Home » , » Απίστευτο φιάσκο! 1.503 πρόβατα στο Ζάππειο

Απίστευτο φιάσκο! 1.503 πρόβατα στο Ζάππειο

Από mitsos175 , Παρασκευή 4 Μαΐου 2012 | 12:56 π.μ.


Ντιν – Νταν, Ντιν – Νταν. Άκου τα κουδουνάκια από τα γίδια πως κάνουν Πόλα μου. Μου επιτρέπεις να σε φωνάζω Πόλα, ε Αντωνάκη; Μετά από τις σεξουαλικές επαφές που είχες με το μισθό μου (τον πήδηξες κατά συρροή), νιώθω κάποια οικειότητα μεταξύ μας.

Αγόρι μου τρελό, βρήκα τι φταίει και δεν έρχονται ζωντανά στις συγκεντρώσεις. Τρώει ο Καραμανλής το κουτόχορτο και μένουν τα γίδια νηστικά. Γι αυτό στο Ζάππειο έβοσκαν εδώ  κι εκεί. Καλά μόνο τόσα μείνανε, 1.503 από όλη την Ελλάδα; Πως είμαι σίγουρος ότι είναι ακριβώς 1.503; Για τα 1.500 δεν είμαι σίγουρος. Μπορεί να είναι και λιγότερα. Για τα τρία όμως είμαι σίγουρος, ότι θα τα πάρεις στις εκλογές.    

Αφού ρε παιδί μου δε σου βγαίνει αυτό Ζάππειο, δε σε πάει. Μην ξαναπάς εκεί. Παθαίνεις νίλες. Μη κοιτάς τη συγκέντρωση το 2009, που ήθελες να γίνεις τσοπάνης. Έτυχε, είχες την κόρη του Δρακουμέλ για αντίπαλο. Άλλωστε ήρθαν πολλοί λιγότεροι σήμερα. Οι υπόλοιποι; Έχασαν το δρόμο;

Εντάξει καταλαβαίνω, αν έκανες Πεδίο του Άρεως  ή Ομόνοια, θα γέλαγε και ο παρδαλός νεοδημοκράτης. Δεν σου λέω  για το λαό που είχαν η Αλέκα και ο Αλέξης, γιατί θα μου πάθεις κατάθλιψη.

Υπομονή όμως. Μέχρι αύριο θα γελάνε με την «συγκέντρωση» σου. Αύριο το βράδυ, θα γελάνε με το Μπενύτο στο Σύνταγμα. Μην κλαίς ακόμα, σκουπίσου. Περίμενε  την Κυριακή που εμείς θα σας «γλεντάμε» και μετά κλάψε όσο θέλεις.


ΥΓ η φωτογραφία είναι από τις 20:15, 150 μέτρα μακριά από εκεί που μιλούσες.

Μπενύτο, θα τα καταφέρεις να έχεις λιγότερους; Δύσκολο, αλλά μπορείς να βγάλεις περισσότερο γέλιο...

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 9 σχόλια

Ανώνυμος
4 Μαΐου 2012 στις 4:03 π.μ.

Φιλε Μητσο, κανε λιγο κρατει.
Αυτες οι "χουλιγκανιές" των περισσοτερων "αρθρων" σου,εχω την εντυπωση οτι δεν προσφερουν υπηρεσιες στην αριστερα.
Μη σου πω οτι μπορει να φερνουν και το αντιθετο αποτελεσμα απο αυτο που πιθανως επιδιωκεις.
Χτυπησε τους με πολιτικο λογο και επιχειρηματα.
Αλλοιως ... αστο καλυτερα.

Ανώνυμος
4 Μαΐου 2012 στις 7:48 π.μ.

τελειωσε ο πολιτικος λογος του ξερολα ηρθε η ωρα του γηπεδου εμπενε Μητσο μη μασας

Ανώνυμος
4 Μαΐου 2012 στις 8:44 π.μ.

Είναι υποτιμητικό για τη νοημοσύνη του αρθρογράφου, οποιοσδήποτε κι αν είναι αυτός, να χρησιμοποιήσει επιχειρήματα και πολιτικό λόγο ενάντια σε αυτά τα σκουλήκια, σε αυτά τα κατακάθια. Το μίσος μας για τους καταστροφείς των ζωών μας δεν μας το επιτρέπει. Ο σεβασμός στη θυσία των νεκρών μας, δεν μας το επιτρέπει.

Ανώνυμος
4 Μαΐου 2012 στις 11:40 π.μ.

Εγώ λέω πάλι ότι μια χαρά τα λέει ο Μήτσος.
Τι πολιτικά επιχειρήματα να χρησιμοποιήσει πια ο άνθρωπος...

Ανώνυμος
4 Μαΐου 2012 στις 1:29 μ.μ.

Ευχαριστώ για την υπενθύμιση. Έχεις δίκιο για τον πολιτικό λόγο. Κατά τα άλλα σατιρίζω απλά τα χάλια τους. Όταν έχουμε περάσει τόσα (κόψιμο μισθών, ανεργία, βία κλπ) ε, λέμε και μια κουβέντα παραπάνω. Μην ανησυχείς για το αποτέλεσμα. Νέος ήλιος έχει βγει, σ αυτήν εδώ τη γή. mitsos175.

4 Μαΐου 2012 στις 3:54 μ.μ.

Ντα, Ντα, Ντα. Το θυμάσαι το τραγούδι ;

Ανώνυμος
4 Μαΐου 2012 στις 4:46 μ.μ.

Ο καθωσπρεπισμός μας έχει φάει στην Αριστερά! Χρόνια τώρα! Νισάφι πια! Χώσεεεεε στα πρόβατα που πάνε ξανά να μας πάρουν στο λαιμό τους!

Ανώνυμος
4 Μαΐου 2012 στις 6:49 μ.μ.

Kάτι κόβω στον ορίζοντα ότι οι φασίστες χρυσαυγίτες θα πάνε-και καλά-για επεισόδια στους πασόκους.Με κάτι τέτοιο ωφελούνται και οι δύο φυσικά...

perdikas
5 Μαΐου 2012 στις 9:22 π.μ.

o mitsos175 είναι μια χαρά !!!!!

σκάστε κανά γελάκι ρε καταθλιπτοαριστεροί !!

αμαν πια....ωωωωωωωωωω !!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger