Γράφει ο mitsos175
Από "Τζεντάι" Πρόεδρος. Βρε Αλέξη είπαμε είναι "γλάστρα" ο Πρόεδρος της δημοπρασίας αλλά εσύ το παράκανες. Μα τον Πάκη; Είναι δυνατόν; Πείτε μου πως μας κάνετε πλάκα. Δυστυχώς αγάπη μου το άκουσα με τα αυτιά μου. Κι όχι, δεν ήπια γουλιά. Ισχύουν αυτά που είπαμε για κάθε νεοδημοκράτη που ψήφισε μνημόνιο. Αντίο δικαιοσύνη, αντίο "έξοδος από Μνημόνια", αντίο ζωή.
Συν ότι ο Πάκης θα είναι ο πρώτος Πρόεδρος της Δημοκρατίας που θα θέλει σκάλισμα. Δε θα μεταφέρεται, θα μεταφυτεύεται. Αντί να τον χαιρετούν θα τον ποτίζουν. Βάλτε ρε παιδιά ένα ζαρζαβατικό της προκοπής. Όχι Προκόπη, της προκοπής είπαμε. Βάλτε άνηθο, σέλινο, βάλτε ένα ματσάκι μαϊντανό που πάει με όλα, μη μας το κάνετε αυτό. Δεν τρώγεται ο Παυλόπουλος θα χαλάσει η σούπα.
Μετά από αυτό θα αρχίσω το κάπνισμα. Ο Παυλόπουλος των "γαλάζιων παιδιών" Πρόεδρος! Αν μου το έλεγε κάποιος δημοσιογράφος θα του έλεγα να πάει να κοιταχθεί σε γιατρό. Ναι, τώρα τα είδα όλα και θέλω εγώ γιατρό επείγοντος καρδιολόγο. Κι ο Προκόπης ανθοπώλη να τον ετοιμάσει για το Προεδρικό.
"Συγχαρητήρια" εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ χειρότερη επιλογή ήταν μόνο ο Καραμανλής. Το πάτε για τούμπα έτσι; Πάτε να βάλετε τον Πάκη για να ξαναρχίσουν τα Προεδρικά Διατάγματα; Βάλτε και τη Βούλτεψη, δώστε και στον Άδωνη κάνα υπουργείο, α! και στο Σαμαρά μια θεσούλα. Να βολευτούν όλοι οι γαλάζιοι.
Μόλις χάσατε μια ιστορική ευκαιρία. Αυτή η χώρα θα πάει από την πολλή "αξιοκρατία". Θα το μετανιώσετε γιατί ο νεοδημοκράτης μπορεί όσο εσείς είστε ισχυροί να συνεργάζεται, αλλά μόλις μυριστεί αδυναμία θα σας τη φέρει. Να το θυμάστε αυτό.
Πείτε την αλήθεια, τον επιλέξατε γιατί είναι "τσαμπουκάς αντιμνημονιακός" και θα τα πει χύμα στους ξένους ε; Με ποιό σκεπτικό το κάνατε; Βάλατε κλήρο και έπεσε ο λαχνός στον Παυλόπουλο; Ο Μητσοτάκης έκανε την κλήρωση;
Κι εκείνο που δεν αντέχω είναι η πλάκα που θα κάνει η Χρυσή Αυγή. Και οι νεοδημοκράτες. Πάω για βρούβες...
Από "Τζεντάι" Πρόεδρος. Βρε Αλέξη είπαμε είναι "γλάστρα" ο Πρόεδρος της δημοπρασίας αλλά εσύ το παράκανες. Μα τον Πάκη; Είναι δυνατόν; Πείτε μου πως μας κάνετε πλάκα. Δυστυχώς αγάπη μου το άκουσα με τα αυτιά μου. Κι όχι, δεν ήπια γουλιά. Ισχύουν αυτά που είπαμε για κάθε νεοδημοκράτη που ψήφισε μνημόνιο. Αντίο δικαιοσύνη, αντίο "έξοδος από Μνημόνια", αντίο ζωή.
Συν ότι ο Πάκης θα είναι ο πρώτος Πρόεδρος της Δημοκρατίας που θα θέλει σκάλισμα. Δε θα μεταφέρεται, θα μεταφυτεύεται. Αντί να τον χαιρετούν θα τον ποτίζουν. Βάλτε ρε παιδιά ένα ζαρζαβατικό της προκοπής. Όχι Προκόπη, της προκοπής είπαμε. Βάλτε άνηθο, σέλινο, βάλτε ένα ματσάκι μαϊντανό που πάει με όλα, μη μας το κάνετε αυτό. Δεν τρώγεται ο Παυλόπουλος θα χαλάσει η σούπα.
Μετά από αυτό θα αρχίσω το κάπνισμα. Ο Παυλόπουλος των "γαλάζιων παιδιών" Πρόεδρος! Αν μου το έλεγε κάποιος δημοσιογράφος θα του έλεγα να πάει να κοιταχθεί σε γιατρό. Ναι, τώρα τα είδα όλα και θέλω εγώ γιατρό επείγοντος καρδιολόγο. Κι ο Προκόπης ανθοπώλη να τον ετοιμάσει για το Προεδρικό.
"Συγχαρητήρια" εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ χειρότερη επιλογή ήταν μόνο ο Καραμανλής. Το πάτε για τούμπα έτσι; Πάτε να βάλετε τον Πάκη για να ξαναρχίσουν τα Προεδρικά Διατάγματα; Βάλτε και τη Βούλτεψη, δώστε και στον Άδωνη κάνα υπουργείο, α! και στο Σαμαρά μια θεσούλα. Να βολευτούν όλοι οι γαλάζιοι.
Μόλις χάσατε μια ιστορική ευκαιρία. Αυτή η χώρα θα πάει από την πολλή "αξιοκρατία". Θα το μετανιώσετε γιατί ο νεοδημοκράτης μπορεί όσο εσείς είστε ισχυροί να συνεργάζεται, αλλά μόλις μυριστεί αδυναμία θα σας τη φέρει. Να το θυμάστε αυτό.
Πείτε την αλήθεια, τον επιλέξατε γιατί είναι "τσαμπουκάς αντιμνημονιακός" και θα τα πει χύμα στους ξένους ε; Με ποιό σκεπτικό το κάνατε; Βάλατε κλήρο και έπεσε ο λαχνός στον Παυλόπουλο; Ο Μητσοτάκης έκανε την κλήρωση;
Κι εκείνο που δεν αντέχω είναι η πλάκα που θα κάνει η Χρυσή Αυγή. Και οι νεοδημοκράτες. Πάω για βρούβες...
+ σχόλια + 141 σχόλια
Και ο Γλεζος ο Μανωλης που ηθελε αριστερο προεδρο τι θα τον κανουμε?Μια συμπαρασταση την θελει και αυτος.Ολο παει στη βρυση και νερο δεν πινει.
Η απολυτη ξευτυλα/
Λαφαζανιδες Μπιτσακιδες Ρουσιδες ΑΝΤΑΡΣΥΕΣ
περαστικα σας.
Oi καθημερινες σας επολογες και οι δρασεις σας εκει στο Συριζα σας κανουν ολοενα και πιο αποκρουστικους
Συνεχιστε ετσι για να τελειωνουμε συντομα μαζι σας melito
Μήτσο, και που να δούμε τι μας έχουν για μετά.
Μήτσο, μουτζώνω τον εαυτό μου και μόνο που μου είχε περάσει η ιδέα να πιέσω και εγώ το ΚΚΕ να στηρίξει Σύριζα. Κριτικά. Κάτι όπως οι ανταρσαίοι. Μήτσο, ευτυχώς δεν εισακούσθηκα. Το ταξικό κριτήριο πρέπει να το εμπιστεύεσαι. Ακόμη και αν όλες οι σειρήνες και τα "δεδομένα" σου λένε κάνε αλλιώς.
Μήτσο, σήμερα Πάκη και αύριο νέο δανειάκι. Η "αριστερά" στην κυβέρνηση κοινωνικής σωτηρίας, ο Πάκης στην Προεδρεία, ο Βαρουφάκης στην Ευρώπη, ο Καμένος στο στρατό, και ο λαός στον πατριωτικό άσσο. ΚΚΕ ρε Μήτσο. Μόνο ΚΚΕ και αγώνας με αρχές.
Καλή δύναμη.
Όλοι "αυθορμήτως" στις πλατείες! Το τι μ@λ@κί@ έχουμε να ακούσουμε τώρα από τα ζαλισμένα,δε λέγεται!
Αυτός δεν ήταν υπουργός δημόσιας τάξης στα δεκεμβριανά... του 2008 με τον Γρηγορόπουλο που κάηκε η Αθήνα. Ο υπουργός της εξέγερσης τώρα ΠτΔ προτεινόμενος από το κόμμα που πρωτοστάτησε τότε στην εξέγερση. Βρε πως αλλάζουν οι καιροί΄!
Σταύρος
-Ποιός είπαμε πως ήταν Υπουργός Δημόσιας Τάξης τον ...Δεκέμβρη του '08, εσείς που τα παρακολουθείτε αυτά;
Η απάντηση με ένα απλό shearch στην Wikipedia με το όνομα "Προκόπης Παυλόπουλος"...
Ο Γρηγοροπουλος τωρα δικαιωνεται.
Γιατι το ΚΚΕ δεν στηριζει την κυβερνηση της αριστερας.;
Ε γιατι;
Χα χα χα χα
Καμαρώστε αριστερά.
Βαλαβάνη στη Βουλή:Να πληρώσουν και όσοι δεν μπορούν...ξέρουν τι έχουν να κερδίσουν ή να χάσουν αν δεν το κάνουν.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1TskA8xdcWQ
ΚΚΕ ρε Μήτσο. Μόνο ΚΚΕ και αγώνας με αρχές.
χαααχαχαχαχαχαχαχαχα, το ήξερα ότι θα γελάσω άμα περάσω από εδώ
Ο πολιτικός αμοραλισμός και η πολιτική βλακεία των "συντρόφων" του δήθεν Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας είναι εδώ στο αποκορύφομά της. Ποτέ άλλοτε δεν έχω δει τόσο χυδαία, τόσο άθλια, τόσο αλήτικα, τόσο εμετικά, τόσο σκατένια σχόλια!! Από που ν' αρχίσει και που να τελειώσει κανείς! 1). Η κυβέρνηση προετοιμάζεται, ίσως, για τη Μεγάλη Μνημονιακή Κωλοτούμπα, όπως δείχνει, πιθανώς, αυτή η συμβολική κατ' αρχήν, κίνηση για τον ΠτΔ, οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ σύντροφοι (όπως βλέπω σε αναρτήσεις και σχόλια γενικά στο διαδίκτυο αλλά και στο facebook) είναι πολύ σοκαρισμένοι και απογοητευμένοι, οι συνέπειες για το λαό μας θα είναι μοιραίες, αν, λέμε πάλι, η Μνημονιακή Κωλοτούμπα γίνει πράξη (μεταξύ άλλων, θα σηκώσει κεφάλι και η Χρυσή Αυγή!), και τούτοι εδώ, οι δήθεν κομμουνιστές, δεν κρύβουν τη χαρά τους!! Άντε βρε παιδιά, πηγαίνετε στο Σύνταγμα, φέρτε και το Γιώργο Σαρρή και κάντε λαϊκό γλέντι! 2) Είναι να χτυπάει κανείς το κεφάλι του στον τοίχο γιατί τους "συντρόφους κομμουνιστές" μας τους έπιασε ο όψιμος πόνος για τη μεγαλειώδη εξἐγερση του 2008! Καλά εσείς δεν είσαστε που λέγατε ότι η εξέγερση διοργανώθηκε από σκοτεινές δυνάμεις (εξωγήινοι, CIA, εβραίους), στα πλαίσια, βέβαια, της σταλινικής δυσανεξίας/εχθρότητας/μίσους του "Κ"ΚΕ για οποιαδήποτε κινηματική διαδικασία δεν την ελέγχει; Εσείς δεν είσαστε που λέγατε ότι στην πραγματική επανάσταση δεν θα σπάσει ούτε ένα τζάμι, και βέβαια γέλαγε και το παρδαλό κατσίκι με τις βλακείες σας; Δεν είχατε πει μάλιστα στην κορύφωση της αλητείας σας, ότι ο Γρηγορόπουλος ήταν ένα παλιόπαιδο που προκάλεσε τον Κορκονέα; Λοιπόν αφήστε τα αυτἀ γιατί η ξεφτίλα σας συνεχίζεται. (Αν αποτύχει ο ΣΥΡΙΖΑ, υπάρχει η πιθανότητα ο απογοητευμένος λαός να στραφεί προς τη Χρυσή Αυγή, πάντως σε σας δεν έρχεται, απλά γιατί δεν έχετε καμία πρόταση για το σήμερα). 3) Που το είδατε ρε φωστήρες ότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στηρίζει την κυβέρνηση; Καλά, δεν έχει νόημα να έρθει κανείς σε αντιπαράθεση μαζί σας, απαλάσεστε λόγω πολιτικής βλακείας!
Υ.Γ.: Παρακαλώ τους διαχειριστές να δημοσιεύσουν το σχόλιό μου. Όταν κάποιο αλήτη, ιταμό και βλάκα τον λες αλήτη, ιταμό και βλάκα, δεν τον βρίζεις αφού του λες αυτά που είναι. Βρισιά είναι κάποιον, ηθικό, έντιμο και έξυπνο να τον αποκαλέσεις αλήτη, ιταμό και βλάκα!
1:49
Το ξεβρακωμα του ΣΥΡΙΖΑ ειναι και δικο σας.
Η σοσιαλδημοκρατια ειναι πλεον γυμνη.
Οι αυταπατες τερμα.
Ο οπορτουνισμος ενταφιαζεται.
Αρκετα ταλανησε το λαο.
AntonSS Απο πότε γίνατε εσείς υπερασπιστές του Γρηγορόπουλου και της εξέγερσης του 2008?Εσείς βρίζατε την εξεγερμένην νεολαία και τους λέγατε κουκουλοφόρους.Κατηγορούσατε τα νέα παιδιά που εξεγέρθηκαν χωρίς να ρωτήσουν το τιμημένο κώμα.Τώρα τάχα μου σας πήρε ο πόνος για τον Γρηγορόπουλου.Φαρισαίοι υποκριτές και ξεπουλημένοι δεν ξεγελάτε πλέον κανένα.Τα ξεχάσατε ρε φασισταριά?εμείς δεν τα ξεχνάμε όμως.
βάλτε ρε την Λιάνα να ξαναγράψει ενα υπερασπιστικό άρθρο για τον μπάτσο δολοφόνο τον Κορκονέα στον ριζοσπάστη και ξαναγυρίστε στους υπονόμους σας.
Ο σταλινισμός και το κώμα του ψόφησε και η μπόχα σας σάλεψε το μυαλό.
Ανώνυμε 1.49. Μάλλον τα μπέρδεψες λιγάκι. Δεν πρότεινε το ΚΚΕ τον Παυλόπουλο για ΠτΔ. Ο "αριστερός" σύριζα τον πρότεινε. Κι ούτε το ΚΚΕ καλούσε σε συγκεντρώσεις υποστήριξης του 70% του μνημονίου. Ο σύριζα καλούσε. Ούτε το ΚΚΕ χαίρεται για την κατάντια σας και το πώς φτάσατε έναν κόσμο που πράγματι ένοιωθε αριστερός, να υποστηρίζει τα μνημόνια και να "διαδηλώνει αυθορμήτως" υπέρ όλων αυτών των μέτρων που του κάνουν κόλαση την ζωή. Ο σύριζα είναι υπεύθυνος γι αυτό και όχι το ΚΚΕ. Ο "αριστερός" σύριζα ήταν αυτός που παραμύθιαζε τον κόσμο ότι υπάρχει και "καλή ΕΕ", ότι η ΕΕ είναι η Ευρώπη των λαών που έχασε τον δρόμο της, κι όχι το ΚΚΕ. Ο σύριζα ήταν αυτός που καλούσε το ΚΚΕ να στηρίξει την "πρώτη φορά αριστερά" κυβέρνηση, θέλοντας να κάνει και το ΚΚΕ συνένοχο. Για φαντάσου το ΚΚΕ να είχε στηρίξει όλο αυτό το φασιστικοαριστεροδεξιό συνοθύλευμα. Τί τραγωδία θα ήταν για τον λαό. Και δεν πρέπει κανένας συριζαίος να νοιώθει απογοήτευση. Ολοι τώρα στον αγώνα, όλοι τώρα με το ταξικό κίνημα, όλοι τώρα με το ΚΚΕ, για την ανατροπή του καπιταλισμού, για την αποδέσμευση εδώ και τώρα από την ΕΕ, με κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων, όλοι τώρα με την εργατική τάξη να πάρει ο λαός την εξουσία. μανώλης
@TRA SSH Πως λέγαμε ρε πάπια εκείνη που έγραψε στο ριζοσπάστη το κείμενο για να δικαιολογήσει τον Κορκονέα;
Κανέλλη Λιάνα.
Πως λέγανε εκείνη την Γραμματέα που έβλεπε προβοκάτορες και χυδαιολογούσε την νεολαία τον Δεκέβρη του 08;Αυτή την μαρξίστρια που έλεγε στη δική της επανάσταση δεν θα σπάσουν τζάμια;
Αλέκα Παπαρήγα.
Πως λένε ρε πάπια αυτό το κόμμα που κατάντησε γκρουπούσκολο και δεν μπορούν οι οπαδοί του να κυκλοφορήσουν στο δρόμο γιατί τους φτύνει ο λαός.Σε τι ποσοστό το γκρέμισε ο λαός ρε πάπια;
ΚΚΕ το λένε και διαφημίζει τραπεζίτες και πολυεθνικές.
Τα ΜΑΤ του Πανούση σταμάτησαν την πορεία στις Σκουριές!!!
ΒΡΕ ΒΡΕ ΒΡΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ...
Όλα ήταν όπως και πρώτα σήμερα στις Σκουριές. Η πορεία που οργάνωσαν οι κάτοικοι για να διαμαρτυρηθούν για μια ακόμη φορά για την καταστροφή του τόπου στον οποίο ζουν από την πολυεθνική Eldorado Golds, συνάντησαν μπροστά τους κλούβα των ΜΑΤ που για μια ακόμη φορά ανέκοψαν τη συνέχισή της.
Αυτή τη φορά ήταν η ψυχραιμία των διαδηλωτών που απέτρεψε τη σύγκρουση με τα ένστολα και πάνοπλα ανθρωποειδή. Αφού κατήγγειλαν την απροσχημάτιστη παρουσία των εγκληματικών ορδών που έχουν αιματοκυλίσει επανειλημμένα τους κατοίκους της περιοχής, αποχώρησαν.
Είναι φανερό, πλέον, ότι η αστυνομική καταστολή των λαϊκών αγώνων αποτελεί πολιτική επιλογή του Υπουργείου «Προστασίας του Πολίτη» και στην προκειμένη περίπτωση ανέλαβε την προστασία των συμφερόντων της Eldorado Golds. Σήμερα ο κ. Πανούσης έστειλε σαφές μήνυμα πως τα ΜΑΤ είναι εδώ και στέκουν, όπως πάντα, αντιμέτωπα με τις λαϊκές αγωνιστικές κινητοποιήσεις.
Σήμερα οι προεκλογικές υποσχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για διάλυση του εγκληματικού σώματος, αλλά και οι μετεκλογικές δηλώσεις του ανεκδιήγητου υπουργού πως δεν θα χρησιμοποιηθούν για καταστολή λαϊκών αγώνων, γράφτηκαν στις μπότες των ένστολων ανθρωποειδών…
http://ekdohi.gr
http://alertgr.blogspot.gr/2015/02/blog-post_678.html
1.49 Η χρυσή αυγή θα σηκώσει κεφάλι"σύντροφε" όταν ο ΣΥΡΙΖΑ τα κάνει σκατά, και αυτό θα οφείλετε αποκλειστικά και μόνο σ αυτον και σ ένα πρόγραμμα που δεν θα μπορεί να εφαρμόσει εκ των πραγμάτων, είπε πολλά και έταξε πολλά, χωρίς να είναι σίγουρος ότι μπορεί να τα εφαρμόσει, η αριστερά "σύντροφοι" έχει λόγο, και ήθος, είναι φερέγγυα, ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα αστικά κόμματα διότι δεν ψεύδεται και λέει αλήθειες ακόμα και αν πονάνε και όχι πράγματα που αρέσουν, δεν είναι μόνο το πρόσωπο του ΠτΔ, δεν είναι μόνο η στροφή του 751ευρω βασικός, δεν είναι που την τρόικα την βαφτίζει όπως θέλει και προσπαθεί να μας πείσει ότι η τρόικα φεύγει, δεν είναι που το μνημόνιο το ονομάζει "γέφυρα" δεν είναι που αναγνωρίζει το 70% του μνημονίου ενώ το 30 είναι τοξικό, δεν είναι η LAZARD, δεν είναι, δεν είναι...
Ζητούσατε στήριξη, και το ΚΚΕ το λοιδορούσατε γιατί δεν βάζει πλάτη, Πλάτη που και σε ποιους?
Συμφωνώ απόλυτα με τον 8.50 που λέει "μουτζώνω τον εαυτό μου και μόνο που μου είχε περάσει η ιδέα να πιέσω και εγώ το ΚΚΕ να στηρίξει Σύριζα" γιατί και εγώ είχα μπει σ' αυτό το δίλημμα, είμαι πολύ περίεργος κομμουνιστές που στηριξαν το ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές του Γενάρη, για το ποια γνώμη έχουν σήμερα?
1:49
Όταν κάποιος κάποτε σε πληροφορήσει και μπορέσεις να καταλάβεις πώς διοργανώθηκε η "εξέγερση" του Δεκέμβρη 2008 τότε ξαναμιλάμε. Διότι ένα απόγευμα του Δεκέμβρη του 2008 στη διασταύρωση Κ. Λουκάρεως και Λ. Αλεξάνδρας, στα γνωστά "Δεκεμβριανά", ήταν αντιμέτωπες δύο ομάδες ματατζήδων και κουκουλοφόρων. Στην ομάδα των κουκουλοφόρων όπου υπήρχαν, εκτός από βλάκες ή εγκάθετους σαν εσένα και πολλοί πιτσιρικαραίοι, επικεφαλής των κουκουλοφόρων ήταν ένας μακρυμάλλης, γεροδεμένος τύπος χωρίς κουκούλα γύρω στα 40, που έδινε το σήμα με το χέρι στα ΜΑΤ απέναντι για να ξεκινήσει το "τζέρτζελο" που εσύ αποκαλείς εξέγερση. Άντε τώρα για νανάκια κορόιδο.
3.41
Αμα ξυπνήσεις γύρνα πλευρό.Μην πέσεις απο το κρεβάτι και χάσουμε τέτοιο μαρξιστικό μυαλό.
Δεν μας μείνανε και πολλά μαρξιστικά μυαλά.Εσύ ο ΠΑΝ και δυό τρείς κνίτες ακόμα που γράφουν αηδίες στο Β.Κ.
Τελικα η ΑΝΤΑΡΣΥΑ πιστευε πιο πολυ και απο τους ιδιους τους συριζαιους τον ΣΥΡΙΖΑ. Δεν εξηγειται αλλιως το τραγελαφικο νεοπασοκικο σχολειο του παραπανω παιδιου του Λαλιωτη.
Εν συντομια μας λεει οτι δεν εχει γινει μνημονιακη κωλοτουμπα αλλα ειναι πιθανο.
Το οτι ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ηταν αυτος που στηριζε παντα την ΕΕ και ψηφιζε τα παντα λεπτομερια, το οτι ο ΣΥΡΙΖΑ ηδη απο το 2012 αποδεχεται δανειακες συμβασεις και το χρεος, το οτι ο ΣΥΡΙΖΑ ηδη προεκλογικα ειχε δεσμευτει για νεα συμφωνια, για νεο προγραμμα, για πρωτογεννη πλεονασματα και ισοσκελισμενους προυπολογισμους λεπτομερια. Η κωλοτουμπα δε θα γινει αστροπελεκι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ γιατι εχει γινει εδω και πολυ καιρο σε οτι αφορα τα μνημονια γιατι στα υπολοιπα ο ΣΥΡΙΖΑ ηταν παντα ξεκαθαρος με την ΕΕ και τους καπιταλιστες. Ασφαλως και εσεις ως αριστερο αλοθι και ουρα του παντου θα υποστειτε την κριτικη που σας αρμοζει και δε θα ξελασπωσετε την στηριξη σας σε μια καθαρα κυβερνηση αντιλαικη με κλαψουρισματα παρατημενης νυφης.
Αληθεια αυτο το συνθημα να πεσει η κυβερνηση που το κοτσαρατε παντα ξεκομενο απο το αν θα πεσει και η πολιτικη της κυβερνησης θα το χρησιμοποιησετε τωρα που ερχεται νεο μνημονιο? Ή θα παιξετε το αισχρο παιχνιδι του συστηματος που ηδη ο παραπανω το εκανε οπως το εκανε και ο Π.Π. μεσω τουιτερ πριν λιγες μερες? Το χαρτι που λεει οτι αν παθει κατι η κυβερνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ερχεται η ΧΑ!
Δηλαδη Καραμανλης ή τανκς? ΝΔ ή χαος? ΕΕ ή αδεια ραφια? ΣΥΡΙΖΑ ή ΧΑ?
Ευχαριστουμε αριστεροι της πλακας δε θα παρουμε.
Αν το κεφαλαιο στραφει στη ΧΑ και τη φουσκωσει το ΚΚΕ θα την αντιμετωπισει. Ετσι και αλλιως αργα ή γρηγορα η μετωπικη συγκρουση με τους ναζι ειναι αναποφευκτη. Ο μονος που μπορει να τους τσακισει ειναι αυτος που θελει να τσακισει το συστημα που τους γεννα. Αν περιμενετε απο το ΚΚΕ να ψηφιζει τον Ελληνα Σιρακ για να μην ερθει ο Ελληνας Λεπεν ειστε γελασμενοι.
Καθιστε εσεις στα αυγα σας και φυλαξτε την κυβερνηση εμεις θα μαστε απεναντι.
Υγ. Στον παραπανο γκεμπελισκο της δεκαρας. Ποτε ειπε ρε ναυαγιο τον Γρηγοροπουλο κωλοπαιδο το ΚΚΕ? Ξεφτιλα ε ξεφτιλα. Η ΚΝΕ ηταν η πρωτη που κατεβηκε σε πορεια και εκανε για μερες πορειες μακρια απο τα ασφαλιτομπαχαλα που τα εχουμε δει απειρες φορες. Εκτος και αν δεν εβλεπες τοτε κουκουλοφορους με ΜΑΤ παρεα. Εκτος και αν εισαι ματατζης και πουλας τρολιες. Και την ομιλια της Παπαρηγα να τη διαβαζεις ολη οχι μια φραση και να κανεις κοπροραπτικη στυλ αυριανης γελοιε.
υγ. Παρακαλω να περασει το σχολιο μου. Οταν λες ξεφτιλα,γκεμπελισκο και γελοιο εναν που ειναι ξεφτιλας,γκεμπελισκος και γελοιος δεν τον βριζεις αφου του λες αυρα που ειναι. Βρισια ειναι να λες εναν αγωνιστη,συνεπη και σοβαρο , ξεφτιλα γκεμπελισκο και γελοιο.
1:49
αρχισαμε και τους εκβιασμους καρμανλης η τανκς ΧΑ η Συριζα ? τα ιδια ελεγε κι ο μπαλτακος
συριζαυγιτες
Σχολιαστή 18 Φεβρουαρίου 2015 - 1:49 π.μ. δεν τα γράφεις όλα. Η κατάσταση είναι χειρότερη απ' αυτή που νομίζεις: το ΚΚΕ έχει πλέον προσχωρήσει στον πολιτικό υπόκοσμο, μαζί με τους Σαμαροβενιζέλους, τον Πάγκαλο, τον Άδωνη και το Βορίδη. Μόνο που αυτοί καταλαμβάνουν τον ακροδεξιό τομέα του πολιτικού υπόκοσμου. Τα "συντρόφια" του ΚΚΕ βρίσκονται στον "κομμουνιστικό" τομέα του πολιτικού υπόκοσμου, της πολιτικής Μαφίας ή πολιτικής χαβούζας, αν θέλετε. Όπως και οι ακροδεξιοί, έτσι και τούτοι είναι ΑΧΡΕΙΟΙ!
Ο ανασκολοπισμός ή διοβελισμός ή παλούκωμα είναι ένας από τους φοβερότερους και αγριότερους τρόπους εκτέλεσης, αργού θανάτου, όπου ο κατάδικος κυριολεκτικά σουβλίζεται κάθετα σ’ ένα ξύλινο πάσσαλο από το βάρος του. Αντίθετα, ο αποκεφαλισμός με ξίφος ή τσεκούρι θεωρείται ένας τρόπος εκτέλεσης λιγότερο επώδυνος, αν και το ίδιο φρικιαστικός. Ανάμεσα στους δυο αυτούς τρόπους, αν είσαι καταδικασμένος, προτίμα τον αποκεφαλισμό, διαρκεί λιγότερο. ΑΝ βρεθείς ποτέ σε αυτή την απελπιστική κατάσταση.
Στόχος όμως του κάθε ενός πρέπει να είναι, να μη βρεθεί σε ανάλογες καταστάσεις. Το επιχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ ότι ο Παυλόπουλος είναι καλύτερος από τον Αβραμόπουλο ή τον Καραμανλή, είναι το παραπάνω παράδειγμα με άλλα λόγια. Ο Προκοπής το στρουμφάκι κρίνεται πιο κατάλληλος για πρόεδρος. Όπως ένας φίκος, ή ένα σκρίνιο. Αυτά τα λένε διάφοροι στο ιντερνέτ και θα συμφωνήσω. Είπα πως ένα ματσάκι μαϊντανό θα έκανε την ίδια δουλειά και μάλιστα θα στοίχιζε φθηνότερα...
Είναι πραγματικά ταλέντο η κουταμάρα. Πως διάολο τα κατάφερε μια κυβέρνηση με τον κόσμο κάτω να φωνάζει υπέρ της, με μια μεγάλη νίκη στις εκλογές σε δύσκολες συνθήκες μόλις λίγες βδομάδες πριν, να "ξυλιάσει" έτσι τον ψηφοφόρο της; Ούτε στο βόρειο πόλο τέτοια κρυάδα. Και να κουνιούνται - ποιοί; οι νεοδημοκράτες!
Απειρία; Μπα! Υστεροβουλία; Δε νομίζω. Απλή βλακεία. Είναι τόσο σοβαρό το λάθος, που απλά γελάμε. Βέβαια τα γέλια θα βγουν ξινά, αλλά το κακό έγινε. Ούτε ο ίδιος ο Πάκης δεν το περίμενε. Αμ στο ΣΥΡΙΖΑ που τους ήρθε ταμπλάς; Με υπογλώσσια θα τον ψηφίσουν, όσοι τελικά μπορέσουν.
Όχι δε θα επαναλάβω ποιός είναι ο Παυλόπουλος, θα πω, πως αισθάνεται ο Βενιζέλος. Είναι μες στην τρελή χαρά για πρώτη φορά εδώ και καιρό. Γιατί μνημονιακός πρόεδρος σημαίνει ασυλία για τον ίδιο. Για σκεφτείτε. Να γίνουν έρευνες για το πως φτάσαμε εδώ και να πει ο κάθε δοσίλογος. "Μα υπέγραψα και ψήφισα τα ίδια με τον Πρόεδρό μας, το καμάρι σας, αυτόν που εσείς ψηφίσατε". Το χτυπάς μετά το κεφάλι σου στον τοίχο ή όχι;
Μήπως έβαλαν άλλο στη θέση του Αλέξη; Όχι αγάπη μου, δεν είμαι της φαντασίας, λέω πως αυτό είναι αποτέλεσμα των όσων έλεγε προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ, κι εμείς, αν και θέλαμε να φύγει ο Σαμαράς, εκφράζαμε τις ανησυχίες μας.
"Καλή συναίνεση" λοιπόν και στα υπόλοιπα. Απλώστε το χέρι στα πιράνχας, ώστε να τα διευκολύνετε να σας φάνε πιο εύκολα. Σε πρόσφατο σχόλιο μου είπα πως ποτέ ένας ισχυρός δεν αρκέστηκε σε συμβιβασμό, πάντα ζητούσε "γη και ύδωρ" παράδοση δηλαδή χωρίς όρους. Δυστυχώς υπάρχει φόβος στο μυαλό των κυβερνώντων κι αν ξέρουν τα όρνεα και τα αρπακτικά κάτι καλά, είναι να μυρίζουν το φόβο και την αδυναμία.
Εκείνο που χρειάζεται είναι να δηλώσουμε την αντίθεσή μας στην ΕΕ και την πολιτική της. Αυτό γίνεται μόνο με λαϊκούς αγώνες και για πιο σύντομα, πιο ριζικά, με Επανάσταση. Αλλιώς θα αρκεστούμε στο να επιλέξουμε το θάνατό μας. ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΠΟΤΑΜΙ, ή ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ; Είναι σίγουρα πιο ανώδυνα με τους δεύτερους. Και πολύ πιο ευχάριστα: Θα πεθάνουμε από τα γέλια, πριν προλάβουμε από την πείνα και το κρύο. Όσοι είδαν τον Προκόπη σήμερα καταλαβαίνουν τι εννοώ. Κάτι είναι κι αυτό, το να πεθάνεις δηλαδή γελώντας, για κάποιον που έχει καταθέσει τα όπλα. Για σένα όμως, είναι; mitsos175.
1.49 Αυτα ειναι τα τραγικα αποτελεσματα με τις αυταπατες και τα φουμαρα. Μας λες οτι δεν στηριζεις τον τσυριζα και τους αποκαλεις συντροφους και εισαστε ουρα του παντου. Ο Φασισμος οπως και ο οπορτουνισμος ειναι γνησια παιδια του καπιταλισμου και αντιμετοπιζονται μρ την ανατροπη του. Το ΚΚΕ εχει προταση. Ενισχυση της λαικης συμμαχιας ωστε να αποτρεψουμε τα χειροτερα που ερχονται με στοχο την Δικτακτορια του προλεταριατου. Αυτον τον δρομο μας εδειξε Ο ΛΕΝΙΝ Ανατρεποντας την αριστερη κυβερνηση Κερενσκι ετσι αντιμετωπισε και το Φασιστικο πραξικοπημα Κορνιλωφ. Ελα μαζι να παλεψουμε στο ΠΑΜΕ για ολα αυτα ενωμενοι Φιλικα
Ο Τζίγγερ λέει έγινε Σύριζας...
Πως λέμε; Μάθανε πως @@@@στε πλακώσανε κι οι γύφτοι..
Θα πάρει και την Γιάννα (μήπως με ένα νι?) μαζί του?
4.31 ξέρεις κάτι; Καλύτερα να μην σου πω που έχει γραμμένη ο κόσμος τη δικτατορία του προλεταριάτου. Καλύτερα λοιπόν να μην λέτε στον κόσμο αυτά τα πράγματα γιατί σας βλέπω να είστε σύντομα εξωκοινοβουλευτική αριστερά... Όσο για την πρότασή σου να έρθουμε στο ΠΑΜΕ, η απάντηση είναι ένα μεγάλο ΟΧΙ. Βλέπεις, οι στόχοι πάλης του ΠΑΜΕ είναι ψοφοδεείς, πολύ αμυντικοί, της πλάκας. Σίγουρα η πολιτική του ΚΚΕ-ΠΑΜΕ δεν πρόκειται να ανατρέψει την καπιταλιστική επίθεση. Κυριαρχείται από επαναστατικό βερμπαλισμό, ενώ στην πράξη... μηδέν εις το πηλίκο. Το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ. Σε πολλές απεργίες οι δυνάμεις του ΚΚΕ έπαιξαν πυροσβεστικό ρόλο και γενικά έκαναν ό,τι μπορούσαν για να τις σταματήσουν (π.χ. διοικητικοί ΑΕΙ-ΤΕΙ). Ακριβώς ο ίδιος ρόλος και στο φοιτητικό κίνημα. Το ΚΚΕ δεν επιδιώκει την ανατροπή της πολιτικής του μαύρου μετώπου ΕΕ-ΔΝΤ-κεφαλαίου. Το ΚΚΕ είναι κόμμα επαναστατικό μόνο στα λόγια, ρεφορμιστικό στην πράξη. Το ΚΚΕ δεν είναι ούτε επαναστατικό ούτε κομμουνιστικό κόμμα. Όσο για τη δικτατορία του προλεταριάτου, που την πιπιλίζει κάθε λίγο και λιγάκι: η δικτατορία του προλεταριάτου, όπως την εννοεί το ΚΚΕ, δεν έχει καμία σχέση με την Κομμούνα του Παρισιού, δεν έχει καμία σχέση με τη δικτατορία του προλεταριάτου όπως την εννοούν ο Μαρξ, ο Ένγκελς και ο Λένιν. Πρόκειται για τη δικτατορία του κόμματος πάνω στην κοινωνία, πρόκειται για τη δικτατορία του προνομιούχου στρώματος των κομματικών-κρατικών στελεχών που αντικατέστησε την αστική τάξη. Αυτή η δικτατορία επιβεβαιώθηκε στα χρόνια του Στάλιν (π.χ. δίκες της Μόσχας, εκτοπίσεις και θάνατοι εκατομμυρίων πολιτών). Η "δικτατορία του προλεταριάτου" όπως την εννοούν ο σταλινισμός και το ΚΚΕ έχει δυσφημήσει το ιδανικό του κομμουνισμού!
Δεν υπάρχει σοβαρότερο πράγμα από την άγνοια στην πράξη. Να πσιφιζεις αριστερά και να βγαινει
πανιώνιος!!!
8.13 ΤΟ ΠΑΜΕ ειναι ταξικο μετωπο που παλευουμε μαζι και με αλλους ανθρωπους που δεν ειναι κομμουνιοστες ωστε να φρεναρουμε τα χειροτερα που ερχονται με προοπτικη την ανατροπη του καπιταλισμου Αν στο μελλον υπαρξουνε μικροαστικα κομματα που θελουνε μπορουνε να συμμετεχουνε και αυτα μεσο των μελων τους οπως και το ΚΚΕ Το 1917 οι Μπολσεβικοι με τον Λενιν Ανατρεψανε την αριστερη κυβερνηση Κερενσκι αντοιμετωπισανε καπιταλιστικη επεμβαση 15 χωρων και μετα το 1921 ξεκινηγσανε την οικοδομηση του σοσιαλισμου που βεβαια η ταξικη παλη συνεχιζεται αλλαζοντας μορφες. Η αστικη ταξη που εχασε την εξουσια συνεχιζει να υπαρχει σαν ατομα προσπαθωντας να παρει πισω την εξουσια της. Και η δικτακτορια του προλεταριατου ειναι εκει για να την τσακισει. Το 1934 δολοφονηθηκε μεσα στο γραφειο του ο σ.ΚΙΡΟΦ ετσι αποκαλυφθηκε συνομωσια μεσα στον Σοβιετικο στρατο απο τους ΖΗΝΟΒΙΕΦ ΚΑΜΕΝΕΦ ΤΡΟΤΣΚΙ σε συνεργασια με τον ΧΙΤΛΕΡ ωστε την ωρα που θα χτυπουσε η Γρμανια να υπαρξει μεσα 5η φαλαγγα. Στο 20ο Συνεδριο το 1956 με την επικρατηση της οπορτουνιστικης ομαδας ξεκινησανε συνειδητα την εφαρμογη νομων του καπιταλισμου με σταδιακα βηματα σε αυτην την πορεια δημιουργηθηκε γραφειοκρατια παρασιτισμος πλουτισμος κομματικων στελεχων. Δηλαδη ο οπορτουνισμος μετερεψε τα ΚΚ σε οχημα της αντεπαναστασης. Αυτα ολα δυσφημησανε το ιδανικο του κομμουνισμου. Αυτη ειναι η ιστορικη πραγματικοτητα και δεν αλλαζει. Στο ΠΑΜΕ παντως που ειναι ταξικο μετωπο χρειαζομαστε ολοι ειμαι σιγουρος οτι το καταλαβαινεις και εσυ χαιρετω φιλικα
Ανώνυμε 4.31. άσε τα κηρύγματα περί μ-λ γιατί φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα, Διάβασε λοιπόν το Κράτος και Επανάσταση του Λένιν, για να δείς πώς την εννοεί και πώς την προσδιορίζει την δικτατορία του προλεταριάτου. Και διάβασε και το Κομμουνιστικό Μανιφέστο για να δείς πώς την προσδιορίζουν οι Μάρξ και Ενγκελς. Και μην πιάνεις στο στόμα σου τους ιδρυτές του επιστημονικού σοσιαλισμού και της προλεταριακής επανάστασης, γιατί κάτι σαν και σένα, τυχοδιώκτες, καιροσκόπους και τσιράκια της αστικής τάξης, σας ανέβαζε ο Λένιν, και μάλιστα τόνιζε τον αμείλικτο πόλεμο ενάντιά σας, ως προϋπόθεση της νίκης της εργατικής τάξης. Γιατί πάντα ο οπορτουνισμός όταν ανδρώνεται νομοτελειακά καταλήγει σε αντεπαναστατική δύναμη. Η ιστορία 100 χρόνων το αποδεικνύει. Μανώλης
9.53 Ασε τα σάπια κνίτη.Ασε τις πονεμένες ιστορίες σου.Δεν περνάνε σε εμάς.Αν είναι να σε πιστέψουμε,έτσι και εγώ σου λέω πως τα ΚΝΑΤ και τα ΜΑΤ συνεργάζονται και οι μισοί Παμίτες είναι χαφιέδες της ασφάλειας.
Αν μπορείς διαψευσέ με.
Στοιχεία κνίτη.Αποδείξεις φέρε.Αλλοιώς είσαι άθλιος προβοκάτορας.Η εξέγερση της νεολαίας το 2008 και η στάση του ΚΚΕ φανέρωσε στον λαό τον βρώμικο ρόλο σας.Γιαυτό και σήμερα ακόμα σας στοιχειώνει σαν ένας ακόμα εφιάλτης.
Οσο όμως και να συκοφαντήσετε την εξέγερση της νεολαίας,τίποτα δεν σας περνάει.Ο λαός σας κατάλαβε.
Ακόμα περιμένουμε τα στοιχεία της Αλέκας που τάχα θα τα έδινε στη δημοσιότητα,απο τα αίσχη του ΚΚΕ και των ΚΝΑΤ τον Οχτώβρη του 2011.
Τι διάολο πόσο καιρό θα τα ψάχνει;
Ανώνυμε 8.13. Η δικτατορία του προλεταριάτου, είναι: "Επειδή το κράτος δημιουργήθηκε από την ανάγκη να χαλιναγωγούνται οι ταξικές αντιθέσεις και επειδή ταυτόχρονα γεννήθηκε μέσα στην σύγκρουση αυτών των τάξεων, είναι κατά κανόνα κράτος της πιο ισχυρής, οικονομικά κυρίαρχης τάξης, που με την βοήθεια του κράτους της, γίνεται και πολιτικά κυρίαρχη τάξη".( Ενγκελς Η καταγωγή της οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του κράτους.).
"Η δικτατορία του προλεταριάτου, δηλαδή η οργάνωση της πρωτοπορίας των καταπιεζόμενων σε κυρίαρχη τάξη για την καθυπόταξη των καταπιεστών, δεν μπορεί να δώσει απλώς και μόνο την διεύρυνση της δημοκρατίας. Μαζί με την τεράστια διεύρυνση του δημοκρατισμού, που για πρώτη φορά γίνεται δημοκρατισμός για τους φτωχούς, δημοκρατισμός για τον λαό κι όχι δημοκρατισμός για τους πλούσιους, η δικτατορία του προλεταριάτου επιβάλλει στους καταπιεστές, στους εκμεταλλευτές, στους καπιταλιστές μια σειρά περιορισμούς της ελευθερίας". (Λένιν Κράτος και επανάσταση σελ. 106-107). Για να μιλάμε πλέον με κείμενα του Μάρξ, του Ενγκελς, του Λένιν και να μην βγάζει ο καθένας από την κοιλιά του τον "μαρξισμό ή τον λενινισμό" κατά πώς τον συμφέρει. Οπως βλέπεις και ο Στάλιν και το ΚΚΕ, εννοούσαν και εννοούν την δικτατορία του προλεταριάτου, όπως ακριβώς και οι Μάρξ-Ενγκελς-Λένιν. Αν τώρα δεν σ αρέσει, μπορείς να δηλώνεις καπιταλιστής, όχι όμως αριστερός και πολύ περισσότερο να κάνεις μαθήματα μ-λ στο ΚΚΕ. Μανώλης
@8.16 Αυτό λές? Ξέρεις τι είναι να πσ-ιφίζεις(πως λέμε Πσ-αριανός) ΚΚΕ και να σου βγαίνει Σαμαράς?
Να πσ-ιφίζεις Κανέλλη και να σου βγαίνει το μάτι?Να είσαι στραβός και να παριστάνεις τον αυγουλομάτη.
Δράμα η κατάσταση της πσ-ήφου.
4.31 Λέμε να έρθουμε στο ΠΑΜΕ ρε ΠΑΝ.Δεν μπορούμε να σε βλέπουμε να παρακαλάς.Μαρξιστής άνθρωπος είσαι και εσύ και σε λυπόμαστε.
Για να μην σε κουράζουμε λέμε να πάμε κατευθείαν στα γραφεία της ΔΑΚΕ.Αφού υπάρχει συνεργασία ΠΑΜΕ ΔΑΚΕ,θα κάνουμε εκεί τις αιτήσεις και η ΔΑΚΕ θα μας προωθήσει στο ΠΑΜΕ.
Καλή λύση και οικονομική.Θα γλυτώσει το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ το χαρτί για τις αιτήσεις.
9.29 φιλεμε ο Παυλοπουλος που βγηκε προεδρος ειναι βουλευτης της ΝΔ και τον ψηφισε και ο τσυριζα. Σου λεω και παλι το ΠΑΜΕ ειναι ταξικο μετωπο και χρειαζομαστε ολοι σε ταξικη βαση για την ανατροπη του καπιταλισμου Η ενοτητα ειναι πανω απο ολα χαιρετω
@ 9.10
Την είδαμε ''την δικτατορία του προλεταριάτου'' στον λεγόμενο υπαρκτό δηλαδή στο υπαρκτό καθεστώς του ολοκληρωτικού σταλινισμού.
Τρομοκρατία,δολοφονίες εξαφανίσεις,στημένες δίκες με ψεύτικα κατηγορητήρια που εξόντωσαν όλους τους πρωτεργάτες της επανάστασης,λιμοί που εξόντωσαν εκατομμύρια,γκουλάγκ και εξορίες,κομματικές ελίτ που κάθησαν στον σβέρκο των λαών σαν νέοι δυνάστες,εθνοκαθάρσεις όπως του ελληνισμού και άλλων.
Γιαυτό το καθεστώς της σταλινικής τρομοκρατίας,που δεν είχε καμμιά σχέση με μαρξισμό και προλεταριάτο,κατέρρευσε κάτω απο τα εγκληματά του χωρίς να βρεθεί κανείς να το υπερασπιστεί.
Και το τραγικό της ιστορίας ξέρεις ποιό είναι κνίτη?Είναι πως οι λαοί που καταδυναστεύτηκαν απο τον σταλινισμό,όταν αυτός κατέρρεε είδαν τον καπιταλισμό σαν ελευθερωτή! Τόση ζημιά έκανε το καθεστώς του σταλινισμού στους λαούς και στις έννοιες του σοσιαλισμού-κομμουνισμού.
Γιαυτό σήμερα κνίτη που το μόρφωμα του Περισσού επαναφέρει τον σταλινισμό σαν γιατρειά για κάθε νόσο και μαλακία,γίνεται ρεντίκολο των σκυλιών και καταγέλαστο.
Γιαυτό κνίτη το ΚΚΕ και την δικτατορία του,ο λαός τους έχει χεσμένους.
Να στο πω λαικά μήπως και το καταλάβεις.
Μάλιστα. Ο Μανώλης (9.10) "απέδειξε" ότι η άποψη του σταλινισμού και του ΚΚΕ για τη δικτατορία του προλεταριάτου είναι συνέχεια της άποψης για το θέμα των κλασικών του μαρξισμού. Κατουριέμαι απ' τα γέλια!
Αλλά την παράσταση την κλέβει ο άλλος (το τρολ του ΒΚ) που μας παρακαλάει γονατιστός να οργανωθούμε στο ΠΑΜΕ (δηλ στο ΚΚΕ).
10.25 Το ΠΑΜΕ ειναι ταξικο μετωπο φιλε μου μη τα μπερδευεις τα πραγματα χαιρετω
9.51 Καλε μου φιλε αυτα τα λεει η αστικη ταξη οι φασιστες και οι μυστικες υπηρεσιες πρεπει να προσεξεις ΦΙΛΙΚΑ
Μην αλλάζετε θέμα Τσυριζαίοι... Μόνο να ακούσω κανένα να ξαναλέει για το ΚΚΕ τις πασοκιές του ΓΑΠ για "αριστερό ψάλτη της δεξιάς" και τρίχες κατσαρές...
Πάντως, ο καλύτερός σας είναι ο Λαφαζάνης. Τέτοιες ΡΟΜΠΕΣ σπάνια βρίσκεις αλλού. Διαφωνούσε φυσικά ο άνθρωπος, όπως και όλη η "αριστερή πλατφόρμα" να φανταστώ, και κάτι πρώην συνιστώσες τύπου ΚΟΕ-ΔΕΑ κοκ αλλά είπαν να δείξουν "εθνική υπευθυνότητα" και να τον ψηφίσουν έστω με κρύα καρδιά τον Παυλόπουλο και τα κάνανε γαργάρα... Πιο "αριστερός" πεθαίνεις... Κι είμαστε ακόμα στην αρχή!
Ανώνυμε 10.29
Αντί να κατουριέσαι από τα γέλια, κάνε κάτι καλύτερο! Διάβασε το Κράτος και Επανάσταση του Λένιν. Αν θέλεις, σε βοηθάω κι όλας. Μπορώ να αρχίσω να στο παραθέτω παράγραφο-παράγραφο! Τι λές, δεν είναι μια καλή ιδέα? Μανώλης
11.12 Nαι το γράφει στην ούγια.
Αυτό δεν είναι μέτωπο κούτελο είναι.
Σας βάρεσε κατακούτελα η απελπισία.
@ 2.12
Το ΚΚΕ δεν είναι αριστερός ψάλτης.Δεκανίκι της ακροδεξιάς είναι.
Ετσι το λέει ο κόσμος.
Πιό δεκανίκι σταλινικό πεθαίνεις.
9:09
Αυτά έχουν ανέβει στο internet πάμπολλες φορές, και μόνο το γεγονός ότι παριστάνεις τον ανήξερο και χρησιμοποιείς φρασεολογία
που παραπέμπει σε χρυσαυγίτη αποδεικνύει πολλά. Αλλά ακόμη και εάν δεν είσαι ασφαλίτης και εγκάθετος και είσαι απλά μόνο ένας βλάκας που έχει τσίμπλες και δεν μπορεί να δει όσα γίνονται μπροστά του, σε καθησυχάζω ότι σαν εσένα υπάρχουν πολλοί "χρήσιμοι-ηλίθιοι" που ακολουθούν προβοκάτορες-ασφαλίτες σε στημένα επεισόδια επειδή πιστεύουν ότι έτσι πολεμούν το κράτος. Από τέτοιους βλάκες βλέπουμε κάθε φορά πολλούς, όπως βλέπουμε και καθάρματα που σε κάθετους δρόμους της Πανεπιστημίου "τα λένε" φιλικά με τα ΜΑΤ. Και είσαι σίγουρα κορόιδο από τη στιγμή που με προβοκάρεις, ισχυριζόμενος ότι δήθεν εγώ συκοφαντώ τους αγώνες της νεολαίας το Δεκέμβρη του 2008, πράγμα που μόνο ένας μπετόβλακας ή σαπάκι της ασφάλειας σαν εσένα θα καταλάβαινε από το σχόλιό μου. Και κάτι τελευταίο: Εγώ έχω πολιτική ταυτότητα και έτσι αντιπαρατίθεμαι. Εσύ ποιά έχεις; Την κουκούλα και τις βόλτες στα φιλαράκια σου στη ΓΑΔΑ; @9:53
καλο θα ειναι να στειλει καποιος ολα αυτα τα συριζαιϊκα σχολια σε ενα ψυχιατρο. Ο λαφαζανης ψηφισε τον πακη, το κκε τους φταιει.
Λυπαμαι που αντι για το Μανωλη το Γλέζο, εγινε προεδρος της δημοκρατιας ο Πακης!
Όμως μηπως ο συριζα στον πακη πραγματικά χρωστάει:
1) Με το καλπονοθευτικο νομο παυλοπουλου ο συριζα κερδισε 50 βουλευτικες εδρες
και 2) κυριο μερος των ψηφοφορων του συριζα προερχονται απο το δημοσιο στο οποιο ο πακης διορισε σε 5 χρονια 800.000
@9:18 Για να το λες εσύ, δε μπορεί, θα το λέει κι ο κόσμος όλος...
Συριζαίοι, ο κατήφορός σας παίρνει απότομη κλίση και ορισμένοι ρέπετε έντονα στον αντικομμουνισμό,
πράγμα που δυστυχώς σας κάνει ΕΣΑΣ πασαδόρους των φασιστών. Φτάνετε να ξαναφέρνετε τις ανιστόρητες θεωρίες των 2 άκρων- Προσέχετε!
Τι 800,000 στο δημόσιο σε 5 χρόνια ρε; Θα μας τρελάνεις; Και πού πήγαν; Τους κατάπιε η γη; Γιατί είχε λιγότερες από 700,000 ΔΥ η χώρα τότε! Ρε τι είστε εσείς ρε;
Λοιπόν Μανώλη (19 Φεβρουαρίου 2015 - 8:42 π.μ) τέλειωσε η πλάκα και άσε τις αφ' υψηλού συμβουλές τύπου "απλά μαθήματα μαρξισμού" που συνηθίζουν στο "Κ"ΚΕ. Στη δεκαετία του '80 ήμουν οχτώ χρόνια στην "Κ"ΝΕ και στο "Κ"ΚΕ και τα ξέρω καλά όλα αυτά. Το Κράτος και Επανάσταση το διάβασα πρώτη φορά το 1984 όταν ήμουν φοιτητής. Εσύ τότε ίσως να μην είχες καν γεννηθεί. Το έχω διαβάσει από τότε άλλες δέκα φορές μέχρι τώρα. Το έχω και σε έντυπη και σε ψηφιακή μορφή. Το ίδιο και τον Εμφύλιο Πόλεμο στη Γαλλία και την Καταγωγή της Οικογένειας, της Ατομικής Ιδιοκτησίας και του Κράτους. Πρόκειται για πάρα πολύ σημαντικά έργα που πραγματεύονται την μαρξιστική θεωρία για το Κράτος. Τουλάχιστον να καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε: η μαρξιστική θεωρία για το Κράτος κάπου λέει κάτι για την απονέκρωση του Κράτους. Σε αυτήν τη φάση της κοινωνικής εξέλιξης δεν θα υπάρχουν τάξεις και καμιά εξουσία και συνεπώς δεν θα υπάρχει ούτε κράτος, το οποίο θα έχει απονεκρωθεί σταδιακά. (Εδώ ο μαρξισμός και ο αναρχισμός συγκλίνουν). Για πες μου λοιπόν εσύ ρε φίλε, που την είδες στην ΕΣΣΔ την απονέκρωση του κράτους; Στην ΕΣΣΔ είδαμε το αντίστροφο φαινόμενο: την απόλυτη και δραματική γιγάντωση του κράτους! Η μυστική αστυνομία έγινε πανίσχυρη. Εκατομμύρια κομμουνιστές αλλά και μη κομμουνιστές εκτοπίστηκαν, βασανίστηκαν και θανατώθηκαν με την ατίμωση του προδότη και του "εχθρού του λαού" (τουλάχιστον στην Ελλάδα του (μετ)εμφυλιακού κράτους, τους χιλιάδες κομμουνιστές ήρωες του ΚΚΕ τους σκότωσε ο κανονικός ταξικός εχθρός. Στην ΕΣΣΔ, η ίδια η κομματική ηγεσία σκότωνε τα μέλη του κόμματος!). Ο ήρωάς σου ο Στάλιν εξόντωσε ΟΛΗ την ηγεσία των Μπολσεβίκων εκτός από τον εαυτό του. Δεν του έφτανε που ο Τρότσκυ αναγκάστηκε να ζητήσει καταφύγιο στην άλλη άκρη του κόσμου, έστειλε εκεί πράκτορα για να τον σκοτώσει! (και μην μου γράψεις στην απάντησή σου ότι ο Τρότσκυ ήταν πράκτορας του εχθρού κλπ γιατί θα ξεράσω. Λυπήσου με!!). Ο Λένιν ήταν τυχερός αφού πρόλαβε και έφυγε πριν την ώρα του το 1924. Θα τον είχε σκοτώσει και αυτον ο ήρωάς σου ο Στάλιν. Το 1989 οι λαοί των πρώην "σοσιαλιστικών" χωρών πανηγύριζαν. Βλέπαμε αυτές τις τραγικές, για μας, εικόνες από τις οθόνες των τηλεοράσεων. Μήπως αυτοί οι λαοί πανηγύριζαν για την πτώση της αναπτυγμένης εργατικής δημοκρατίας ή ενός μισοκρἀτους που πήγαινε προς απονέκρωση; Όχι. Πανηγύριζαν για την κατάρρευση ενός σάπιου και αυταρχικού κράτους-καθεστώτος και μιας σάπιας και αυταρχικής εξουσίας της γραφειοκρατικής νομενκλατούρας των κομματικών-κρατικών αξιωματούχων. Δεν πανηγύριζαν για την πτώση της δικτατορίας του προλεταριάτου ή, ακόμα περισσότερο, της αταξικής κοινωνίας. Πανηγύριζαν για την κατάρρευση της δικτατορίας του κόμματος πάνω στην κοινωνία!
Ξέρεις κάτι βρε Μανώλη; Ειδικά αυτά τα έργα για το κράτος, δεν θέλω να τα διαβάσω πάλι. Όχι γιατί ισχυρίζομαι ότι τα ξέρω όλα ή ότι διαφωνώ με το περιεχόμενό τους, κάθε άλλο. Αναλογιζόμενος όμως την τραγική πορεία μετά τη Μεγάλη Οκτωβριανή Επανάσταση, στενοχωριέμαι και μόνο που τα βλέπω στο ράφι της βιβλιοθήκης μου (δεν υπονοώ βέβαια ότι θέλω να τα πετάξω!!, καταλαβαίνεις τι θέλω να πω).
Λοιπόν ανακεφαλαιώνοντας: Άσε τις μαγκιἐς με το Κράτος και Επανάσταση. Μέσα στο κρανίο σου σίγουρα έχεις εγκέφαλο. Χρησιμοποίησέ τον. Ο σκοπός μου δεν είναι ακριβώς να σε πείσω. Απεχθάνομαι να μου δίνουν με δασκαλίστικο ύφος συμβουλές και προσπαθώ, όσο βέβαια αυτό είναι δυνατόν, να μην κάνω και γω το ίδιο στους άλλους. Αλλά εμείς οι άνθρωποι έχουμε το προνόμιο, μετά από εκατομμύρια χρόνια βιολογικής αλλά και κοινωνικής εξέλιξης, της λογικής σκέψης. Αυτό το μεγάλο δώρο σου ζητώ να χρησιμοποιήσεις. Οι συλλογισμοί που παράθεσα παραπανω είθε να γίνουν αφορμή για τις δικές σου σκέψεις κατά μόνας, σε διάλογο μόνο με τον εαυτό σου. Η ευθύνη για το αν θα το κάνεις αυτό και που θα καταλήξεις είναι αποκλειστικά δική σου.
Βασίλης
Ο κνιτόβλακας λωλάθηκε.Ανακάλυψε πως μόνο ο Παυλόπουλος διόρισε στο δημόσιο 800.000.
Δηλαδή αν προσθέσουμε και αυτούς πρίν τους διορισμούς Παυλόπουλου,οι δημόσιοι υπάλληλοι πρέπει να ξεπερνούσαν τα 3.000.000!
Σύμφωνα λοιπόν με την απογραφή του 2009 οι δημόσιοι υπάλληλοι ήταν 679.992.
Είπαμε ρε κνιτόβλακες να λέτε ψέμματα που σας λέει η φυλλάδα σας,αλλά όχι και έτσι.Σας παίρνουν χαμπάρι και πιτσιρίκοι και σας δουλεύουν.
@10.37
http://www.tanea.gr/news/politics/article/5027928/865-000-galazies-proslhpseis-me-th-boyla-paylopoyloy/
Βασιλης. Συμφωνο και εγω μαζι σου οτι τελειωσε η πλακα. Η Ταξικη παλη κατα την οικοδομηση του Σοσιαλισμου συνεχιζεται αλλαζοντας μορφες. Η αστικη ταξη πυ χανει την εξουσια ποτε δεν παρετειται απο το να επανελθει. Συνεχιζει να υπαρχει σαν ατομα που προσπαθει με την μασκα του οπορτουνισμου να διεισδυση μεσα στα ΚΚ. το 1934 με την δολοφονια ΚΙΡΟΦ αποκαλυφθηκε συνωμοσια μεσα στον κοκκινο στρατο απο τους ΖΗΝΟΒΙΕΦ ΚΑΜΕΝΕΦ ΤΡΟΤΣΚΙ με τα νηματα να φθανουνε μεχρι τον ΧΙΤΛΕΡ. Το βιβλιο με τα απομνημονευματα και τις εμπιστευτικες αναφορες του Αμερικανου πρεσβη που παρακολουθησε της δικες τα λεει ολα. Το 1989 αυτοι οι λαοι πανηγυριζανε για αυτο που βλεπανε να φευγει που δεν ητανε Σοσιαλισμος. το 1956 στο 20ο συνεδριο ξεκινησε συνειδητα με σταδιακα βηματα η εφαρμογη νομων του καπιταλισμου που σταδιακα οδηγησανε σε αυτο που λες το 1989. η υπαρξει μετα το 1991 ΚΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΒΑΣ Δικαιωνει αυτο που σου λεω. Και υποψιν οτι δεν γεννηθηκα χτες. Ειμαι στην ΚΝΕ απο το 1978 Χαιρετω φιλικα
11:03
Υπογραψε τωρα το τριτο μνημονιο και σκασε.
18 Φεβρουαρίου 2015 - 11:14 μ.μ.: Ώστε το τραγικό γεγονός της θανάτωσης εκατομμυρίων πολιτών από το σταλινικό καθεστώς είναι κατασκεύασμα "των φασιστών και των μυστικών υπηρεσιών"; Τι άλλη απόδειξη υπάρχει ότι ο σταλινισμός, εκτός από τους θανάτους και τους βασανισμούς πολιτών προκαλεί και το θάνατο της λογικής σκέψης; Η θλιβερή σταλινική κατάντια του κάποτε ηρωικού ΚΚΕ...
@ 11.03 Το αν ο πατερούλης ''εφαγε'' και τον Λένιν είναι κάτι που ίσως δεν το μάθουμε ποτέ.Εικασίες μπορούμε να κάνουμε μόνο,βασιζόμενοι στην μετέπειτα δράση του Στάλιν.Προσωπικά δεν το αποκλείω,απο την στιγμή που ο πατερούλης όποιον έβλεπε μπροστά του τον καθάριζε για να απομείνει μόνος και πανίσχυρος και να χτίσει την δικτατορία του κόμματος και την δική του.
Τον Λένιν θα λυπόταν και θα του χαριζόταν;
Πάντως σε συγχαίρω για το κουράγιο σου να συνδιαλαγείς με τους σταλινικούς κκεδες του Β.Κ.Αλλά να μου επιτρέψεις να σου πω πως ματαιοπονείς.
Τα επιχειρηματά σου πέφτουν στο κενό διότι πρόκειται για άτομα που η ηγεσία τα έχει φανατίσει σε τέτοιο βαθμό που κάθε προσπάθεια να εννοήσουν την πραγματικότητα και τα αυτονόητα αποβαίνει μάταια.Η ηγετική σπείρα για να έχει ήσυχο το κεφάλι της τους έχει σπείρει τον φανατισμό τον χουλιγκανισμό και την μισαλοδοξία σε κάθε διαφορετικό στο έπακρον,ώστε να μπορεί ακίνδυνα να τους σέρνει απο την μύτη.
Η εποχή που πέρασες απο το ΚΚΕ ίσως ήταν διαφορετική γιατί ακόμα υπήρχαν ανοιχτά μυαλά εκεί μέσα.Τα οποία το ΚΚΕ με συνοπτικές διαδικασίες φρόντισε να απαλλαγεί για να φτάσουμε στο σημερινό χάλι που αντικρύζουμε απο τους οπαδούς που σχολιάζουν στο Β.Κ.
Διάλογος και σταλινικά σκουριασμένα φανατισμένα μυαλά είναι εχθροί ανειρήνευτοι.
Βασιλης. Αυτα που σου ανεφερα φιλε μου πρεπει να γινουνε αφορμη και για δικες σου σκεψεις οταν εισαι μονος σου σε διαλογο μονο με τον ευατο σου φιλε μου. Η ευθυνη ειναι μονο δικη σου Επισης πρεπει να σε προβληματισει οτι τα ιδια επιχειρηματα απεναντι στους ηρωες ΣΤΑΛΙΝ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΕΧΕΙ και η αστικη ταξη με τις μυστικες υπηρεσιες. Σκεψου και πιστευω οτι θα καταλαβεις την πλανη σου Φιλικα
9.27 Ασε ρε κνίτη τα λυπητερά για τον Γλέζο.Που σε πήρε ο όψιμος πόνος εσένα για τον Γλέζο.Δεν έχει ρε την ανάγκη της λύπησης των σταλινικών χουλιγκανς.Τόσους και τόσους αγωνιστές έχετε βρωμίσει,δεν βαραθήκατε πιά?
Αφήστε τα σαπια λοιπόν και αν λυπάσαι για τον Γλέζο,ας τον πρότεινε το κώμα σου για Πρόεδρο.
Ρε για κοίτα που γίνανε οι ΠΑΝίβλακες ψυχοπαραπονιάρηδες για τον Γλέζο.
Ανώνυμο 11.03
Φίλε μου, έχεις σχέση με τον μ-λ, όση έχει και ο φάντης με το ρετσινόλαδο. Οταν ρωτάς για την αταξική κοινωνία και αν την εφάρμοσε ο Στάλιν, σημαίνει ότι δεν έχεις διαβάσει ούτε Μάρξ, ούτε Λένιν. Γιατί θα ήξερες, ότι ο Στάλιν, όταν ανέλαβε μετά τον θάνατο του Λένιν, δεν ανέλαβε μία ώριμη βαθμίδα κομμουνιστικής κοινωνίας, αλλά μία πρώιμη βαθμίδα του κομμουνισμού, την σοσιαλιστική κοινωνία. Κι αν είχες διαβάσει Μάρξ και Λένιν, θα ήξερες επίσης ότι και οι δύο τεκμηρίωσαν επιστημονικά, τον ανώριμο κομμουνισμό που είναι ο σοσιαλισμός, που διέπεται από την αρχή "στον καθένα ανάλογα με την εργασία του" και τον κομμουνισμό που διέπεται από την αρχή "στον καθένα ανάλογα με τις ανάγκες του". Θα ήξερες επίσης ότι ο Στάλιν στο στάδιο του ανώριμου κομμουνισμού που ανέλαβε, ακολούθησε ακριβώς την μ-λ θεωρία, η οποία λέει ότι στο ανώριμο κομμουνισμό, δηλαδή στον σοσιαλισμό, απαραίτητο εργαλείο είναι η δικτατορία του προλεταριάτου, η οποία τσακίζει αμείλικτα κάθε αντίσταση των καταπιεστών, οι οποίοι μέχρι να τους εξοντώσεις ποτέ δεν θα παραδοθούν από μόνοι τους, ίσα-ίσα θα προβάλλουν λυσσαλέα αντίσταση. Η ιστορία απέδειξε ότι ο Στάλιν, έκανε ακριβώς το αντίθετο από αυτά που περιγράφεις. Δεν τσάκισε όπως θα έπρεπε και όσο έπρεπε την αντίσταση των εκμεταλλευτών, των οπορτουνιστών που σε καιρούς επαναστατικών περιόδων πάντα παίρνουν το μέρος των αντεπαναστατών, σαν τσιράκια της αστικής τάξης, άλλωστε ο Λένιν σε όλα του τα έργα αυτό τόνιζε, με αποτέλεσμα να διστάσει να τσακίσει τις διάφορες φράξιες στο ΚΚ μπολσεβίκων. Ισως γιατί ο ΒΠΠ, ήταν πολύ κοντά για να μπορέσει να ανοίξει τέτοια εσωτερικά μέτωπα. Το αποτέλεσμα αυτής της ατολμίας του το είδαμε και το απέδειξε η ιστορία, με τον Γκορμπατσώφ και την αντεπανάσταση. Οσο για τον Τρότσκι, ξεχνάς ότι δεν βρισκόμαστε στο 1960. Βρισκόμαστε στο 2015 και ξέρουμε πλέον όλη την διαδρομή του Τρότσκι και με ιστορικά πλέον στοιχεία. Πράκτορας των γερμανικών μυστικών υπηρεσιών από τον ΑΠΠ, υπεύθυνος για την μή τήρηση της απόφασης των μπολσεβίκων κατά την συμφωνία Μπρέστ-Λιτόφσκ και χρηματοδοτούμενος από τις μυστικές υπηρεσίες και πάλι της Γερμανίας κατά την διάρκεια μέχρι τον ΒΠΠ. Στοιχεία πλέον που είναι προσβάσιμα στον καθένα. Αν παρ όλα αυτά εσύ δεν τα έχεις, μπορώ να επανέλθω με συγκεκριμένα και ακριβή στοιχεία, ακόμα και με μαρτυρίες Αμερικανών πρέσβεων κατά την διάρκεια των δικών του. Αυτά προς το παρόν. Και μαγκιές πουλάς εσύ, κανένας άλλος, Και άμα θέλεις, σε προκαλώ! Να αρχίσουμε από τώρα, παράγραφο την παράγραφο, να παραθέτουμε μαζί το Κράτος και Επανάσταση του Λένιν. Γιατί αυτά που λές πως είπε ο Λένιν, μάλλον τα έβγαλες από την κοιλιά σου, Παλιά συριζαίικη και πασόκικη συνήθεια. Λοιπόν τι λές? Ξεκινάμε? Μανώλης
Δεν μπορεί,κάτι δυνατό τα ποτίζουν τα κνιτόπουλα στο περισσό.Δεν πήρε 800.000 ο Πάκης ρε.Κάνατε λάθος ένα μηδενικό.
8.000.000 πήρε.
Δυνατό το αφιόνι που τα ποτίζουν.Πολύ δυνατό.
1.07 Κοκα-κόλα τα ποτίζουν.Αφού την διαφημίζει το κομματικό έντυπο είναι υποχρεωμένα να την πίνουν.
ακουλουθούν πιστά τη γραμμή.
Μανώλη 12¨28 έχεις τον απόλυτο σεβασμό μου.
Τον σεβασμό που αρμόζει προς κάποιον άνθρωπο που πάσχει ψυχολογικά.
Αυτά που έγραψε ο σ. Βασίλης είναι αλήθεια 100% Μανώλη μου. Είναι και κάτι παραπάνω. Είναι η τραγική αλήθεια. Δυστυχώς.
Αυτά που έγραψες εσύ είναι απλές ψυχωτικές πεποιθήσεις.
Ούτε ο Σταλιν εφάρμοσε κάποιο στάδιο έστω πρώιμου κομμουνισμού, ούτε ξεκίνησε κάποια μικρή έστω προσπάθεια απονέκρωσης του Κράτους. Αντίθετα το Κράτος γιγαντώθηκε όσο ποτέ και οι αστικές σχέσεις του τύπου "εργάσου σκληρότερα για να αμοιφθείς καλύτερα" (βλ. πως κατάντησε ο σταχανοβιτισμός και τα πλάνα παραγωγής) δεν έχει καμμία σχέση ακόμα και τα πολύ πιο πρώιμου σταδίου Σαμπότνικ του Λένιν.
Απορώ τελικά αν έχεις έστω ξεφυλισει το "Κράτος & Επανάσταση".
Και φυσικά ούτε ένα στοιχείο δεν υπάρχει για δήθεν σύνδεση Τρότσκυ με ξένες δυνάμεις.
Αλλά και έτσι να ήταν, εξήγησέ μου σε παρακαλώ γιατι ό Στάλιν δολοφόνησε ακόμα και τα παιδιά του τρότσκυ;
Άστο φίλε μου. Το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι να βρίζεις τον συνομιλητή σου.
Όποιος διαφωνεί μαζί σου ασκεί "Παλιά συριζαίικη και πασόκικη συνήθεια" και " έχεις σχέση με τον μ-λ, όση έχει και ο φάντης με το ρετσινόλαδο".
Καταλάβαμε καλά φίλε μου.
11.58 Καλε μου φιλε ετσι ξεπλενεις τον καπιταλισμο απο τα εγκληματα του. Δεν υπαρχουνε αυτα τα παραμυθια που λες εγω στο λεω να μην εκτιθεσαι αδικα. Εκτος και αν εισαι Βιομηχανος η Εφοπλιστης οποτε εχεις δικιο. Σκεψου λιγο μην τσιμπας τα παραμυθια χαιρετω
Βασιλης. Εχεις κανεις ενα λαθος φιλε μου. Ο Μανωλης σου ειπε για Μαρξισμο Λενινισμο και εσυ του απαντησες προφανως απο λαθος οτι εχεις βιβλια των Μπερσταιν Καουτσκι Τροτσκι. Καμμια σχεση το ενα με το αλλο. Παντως αν θελεις ο Μανωλης μπορει να σε βοηθηση. Μη το παρεις στραβα για καλο στο λεμε επειδη φαινεσαι ανθρωπος που προβληματιζεσαι και θελεις να μαθεις την αληθεια. Χαιρετω φιλε μου
11.02 φιλε μου τα εχεις χαμενα πρεπει να εχεις ψυχολογικα προβληματα. ο Τροτσκι πρακτοπας των Γερμανων ητανε αποδεδειγμενα μην εκτιθεσαι. Οπως επισης απονεκρωση του κρατους με καπιταλιστικη περικυκωση και τα υπολειματα της αστικης ταξης μεσα να αντιδρουνε ειναι αυτοκτονια. Ειμαι σιγουρος οτι το καταλαβανεις και μονο σου χαιρετω
Εχει δίκιο ο ΠΑΝ και μην εκτίθεσαι σύντροφε.Διαβάζει μαρξισμό λενινισμό και μην τον υποτιμάς.Ο Τρότσκυ ήταν πράκτορας των Γερμανών,οι μπολσβίκοι που έφαγε ο Στάλιν ήτανε πράκτορες του Τσάρου,οι αξιωματικοί του κόκκινου στρατού που ξεπουντούλωσε ο Στάλιν ήτανε πράκτορες του Κερένσκυ,οι ναύτες της Κροστάνδης ήτανε πράκτορες των Αμερκάνων,τα εκατομμύρια Ουκρανοί που πέθαναν απο λιμό ήτανε πράχτορες των Εγγλέζων και πάει λέγοντας.Το κράτος του Στάλιν ήταν κράτος πρακτόρων και μόνο αν τους πέρναγε απο μαχαίρι θα ολοκληρωνόταν ο υπαρκτός σοσιαλισμός και θα νεκρωνόταν το κράτος.
Αυτή την νέκρωση του κράτους ο Στάλιν την πέτυχε ολοκληρωτικά και έτσι εδραίωσε τον κομμουνισμό που το κράτος εξαφανίζεται.Κράτος δεν υπήρχε υπήρχαν μόνο πράκτορες παντού.Τόσοι πολλοί πράκτορες που ο πατερούλης έκανε εξαγωγή.Πολλούς τέτοιους πράκτορες μας έστελνε μέχρι λίγα χρόνια και εδώ στο ελληνικό παράρτημα με το όνομα ''κ''κε.Ξεμείναμε απο πράκτορες μόνο όταν κατέρρευσε το κράτος των πρακτόρων.
Να τον ακούς τον ΠΑΝ.
Χαιρέτα μας τον πλάτανο ΠΑΝ.
Ανώνυμε 7.24
Να σε παραπέμψω στα πρακτικά της δίκης, γραμμένα όχι από κομμουνιστή, ούτε από τον Στάλιν? Να σε παραπέμψω στις δηλώσεις των δυτικών πρεσβευτών που παρακολουθούσαν την δίκη? Πάμπολλα τα στοιχεία και οι ομολογίες όλων των συμμετεχόντων. Επρεπε εδώ και πολύ καιρό πλέον, να αρχίσουμε να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους, και τον ρόλο που έπαιξαν όλοι αυτοί στην αντισοβιετική εκστρατεία. Αμα θέλεις αρχίζουμε και με στοιχεία. Μανώλης
@Μανώλη
Ο ανώνυμος των .7.24 στον οποίο αναφέρεσαι, είναι ο ΠΑΝηλίθιος. Προφανώς συμφωνείτε, αλλά έτσι που τα γράφει πού να το καταλάβει κανείς; Σύντροφοι, οργανωθείτε και επαναλάβατε. Ο Στάλιν ήταν ήρωας και ο Τρότσκι ήταν πράκτορας ξένων δυνάμεων και μάλιστα έχετε και στοιχεία. Ε, βέβαια, χωρίς στοιχεία πώς θα μπορούσατε να μιλάτε εσείς; Και ο Βελουχιώτης με στοιχεία απομονώθηκε και υβρίστηκε και ο Πλουμπίδης και ο Καραγιώργης το παλιόσκυλο και ο Ζαχαριάδης και ο Στάλιν επί Χρουτσώφ. Στοιχεία έχουμε να φάνε και οι κότες. Πείτε μας τι στοιχεία θέλετε, να σας τα φτιάξουμε. Ποιον θέλετε να συκοφαντήσουμε; Κανένα πρόβλημα. Το Τμήμα Κατασκευής Στοιχείων του Περισσού είναι εδώ για κάθε λύση. Τα στοιχεία θα δημοσιοποιηθούν στο Ριζοσπάστη, στον 902, στον Lenindowloaded, sto KKEforever, στον πλανήτη των κόκκινων πιθήκων, στο ΓκούφηΝτακ. Η κατακεραύνωσή του είναι εξασφαλισμένη. Με δύο παραγγελίες, μάλιστα, σπίλωσης ανθρώπων, έχετε και μία τρίτη δώρο.
@ 7.56 Καλή η προσπάθεια να υπερασπιστείς τον σταλινισμό και τα εγκλήματα που έκανε αλλά ζούμε στο 2015 και αυτά για την ιστορία και την ζωή είναι λυμένα ζητήματα απο τον προηγούμενο αιώνα..
Αν είναι να αρχίσουμε απο στοιχεία θα αρχίσουμε απο τα ντοκουμέντα του 20ού Συνεδρίου του ΚΚΣΕ.Είναι ότι πιό επίσημο υπάρχει.Ούτε πρεσβευτές ούτε πρόξενοι και βλακείες.Θα αρχίσουμε απο τα ντοκουμέντα του Συνεδρίου που έγιναν απο τα πιό επίσημα χείλη και αποκάλυψαν σε όλο τον πλανήτη το εγκληματικό πρόσωπο του Στάλιν και του εκτρώματος που έστησε στις πλάτες των βασανισμένων λαών που είχαν την ατυχία να νοιώσουν στο πετσί τους την βαρβαρότητα και την τρομοκρατία του σταλινισμού.
Η τραγική ειρωνεία είναι πως οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις έγιναν απο κομμουνιστικά χείλη,τα μόνα κατάλληλα,τα μόνα που γνώριζαν όλες τις λεπτομέρειες και στοιχεία,και τα μόνα χείλη που δεν μπορούσε να αμφισβητήσει κανείς.
Και μην διανοηθείς να μιλήσεις για ''οπορτουνιστές'' ''ρεφορμιστές''και άλλες αστείες δικαιολογίες,γιατί το κόμμα που έχεις την ατυχία να είσαι μέλος σήμερα,και που σε υποχρεώνει να υπερασπίζεσαι δικτάτορες και ολοκληρωτικά-δολοφονικά καθεστώτα,τότε συμφωνούσε με τις αποκαλύψεις και τα ντοκουμέντα του 20ού Συνεδρίου μην τολμώντας να αμφισβητήσει τίποτα.
Με λίγα λόγια Μανώλη είσαι και εσύ παιδί του Κολιγιάννη και ας μην το συνειδητοποιείς.
Οσο και να το παλεύεις είστε παιδιά του Κολιγιάννη.Απλά ο Ζαχαριάδης σαν πατριάρχης του ελληνικού σταλινισμού,έσπειρε και σπέρνει ακόμα Κολιγιάννηδες Χαρίλαους Παπαρήγες και Κουτσούμπες.
Ανάλογα με την εποχή και απ'όλα τα φυντάνια.
Ποιά Δίκη ρε Μανωλάκι 7:56;
Έγινε καμιά δίκη του Τρότσκυ και δεν το ξέρουμε;
Άλλοι δικάστηκαν Μανωλάκι στη Μόσχα την δεκαετία του '30, όχι ο Τρότσκυ.
Δικάστηκαν όλοι οι σύντροφοι του Λενιν και καταδικάστηκαν με κατασκευασμένα κατηγορητήρια ενός προσωπολατρικού, αστυνομοκρατούμενου, ασφαλίτικου Κράτους. Ξέρεις εσύ καλά.
Αλλά είστε σε τόση σύγχιση εκεί στον Περισσό που απαντάς στον ΠΑΝ (λες για 7.24 ) ενώ προφανώς αναφέρεσαι σε άλλον..................
4.08 Τα εχεις πραγματικα χαμενα. Μπερδευεις ανομοια πραγματα και δεν βγαινει απολυτος κανενα νοημα. Ολα τα παρατραγουδα στο ΚΚ συνεβησαν απο την διεισδυση του ταξικου εχθρου με την οπορτουνιστικη προβια. Μην εκτιθεσαι εγω προσπαθω να σε προφυλαξω φιλε μου. 8.45 Μην Γελιοποιησε αλλο φιλε μου αυτα τα εχει ηδη λυσει η ζωη ΣΤο 20ο συνεδριο επικρατησε η οπορτουνιστικη ομαδα που συνειδητα με σταδιακα βηματα οδηγησανε τον σοσιαλισμο στην ανατροπη. Να προσεξεις γιατι τα ιδια λεει και η αστικη ταξη με τους φασιστες. Ειμαι σιγουρος οτι εσυ το κανεις απο λαθος φιλε μου χαιρετω 8.46 Γινανε οι δικες φιλε μου και αποδειχτηκανε ολα. η ιστορια δεν γραφεται ξανα Πρακτορας ητανε ο τροτσκι μην εκτιθεσαι αλλο χαιρετω
9.39 Ακου ΠΑΝιβλαξ .Αν τα παρατράγουδα συνέβησαν απο την ''διείσδυση του ταξικού εχθρού''τι σκατά επαναστατικό κομμουνιστικό κόμμα είστε τότε?Οποιος δηλαδή γουστάρει μπαίνει μέσα και σας κάνει μπάχαλο.Τότε δεν είναι κόμμα αυτό,είναι λεωφορείο που ο κάθε τζαμπατζής μπαίνει μέσα δεν πληρώνει εισητήριο,και φεύγοντας σας κλέβει και τις ρόδες!
Αν δεν μπορείτε να δακρίνετε τους ''ταξικούς εχθρούς'' που μπαίνουν και αλωνίζουν το κώμα,τότε το κλείνεις το μαγαζάκι και πάς για φρέσκα.Δεν το κρατάς ανοιχτό για να μυξοκλαίς σήμερα γιατί το 1956 σε ξεβράκωσαν οι ''οπορτουνιστές''και σου πήραν το κώμα.Τσάμπα ο ''δημοκρατικός συγκεντρωτισμός'',τσάμπα οι επαγρυπνήσεις και οι περιφρουρήσεις,τσάμπα οι συνομωσιακοί κανόνες,τσάμπα ο μαρξισμός λενινισμός που έχετε φάει με το κουτάλι,τζάμπα οι θεωρίες τσάμπα όλα .Αν δεν μπορείς να προφυλάξεις το σπίτι σου απο τους κλέφτες τότε δεν φταίνε οι κλέφτες.Αν πιστέψουμε τις ονειρώξεις του κώματος για ''διεισδύσεις'' εισχωρήσεις και εισόδους στο κώμα όποιου ''ταξικού εχθρού''του αρέσει,τότε οι ''οπορτουνιστές''αποδείχθηκαν πιό ικανοί και πιό μάγκες που σάς και δίκαια σας πήραν τα σώβρακα και το κώμα.
Αντί σήμερα να μυξοκλαίτε για ότι έγινε πρίν εξήντα χρόνια ανοίχτε τα στραβά σας να δείτε ποιός είναι ο ταξικός εχθρός και ποιός διαλύει το κώμα σας.
Αυτός που το διαλύει είναι η ηγετική συμμορία που σε βάζει να την υπερασπίζεσαι στο διαδίκτυο σαν χουλιγκάνος για να μπορεί να κάνει ανενόχλητη μπίζνες με την Coca-cola και τις off-shore.
ΠΑΝίβλακα σήμερα ο μοναδικός εχθρός του κώματος είναι η ξεπουλημένη ηγεσία.Αυτή διείσδυσε στο κώμα και αυτή το πάει στην καταστροφή.
το μανωλάκι μπέρδεψε τα μπούτια του.απαντάει στον ΠΑΝ νομίζοντας πως είναι άλλος.κατακεραυνώνει τον ΠΑΝ ενώ του τα χώνουν άλλοι.
Μύλος.
Τούς έκανε μεγάλη ζημιά ο ΧΑΛΙΦΗΣ,σε λίγο θα βάλει τους κνίτες να σκοτωθούν μεταξύ τους.
μεγάλη πλάκα.
11.22 Κανεις λαθος φιλε μου Το οτι ο ταξικος εχθρος προσπαθει να διεισδυση δειχνει ποιον παραδεχεται για πραγματικο του αντιπαλο και το κανει παντα με την προβια του οπορτουνισμου που σε συνδυασμο με την παρανομια και της διωξεις υπηρχανε κενα και επικρατησε. Τα υπολοιπα που λες για σημερα σε νιωθω φιλε μου ειναι η απογνωση για το οτι απο το 1991 αντιμετωπιζουμε τον οπορτουνισμο σαν αυτο που πραγματικα ειναι ο ταξικος εχθρος μεταμφιεσμενος. Το οτι το 2012 οταν ο καπιταλισμος επαιξε το χαρτι του οπορτουνισμου πληρωσαμε τις αυταπατες του πριν το 1991 ητανε το αναγκαιο κακο για να μη γινουμε σαν τα μουτρα σας. Κανε κουραγιο καλε μου φιλε
Γέμισε το Β.Κ.βιομήχανους και εφοπλιστές.Τους ανακάλυψε ο ΠΑΝηλιθιος και μην τολμήσει να φέρει κανείς αντίρρηση γιατί ο ΠΑΝ διαβάζει μαρξισμό λενινισμό και έχει καταπλήξει τα πλήθη.
Ετσι οι αναγνώστες του Β.Κ.πιάστηκαν στα πράσα απο τον ΠΑΝηλίθιο.Ετσι εξηγούνται και οι επιθέσεις στο κώμα.Εφοπλιστές και βιομήχανοι το πολεμάνε σκληρά.
για να λυθεί και η απορία του σύντροφου που ρώταγε και ξαναρώταγε να του πουν ποιός πολεμάει το ΚΚΕ.Ορίστε ποιός το πολεμάει.
Επειδή γίνεται λόγος για το μεγάλο ηγέτη ηγέτη Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς Στάλιν, αναγκαζόμαστε να πούμε και την προσωπική μας άποψη που συνδιαμορφώθηκε με τη βοήθεια του Δάσκαλου και ιδεολογικού καθοδηγητή μας. Στο μεγάλο Ιωσήφ έχουμε, παρά τον τεράστιο σεβασμό προς το Πρόσωπό του, να του καταλογίσουμε δύο μεγάλα λάθη:
Α) Το ένα είναι ότι δεν έστειλε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το Σοβιετικό πληθυσμό στα γκουλάγκ της Σιβηρίας, παρά μόνο ένα μέρος αυτού. Αφήνοντας λοιπόν ένα μέρος του πληθυσμού ελεύθερο, ήταν αναμενόμενο να γεννηθούν προδότες, οπορτουνιστές και αντεπαναστάτες και το αποτέλεσμα δεν άργησε να έρθει το 1956
Β) Το δεύτερο ήταν ότι δεν πρόλαβε να εφεύρει τη Μηχανή του Χρόνου, να ταξιδέψει στο μέλλον, να αρπάξει το Δάσκαλο και το Μανώλη, να τους επιστρέψει στη Σοβιετική Ένωση του 30 και να τους χρίσει κομισάριους. Η Ιστορία του κομμουνιστικού κινήματος θα ήταν τώρα τελείως διαφορετική
12.46 Πολυ σωστα φιλε μου. Αυτοι που εχουνε 57 φοροαπαλλαγες και οι αλλοι που θα τους δωσει η κυβερνηση τσυριζα φθηνο ρευμα που θα πληρωσουμε εμεις και ζεστο χρημα απο τους φορους μας με το νεο μνημονιο που ερχεται χαιρετω φιλε μου
Δεν βλέπω συλλαλητήρια απο το κκε και ανησυχώ.Υπογράφτηκε νέο μνημόνιο,το είπε ο σ.Κουτσούμπας,αλλά εμείς τα τρίβουμε.
Επρεπε τώρα όλο το κώμα να είναι στο δρόμο.Εχει όλο το λαό μαζί του που πρόδωσαν οι οπορτούνες.Περιμένει ο λαός το σύνθημα του κκε για να βγεί να διαδηλώσει και να γκρεμίσει την κυβέρνηση της προδοσίας.Δεν μπορώ να καταλάβω τι περιμένουμε.
Αμα περιμένουμε να κάνουμε δουλειά απο τα σχέδια νόμου που θα φέρουμε στη βουλή τη βάψαμε σύντροφοι.Τι να σου κάνουν πασοκ ποτάμη και ν.δ.;
Δεν βγαίνουν τα κουκιά για να ρίξουμε την κυβέρνηση του οπορτουνισμού.
Στο δρόμο στο δρόμο να σπάσουμε των οπορτουνιστών τον τρόμο.
1.20 Μην δειχνεις τον πανικο σου φιλε μου. Το νεο μνημονιο ερχεται η νεα τραγωδια ειναι μπροστα ολα θα γινουνε μην εχεις αμφιβολια καμμια χαιρετω
1.08 Δεν το βλεπεις οτι Γελιοποιησε φιλε μου. Για ποια γκουλαγκ μιλας αναπαραγεις την αστικη φασιστικη προπαγανδα και ξεπλενεις τα εγκληματα τους. Σιγουρα δεν φταις εσυ. Μην τρως αμασητα αυτα που σου λενε χαιρετω
Σωστά τα λέει ο ΠΑΝίβλαξ. Γκουλάγκ δεν υπήρξαν ποτέ. Ούτε ο Στάλιν είχε μουστάκι. Του το έβαζε η αστική φασιστική προπαγάνδα στις φωτογραφίες του και από τότε ο πολύς κόσμος που έτρωγε αμάσητα ό,τι του έλεγαν, νομίζει ότι είχε μουστάκι
11.48 Μουστακι ειχε φιλεμου να εισαι ησυχος γκουλαγκ δεν υπαρχανε μην πεφτεις στην παγιδα του ταξικου αντιπαλου. χαιρετω
Που το πάτε που το φέρνετε ξανά συζήτηση για τον Στάλιν!. Είναι το απλό κόλπο για να προβοκάρει κάποιος μια άσχετη πολιτική συζήτηση. Το τρικ γνωστό και βγαλμένο απο την επιστημονική προπαγάνδα των αστών. Χίτλερ και Στάλιν το ίδιο πράγμα, φασισμός και κομμουνισμός το ίδιο πράγμα , τοποθετούμε αυτό το ιδεολόγημα ως τσιπάκι στο εγκέφαλο των ανθρώπων και αρχίζουν να υψώνονται τα τείχη συνεννόησης ανάμεσα και σε καλοπροαίρετους ανθρώπους.
Τώρα μερικοί νομίζουν ότι θα μας λένε να καταπιούμε την απαράδεχτη πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ επισείοντας το "φάντασμα του Στάλιν". Εγώ δεν θα σας πάω πολύ μακριά μόνο 25 μέρες δηλαδή πριν τις εκλογές όταν το ΚΚΕ έβγαλε το πολύ πετυχημένο κατά την γνώμη μου σύνθημα-σποτ ΞΑΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ Ή ΞΑΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ; Μερικοί είχατε βγει στα κεραμίδια και ουρλιάζατε , τώρα τι έχετε να πείτε; Να το θυμάστε είμαστε ακόμα στην αρχή και θα βγάλει το σύστημα, που στηρίζει με νύχια και με δόντια τον ΣΥΡΙΖΑ ( πχ η κωλοτούμπα των ΜΜΕ είναι δεκάρι της Κομανέτσι), όλον τον αήθη αυριανισμό για να τον σώσει αλλά δεν σώζεται με τίποτα...το ψέμα πάντα είχε κοντά ποδάρια
Κολοκοτρώνης
Δεν υπήρχαν γκουλάγκ κύριοι της Λέσχης Φίλων ΠΑΝ.Εχει δίκιο ο μαρξιστής ΠΑΝίβλαξ. Αυτά τα διαδίδουν οι άθλιοι οπορτουνιστές που μας πήραν το κώμα το 1956 και πέφτετε στην παγίδα του ταξικού εχθρού.Ανάθεμα την καταραμένη ημερομηνία και τον οπορτουνισμό.
Τα λεγόμενα γκουλάγκ δεν ήταν τίποτα άλλο απο παραθεριστικά κέντρα υψηλής αισθητικής στο υγειινό περιβάλλον της ειδυλλιακής Σιβηρίας.Εκατομμύρια τυχερών πολιτών από όλες τις φυλές της Σ.Ε-ακόμα και Ελληνες- πέρασαν στα γκουλάγκ αξέχαστες διακοπές στα πλαίσια του λαικού τουρισμού που καθιέρωσε ο μουστάκιας ήρωας του Σταχανοβιτισμού.Ανάλογα με την επίδοση κάθε πολίτη στην εργασία(η εργασία απελευθέρωνε και στην Σ.Ε.όπως και στούς συμμάχους ναζί) και την πίστη στο κώμα,τόσο περισσότερο καιρό περνούσε στα παραθεριστικά κέντρα απολαμβάνοντας όλα τα κομφόρ της σοσιαλιστικής επανάστασης του υπαρκτού.
Μέσα σε ένα απίστευτο περιβάλλον αδελφοσύνης,αλληλεγγύης,αλληλοκατανόησης,αλτρουισμού και σοσιαλιστικού οίστρου,οι παραθεριστές των γκουλάγκ μπόρεσαν να αξιοποήσουν όλες τις δυνατότητες που κρύβει ο ανθρώπινος παράγοντας.Ηταν δε τόσο ονειρεμένη η ζωή στα παραθεριστικά κέντρα,που ελάχιστοι τα εγκατέλειψαν.Οι περισσότεροι έμειναν για πάντα εκεί!.
Αργότερα τα παρεθεριστικά κέντρα made in Στάλιν έγιναν παράδειγμα για μίμιση σε αρκετές χώρες.Στην δική μας π.χ. ελλείψει της βουκολικής Σιβηρίας τα παρεθεριστικά κέντρα οργανώθηκαν στα νησιά του γαλάζιου μας Αιγαίου.Στήθηκαν αξιόλογα παραθεριστικά κέντρα στα πρότυπα των σοβιετικών γκουλάγκ,σε αρκετά νησιά μας.Εγιναν Παρθενώνες για χιλιάδες παραθεριστές.Και στα δικά μας κέντρα οι ανέσεις και η καλοπέραση των παραθεριστών,δεν υπολείπονταν απο τις αντίστοιχες της Σιβηρίας.
Ετσι κύριοι της Λέσχης όταν μιλάτε για γκουλάγκ να προσέχετε τα λόγια σας.Με τον απαξιωτικό τρόπο που μιλάτε για τα γκουλάγκ στη Σ.Ε,θίγετε και ξεφτιλίζετε τα δικά μας παραθεριστικά κέντρα του Αιγαίου.Οταν ισχυρίζεστε πως υπήρχαν γκουλάγκ στην Σ.Ε,είναι σαν να αμφισβητείτε πως δεν υπήρχαν τα παραθεριστικά κέντρα του Αιγαίου.
Στο θέμα αυτό έχει απόλυτο δίκιο ο ΠΑΝίβλακας και δικαιολογημένα διαμαρτύρεται.
Οπως θα έχουν προσέξει οι παρατηρητικοί αναγνώστες του Βαθύ,τελευταία ο Δάσκαλος με το που τελειώνει το σχολιό του,προσθέτει και ένα ''χαιρετώ''
Επειδή ο Δάσκαλος σαν μαρξιστής λενινιστής δεν κάνει και δεν λέει τίποτα στην τύχη,η λέξη αυτή στο τέλος πρέπει κάτι να σημαίνει.Δεν την προσθέτει τυχαίως ο Διανοητής.
Τι εννοεί και γιατί μας χαιρετάει ο Δάσκαλος;Σκέφτεται να μας εγκαταλείψει και μας προετοιμάζει να μην μας πέσει βαριά η απουσία του;Θα συνταξιοδοτηθεί απο το κώμα σαν ευδοκίμως περατώσας την κωματική θητεία του;Θα τον μεταθέσει το κώμα σε άλλο μπλόγκ για να μεταλαμπαδεύσει και σε άλλους τον μαρξισμό λενινισμό;
Επειδή ο Δάσκαλος αποκλείεται να φανερώσει το μυστικό του καθότι οι μαρξιστές λενινιστές κρατούν πάντα κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα,παρακαλούμε όποιον σύντροφο γνωρίζει κάτι να πληροφορήσει και τους αναγνώστες του Βαθύ. .
@Μανώλη Τραμπαρίφα
Να είσαι σίγουρος ότι ο Στάλιν είχε μουστάκι. Αυτός και ο Πελετίδης, οι δύο μεγάλες μορφές του παγκόσμιου κομμουνισμού και της δωρεάν στάθμευσης
1033
Αφού βλέπεις τραγωδία ΠΑΝηλίθιε γιατί δεν αντιδράς?Γιατί ρε ΠΑΝιβλακα μαρξιστή λενινιστή της δεκάρας κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια και κλαίς την μοίρα σου?
Κινητοποίησε το λαό για να γλυτώσει απο την τραγωδία.Οι πραγματικοί κομμουνιστές και όχι της πορδής σαν εσάς όταν βλέπουν τραγωδίες να έρχονται,βγάζουν τον λαό στο δρόμο για να τον γλυτώσουν.Κάνε ρε ΠΑΝίβλακα ένα συλλαλητήριο σε όλη την Ελλάδα και πές στον λαό να συμμετέχει για να σωθεί απο την τραγωδία που μόνο εσείς οι πορδο κομμουνιστές βλέπετε.
Αντε ρε βοιδομούσχαρα κουνηθείτε.Σώστε ρε τον λαό απο τις τραγωδίες.
ΠΑΝίβλακα η μόνη τραγωδία είναι το απόκομμα που σας έκαψε τους εγκέφαλους και σας κατάντησε χουλιγκάνους.Μόνο αυτή τη τραγωδία βλέπει ο λαός γιαυτό σας έφτασε εκεί που σας έφτασε.
10.03 Φιλε μου η τραγωδια για τον λαο ειναι εδω Καινουργιο μνημονιο ειναι εδω και νεα μετρα σφαγης του λαου ερχονται. Ειμαστε καθε μερα μεσα στους χωρους δουλειας με τους εργαζομενους και παλευουμε και για το παραμικρο προβλημα. Δεν πουλαμε φυκια με κορδελες στον λαο. Αν δε ανατρεψουμε τον καπιταλισμο δεν υπαρχει μελλον φιλε μου χαιρετω
@Κολοκοτρώνη
Γιατί να μην πάει η κουβέντα στο σταλινισμό; Τιμή σας και καμάρι σας. Άλλωστε τι έχετε να φοβηθείτε; Ούτε γκουλάγκ υπήρχαν όπως λέει και ο δάσκαλος, ούτε εκκαθαρίσεις, έγιναν, ούτε οι δίκες της Μόσχας έγιναν ποτέ, ούτε το Δημοκρατικό Στρατό άφησε αβοήθητο και έρμαιο στους Αμερικανούς έστω και αν οι μαχητές του περίμεναν έστω την τελευταία στιγμή τη διεθνιστική αλληλεγγύη. Και ο Τρότσκι άλλωστε, όπως λέει και ο Δάσκαλος, ήταν πράκτορας των Γερμανών ή των Αμερικανών. Εδώ οι γνώμες διϊστανται. Δεν αντιλαμβάνομαι , λοιπόν, γιατί δεν σας αρέσει να πηγαίνει η κουβέντα εκεί. Αυτό έπρεπε να είναι το δυνατό χαρτί σας και η πρότασή σας για το θαυμαστό καινούργιο κόσμο που επαγγέλεστε
1.15 Σε καταλαβαινω φιλε μου οτι πονας αλλα μην εκτιθεσαι. ΟΙ Κομμουνιστες δεν προκειται ποτε να γινουνε σαν τα μουτρα σας και να διαχειρηστουνε τον καπιταλισμο φιλε μου χαιρετω
11.29 Κανεις λαθος φιλε μου. ΟΙ Δικες της Μοσχας και βεβαια γινανανε και αποκαλυψανε συνομωσια για την ανατροπη των Μπολσεβικων σε συνεργασια με τον Χιτλερ απο τους ΖΗΝΟΒΙΕΦ ΚΑΜΕΝΕΦ ΤΡΟΤΣΚΙ. η ιστορια εχει αποφανθει φιλε μου μη γελιοποιησε αλλο Επισης η διεθνιστικη βοηθεια στο ΔΣΕ ητανε τερατια. Η Ηττα ηρθε απο την προδοτικη κλικα των ΤΙΤΟ ΠΑΡΤΑΛΙΔΗ ΒΑΦΕΙΑΔΗ. εγω φιλικα στα λεω γιατι σε συμπαθησα να μην εκτιθεσαι χαιρετω καλε μου φιλε
12.24 Κανεις λαθος φιλε μου. ΟΙ Δικες της Μοσχας και βεβαια γινανανε και αποκαλυψανανε συνομωσια για την ανατροπη των Μπολσεβικωνε σε συνεργασια με τον Χιτλερ απο τους τους ίδιους τους Μπολσεβίκους που έκαναν την επανάσταση γιατί ήθελαν τον Χίτλερ στη θέση του Τσάρου. η ιστορια εχει αποφανθει φιλε μου το χει πει και ο σ. Μαήλις που εινε και ιστορικος μεγαλος μη γελιοποιησε αλλο Επισης η διεθνιστικη βοηθεια στο ΔΣΕ ητανε τερατια. Τερατιες ποσότητες ναπαλμ, τανκσ και αεροπλανων εδωσε η ΕΣΣΔ στον ηρωικο ΔΣΕ μαζι με χιλιαδες συμβουλους. Η Ηττα ηρθε απο την προδοτικη κλικα των ΤΙΤΟ ΠΑΡΤΑΛΙΔΗ ΒΑΦΕΙΑΔΗ ΣΠΟΡΤ-ΜΠΙΛΥ ΝΤΑΡΘ ΒΕΙΝΤΕΡ. εγω φιλικα στα λεω γιατι σε συμπαθησα να μην εκτιθεσαι χαιρετω καλε μου φιλε
@1042 Πέφτεις σε μεγάλη λούμπα.Μπερδεύεις την βούρτσα με κάτι άλλο.Οση σχέση εχει ο κομμουνισμός με το ολοκληρωτικό κομματικό κράτος του Στάλιν,άλλο τόσο έχεις και εσύ με το ψευδώνυμο που διάλεξες.
Αμ άν ήταν έτσι ο κομμουνισμός Λολοκοτρώνη δεν θα γιόρταζαν οι λαοί την καταρρεύσή του.Θα τρώγανε τα σίδερα για να τον υπερασπιστούν.Θα δίνανε έστω μια μάχη για την τιμή των όπλων ρέ.Θα πολέμαγαν να υπερασπιστούν τις ''σοσιαλιστικές κατακτήσεις''.Αλλά έγινε ακριβώς το αντίθετο Λολοκοτρώνη.Οι λαοί που έζησαν την αθλιότητα του σταλινισμού πανηγύριζαν και γιόρταζαν την κατάρρευσή του.Καταλάβαιναν οτι απελευθερώνονται απο ένα βραχνά και γιόρταζαν.Αν αυτό το τρομοκρατικό έκτρωμα που έστησε ο πατερούλης στην Σοβιετική Ενωση και στην μισή Ευρώπη ήταν κομμουνισμός,δεν θα γέμιζε ο κόσμος μαφιόζους και πόρνες απο αυτές τις χώρες όταν κατέρρευσαν.Αντί για τον ''σοσιαλιστικό άνθρωπο''που μας ζαλίζατε πως χτιζόταν στον ανύπαρκτο τόσα χρόνια,αποδείχθηκε πως χτίζατε πορνεία και μαφιόζικες συμμορίες.
Σε ανελεύθερα και ολοκληρωτικά καθεστώτα όπως ο σταλινισμός,αυτά μόνο παράγονται.Μαφιόζοι και πόρνες για να μπορέσουν να επιζήσουν απο την σταλινική βαρβαρότητα.
Μυαλό χρειάζεται που οι σταλινοκνίτες κνίτες πάντα το είχαν σε έλλειψη.
@11.35 ΠΑΝιβλακα μην γίνεστε σαν τα μούτρα μας.Μπα σε καλό σου ανθρωπέ μου ! Σας κατάντησε μεγάλος άγχος τα μούτρα μας.Δεν σε υποχρέωσε κανείς να γίνεις σαν τα μούτρα μας.Δεν είναι υποχρεωτικό.Κρατήστε τα δικά σας τα μούτρα που είναι όμορφα σαν της Παπαρήγα.
Οχι τίποτα άλλο,αλλά για να ξέρει ο λαός ποιά μούτρα να φτύνει και να μην μπερδεύεται.Απο το 2012 πέφτει πολύ φτύσιμο στα μούτρα σας.
Μην τ'αλλάξετε ποτέ.
Τελικά είσαι μεγάλο μούτρο ΠΑΝιβλακα.
12.52 Φιλε μου αυτα που λες για τους τοπους εξοριας των Κομμουνιστων με τα παραμυθακια για δηθεν γκουλαγκ ξεπλενεις το Καπιταλισμο απο τα εγκληματα του. Ειμαι σιγουρος οτι το κανεις ασυνειδητα δεν σε παρεξηγω. Προσπαθω να σε προφυλαξω απο την γελιοποιηση καλε μου φιλε Χαιρετω
Μωρέ τι μου λές?Σε ενοχλεί η συζήτηση για τον Στάλιν κύριε Κολοκοτρώνη?
Απο την ώρα που τον νεκραναστήσατε και τον παρουσιάζετε σαν θεό που μόνο με αυτόν υπήρχε σοσιαλισμός και δικτατορία του προλεταριάτου,θα πρέπει να τον υπερασπίζετε μέχρι τέλος.Τα εικονίσματα Κολοκοτρώνη ή τα προσκυνάς μέχρι τέλους,ή δεν τα προσκυνάς καθόλου.Δεν θα στρίβεις αλλού την κουβέντα,όταν αποκαλύπτονται τα εγκλήματα του πατερούλη στο κομμουνιστικό κίνημα και στους λαούς,νομίζοντας πως θα την σκαπουλάρεις.Οχι ότι σε συμφέρει Κολοκοτρώνη,αλλά η αλήθεια.Που ούτε κρύβεται ούτε φιμώνεται όσες προσπάθειες να κάνεις..
Το σημερινό ΚΚΕ προτείνει το σταλινικό μοντέλο σαν την μοναδική λύση.Απορρίπτει οποιαδήποτε άλλη περίπτωση για να προχωρήσει ο κόσμος μπροστά και η επανάσταση να βρεί τον δρόμο της,πλήν του σταλινισμού .Το μοναδικό κόμμα στον κόσμο που το κάνει αυτό.
Αυτή την παγκόσμια πρωτοτυπία κρατήστε σαν κόρη οφθαλμού.
Τουλάχιστον για λόγους γραφικότητας.
1.15 Και του ελαιομαζώματος βεβαίως βεβαίως.
Η μεγάλη πλάκα ήταν όταν η τηλεόραση έδειξε τον Πελατίδη Καρνάβαλο.Οι θεατές δεν μπορούσαν να ξεχωρίσουν ποιός ήταν ο γνήσιος και ποιός ο ιμιτασιόν.
Φοβερή πλάκα.
Ο Δάσκαλος μίλησε.Απεφάνθει πως γκουλάγκ δεν υπήρχαν ποτέ.Τελεία και παύλα και μην ξανακούσω κουβέντα.Τσιμουδιά γιατί ο λόγος του Δάσκαλου είναι συμβόλαιο.
Τον Κολοκοτρώνη δεν τον ακούτε.Στον Δάσκαλο όμως θα καθήσετε προσοχή και θα τον ακούσετε.
Οποιος μιλάει για γκουλάγκ είναι πλυντήριο και σκόνη καθαρισμού που συνιστούν 29 κατασκευαστές ΠΑΝηλίθιων πλυντηρίων και που δεν κάνουν τίποτα άλλο απο το να ξεπλένουν βιολογικά με πράσινους και ρόζ κόκκους τον καπιταλισμό.
Ο Δάσκαλος ρε άθλιοι οπορτούνες προσπαθεί να σας προφυλάξει απο την γελιοποίηση και εσείς αντί για ευχαριστώ του πάτε κόντρα και τον στεναχωρείτε.
Ντροπή σας ρε που δεν σέβεστε τον μαρξιστή λενινιστή.
Ού να μου χαθείτε γα'ι'δορομούλαρα οπορτουνιστές.
1.33 φιλε μου τα μπερδεψες. Εσυ μιλας για Μενσεβικους και εσερους που προδωσανε την επανασταση. Οπως επισης και για την προδοτικη κλικα ΤΙΤΟ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗ ΒΑΦΕΙΑΔΗ. Μην εκτιθεσαι δεν σε βοηθαει η αστικη προπαγανδα και τα πλαστογραφημενα αρχεια μετα το 1956 καλε μου φιλε χαιρετω 1.34 καλε μου φιλε το 1956 με το 20ο συνεδριο και την επικρατηση του οπορτουνισμου ξεκινησε συνειδητα και με σταδιακα βηματα η εφαρμογη νομων του καπιταλισμου Σε αυτην την βαση δημιουργηθηκαν ολα τα παρασιτικα φαινομενα του καπιταλσμου που σωστα αναφερεις. Ετσι οταν το 1990 ηρθε η ωρα για την ολοκληρωση αυτης της διαδικασιας πολυ σωστα δεν βρεθηκε κανεις να το υποστηριξει. Και βεβαια σε αυτα που λες υπαρχει το παραδειγμα ΚΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΒΑΣ σε αυτα που σου γραφω. Στα τονιζω φιλε μου επειδη εισαι σε πλανη ωστε να μη γελιοποιησε φιλε μου χαιρετω. 1.44 Πραγματικα πεφτει και απο εδω και περα θα πεσει περισσοτερο φτυσιμο με τα καινουργια μνημονια φιλε μου. Δεν θεωρω οτι εισαι εφοπλιστης αρα θα ερθει η ωρα που θα το καταλαβεις καλε μου φιλε Χαιρετω 2.07 Σιγουρα δεν υπαρχει αλλος δρομος για τον Σοσιαλισμο καλε μου φιλε εκτος απο τον Μπολσεβικισμο Και αυτον τον δρομο θα τον υποστηριξουμε μεχρι τελους γιατι ειναι η μονη λυση για τους λαους. Υπαρχουνε και αλλα ΚΚ μπολσεβικικα στον κοσμο και το ξερεις πολυ καλα. Σιγουρα η ζημια που εχει γινει απο το 1956 ειναι τεραστια. Για αυτο ειμαστε εδω. Τα εγκληματα του οπορτουνισμου ειναι ξεκαθαρα και σιγουρα η θεση σου ειναι μαζι μας φιλε μου χαιρετω
@1.33 Ποιός το είπε στον ΠΑΝ? Ο σ.Μαήλις? Α έτσι πές μας χριστιανέ μου.Τώρα ναί,τώρα προσκυνούμε την χάρη Του........ Μαήλις ο μεγαλύτερος ιστορικός όλων των εποχών όχι ποντικοκούραδα.
Συμπεραίνω τότε πως απο τον μεγάλο ιστορικό σ.Μαήλις ο ΠΑΝιβλακας έχει διδαχθεί και τον μαρξισμό λενινισμό.
Γιαυτό δεν μπορεί να τον ανταγωνιστεί κανείς τον μπαγάσα.Είχε μεγάλο δάσκαλο και έτσι έγινε Σοφός ο Δάσκαλος.
Χαιρετώ γιατί συμπάθησα και εσάς και τον σ.Μαήλις.
Με το συμπάθειο.
11.16 Να προσέχεις ΠΑΝ μην πάθεις υπερκόπωση εκεί στους χώρους δουλειάς που παλεύεις.
η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη ΠΑΝ.Με ρέγουλο.
3.25 Φιλε μου μην εκτιθεσαι. Δεν σε βοηθανε τα πλαστογραφημενα αρχεια της ΕΣΣΔ μετα το 1956 γελιοποιησε. τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα. μην λες αυτα που λενε οι αστοι και οι φασιστες.Εγω φιλικα στο λεω γιατι σε συμπαθηασα χαιρετω
oι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ειστε ποιο αστειοι και απο τον Μουρουτη με αυτα που γράφετε,, και το ιδιο νούμερα σαν την Κωνσταντοπούλου
3.18 Εχεις δικιο φιλε μου. Μιλησα για γνωστους ΜΕΝΣΕΒΙΚΟΥΣ και ΕΣ ΕΡΟΥΣ όπως ο Μπουχαριν, ο Ζηνοβιεφ, ο Καμενεφ και ολους τους αλλους συντροφους του ΛΕΝΙΝ που κανανε μαζι του την επανασταση και ιδρυσανε το Μπολσεβικικο κομμα αλλα μετα ο μεγαλος πατερουλης που ηταν πολυ εξυπνος καταλαβε ότι ηταν ολοι πραχτορες του Χιτλερ και κανανε ολοκληρη επανασταση μονο και μονο για να φερουνε τον Χιτλερ στην εξουσια και για αυτο τους σκοτωσε ο Σταλιν.
Οπως επισης συνφονω και για την προδοτικη κλικα ΤΙΤΟΥ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗ ΒΑΦΕΙΑΔΗ ΣΠΟΡΤ-ΜΠΙΛΥ ΝΤΑΡΘ ΒΕΙΝΤΕΡ που κατορθοσαν να νικησουν τον ηρωικο ΔΣΕ παρα τα χιλιαδες αεροπλανα και τα τανκς που τους ειχε χαρισει ο Σταλιν.
Θελω μονο καλε μου φιλε να μου πεις πιος ηταν ο ρολος που επαιξαν στην ηττα του ηρωικου ΔΣΕ οι γνωστοί ηρωες του αμερικανικου ιμπεριαλισμου και οπορτουνισμου ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ και ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΝΤΑΚ γιατι ο σ. Μαήλις δεν εχει παρει θεση πανω σε αυτο.
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου και να ξερεις σε συμπαθω παρα πολυ. Σε χαιρετω.
Πληθαίνουν τα freikorps του Νόσκε. Και πού είσαστε ακόμα. Πού και να στρίψει το τιμόνι τελείως δεξιά, εκεί να δείς φυντάνια!!!!! Μανώλης
Καμία συζήτηση δεν με ενοχλεί, η ανοησία με ενοχλεί και η βλακεία που είναι ανίκητη. Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι ο Στάλιν ήταν άγιος , ούτε κανείς ισχυρίστηκε ότι σε μία χώρα που για χρόνια είχε εμφύλιο, ήταν περικυκλωμένη απο παντού, υπήρχαν κουλάκοι, τσιφλικάδες, λευκοφρουροί ,έγιναν εισβολές (τεράστιες μάλιστα), υπήρξαν σαμποτάζ, υπήρξαν εθνικά ζητήματα κλπ ότι δεν έπεσε "μαχαίρι". Η βία ούτως ή άλλως είναι η μαμή της ιστορίας όπως μας διδάσκει ο Μάρξ αλλά αυτό τι σημαίνει; Ξέρετε να μου πείτε καμία επανάσταση χωρίς αίμα; H γαλλική που είναι το ιστορικό ορόσημο των αστών είχε ποταμούς αίματος, στα καλντερίμια του Παρισιού το αίμα έτρεχε ποτάμι, οι δε σημερινοί τζιχαντιστές μοιάζουν κολλεγιόπαιδα μπροστά στη ωμότητα της γαλλικής επανάστασης. Ο δε Κολοκοτρώνης του οποίου το ψευδώνυμο χρησιμοποιώ είχε σφάξει (κυριολεκτικά και όχι μεταφορικά) περισσότερους Έλληνες από Τούρκους. Αυτό τι σημαίνει δηλαδή; Αλλά ας δεχτούμε τους ισχυρισμούς ορισμένων αυτό αθωώνει την σημερινή καπιταλιστική βαρβαρότητα; Για το 1500000 άνεργους τα 3000000 φτωχούς και πάμφτωχους , τα σισίτια, τις αυτοκτονίες, τα πεινασμένα παιδιά, την έλλειψη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, την βίαιη μετανάστευση κλπ στην Ελλάδα και αλλού ο Στάλιν φταίει ή το ΚΚΕ; Πάντως τέτοια φαινόμενα είτε αρέσει σε μερικούς είτε όχι στον υπαρκτό σοσιαλισμό δεν υπήρχαν. Υπήρχαν λάθη, υπήρχαν παραλείψεις, υπήρχαν στρεβλώσεις, υπήρχαν και άλλα αρνητικά αλλά τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα ήταν διασφαλισμένα και μη μου πείτε ότι η εργασία , η υγεία , η παιδεία, η ασφάλεια δεν είναι βασικά ανθρώπινα δικαιώματα;
Η πρόταση του ΚΚΕ είναι η μοναδική αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση, ο καπιταλισμός δεν είναι διαχειρίσιμος , ο καπιταλισμός έχει δικούς του κανόνες και νόμους και την εργασία την θέλει εμπόρευμα, τα πάντα τα θέλει εμπορεύματα και αυτή η αντίφαση αντίκειται στην ιδια την ανθρώπινη ύπαρξη, ο άνθρωπος γίνεται αναλώσιμο είδος στα γρανάζια του καπιταλισμού και άλλη λύση δεν υπάρχει εκτός απο την ανατροπή του.
Το ξαναλέω για 100η φορά ότι το 2015 οι παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες είναι σε άλλη φάση και δεν έχουν καμία σχέση ούτε καν με την κατάσταση πριν απο 10 χρόνια.
Αφήστε λοιπόν "ήσυχο" τον Στάλιν και ελάτε να συσπειρωθούμε σε ταξική βάση και με συμμαχία για την ανατροπή του καπιταλισμού , στη τελική δηλαδή την ανατροπή της εκμετάλευσης ανθρώπου απο άνθρωπο.
Κολοκοτρώνης
8.32 Ευκολα τα ερωτηματα σου καλε μου φιλε εχαριστως να σου απαντησω και εγω σε συμπαθω. Αποδειχθηκε στις δικες της Μοσχας με αδιασειστα στοιχεια οτι Ζηνοβιεφ Καμενεφ Τροτσκι ητανε πρακτορες των Γερμανων ωστε την ωρα που θα χτυπαγε ο Χιτλερ να παιζανε την 5η φαλαγγα. Τη δικη παρακολουθησε ο Αμερικανος πρεσβης ο οποιος κυκλοφορησε βιβλιο με την γνωμη του και τις εμπιστευτικες αναφορες. Το 1944 το ΕΑΜ μπορουσε να παρη την εξουσια την ωρα που φευγανε οι γερμανοι συμφωνα με τις θεσεις του Απριλη του ΛΕΝΙΝ εγκλοβισμενοι σε αυταπατες για εθνικη ενοτητα και σταδια για τον σοσιαλισμο. Ο ΔΣΕ θα ειχε νικησει αν το 1948 η συμμορια ΤΙΤΟ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗ ΒΑΦΕΙΑΔΗ δεν εκλεινε τα συνορα. Η Ιστορια ειναι ξεκαθαρη Σε ευχαριστω για τα ερωτηματα εχεις την συμπαθεια μου χαιρετω
10.43 Εχης και συ τη συνμπαθεια μου. Χαιρομε που και ο ο Αμερικανος πρεσβης υποστηρηζει τη γνώμη του σ. Σταλιν. Να σε ροτησω και κατι αλο. Ζηνοβιεφ Καμενεφ Τροτσκι πουτανε πρακτορες των Γερμανων την ωρα που θα χτυπαγε ο Χιτλερ θα παιζανε την 5η φαλαγγα η θα παιζανε την 5η του Μπετοβεν πουτανε και Γερμανος φιλος του Χιτλερ; Γιατι αποδείχθηκε στις δικες της Μοσχας με αδιασειστα στοιχεια οτι και ο Μπετοβεν ήταν και εσερος και μενσεβικος και πρακτορας του Χιτλερ.
Σε ευχαριστω για τις απαντησεις εχεις την συνμπαθεια μου χαιρετω φιλε μου
10.43 Θα συμφωνήσω με σένα και όχι με τον @8.32 που μου μοιάζει για πράκτορας των Γερμανών.
Οι Εσσέροι οι Μενσεβίκοι,οι Τρότσκυ Μπουχάριν Ζηνόβιεφ,Τίτο,Παρτσαλιδης και Παρδαλάκης ο ηθοποιός,βεβαιότατα ήταν πράκτορες.Μετά την επανάσταση για να γκρεμίσουν τους μπολσεβίκους και να ανοίξουν τον δρόμο στον Χίτλερ,έγιναν πράκτορες άνοιξαν πρακτορεία ΠΡΟ-ΠΟ και επαιζαν αβέρτα πάμε Στοίχημα ΚΙΝΟ και ξυστό.
Ολα πήγαιναν κατ'ευχήν μέχρι τον Απρίλη.Τα ρούβλια έπεφταν βροχή και οι αντεπαναστάτες έκαναν χοντρή κονόμα.
Τον Απρίλη όμως εμφανίστηκε η αντικατασκοπεία των μπολσεβίκων και τους ξεβράκωσε.Αρχηγός της αντικατασκοπείας του Απρίλη ήταν ο Γιώργος Θαλάσσης το θρυλικό παιδί Φάντασμα,ο Μικρός Ηρως με την ηρωική ομάδα του μπολσεβίκου Ανεμοδουρά.Σπίθας,Διαβολάκος,Ζουζούνι και η γκομενίτσα Κατερίνα.
Διορισμένο απο τον ίδιο τον πατερούλη το παιδί Φάντασμα είχε εντολή μετά τον Απρίλη να μην αφήσει πρακτορικό ρουθούνι πουθενά.
Το παιδί Φάντασμα,το ηρωικό μπολσεβικόπουλο τα έβαλε με τους πράκτορες των Γερμανών και τους διέλυσε.Είπαν τον Δεσπότη Παναγιώτη οι πράκτορες.Ο ασύρματος απο την Μέση Ανατολή δούλευε στο φούλ και έδινε πληροφορίες για την δράση των πρακτόρων.
Στην δίκη των πρακτόρων ο Γιώργος Θαλάσσης ήταν καταπέλτης.Μαζί με τον Αμερικάνο πρέσβη έγραψαν με τις μαρτυρίες τους και τις εμπιστευτικές τους αναφορές ιστορία,και ο πρέσβης βιβλίο.Δυστυχώς κάποιοι κακοπροαίρετοι νοσταλγοί των Εσσέρων,είπαν τότε πως ο πρέσβης έγραψε το βιβλίο για να κονομήσει,αδιαφορώντας για τα πραγματικά γεγονότα.Διαδόσεις οπορτουνιστών.Ο Θαλάσσης σαν Μικρός Ηρως και γνήσιο μπολσεβικόπουλο δεν έγραψε βιβλίο αλλά έγραψε ιστορία λόγω ιδεολογίας.
Μετά την δίκη των πρακτόρων ίδιος ο πατερούλης παρασημοφόρησε το παιδί Φάντασμα με τον χρυσούν Σταυρό της Κα-Κε-Μπέ για τις υπηρεσίες του στον μπολσεβικισμό και τον προήγαγε σε στρατάρχη.Η δόξα του Απρίλη στεφάνωσε τον Μικρό Ηρωα
Η μεγάλη ατυχία είναι πως το 1944 το παιδί Φάντασμα είχε αποστρατευθεί λόγω ηλικίας και δυστυχώς δεν πρόλαβε τα στάδια για το σοσιαλισμό.Είχε εγκλωβιστεί τον Απρίλη σε μποτιλιάρισμα στην Εθνική οδό με την εθνική ενότητα.Αν το παιδί Φάντασμα δεν είχε εγκλωβιστεί και ηγείτο του ΕΑΜ,θα είχαμε πάρει την εξουσία και θα είμαστε όλοι τώρα Φαντάσματα.
Δεν χαιρετώ.
@8.54 αν στρίψει και άλλο δεξιά θα πέσει πάνω στο κκε.είναι κρίμα να χάσει τώρα την δεξιά θέση το κκε.εκανε τόσο κόπο το κκε να την αποκτήσει
Μην παίζεις ρε ΠΑΝ με τις φάλαγγες.Παίξε τίποτα άλλο.
Παίξε τρομπέτα παίξε τρομπόνι παίξε τουμπερλέκι παίξε περνάει περνάει η μέλισσα αλλά όχι φάλαγγες πούτανε για φαλαγγίτες με το συνμπάθειο.
@Λολοκοτρώνη
Πάμε να δούμε τι λες, αναλύοντας τις σοφιστείες σου αν και όλα σου έχουν ήδη απαντηθεί σε άλλα θέματα:
Λες:
Καμία συζήτηση δεν με ενοχλεί, η ανοησία με ενοχλεί και η βλακεία που είναι ανίκητη.
Αλήθεια; Μάλλον στον ΠΑΝ θα αναφέρεσαι που είναι και φίλος σου κατά δική σου δήλωση. Τόσο πολύ σε ενοχλεί ο ΠΑΝ; Γιατί το παληκάρι;
Λες:
Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι ο Στάλιν ήταν άγιος ,
Αλήθεια; Για ρώτα τον ΠΑΝ να σου πεί......
Λες:
.......ούτε κανείς ισχυρίστηκε ότι σε μία χώρα που για χρόνια είχε εμφύλιο, ήταν περικυκλωμένη απο παντού, υπήρχαν κουλάκοι, τσιφλικάδες, λευκοφρουροί ,έγιναν εισβολές (τεράστιες μάλιστα), υπήρξαν σαμποτάζ, υπήρξαν εθνικά ζητήματα κλπ ότι δεν έπεσε "μαχαίρι".
Εδώ έχεις χάσει επισόδια.....
Το "μαχαίρι" που έριξε ο Στάλιν (Δίκες Μόσχας, "εξαφάνιση" των δήθεν κουλάκων=Λιμός, εκτοπίσεις, γκούλαγκ, κλπ, κλπ, ) ξεκίνησε κυρίως μετά το 1928 και διήρκεσε σε όλη την μοναρχία του με κορύφωση την δεκαετία του 1930. Μετά το 1928 η επανάσταση είχε εδραιωθεί, ο εμφύλιος είχε λήξει, η στρατιωτική επέμβαση των ξένων δυνάμεων είχε τερματιστεί.
Άρα το επιχείρημα σου πολύ απλά είναι άκυρο._
Λες: Αλλά ας δεχτούμε τους ισχυρισμούς ορισμένων, αυτό αθωώνει την σημερινή καπιταλιστική βαρβαρότητα;
Όχι βέβαια.
Ο ΠΑΝ, το Μανωλάκι και οι ΚΚΕδες μας έχουν πρήξει τα ούμπαλα πως δήθεν όποιος κρίνει τον Σταλινισμό αυτόματα αθωώνει την καπιταλιστική βαρβαρότητα. Κάτι δεν έχεις καταλάβει νομίζω.
Λες:
Για το 1500000 άνεργους τα 3000000 φτωχούς και πάμφτωχους , τα σισίτια, τις αυτοκτονίες, τα πεινασμένα παιδιά, την έλλειψη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, την βίαιη μετανάστευση κλπ στην Ελλάδα και αλλού ο Στάλιν φταίει ή το ΚΚΕ; Πάντως τέτοια φαινόμενα είτε αρέσει σε μερικούς είτε όχι στον υπαρκτό σοσιαλισμό δεν υπήρχαν. Υπήρχαν λάθη, υπήρχαν παραλείψεις, υπήρχαν στρεβλώσεις, υπήρχαν και άλλα αρνητικά αλλά τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα ήταν διασφαλισμένα και μη μου πείτε ότι η εργασία , η υγεία , η παιδεία, η ασφάλεια δεν είναι βασικά ανθρώπινα δικαιώματα;
Φυσικά και δεν υπήρχαν στον Υπαρκτό Σοσιαλισμό. Όπως δεν υπήρχαν ιστορικά και σε άλλες πολλές τυρρανίες.
Το επιχείρημα σου μου θυμίζει κάτι ακροδεξιούς που αθωώνουν την Χούντα με το επιχέιρημα ότι στην Χούντα δεν υπήρχε εγκληματικότητα και ανεργία. Έ και???
Σαφώς η εργασία , η υγεία , η παιδεία, η ασφάλεια είναι βασικά ανθρώπινα δικαιώματα.
Η εργασία , η υγεία , η παιδεία ήταν εξασφαλισμένη πλήρως στον Υπαρκτό και μερικώς στον Καπιταλισμό ανάλογα με τα φράγκα που κατέχεις.
Η ασφάλεια δεν είναι εξασφαλισμένη ούτε στον Καπιταλισμό ούτε στον Υπαρκτό. Να σου θυμίσω τις εκτοπίσεις εθνοτήτων από τον Στάλιν; Αυτό είναι "ασφάλεια"; Ή μήπως είναι ασφάλεια να σου χτυπάνε το πρωί την πόρτα και να εξαφανίζεσαι για χρόνια;
Εκτός όμως από αυτά υπάρχουν και άλλα σημαντικότατα δικαιώματα.
Όπως η ελευθερία του λόγου, της έκφρασης, της δημιουργίας. Η ελευθερία της μετακίνησης.
Τιποτα από αυτά τα δικαιώματα δεν υπήρχε στον Υπαρκτό. Να το κρύψουμε κι αυτό;
Και τώρα στο ζουμί:
Αυτά που λέει το ΚΚΕ, μια χαρά είναι ως λόγια. 'Αλλωστε όλοι ξέρουμε ότι για τα δεινά φταίει ο Καπιταλισμός, δεν χρειαζόμαστε το ΚΚΕ να μας ανοίξει τα μάτια στα αυτονόητα..
Όμως η αξιοπιστία του ΚΚΕ κρίνεται πάνω στο ζήτημα του τι μοντέλο προτείνει ως αντίβαρο στην καπιταλιστική βαρβαρότητα. Και εδώ το ΚΚΕ δεν περνά τις εξετάσεις.
Η αξιοπιστία του είναι μηδενική, όταν μας πλασάρει το ιστορικά αποτυχημένο Σταλινικό μοντέλο του Υπαρκτού ως λύση και αντίβαρο του Καπιταλιστικού συστήματος.
Πιο απλά, το ΚΚΕ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ κανέναν εργάτη όταν προτείνει ως λύση ένα σύστημα αστυνομοκρατίας, αυταρχισμού, "μεγάλου αδελφού", νομενκλατούρας, αποκλεισμού του λαού από τη λήψη αποφάσεων.
Ο Κομμουνισμός φίλε μου ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ. Ο Κομμουνισμός ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ με την πλήρη Δημοκρατία, την πλήρη ελευθερία δημιουργίας του ατόμου. Αυτά που μας σερβίρει το ΚΚΕ ως "Κομμουνισμό" είναι μια Κομματική Δικτατορία και τίποτα παραπάνω
Τι δεν καταλαβαίνεις;
1.10 Φιλε μου εχεις προβλημα προσανατολισμου μπερδευεις τον οριζοντα Πρεπει να ηρεμησεις και να προσεξεις γιατι θα σου δημιουργησει μεγαλυτερο προβλημα. εγω το λεω για να σε προστατεψω καλε μου φιλε χαιρετω
Υπαρχει επισης το εξαιρετικο βιβλιο του βελγου σ.ΛΟΥΝΤΟ ΜΑΡΤΕΝΣ μια αλλη ματια στον ΣΤΑΛΙΝ που με ατρανταχτα ντοκουμεντα μιλαει για τα εγκληματα του οπορτουνισμου αποτην πρωτη μερα της επαναστασης το 1917 και την συνειδητη δραση τους υπερ του καπιταλισμου. Επισης αναφερει της καταστρεπτικες συνεπειες των αποφασεων του 20ου συνεδριου 1956 στο ΚΚ. αξιζει να διαβαστει απο καθε τιμιο ανθρωπο μαζι με το βιβλιο του αμερικανου πρεσβη στη Μοσχα που παρακολουθησε της δικες
9.48 Οπως δεν είναι ο καπιταλισμός διαχειρίσιμος,έτσι δεν είναι διαχειρίσιμος και ο σταλινισμός.Μόλις ο Γκορμπατσώφ πήγε να τον εξανθρωπίσει,κατέρρευσε και μας άφησε χρόνους.
Απο τον σταλινισμό οι λαοί γλύτωσαν.Πλήρωσαν βαρύ τίμημα,αλλά απαλλάχτηκαν.Τον έστειλαν στον αγύριστο και ακόμα παραπέρα.Απομένει οι λαοί να καθαρίσουν και με τον καπιταλισμό.
Κάποτε θα το καταφέρουν και αυτό.Θα τον στείλουν στον αγύριστο,μαζί με τον σταλινισμό,την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος του συστήματος.
Θα στείλουν στον αγύριστο κόμματα και πολιτικές όπως το ΚΚΕ που αποτελούν δεκανίκι του καπιταλισμού,παιδί του σταλινισμού και μήτρα του ολοκληρωτισμού..
1.04 Καλε μου φιλε με τα τελευταια σου λογια εκτιθεσαι ανεπανορθωτα. Λες δηλαδη οτι συμφωνεις που η ηγεσια του ΕΑΜ δεν πηρε την εξουσια τον οκτωβρη του 1944 ωστε να οικοδομησουμε Σοσιαλισμο. Επειδη ειμαι σιγουρος οτι εχεις κανει λαθος καλο θα ειναι να διορθωσεις το φραστικο αυτο λαθος. Χαιρετω καλε μου φιλε
Αυριο κατατιθεται στο Αστικο Κοινοβουλιο Σχεδιο νομου του ΚΚΕ για καταργησει των 400 εφαρμοστικων νομων του μνημονιου με ενα νομο. Περιμενουμε απο την κυβερνηση Τσυριζα να υπερψηφισει την προταση ωστε να τελειωνουμε με ολοκληρο το μνημονιο και τους νομους του. Ειμαστε σιγουροι οτι ο τσυριζα θα εφαρμοσει την προεκλογικη του δεσμευση. Θα ερθουν και αλλα σχεδια νομου απο το ΚΚΕ στην συνεχεια.
Ολοι την Παρασκευη 27 Φλεβαρη 7.00 μ.μ στο Συνταγμα στην Συγκεντρωση του ΚΚΕ εναντια στο νεο μνημονιο της Συγκυβερνησεις Τσυριζα Καημμενου και Ε.Ε. Καμμια αυταπατη καμμια ανοχη. Παλευουμε για την ενισχυση της λαικης συμμαχιας για να φρεναρουμε την νεα λαιλαπα που ερχεται με τελικο στοχο την ανατροπη του καπιταλισμου. Ολοι στους δρομους τα στομαχια δεν γεμιζουνε με οπορτουνιστικα φουμαρα.
(''Τρείς κρίσιμες πρωτοβουλίες αναλαμβάνει η βουλή στο άμεσο προσεχές διάστημα.
Πρόκειται για την συγκρότηση επιτροπής λογιστικού ελέγχου του χρέους της χώρας,την επανασυγκρότηση της επιτροπής για την διεκδίκηση των γερμανικών επανορθώσεων,και την δρομολόγηση έρευνας για το πώς φτάσαμε στο μνημόνιο'')
Αυτά προβλέπονται στο τρίτο μνημόνιο που υπέγραψε ο ΣΥΡΙΖΑ?Υπήρχαν αυτά στα παλιά μνημόνια ή στο imail Χαρδούβελη?
Δύσκολη ερώτηση που μόνο ένας ΚΚΕς μαρξιστής λενινιστής σαν τον Δάσκαλο μπορεί να μας διαφωτίσει.Καλείται ο Δάσκαλος να μας δώσει τα φώτα του και να μας λύσει την απορία.Εμείς θα πιστέψουμε τον μαρξιστή λενινιστή Δάσκαλο που πάντα είναι ακριβής στις εκτιμήσεις του,και όχι τους οπορτουνιστές.
Αν ο Δάσκαλος χρειαστεί να διαβουλευτεί και με τους άλλους μαρξιστές λενινιστές της στήλης,όπως το μανωλάκι,ο πάπιας-σκουπίδι,ο antοnss και ο Λολοκοτρώνης,να μην διστάσει να το κάνει.Πάντα οι πολλές γνώμες των μαρξιστών λενινιστών είναι καλύτερες απο την μία.Εστω και αν αυτή η μία είναι η γνώμη του μεγαλύτερου μαρξιστή λενινιστή,του Δασκάλου μας.
8.35 Αναμενομενη θεατρικη παρασταση χωρις νοημα απο την στιγμη που η κριση ειναι καπιταλιστικη και την πληρωνει η εργατικη ταξη σε ολες τις χωρες με βαση την συθηκη του Μααστριχτ που ψηφισε και ο συνασπισμος. Προσπαθεια δημιουργιας κουρνιαχτου μπροστα στο νεο μνημονιο εγκλημα που υπογραψε η συγκυβερνηση Τσυριζα Καημμενου. Καμμια αναμονη καμμια αυταπατη. ο καπιταλισμος ανθρωπινος δεν γινεται χαιρετω
11.31 Καλε μου φιλε εισαι σε παραληρημα Ξεπλενεις τον καπιταλισμο και τα εγκληματα του Εγω φιλικα στα λεω να μην εκτιθεσαι φιλε μου ΧΑΙΡΕΤΩ
Κολοκοτρώνη ρώτα το κόμμα σου αν θεωρεί τον Στάλιν άγιο.Αν δεν τον θεωρούσε δεν θα έκανε εικόνισμα όλο το κόμμα για να μπορείς να τον προσκυνάς σήμερα.
2.44 καλε μου φιλε ο Γκορμπατσωφ ηρθε να ολοκληρωσει την πορεια προς τον καπιταλισμο που ειχε ξεκινησει το 1956 στο 20ο συνεδριο Αθελα σου λες οτι η αστικη ταξη με τους φασιστες φιλικα χαιρετω
@4.05 Μισές δουλειές κάνει το κώμα ΠΑΝ.Επρεπε να φέρει ένα σχέδιο νόμου που να καταργεί τον καπιταλισμό σε παγκόσμιο επίπεδο.Τότε θα το ψήφιζε και ο ΣΥΡΙΖΑ.Τώρα τι να ψηφίσει ρε ΠΑΝ.Τα ψιλολόγια?
Θα το ψηφίσουν όμως οι χρυσαβγίτες,κάτι είναι και αυτό.
Με μεσοβέζικες λύσεις δεν ανατρέπεται ο καπιταλισμός ΠΑΝ.
@7.59 Και η συγκέντρωση στο Σύνταγμα είναι μεσοβέζικη ΠΑΝ.Με την δύναμη που έχει το κώμα η συγκέντρωση έπρεπε να είναι πανευρωπαική αν όχι παγκόσμια.Το κώμα έχει οπαδούς στου διαόλου την μάνα και δεν το εκμεταλλεύεται.
ΠΑΝιβλακα κνίτη.Αν νομίζει το κώμα πως με αυτά τα τερτίπια θα δυσκολέψει την κυβέρνηση είναι νυχτωμένο και σε βαθιά μεσάνυχτα.
Το μόνο που θα καταφέρει το κώμα είναι να ξεβρακωθεί ακόμα περισσότερο μπροστά στο λαό.
Υ.Γ.Τα ΚΝΑΤ να αναλάβουν την περιφρούριση της συγκέντρωσης.Ρόπαλα,κράνη κοντάρια,παλούκια κλπ,ξέρετε εσείς.
Γιατί δεν μπορεί να σας εγγυηθεί κανείς τι μπορεί να πάθετε απο το μένος που σας έχει ο λαός.
11.31 Καλε μου φιλε κανεις τραγικο λαθος Αυτα που σωστα περιγραφεις οτι ο κομμουνισμος απελευθερωνει τον ανθρωπο και απονεκρωνει το κρατος ισχυουνε οταν επικρατησει παγκοσμια. Μεχρι τοτε η αστικη ταξη που εχασε την εξουσια εξακολουθει να υπαρχει σαν ατομα και με την βοηθεια των διεθνων φιλων της προσπαθει να επανελθει. για αυτο η δικτακτορια του προλεταριατου συνεχιζει να υπαρχει για να την τσακισει σε ολες της τις εκφανσεις. Ειμαι σιγουρος οτι το καταλαβαινεις και εσυ φιλε μου χαιρετω
3.43 Εγώ δεν λέω τίποτα.Ο μικρός Ηρωας τα λέει στα απομνημονεύματα του.Λέει ο μικρός Ηρωας,πως αν ο Απρίλης δεν είχε εγκλωβιστεί στις αυταπάτες των σταδίων με την εθνική ενότητα,θα την παίρναμε την εξουσία στα Δεκεβριανά.
Ο μουστάκιας περίμενε τον απεγκλωβισμό για στείλει τον Κόκκινο Στρατό να βοηθήσει τον μικρό Ηρωα,αλλά δεν πρόκαμε.Τον μουστάκια τον πρόδωσε ο Τίτος με τον Βαφειάδη στην συμφωνία της Γιάλτας.
Αλλά αν θέλεις την γνώμη μου,τα απομνημονεύματα του μικρού Ηρωα είναι πλαστά.Τα πλαστογράφησαν οι οπορτούνες όπως πλαστογράφησαν τα αρχεία της πρώην ΕΣΣΔ και του ΚΚΣΕ. Δεν λένε την πάσα αλήθεια.Καλά κάνεις και δεν πιστεύεις τίποτα.Ολα είναι πλαστογραφίες.
Ο μόνος που δεν είναι πλαστός είναι ο σ.Μαίλις.Αυτόν να πιστεύεις και αυτόν να εμπιστεύεσαι.
11.07 Απαντηση δεν εδωσες φιλε μου θα το ψηφισει ο τσυριζα τη λες ετσι ελεγε πριν τις εκλογες. Και θα ερθουνε και αλλα με ονομαστικες ψηφοφοριες ολα. Οσο για εμας μη σε νοιαζει τιποτα καλε μου φιλε. Δικο μας ειναι το κομμα οτι γουσταρουμε κανουμε χαιρετω
@1031 Αφού ο καπιταλισμός δεν γίνεται ανθρώπινος,τότε γιατι το κώμα φέρνει σχέδια νόμου στη βουλή ΠΑΝιβλαξ;
Δύο τινά συμβαίνουν ΠΑΝ.Ή το σχέδια νόμου του κώματος είναι τα μόνα που κάνουν τον καπιταλισμό ανθρώπινο,ή το κώμα δουλεύει άγρια τον λαό πουλώντας μπαλαμούτι.
Αλλά δεν απάντησες ούτε εσύ ούτε άλλος κνιτόβλακας στη ερώτηση του συντρόφου.Είναι ή δεν είναι μνημόνιο αυτά;
Απαντήστε ρε κνίτες,εύκολο είναι.
10.46 Καλε μου φιλε το ΚΚΕ με τους ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥΣ ειναι. Σου εχει γινει εμμονη ιδεα ο σ. ΣΤΑΛΙΝ που απλα ητανε και αυτος ενας Μπολσεβικος. Να το προσεξεις αυτο φιλε μου χαιρετω
8.35 Δεν είναι μόνο αυτά.
σήμερα άρχισε η συζήτηση κυβέρνησης και εργαζομένων για την επαναλειτουργεία της ΕΡΤ.Μέχρι 3 Μάρτη το νομοσχέδιο θα είναι έτοιμο και θα κατατεθεί στη βουλή.
ερωτούνται οι κκέδες.Ισχύει ακόμα το μνημόνιο που έκλεισε την ΕΡΤ;
ναί ή ού;
@ Καραισκάκης.
Πολύ σωστά όσα λές.Δεν είναι δυνατόν όσοι απορρίπτουν τον σταλινισμό του υπαρκτού, να τους θεωρεί το ΚΚΕ...θαυμαστές του καπιταλισμού.
Κοινή λογική χρειάζεται αλλά που να βρεθεί στο ΚΚΕ.
Πιστεύω όμως πως το μεγαλύτερο έγκλημα του υπαρκτού σταλινισμού είναι η κατασυκοφάντηση και το βρώμισμα του σοσιαλισμού-κομμουνισμού.
Την εποχή της βασιλείας του,οι λαοί που υπέστησαν τον υπαρκτό σταλινισμό,συνέδεσαν σε μεγάλο βαθμό δίκαια,τον κομμουνισμό με τα ολοκληρωτικά καθεστώτα του σταλινικού υπαρκτού.Είναι πολύ δύσκολο και θα χρειαστεί πολύ χρόνος και μεγάλη προσπάθεια για να φύγουν η ρετσινιά και ο λεκές απο την Αριστερά που τής κόλλησε ο σταλινισμός.Εβδομήντα χρόνια σταλινικού βιασμού είναι πάρα πολλά.
Οταν μάλιστα σήμερα το ΚΚΕ παρουσιάζει πάλι τον σταλινισμό σαν μοντέλο για την κομμουνιστική απελευθέρωση,το μόνο που κάνει είναι να καθυστερεί την απάλειψη της ρετσινιάς και να ρίχνει νερό στο μύλο του φασισμού.
10.46 Οταν η Παπαρήγα δόξαζε την περεστρόικα και χάριζε τσολιαδάκα στον Γκορμπατσώφ δεν καταλάβαινε οτι ολοκλήρωνε την πορεία προς τον καπιταλισμό ο Γκορμπατσώφ?Δεν ήταν τυχαία η Παπαρήγα την κάνατε γραμματέα μετά και μέσα σε 22 χρόνια το διάλυσε το ΚΚΕ.
Κάτι βρωμάει εδώ ΠΑΝ.Δεν γίνεται να υμνεί η Αλέκα την περεστρόικα και τον Γκορμπατσώφ,και εσύ να τον κατηγορείς για πορεία προς τον καπιταλισμό.
Κάποιος απο τους δυό σας είναι οπορτουνιστής και δεν το ξέρει.
Εσύ ή η Αλέκα?
Διάλεξε.
12.31 δεν βρωμαει τιποτα καλε μου φιλε. Εγινε Γ.Γ και μεσα σε 22 χρονια εφτιαξε το ΚΚΕ καλυτερο απο ποτε. Αντιμετωπιζοντας τον οπορτουνισμο σαν αυτο που πραγματικα ειναι. ο καπιταλισμος μεταμφιεσμενος Το 2012 οταν η αστικη ταξη επαιξε το χαρτι του οπορτουνισμου φανηκε ποσο καλη δουλεια ειχε γινει. Το οτι χαθηκανε ψηφοι ητανε απο τις κοινοβουλευτικες αυταπατες πριν το 1991. Για τα υπολοιπα για την ΕΣΣΔ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΕΣΤΡΟΙΚΑ τα ντοκουμεντα του 18ου συνεδριου το 2009 ειναι ξεκαθαρα. Σε ποναει η αλλαγη πορειας μετα το 1991 καλε μου φιλε χαιρετω
11.29 Τα εχεις μπερδεψει καλε μου φιλε δεν μιλαμε για τον δεκεμβρη. Το οκτωβρη του 1944 μπορουσε το ΕΑΜ χωρις ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΖΕΡΤΑ να παρει την εξουσια μετατρεποντας τον πολεμο σε ταξικο. Δεν το κανανε εγκλοβισμενοι σε αυταπατες και φουμαρα για εθνικη ενοτητα και Σταδια. Ολα τα αλλα που λες ειναι οπορτουνιστικα φουμαρα για τα εγκληματα χαιρετω καλε μου φιλε
11.29 Μια απορια ακομα καλε μου φιλε. Γιατι η ηγεσια του ΕΑΜ και οι ΣΙΑΝΤΟΣ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗΣ Δωσανε την μαχη σε Αθηνα Πειραια μονο με το εφεδρικο ΕΛΑΣ με τον ΑΡΗ στην Ηπειρο και τον ΕΛΑΣ Πελοποννησου να περνει διαταγη να φυγει απο την Αθηνα. Επισης γιατι απο της 12 οκτωβρη μεχρι της 3 δεκεμβρη δοθηκε χρονος στην Αστικη ταξη και τους Αγγλους να συγκεντρωσουνε στρατο για να μας χτυπησουνε. Μηπως ειχανε ετοιμο τον Ευρωκομμουνιστικο δρομο και χρειαζοντουσαν μια Ηττα για να πεισουνε το 80% οτι ο ΕΛΑΣ δεν μπορεσε. Να σου θυμισω και τα ονοματα. Σβωλος Κυρκος Τσιριμωκος Πασαλιδης Μενσεβικος υπουργος στην Γεωργια το 1921 που πολεμησε τους Μπολσεβικους Αυτα καλε μου φιλε χαιρετω
Ας είναι καλά ο ΠΑΝίβλακας που με ταΐζει. Αν περίμενα από το Μανώλη και τον Κολοκοτρώνη να γράψουν κανένα σχόλιο για να ζήσω, δε θα είχα καμία ελπίδα. Αυτά καλοί μου σύντροφοι. Ευλόγησον
Και εμεις διασκεδαζουμε με πολλους απο εσας και γελαμε μεχρι δακρυων (ο πληθυντικος ειναι της μεγαλοπρεπειας διοτι δεν γνωριζω κανεναν απο τους σχολιαστες)
Ο φιλος ΠΑΝ τον οποιο εγω τον διαβαζω προσεκτικα, οπως και ολους σας και ας γραφουν ορισμενοι αηδιες, μια χαρα σας τα λεει (εχω καποιες ενστασεις σε ορισμενα θεματα).
Θελω να κανω καποιες σκορπιες επισημανσεις προς διαφορους :
1. Οταν τελειωσω στο διδακτορικο μου στο μαρξισμο λενινισμο θα σας το στειλω προς το παρον αρκουμαι στις δικες σας βαθυστοχαστες αναλυσεις. Που κανω διδακτορικο; εκει που κανετε και εσεις.
2. Απο το 1917 εχει λυθει το θεμα της συμμετοχης των κομμουνιστικων στα αστικα κοινοβουλια. Το ελυσε ο Λενιν. Τι διαολο διδακτορικο κανετε δεν το ξερατε αυτο; Αντε τωρα να εξηγησεις στον ακατοικητο εγκεφαλο γιατι παιρνει το ΚΚΕ νομοθετικες πρωτοβουλιες.
πχ (ασχετο σχετικο) οι εξοριστοι στα ξερονησια διεκδικουσαν καλυτερους ορους διαβιωσης με καθε τροπο. Με αυτο τον τροπο αλλαζαν το χαρακτηρα της εκτοπισης τους τον εκαναν ανθρωπινο; ( αν δεν καταλαβαινεις το παραδειγμα δεν πειραζει υπαρχει και δευτερη ευκαιρια στην αλλη ζωη).
3. Μερικοι απο τους σχολιαστες εχουν μεινει στο 1989. Το σημερινο ΚΚΕ δεν εχει σχεση με το 1989. Οι λογοι υπαρξης του ΝΑΡ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ εξελειπαν δεν ξερω αν το εχετε καταλαβει ορισμενοι.
4. Διαβαστε ορισμενοι καλυτερα τις θεσεις του ΚΚΕ και μετα να λετε οτι σας κατεβει. Αναφερομαι διαχρονικα εως το 1968. Το δοκιμιο 1949-1968 (εκδοση ΣΕ) αποσαφηνισε πολλες αποριες και βεβαιως υπαρχουν και αλλα να αποσαφηνιστουν.
5. Τον υπαρκτο σοσιαλισμο το ΚΚΕ τον προσεγγιζει ως την πρωτη ανθρωπινη αποπειρα εγκαθυδρισης μιας κοινωνιας χωρις καπιταλιστες. Το ιδιο το ΚΚΕ λεει οτι υπαρχουν θεματα που θελουν παραπερα επεξεργασια και αναλυση για να διαπιστωθουν διαφορα θεματα (πχ αιτια ανατροπων, δομικα ζητηματα του συστηματος, διεθνεις σχεσεις κλπ)
6. Ο ΣΥΡΙΖΑ στο mail Βαρουφακη δεν κανει καμια αναφορα στις διαθεσιμοτητες και τους απολυμενους αυτο τι σημαινει;
- Δεσποινα (η γνωστη καθαριστρια) που εισαι; ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι πλεον κυβερνηση και εσυ και χιλιαδες αλλοι ειστε απολυμενοι η στη διαθεσιμοτητα δεν πρεπει να κανετε κατι να τους το ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΤΕ; μερικοι, που γνωριζω και προσωπικα, ΠΕΙΝΑΝΕ κυριολεκτικα και αυτοι και τα παιδια τους. Οι υποσχεσεις δεν γεμιζουν το στομαχι δυστυχως.
7. Εχετε καμια αμφιβολια για το που το παει ο ΣΥΡΙΖΑ; Την πολιτικη της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ακολουθει για να μην πω οτι πηρε φυλλο πορειας απευθειας απο τον Σοιμπλε, την Μερκελ και τον Νταισεμπλουμ (και ολα αυτα τα καπιταλιστικοειδη ανθρωπαρια).
Υπομονη και σε λιγο θα ψηφιζουν μαζι ΝΔ, ΠΑΣΟΚ-ΠΟΤΑΜΙ με την κυβερνηση ολα τα μετρα που θα τους υποδεικνυουν τα αφεντικα τους...
Κολοκοτρωνης
11.41 Καλε μου φιλε ο καπιταλισμος ανθρωπινος δεν εγινε ποτε μην παραμυθιαζεις τον ευατο σου με Μπαλαμουτια. Στο θεμα μας εχεις καμμια απαντηση. Θα ψηφισει ο τσυριζα την προταση νομου του ΚΚΕ να καταργηθουνε η 400 εφαρμοστικοι νομοι με ενα νομο Δωσε μας μια απαντηση. Προεκλογικη υποσχεση του Τσυριζα ητανε καλε μου φιλε χαιρετω
Κολοκοτρωνης. Ο Λογος υπαρξης του ΝΑΡ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ειναι ξεκαθαρος απο την αρχη 1989. Να αποτελεσουν το νεο οπορτουνιστικο αναχωμα οταν η αστικη ταξη θα αποφασιζε να χρησιμοποιησει το χαρτι του τσυριζα. Θα ειχε γινει αυτο απο το 1991 αλλα αποτυχανε να παρουνε το 13ο συνεδριο εκει καθυστερησε η δουλεια 25 χρονια
Κολοκοτρώνη κατάντησες για λύπηση. Έφαγες τις φάπες σου από τον 24 Φεβρουαρίου 2015 - 11:31 π.μ. και τώρα το γύρισες στο "σφυράω αδιάφορα".
Όπως όμως λέει και ένα φίλος σου: εχεις την συμπαθεια μου σε χαιρετω καλε μου φιλε
Προς 10:21 μμ
Σοβαρά! και εσύ το καταλάβες; ζαλίστηκα απο τις φάπες και σφυρίζω κλέφτικα όχι αδιάφορα σε παρακαλώ πολύ μη το χαλάς κοτζαμ Κολοκοτρώνη χα χα χα χα
Τι λες βρε κακομοιρη;
Θα μου πεις τι είδους επιχειρηματολογία είναι αυτή που σου γράφω; ανάλογη της δικής σου απαντάω. Είπαμε η βλακεία είναι ΑΝΙΚΗΤΗ!
Κολοκοτρωνης
Κολοκοτρωνης. Μην τους παρεξηγεις εχει ηδη ξεκινηση η ξεφτιλα τους και ειναι πραγματικα σε απογνωση. Τους πουλησανε κουτοχορτο το φαγανε και τωρα Σκουζουνε. Δεν μας λενε τη θα ψηφισουνε στην προταση νομου του ΚΚΕ για καταργηση του μνημονιου. Ας δειξουμε λιγο ελεος στους ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΗΔΕΣ. Τους φτυνουνε και νομιζουνε οτι βρεχει
Καλά ρε Κολοκοτρώνη, μη σκούζεις.
Δε θες να μας πεις για το Σταλιν, ΟΚ. Πες μας για το Μπεζαντάκο. Ακόμα η εργατική τάξη περιμένει τις αποδείξεις που έχεις στη διάθεσή σου.
Πάντως αν κρίνω από τον εκνευρισμό σου εκτός από ΑΝΙΚΗΤΗ η βλακεία είναι και ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΗ. Κάνεις πολύ παρέα με τον ΠΑΝ τελικά.
εχεις την συμπαθεια μου σε χαιρετω καλε μου φιλε
10.03 Ο Μπεαντακος σκοτωθηκε στην Ισπανια καλε μου φιλε την στιγμη που ΖΗΝΟΒΙΕΦ ΚΑΜΕΝΕΦ ΤΡΟΤΣΚΙ Συνομωτουσανε σε συνεργασια με τον Χιτλερ για την ανατροπη των Μπολσεβικων Χαιρετω
Δημοσίευση σχολίου