Home » , » Αγαπητέ Άγιε Βασίλη. Το 2013 υπήρξα - και πάλι- ένα εξαιρετικά καλό κορίτσι.

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη. Το 2013 υπήρξα - και πάλι- ένα εξαιρετικά καλό κορίτσι.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013 | 2:13 μ.μ.


Αγαπητέ Άγιε Βασίλη. Το 2013 υπήρξα - και πάλι- ένα εξαιρετικά καλό κορίτσι. Το πρώην αφεντικό μου μου χρωστάει εδώ και δυο χρόνια πάνω από 30.000 ευρώ και δεν το πλάκωσα στις σφαλιάρες.
Ο υπουργός οικονομικών φορολόγησε το επίδομα ανεργίας μου και δεν τον πλάκωσα στις μολότωφ.
Όλοι μου οι φίλοι έφαγαν - πάλι- το ξύλο της χρονιάς τους από τα ΜΑΤ και δεν έχω δαγκώσει κανέναν μπάτσο.
Ο πατέρας μου κοντεύει να πάθει εγκεφαλικό κάθε φορά που βλέπει το εκκαθαριστικό της σύνταξής του κι η γιαγιά μου θυμάται τα χρόνια της κατοχής κάθε μέρα κι εγώ δεν τα έχω σπάσει όλα.

Τόσο καλό κορίτσι που ήμουν αγαπητέ Άγιε Βασίλη νομίζω ότι δικαιούμαι - επιτέλους- εκείνο το δωράκι που ζητάω από το 2010! θέλω τη χώρα μου πίσω. Αλλιώς θα λογαριαστούμε (αν και φοβάμαι μήπως κατά βάθος σ' αρέσει - ξέρω πως εσείς οι χριστιανοί έχετε παράξενη σχέση με την ενοχή και τη σεξουαλικότητα)
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 2 σχόλια

Ανώνυμος
29 Δεκεμβρίου 2013 στις 4:01 μ.μ.

Πλάκα έχει το γράμμα. Η σάτιρα είναι η τέχνη να λες τα πιο σοβαρά πράγματα με αστείο τρόπο. Υπάρχει κι ένα άλλο αστείο. Το ΠΑΣΟΚ ψόφησε. Αυτό θα ήταν πάρα πολύ ευχάριστο, αν δεν χρωστούσε αρκετά εκατομμύρια ευρώ, που τα έπαιρνε βάζοντας ως εγγύηση τα ποσοστά του! Αλήθεια, οι τράπεζες θα παίρνουν για λίγα χιλιάρικα σπίτια, με το ΠΑΣΟΚ που χρωστά τόσα τι κάνουν; Το βρήκαν πάντως το κολπάκι: Αλλάζουν όνομα, τρίχωμα κι αφήνουν, όπως πάντα, το λογαριασμό στα κορόιδα. Το αστείο είναι το όνομα του φτωχού σε ψήφους κληρονόμου. Λέγεται ότι θα είναι το "Δημοκρατική" - "Προοδευτική" Παράταξη ή κάπως έτσι. Άκου δημοκρατική - προοδευτική, έχουν αυτοσαρκασμό το παραδέχομαι. Αυτοί που έκαναν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, μαζί με τη ΝΔ φυσικά, αυτοϊκανοποιούνται λέγοντας ο ένας τον άλλο δημοκράτες! Αυτοί που κατέστειλαν, φίμωσαν, προπαγάνδισαν κι έκαναν κουρελού όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα, αυτοί που γύρισαν την Ελλάδα στην εποχή πριν το ηλεκτρικό και στα μαγκάλια! Πρόοδος με την όπισθεν... Εδώ, θα μου πείτε ότι λέγονταν "Σοσιαλιστικό" το ΠΑΣΟΚ! Αυτό κι αν ήταν αστείο. Μπορεί τώρα να λέγονται "ελιά" - ιδέα του Σημίτη φυσικά. Καλαμών όχι θρούμπα, αφού είναι το δεκανίκι του Σαμαρά. Θα μπορούσαν απλά να λέγονται λάδι ή μίζα, το οποίο ταιριάζει πιο πολύ στο χαρακτήρα τους. Ή ο Βενιζέλος και οι 58 κλέφτες, που παραπέμπει σε παραμύθι, όπως τα παραμύθια, που μας έλεγαν. Φυσικά δεν θα τολμήσει να κατέβει μόνο του - 60 νομάτοι όλοι κι όλοι. Με τη ΝΔ ή τη Δημάρ ανάλογα με το που φυσάει ο άνεμος. Άραγε γιατί δεν το ονομάζουν "τσόντα" ή τα "κάνω όλα για την καρέκλα"; Πιο πιασάρικο όνομα. Γα σήμα τι θα έχουν; Το φεγγάρι; Την ασπίδα και το κράνος των ΜΑΤ; Μια ανοιχτή βαλίτσα γεμάτη λεφτά; Ο Παπαδόπουλος είχε το πουλί του. Ας βάλει κι ο Βαγγέλης το δικό του. Έτσι κι αλλιώς αυτό που θα πάρει στις εκλογές μαζί με τη ΝΔ, εκεί θα παραπέμπει. Μπορούν να βάλουν για σήμα μια κότα, για να θυμίζουν τη στάση τους απέναντι στην τρόικα και τις ψηφοφορίες της βουλής. Τα αυγά τα καπάρωσαν οι ναζί. Να βάλουν ένα υποβρύχιο που γέρνει. Ότι και να βάλουν όμως, όσο και να μεταμφιεστούν ο κόσμος τους ψάχνει με το ληγμένο γιαούρτι στο ένα χέρι και τη βρεγμένη σανίδα στο άλλο. Αχ Μπενύτο, το αποπάτημα όπως και να το πεις, όπως και να το παρουσιάσεις, βρωμάει...
Ανέκδοτο από το μέλλον :Μετά τις Ευρωεκλογές οι εναπομείναντες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ μεταμφιέζονται για να βγουν στο δρόμο. Ο Βενιζέλος μεταμφιέστηκε σε έγκυο γυναίκα, φόρεσε ένα μακρύ φόρεμα, έβαλε περούκα, μακιγιάζ κλπ και βγήκε τσάρκα. Εκεί που πήγαινε, σ' ένα φανάρι του λέει μια γριά: Βαγγέλη, μπορείς να με περάσεις απέναντι; Απορημένος ο Μπενύτο παίρνει τη γριά και την περνά απέναντι. Τρέχει έπειτα σπίτι ν’ αλλάξει αμφίεση. Ντύνεται παπάς, βάζει ράσο γενειάδα κλπ. Αγνώριστος έγινα! λέει, και πάει να πιει ένα καφέ. Κάθεται στο καφενείο και να σου πάλι η γριά: Βαγγέλη, να πιώ κι εγώ μαζί σου ένα καφέ; Μα πως καταλαβαίνεις ποιος είμαι κάθε φορά γιαγιάκα; Τη ρώτησε. Τότε η γιαγιά του απαντά – Ποιά γιαγιάκα, ρε βλάκα, ο σαμαράς είμαι! mitsos175.

Περαστικός
29 Δεκεμβρίου 2013 στις 5:18 μ.μ.

Εμπνευσμένο (ειδικά η νύξη για τους χριστιανούς)!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger