κυριαρχεί από το πρωί μέχρι το βράδυ απλή απόπειρα να αλλάξει η προεκλογική (;) ατζέντα και να μετατοπιστεί από την οικονομική κρίση και τα μέτρα στο προνομιακό -για το καθεστώς- πεδίο του νόμου και της τάξης. Όχι ότι αυτή η αλλαγή δε στοχεύει στη συσπείρωση των αστικών δυνάμεων μνημονιακών και μη, εξάλλου και στις ευρωεκλογές το 2009, αλλά και στις δημοτικές της Αθήνας το 2010, πάλι είχαμε την ίδια κασέτα από τους έγκυρους γραφιάδες και τηλεάστερες.

Όμως αφενός η ακροδεξιά ηγεμονία σε τέτοια ζητήματα χτίστηκε μεθοδικά από το Γενάρη του 2009 κι έπειτα, αφετέρου είναι φανερό σε όποιον θέλει να το δει πως ο ρατσισμός και η πυγμή είναι η νέα κοινωνική συμμαχία που επιθυμεί να στήσει η αστική τάξη και το κράτος της. Μια ματιά στη Γαλλία εξάλλου και στην αντισλαμική προπαγάνδα που έχει ξεσπάσει ύστερα απο τα γεγονότα της Τουλούζης δείχνει πως το θέμα δεν είναι αμιγώς ελληνικό.

Ουσιαστικά πρόκειται για βαθύτερη πολιτική και κοινωνική διεργασία που ξεφεύγει από τα στενά εκλογικά οφέλη, ούτε έχει να κάνει με κάποιους πολιτικούς φασίστες. Εξάλλου και μετά τις εκλογές (;) όπως ακριβώς το πιθανότερο είναι ο Παπαδήμος να είναι και πάλι πρωθυπουργός, έτσι και ο νόμος και η τάξη θα είναι το όχημα για να οριστεί ξανά το ταξικό φράγμα την εποχή της κρίσης για να υψωθεί δηλαδή το ανάχωμα απέναντι στους νεόπτωχους -ανεξάρτητα εθνικότητας- που θα πληθαίνουν.

Όλη αυτή η ρητορεία για τους «μετανάστες που είναι εισβολείς, που απειλούν την υγεία των πολιτών, που μολύνουν το ιστορικό κέντρο» η οποία αποτελεί πλέον την κυρίαρχη ιδεολογία του κράτους δεν είναι απλά ένα ωμό δείγμα ταξικού μίσους προς τους απόκληρους που χώραγαν στο κάδρο της ανάπτυξης ως θύματα, αλλά τώρα πρέπει να χάσουν την ανθρώπινη ιδιότητα τους.

Το έχουμε ξαναπεί: είναι ένα κάλεσμα προς τα απομεινάρια της μεσαίας τάξης, τους εκκολαπτόμενους γιάπιδες (υπάρχουν ακόμα τέτοιοι) και κάθε λογής απολιτίκ τρέντι συντηρητικούς να συστρατευτούν στην ύστατη μάχη για τη διάσωση της πατρίδος και των προνομιών τους-υλικών ή φαντασιακών. «Μπορεί να διαλύσαμε μισθούς και συντάξεις, παιδεία και υγεία, να μην υπάρχει προοπτική καπιταλιστικής ανάπτυξης και να οικοδομούμε ένα κράτος έκτακτης ανάγκης, αλλά θα μπορείτε να κυκλοφορείτε σε μια καθαρή Αθήνα, να πίνετε τα ποτά σας, να καταναλώνετε πολιτισμό, χωρίς να στοιχειώνουν το βλέμμα σας ανθρώπινες σκιές, λαθραίοι και φυσικά αριστεροί κι αναρχικοί διαδηλωτές». Αυτά κρύβονται πίσω από την καθεστωτική προπαγάνδα, αυτός είναι ο στόχος των στρατοπέδων συγκέντρωσης και των πογκρόμ. Εθνική ενότητα κυριολεκτικά πάνω στις πλάτες των πραγματικά απόκληρων..]

Ανώνυμος
2 Απριλίου 2012 στις 11:13 μ.μ.

Σύντροφε ΄΄άλλε αντάρσυε΄΄ (1) που θέλεις ΄΄να δείξεις σε εμάς τους μικροαστούς αντάρσυους΄΄ πως διεξάγεται η ταξική πάλη, ξαναδιάβασε αυτά που γράφεις και αν βγάλεις κανένα πολιτικό συμπέρασμα ενημέρωσε και εμάς.
Από το ότι συγκροτήθηκε η πρώτη διεθνής ( μεταξύ εργατών , μην ξεχνάμε) για να προστατευτούν τα μεροκάματα, τι συμπέρασμα βγάζεις ??? απέλαση των μεταναστών ή ένταξη τους στο εργατικό κίνημα και κοινό αγώνα με την εγχώρια εργατική τάξη ?
Τα μεροκάματα που συνεχώς αναφέρεις, ξέρεις εσύ κανένα άλλο τρόπο ( για να τον μάθουμε και εμείς οι μικροαστοί ρε αδερφέ) να τα διαφυλάξεις, εκτός από την μαζική οργάνωση των μεταναστών σε ταξικά και μαχητικά συνδικάτα? Και γιατί άραγε σε κλάδους του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα που δεν απασχολούνται μετανάστες πέφτουν (εννοώ πριν την κρίση)? Μήπως εκεί που δεν υπάρχουν μετανάστες το κεφάλαιο ανακαλύπτει άλλους να παίξουν τον ρόλο των μεταναστών?
Ας πούμε νεοπροσλαμβανόμενους με σχέσεις εργασίας μεσαιωνικές, ευέλικτα απασχολούμενους, Stage, ανασφάλιστους κτλ......
Το πραγματικό πρόβλημα για τα μεροκάματα είναι οι μετανάστες ή ότι εσύ, ο μη μικροαστός, δεν κατάφερες όλα αυτά τα χρόνια να δημιουργήσεις ισχυρά ταξικά συνδικάτα και όργανα επιβολής της λαϊκής θέλησης, ώστε να αποκρούσεις την επίθεση του κεφαλαίου στα μεροκάματα και την ηγεμονία του στην παραγωγή και την εξουσία?
Όχι μόνο αυτό δεν έκανες, αλλά αντίθετα όταν στο Ηράκλειο στα τέλη της δεκαετίας του 90 έπαιρναν τους Αλβανούς στην οικοδομή και με 2000 δρχ. ( 6 ευρώ), και οι συντοπίτες σου στα χωράφια με 1500 δρχ. (4,5 ευρώ) δεν σε θυμάμαι να προσπαθείς να τους οργανώσεις μαζί με τους Έλληνες εργάτες ώστε να προστατέψεις τα μεροκάματα και να πας ένα βήμα πιο πέρα την πολιτικοποίησή τους. Ειδικά στην Κρήτη η εκμετάλλευση και ο ρατσισμός η απομόνωση που έζησαν οι μετανάστες δεν έχει προηγούμενο σε άλλη περιοχή της Ελλάδας. Έφτασαν στο σημείο να τους εκμεταλλεύονται εκτός από τα αφεντικά και οι ντόπιοι εργάτες. Δεν θα ξεχάσω την εργατική αριστοκρατία ( κυρίως δημόσιους υπάλληλους ή ιδιωτικούς που δούλευαν σε δημόσια έργα ) των Μοιρών, του Πύργου, του Χάρακα, του Ασημίου να βάζουν Αλβανούς να κάνουν την δική τους δουλειά, δίνοντάς τους 1000 δρχ.(3 ευρώ) από τα 12-15 χιλιάρικα που έπαιρναν αυτοί για μεροκάματο.
Σκαλίζω την μνήμη μου, αλλά δεν σε θυμάμαι πουθενά τότε που διαπράττονταν το έγκλημα. Και ήμασταν πολύ κοντά εκείνη την εποχή, καθώς έμενα 2 χρόνια στον Σοκαρά ( το ξέρεις το χωριό δίπλα στο Ασήμι?) και δούλευα στο Ασήμι.

Ανώνυμος
2 Απριλίου 2012 στις 11:15 μ.μ.

Σύντροφε ΄΄άλλε αντάρσυε΄΄ (2)

Για το Δουβλίνο ΙΙ που αναφέρεις, δεν βλέπω καμιά διαφωνία στον χώρο της αριστεράς. Το αντίθετο μάλιστα παρατηρώ ομοφωνία, και πιστεύω αυτό πρέπει να είναι το πρώτο μέτωπο που πρέπει να ανήξει η αριστερά με το κεφάλαιο. Τους λόγους που αυτό δεν είναι επιλογή του Ελληνικού κεφαλαίου, τους εξηγώ αρκετά αναλυτικά στο δεύτερο κείμενο, με τίτλο ΄΄Φίλε 2.07 (2).
Μου κάνει πάντως εντύπωση, η σκόπιμη διαστρέβλωση ( ξέρεις οι αριστεροί δεν πολυχρησιμοποιούν τέτοιες μεθόδους ) που επιχειρείς στο θέμα με τις μαφίες που εκμεταλλεύονται τους μετανάστες. Αναφέρεις επί λέξη :
<< Είναι λογικό ότι οι μαφίες από αυτές τις χώρες δεν είναι μετανάστες στους οποίους οφείλουμε κανενός είδους αλληλεγγύη.>>
την στιγμή που το δικό μου κείμενο από την αρχή ως το τέλος αναφέρεται σε ντόπιες μαφίες Ελληναράδων, ακροδεξιά μορφώματα, και επιχειρηματίες με προσβάσεις σε κρατικούς και παρακρατικούς μηχανισμούς, που λυμαίνονται το μεταναστευτικό, αποκομίζοντας πολλαπλά οικονομικά και πολιτικά οφέλη.
Ακόμη και παιδί δημοτικού καταλαβαίνει πως μιλώ για Ελληνικότατο μαφιόζικο καθοδηγητικό και εκτελεστικό βραχίωνα, που τον προσδιορίζω στην Ακροδεξιά και τους συν αυτή μηχανισμούς.
Όσο για τα περί Ιμπεριαλισμού, αμερικάνικου εργατικού κινήματος, τα αφήνω ασχολίαστα. Απλά ρίξε μια ματιά για το ποιοι οργάνωσαν τα πρώτα συνδικάτα στην Αμερική, ποιος ο ρόλος των Ιρλανδών, Ιταλών, και Μαύρων του νότου στην οργάνωση του εργατικού κινήματος στην Αμερική, και ποιος ο ρόλος του κεφαλαίου. H ku klux klan εκτός από το να κάνει επιθέσεις σε Μαύρους μήπως είχε και άλλο ρόλο ?

Τώρα για τις δεξιότητες τι να σου πω? Ο δικός μου παππούς που καλλιεργούσε αμπέλια και ελιές δεν ήταν απόφοιτος του Harvard. Για την ακρίβεια δεν είχε τελειώσει το δημοτικό. Ο δε πατέρας μου, μετανάστης στην Γερμανία, δεν είχε ΜΒΑ.

Τέλος θα σου πρότεινα να κάεις μια βόλτα στην περιοχή του Μονοφατσίου, και να ρωτήσεις τους συντοπίτες σου: τον Ασβέστη που έσωσε πολύ κόσμο ως απολυμαντικό, και την καλλιέργεια της Σουλτανίνας που αποτέλεσε πηγή ευημερίας, ποιος τα έφερε στον τόπο σου, στις αρχές του περασμένου αιώνα ?

Συντροφικά,
ο με κάρτα μέλους ΑΝΤΑΡΣΥΤΗΣ

Γρηγόρης
3 Απριλίου 2012 στις 2:14 π.μ.

Σύντροφε "άλλε αντάρσυε",

το καθήκον των κομμουνιστών ποιό είναι;

Μαζί με τους καλύτερα πληρωμένους (έλληνες,βούλγαρους ή αλβανούς) εργάτες, να σπάνε στο ξύλο τους χειρότερα αμοιβόμενους (έλληνες ή πακιστανούς) εργάτες; Όπως καταλαβαίνεις δεν είναι αυστηρά "εθνικό" το ζήτημα,αλλά ανταγωνισμού "χαμηλότερου μεροκάματου".

Ή μήπως το καθήκον μας είναι να αποδωθούν σε όλους τους ξένους εργάτες,τα νομικά δικαιώματα και τα ίσα μεροκάματα των Ελλήνων εργατών;
Και επιπλέον η εγγραφή τους στα συνδικάτα,ώστε να δίνονται κοινοί αγώνες ενάντια στους έλληνες αστούς;

Προτιμάς εμφύλιο της εργατικής τάξης προς "τα κάτω",ή ενότητα και πόλεμο στους "από πάνω";

Η Κομμουνιστική Διεθνής πάντως τό'χει λήξει από το 1922 το ζήτημα.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger