Home » , » Ναι, Ζωή, αλλά...

Ναι, Ζωή, αλλά...

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 16 Αυγούστου 2015 | 1:18 μ.μ.

Γράφει ο Γιώργος Κ. Γεωργόπουλος

Η ομιλία σου ξημερώματα στη Βουλή και με τα κυβερνητικά έδρανα κενά, ήταν μια όαση μέσα στην έρημο της γενικευμένης χυδαιότητας με την οποία προωθήθηκε και πέρασε η τρίτη αγχόνη στον λαιμό του ελληνικού λαού.

Ήταν ένα ξυπνητήρι για τα κοιμισμένα τομάρια που δεν έβλεπαν την ώρα να μας φορέσουν αυτή την τρίτη αγχόνη και να πάνε για ύπνο συνεχίζοντας τις διακοπές τους, γιατί τα κοιμισμένα και πουλημένα τομάρια μόνο αυτού του είδους την ενόχληση καταλαβαίνουν. Την ενόχληση που προκύπτει από την δική σου “τυπολατρεία”, όπως  ο νέος αυριανισμός την χαρακτήρισε, και που τους υποχρέωσε στο ξενύχτι αντί να μεθοδευτεί η διαδικασία εξπρές, ή fast track όπως έχουν μάθει να παπαγαλίζουν, προκειμένου να εκτελέσουν τις εντολές των αποικιοκρατών αφεντικών τους. Η διαδικασία της αγχόνης εξπρές.

Όμως, Ζωή, μην μου πεις ότι τη νύχτα εκείνη βρέθηκες ξαφνικά και απροετοίμαστη σε ένα απρόσμενα εχθρικό περιβάλλον.

Δεν θέλω να αμφισβητήσω τις αγνές σου προθέσεις, ούτε να φανώ αδιάκριτος απέναντι στον 3ο θεσμικό ρόλο της δυστυχώς μέχρι χθες κουρελιασμένης και από σήμερα ανύπαρκτης Δημοκρατίας μας, αλλά, δεν ήσουν παρούσα όταν προεκλογικά μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ είχε αρχίσει να συσσωρεύεται ο παλαιοκομματικός μηχανισμός του ΠΑΣΟΚ και κάθε άλλης καρυδιάς καρύδι;

Δεν θυμάσαι στις 20/2/2015 όταν η κυβέρνηση σου σε κοινή ανακοίνωση του Eurogroup διαβεβαίωσε και πάλι ότι θα εφαρμόσει το συμφωνημένο πρόγραμμα;

Δεν θυμάσαι, δυο μέρες μετά, την δήλωση του Μανώλη Γλέζου για το κρέας που έγινε ψάρι;

Δεν θυμάσαι όταν στην Επιτροπή στην οποία προέδρευες ο “μάγος” της οικονομίας Βαρουφάκης έκανε τη δήλωση ότι το χρέος είναι μεν μη βιώσιμο αλλά απολύτως νόμιμο;

Δεν θα συνεχίσω γιατί αναγνωρίζω στο πρόσωπο σου έναν υψηλό δείκτη νοημοσύνης που δεν επιθυμώ να υποτιμήσω.

Ένα ερώτημα όμως παρόλα αυτά παραμένει και οφείλω να το θέσω.

Γιατί Ζωή, εσύ και όσοι άλλοι σύντροφοι σου παραμένατε πιστοί στις προγραμματικές δηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ που εκλέχτηκε με την σαφή λαϊκή εντολή “ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ”, δεν ρίξατε την κυβέρνηση αμέσως μετά την τερατώδη μετονομασία του περήφανου ΟΧΙ του λαού μας σε ένα θλιβερό και ντροπιαστικό ΝΑΙ, το όνειδος του οποίου κουβαλάς στις πλάτες τώρα και εσύ;

Γιατί τους επιτρέψατε να συνεχίσουν να κυβερνούν, να πάνε με την ουρά κάτω από τα σκέλια στις Βρυξέλλες, να συμφωνήσουν ότι τους επίτασσε ο δωσιλογισμός τους και να επιστρέψουν φορτώνοντας μας μετά από 3 παρωδίες συνεδριάσεων τα “προαπαιτούμενα” της υποταγής της πατρίδας μας και τελικά το προχθεσινό μνημονιακό αίσχος;

Πόση σκέψη χρειάζεται για να γίνει κατανοητό ότι οι εταίροι δεν είναι εταίροι αλλά κοινοί εκβιαστές και διεθνείς εγκληματίες με απώτερο σκοπό την μετατροπή της Ελλάδας από χώρα σε χώρο με κόστος τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων;

Πόση κοινή λογική και όχι αριστερή ιδεολογία απαιτείται για να καταλήξει κανείς στο συμπέρασμα ότι απέναντι σε τέτοιες ξεκάθαρα εκδηλωμένες προθέσεις η μόνη άμυνα είναι η αποφασιστικότητα, η αμεσότητα και ο λαός στο πλευρό; Λαός που τάχθηκε εκεί συντριπτικά στις 5 Ιουλίου;

Ο λαός δήλωσε “παρών”. Εσείς γιατί όχι;

Τα λέω αυτά γιατί ο πόλεμος δεν τελείωσε ακόμα και γιατί το ηφαίστειο κοχλάζει υπόγεια και υπόκωφα. Η έκρηξη πλησιάζει. Ας είναι δημιουργική και γόνιμη και όχι χαοτική. Το θέλετε ή όχι, έχετε να παίξετε ένα ρόλο σ' αυτό.

Ξεκαθαρίστε τις τελευταίες αυταπάτες που ενδεχομένως ακόμα έχετε και ταχθείτε εκεί που η περήφανη ομιλία σου λογικά υπονοεί.

Στο πλευρό ενός Εθνικού Απελευθερωτικού Μετώπου. Δεν θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία μας.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 20 σχόλια

16 Αυγούστου 2015 στις 4:09 μ.μ.

Γεια στο στομα σου!
ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ...

Ανώνυμος
16 Αυγούστου 2015 στις 5:29 μ.μ.

Εγω να δεις!!!!!

Ανώνυμος
16 Αυγούστου 2015 στις 8:04 μ.μ.

λίγη ντροπή δεν βλάπτει. Άκου "Εθνικού Απελευθερωτικού Μετώπου" . Σεβασμός στους αγωνιστές.Κι αμα θέλεις αγώνες προσπάθησε να αναλύσεις τα σημερινά δεδομένα οχι με φτηνές συναισθηματικές αναφορές. Μα που τις μάθατε εσείς οι συριζαίοι τις ψευτομαρξιστικές αναλύσεις "νέου τύπου";

Ανώνυμος
16 Αυγούστου 2015 στις 10:21 μ.μ.

Να γίνω ο δικηγόρος του διαβόλου και να σε ρωτήσω κι εγώ κα Κωνσταντοπούλου.
Αν το μνημόνιο του σύριζα δεν περναγε με τις ψήφους της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΠΟΤΑΜΙΟΥ και των ΑΝΕΛ θα ψηφίζατε εσύ κι οι άλλοι αντάρτες Οχι στο μνημόνιο; ΄Η θα ψηφίζατε ναι;

Ανώνυμος
16 Αυγούστου 2015 στις 10:41 μ.μ.

Ο λαός δήλωσε “παρών”

Ναι, παρών δήλωσε αλλά στην ψηφοφορία. Και στο γλεντάκι που στήθηκε μετά. Στις διαδηλώσεις για την υπεράσπιση του "ΟΧΙ" σας, απείχε ο λαός. ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ. ΄Οπως διακρίνω και μεγάλη δυσκολία στις υπογραφές του γράμματός σας για το "οχι μέχρι το τέλος"... Δεν υπογράφει ο κόσμος. Αν αυτό εσείς το θεωρείτε ως ηφαίστειο που κοχλάζει και είναι έτοιμο να εκραγεί.... εγώ πάω πάσο. Δυσαρέσκεια σίγουρα υπάρχει. Αλλά για ηφαίστειο... Μάλλον καρασβηστό το βλέπω... Κάναν καλά τη δουλειά τους οι αυταπάτες που σπέρνατε τώρα εφτά μήνες, οτι η κυβέρνησή μας διαπραγματεύεται για μας, και ζήτω ο σουπερ ουαου Βαρουφάκης και να, οι κακοί ξένοι που μας εκβιάζουν ενώ ο Τσίπρας μας είναι παγκόσμιας εμβέλειας ηγέτης και δεν εκβιάζεται ούτε παραδίδεται, και μην αντιδράτε γιατί θα πέσει η κυβέρνηση της αριστεράς, δώστε της λίγο χρόνο μέχρι τον Ιούνη.... Αυτά λέγατε στον κόσμο. Κύριοι του Σύριζα της ανταρσύας και όλων των εξωκοινοβουλευτικών αριστερών ορφανών. Εκτός ίσως του μ-λ.

Ξεκαθαρίστε τις τελευταίες αυταπάτες που ενδεχομένως ακόμα έχετε και ταχθείτε εκεί που η περήφανη ομιλία σου λογικά υπονοεί.

Πού θα ταχθείτε;
Στις καινούριες αυταπάτες που θα δημιουργήσετε ότι δήθεν υπάρχει και "καλός" σύριζα που με τη δραχμή κι έξω απ' την ευρωζωνη θα φάμε με χρυσά κουτάλια. Και φυσικά χωρίς να θίξουμε τον καπιταλισμό που όπως είπαμε μπορεί να γίνει ανθρώπινος. Απλώς είναι να τον βρεις στις καλές του.

Ανώνυμος
16 Αυγούστου 2015 στις 10:44 μ.μ.

Εξαιρετικό!

Διαβάστε επίσης

Δεν είναι το τέλος του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι η αποκάλυψή του και το τέλος του ελληνικού λαού

http://giatinalitheia.blogspot.gr/2015/08/blog-post_16.html

Ανώνυμος
17 Αυγούστου 2015 στις 12:32 π.μ.

@Ανώνυμος
8 04 Δηλαδή πως σέβεσαι τους αγωνιστές; Με το να μην αγωνίζεσαι; Έχουμε κατοχή ή δεν έχουμε; Πρέπει πρώτα να πάω πανεπιστήμιο και να υποβάλλω την μαρξιστική μου ανάλυση προς έγκριση; Ποιος θα την εγκρίνει;
Τα δεδομένα θα μας φάνε. Τα δεδομένα σαν τα πρότζεκτς των νεοφιλελέδων.
Α ρε ένας Μαρξ με ένα βούρδουλα που χρειάζεται...Γιατί έχει μιλήσει για εθνική ανεξαρτησία ο Μαρξ, το ξέρεις; Ή έχεις χάσει τα δεδομένα;

Ανώνυμος
17 Αυγούστου 2015 στις 1:34 π.μ.

@Ανώνυμος16/8 10 41 Οτιδήποτε επιταχύνει τις διαδικασίες είτε προς τη μια είτε προς την άλλη κατεύθυνση είναι θετικό. Δεν ξέρω αν με εννοείς, αλλά για να το κάνω πιο λιανά, δεν θα ήταν πχ καλύτερα να είχε εκλεγεί ο ΣΥΡΙΖΑ από το 2012; Δεν θα ήταν τώρα ένα χαρτί λιγότερο για το σύστημα; Μόνο έτσι μπορείς να περιμένεις το καινούργιο. Διαφορετικά παραμένεις στο ίδιο έργο θεατής και θύμα.

Όσον αφορά στο “παρών” εγώ το προτιμώ εκεί που μετράει, στις κάλπες. Γιατί στα κόμματα δεν έχει πια εμπιστοσύνη ο κόσμος. Και αυτό είναι καλό με βάση ότι έγραψα πριν, όχι κακό. Επιταχύνει την έλευση του καινούργιου. Και μην ειρωνεύεσαι τα “γλεντάκια” του κοσμάκη που αισθάνθηκε λυτρωμένος, έστω για λίγες ώρες. Είχε κάθε δικαίωμα.

Για το ηφαίστειο, τι να σου πω; 'Όχι πάντα πάντως προειδοποιούν πριν σκάσουν.

Ανώνυμος
17 Αυγούστου 2015 στις 12:49 μ.μ.

Ανώνυμε 16 Αυγούστου 2015 - 8:04 μ.μ. , εσύ είσαι Τσυριζαίος νέας τσιπρικής (ΕΚΤ) κοπής? Τι σε ενόχλησε με την αναφορά σε Εθνικό Πατριωτικό Μέτωπο?

Ανώνυμος
17 Αυγούστου 2015 στις 3:03 μ.μ.

@16 Αυγούστου 2015 - 8:04 μ.μ.
΄Ετσι γίνεται πάντα. Παίρνουν ένα ιστορικό όνομα που δοξάστηκε κι ας μην έχουν τίποτα κοινο μαζί του (αφού ούτε το κίνημα έχουν ούτε τους στοχους του) το χρησιμοποιούνε ξεχνώντας όμως αυτό που λέει ο λαός μας. ΤΑ ΡΑΣΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ. Και σε περίπτωση που θα φτιαχτεί αυτό το μέτωπο-που χλωμό το βλέπω- που θα υπερασπιζει την εκβαση στην δραχμή χωρίς να παρει ο λαός την εξουσία στα χέρια του, αλλά θα την έχουν οι πλούσιοι που τους συμφέρει να πάμε στη δραχμή, κι άρα ο καπιταλισμός θα μείνει ισχυρός κι αταλάντευτος κι ο λαός χρεοκοπημένος. Επειδή όμως τα πράγματα τρέχουν πολύ γρήγορα, και σ' αυτήν την περίπτωση πολύ γρήγορα θα ξεσκεπαστούν κι αυτοί. ΄Οπως επαθε το αδελφό τους κόμμα στη Δανία της κορώνας- κι η Δανία δικό της νόμισμα έχει-με την Αpple. Και θα τρέχουν μετά να παριστάνουν ότι δεν ήξεραν τίποτα για το φόνο. ΄Οπως και οι Δανοι πολιτικοί αδερφοί τους. Αλλά μια του ψεύτη δυο του ψεύτη τρεις και η κακή του μέρα.

Ανώνυμος
17 Αυγούστου 2015 στις 3:05 μ.μ.

@16 Αυγούστου 2015 - 10:21 μ.μ
Σιγά μην απαντήσει.

Ανώνυμος
17 Αυγούστου 2015 στις 4:28 μ.μ.

@17 Αυγούστου 2015 - 1:34 π.μ
Αν είχε εκλεγεί ο Σύριζα το 2012 τώρα το σύστημα θα είχε ένα χαρτί λιγότερο στη διάθεσή του; Υποτιμάς τον εχθρό σου -αν βέβαια το σύστημα είναι εχθρός σου- κι αυτο είναι το χειρότερο απ' όλα. Το σύστημα έχει πολλά χαρτιά στο μανίκι του για ανάχωμα όπως κι αυτό του Λαφαζάνη. Που ξαφνικά ανακάλυψε ότι ο σύριζα είναι μνημονιακό κόμμα. Κι αυτός κι οι άλλοι συνεταίροι του. Κι αυτό το χαρτί του συστήματος κομμάτι του σύριζα είναι . Το καινούριο το περιμένω μέσα απ'το ταξικό κίνημα. Με τις διεκδικήσεις του και με τους δικούς του στόχους. Δεν το περιμένω μεσα απ' τη διαδοχή των αναχωμάτων του συστήματος που θα καίγονται γιατί θα αποδεικνύονται ότι είναι αναχώματα και τίποτα παραπάνω. Το καινούριο το περιμένω απ' τους δικούς μου αγώνες κι όχι απ' τους αγώνες καποιων μεσσιών. Βλεπεις εγώ δεν έχω εμπιστοσύνη στους μεσσίες.
΄Ωστε το "παρών "μετράει στις κάλπες. Και πώς τόσα χρονια το ¨"παρών "στις κάλπες του ελληνικού λαού δεν έφερε καμιά προκοπή; το αντίθετο μάλιστα. Κι αλήθεια μπορείς να μου πεις τι καταφέρατε με αυτό το "ΟΧΙ" του Τσίπρα; Για πες μου τι κερδισε ο ελληνικός λαός; Μη μου πεις μπούρδες μονο για την αξιοπρέπειά του γιατί τον ξεφτίλισαν. Με τον πιο ασχημο τρόπο. Και σε αυτό φταίνε κι αυτοί που τον βάλαν να ψηφίσει το" όχι μόνο στο μνημόνιο του Γιούνκερ" αφήνοντας τα άλλα ενδεχόμενα μνημόνια στο απυροβλητο. . Δουλεύοντας τον ότι μετά αυτό το "οχι" αν βγει "ναι σε άλλα μνημόνια" θα μπορεσει να το διεκδικήσει. Πού είναι όλοι αυτοί που του το λέγανε; Γιατί δεν οδηγούν τώρα το 62% να διεκδικήσει αυτό το "ΟχΙ";;; Είδες λοιπόν ότι αναχώματα έχει το σύστημα κι εκεί που δεν το περιμένεις; Και κάνουν τη δουλειά του; Βάλτους πρώτα να ψηφισουν, εμείς θα το κάνουμε "ναι" -με τέτοιο ερώτημα ηταν πολύ ευκολο το οχι να γίνει ναι- και μετά στείλτους στο σπίτι τους. Κι έτσι έγινε.
Δεν ειρωνεύτηκα τα γλεντάκια του λαού. Είπα απλά ότι στα γλεντάκια ΄ήρθε. Στο να υπερασπιστεί το "οχι" του όμως δεν ήρθε. Μιλάω πάντα για αυτούς που ψήφισαν το "οχι" του Τσίπρα και μας λεγαν "ας ψηφίσουμε τώρα αυτό το "οχι" να βγει δυνατό κι αν χρειαστεί μετά θα το υπερασπιστούμε" . Το λέγανε ή δεν το λεγανε; Το λέγανε. Πού ήταν μετά; Στον Λαφαζάνη να κουβαλάνε νερό. Που λέγαν ότι θα κάνουν κι επανάσταση τρομάρα τους.
Αφού κι εσύ παραδέχεσαι ότι τα ηφαίστεια προειδοποιούν πριν σκάσουν, πες μου αυτό το ηφαίστειο που έγραψε ο αρθρογράφος, ποια προειδοποίηση έστειλε; Για να τη δω κι εγώ. Μη μου πεις μόνο το δημοψήφισμα για προειδοποίηση. Ελεος.

Ανώνυμος
17 Αυγούστου 2015 στις 6:33 μ.μ.

@Ανώνυμος17 Αυγούστου 2015 - 4:28 μ.μ.

Δεν κατάλαβες τι σου γράφω γι' αυτό θα κάνω άλλη μια προσπάθεια.

1. Αν όλα αυτά συνέβαιναν στα τέλη του 2012 θα ήμασταν στη θέση που είμαστε σήμερα αλλά 3 χρόνια πριν. Ο Λαφαζάνης και όσοι άλλοι Λαφαζάνηδες, θα έπρεπε να αποκάλυπταν το παιχνίδι τους 3 χρόνια πριν και όχι τώρα. Δεν θα ήταν καλύτερα;

2. Ποιος σου μίλησε για μεσσίες; Και γω ταξικά το βλέπω μόνο που προσπαθώ να διαβάσω την κοινωνία διαλεκτικά, να δω τους νέους ανταγωνιστές της ταξικής πάλης. Δεν κολλάω στην ταξική ανάλυση του περασμένου αιώνα.

3. Οι κάλπες είναι μια απάτη. Το σύστημα σε πάει όπου αυτό θέλει. Μόνο που αυτή τη φορά, και είναι σ' αυτές τις κάλπες που αναφερόμουν, το σύστημα ξεβρακώθηκε και για να προχωρήσει στην πολιτική του αναγκάστηκε να ξεκατινιαστεί ολοφάνερα, να βαφτίσει το ΟΧΙ ΝΑΙ. Ο κόσμος επέλεξε συνειδητά να απαντήσει ΟΧΙ στον εκβιασμό “αν ψηφίσετε ΟΧΙ θα μας πετάξουν έξω” και είπε “όχι ρε και πετάξτε μας έξω άμα λάχει”. Αυτό κέρδισε ο λαός, το ξεβράκωμα του ΣΥΡΙΖΑ και την προώθηση της διαλεκτικής ένα σημαντικό βήμα παραπέρα προς το “καινούργιο”. Που βέβαια πρέπει ακόμα να πάρει σάρκα και οστά.

4. Ο κόσμος δεν ήρθε “να υπερασπιστεί το ΟΧΙ” γιατί δεν έχει εμπιστοσύνη σ' αυτούς που τον κάλεσαν, έχει απαξιώσει ολόκληρο το φάσμα του πολιτικού συστήματος. Η πολιτική οργάνωση που θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του λαού θα είναι αυτή που θα κατέβει να μάθει από τον λαό τις πραγματικές ανάγκες του και θα πολεμήσει μαζί του γι' αυτές και όχι αυτή που θα τον ξεφτιλίζει κάθε φορά για τις “ανώριμες επιλογές” του.

5. Δεν διάβασες καλά τι γράφω για τα ηφαίστεια.

6. Μην μου απευθύνεσαι με δεύτερο πληθυντικό. Δεν έχω σχέση με συριζαίους οποιουδήποτε ρεύματος.

Ανώνυμος
17 Αυγούστου 2015 στις 11:53 μ.μ.

@17 Αυγούστου 2015 - 6:33 μ.μ.
Γιατι θα ήταν καλύτερα; Δεν καταλαβαίνω; Απλώς στη θέση του Σύριζα θα ήταν η ΝΔ τώρα. Μην ξεχνάς ότι η ΝΔ το 2012 θεωρούνταν αντιμνημονιακή. Αυτό προσπαθώ να σου πω. ΄Οτι το σύστημα έχει πολλά αναχώματα. Καίγεται το ένα; Βάζει το άλλο. Δεν έχει σημασία ποιο ανάχωμα θα είναι πρώτα στην κυβέρνηση. Την ίδια δουλειά θα κάνει. Μπορεί με άλλο μείγμα πολιτικής αλλά με τα ίδια αποτελέσματα. Δεν είναι ότι το ένα αναχωμα μπορεί να είναι καλύτερο απ' το άλλο. Και "Λαφαζάνηδες" είχαμε και το 2013 στη ΝΔ. Τους ΑΝΕΛ. Δε φύγαν απ' τη ΝΔ κι αυτοί ως τάχα μου αντιμνημονιακοί; Και τί κάναν σήμερα; Ψηφίσαν το μνημόνιο. Δηλαδή σήμερα αν το 2012 είχε βγει ο Σύριζα αντί για τη ΝΔ θα αναρωτιόσουν αν θα ήταν καλύτερα να έχει βγει η ΝΔ το 2012 και να έχει ξεσκεπαστεί;
Το ζήτημα όμως είναι ότι αυτά τα αναχώματα τα ακολουθεί ο κόσμος γιατί είναι ωραίο να σου λένε "κάτσε στον καναπέ σου κι εγώ θα στα λύσω όλα". Κι οι ανακατατάξεις στα αστικά κόμματα δεν έχουν τελειώσει. Θα βγουν κι άλλα αναχωματα. Το θέμα είναι ο κόσμος να καταλάβει τι ρόλο παίζουν αυτά τα αναχώματα. Κι ότι μονο με τους δικούς του αγώνες θα δει άσπρη μέρα. Δύσκολος δρόμος αλλά ο μοναδικός που φέρνει αποτελέσματα. Και για να το πεις αυτό στον κόσμο καμιά φορά δεν είναι σωστό να κοιτάξεις να του χαϊδεψεις τα αυτιά αλλά να του πεις στα ίσια ποιες είναι κι οι δικές του ευθυνες.
Κι ο κόσμος δεν ήρθε να υπερασπιστεί το "ΟΧΙ" γιατι δεν είχε εμπιστοσύνη σ' αυτούς που τον κάλεσαν; Μα αυτοί που τον κάλεσαν ήταν οι ίδιοι που του είπαν να ψηφίσει αυτό το "ΟΧΙ". Για την ψήφο τους έδειξε εμπιστοσύνη αλλά για τη διεκδίκηση όχι; Φοβάμαι ότι είναι πολύ πιο μπερδεμένο το πράγμα. Αν έχεις συζητήσει με ανθρώπους που ψήφισαν το "ΟΧΙ" του Τσίπρα σου λένε όλοι τους ίδιους λόγους που το ψήφισαν; Γιατί εμένα μου λένε άλλα ο ένας άλλα ο άλλος. Και πολλοί μου έχουν πει ότι το ψήφισαν γιατί δεν πίστεψαν ότι με το "ΟΧΙ" του Τσίπρα θα βγούμε απ' το ευρώ. Κάτι που δεν επιθυμούσαν. Οποτε για να το πω στην αργκό "το παίξαν τζάμπα μάγκες". Κι έχω καταλάβει ότι κάποιος κόσμος δεν το βλέπει σαν ξεβράκωμα του σύριζα , ότι το ΄οχι έγινε ναι, για τον απλουστατο λόγο ότι σου λέει "δεν μπορούσε να γίνει κάτι άλλο, τουλάχιστον προσπάθησε, διαπραγματεύτηκε"... Εδώ είναι που λέω για τις αυταπάτες που σπείρανε το προηγούμενο διάστημα σύριζα και ανταρσύα στο λαό. Γιατί διαπραγματεύτηκε ο Τσίπρας αλλά για ποιον; Για μας; ΄Οχι. Για τις τράπεζες και για τους πλούσιους διαπραγματεύτηκε. ΄Ολοι ομως, κανάλια, εφημερίδες, σύριζα, Ανταρσύα, το παρουσιάζαν ότι διαπραγματευόταν για μας.
Δεν ξέρω τι εννοείς "καινούριο" εσύ και αν εννοούμε το ίδιο πράγμα. Γιατί για μένα καινούριο είναι ο σοσιαλισμός και ο λαός να πάρει τα μέσα παραγωγής στα χέρια του. Να μην έχουμε δηλαδή καπιταλισμό. Και εννοώ αμέσως να γίνει σοσιαλισμός όχι με μεταβατικά στάδια και άλλα.
Για τα ηφαίστεια αν εννοείς ότι καμιά φορά εκρήγνυνται χωρίς προειδοποίηση, δεν ξέρω αν συμβαίνει αυτό, αλλά δεν βλέπω και να ισχύει στην τωρινή κατάσταση με το κινημα σε αυτή την κατάσταση. Εκτός πια κι αν συμβεί κάτι πολύ έκτακτο που να πυροδοτήσει τετοιες εξελίξεις. Και πάλι όμως χωρίς οργανωμένο κίνημα ταξικά προσανατολισμένο δεν ξέρεις πού μπορεί να οδηγήσουν αυτές οι καταστάσεις.

Ανώνυμος
18 Αυγούστου 2015 στις 7:37 π.μ.

@Ανώνυμος 17 Αυγούστου 2015 - 11:53 μ.μ Μέρος 1ο

Θεωρητικά, οι κωλοτούμπες θα μπορούσαν να συμβούν με οποιαδήποτε χρονική αλληλουχία. Ποιοτικά όμως, αυτή που θα σου προκαλέσει το εγκεφαλικό καθιστά τις ακόλουθες περιττές. Θέλω να πω, αν μας προέκυπτε τότε ο ΣΥΡΙΖΑ κωλοτούμπας, πιστεύεις ότι μετά θα πίστευαν πολλοί στη ΝΔ; Αν είχε κάποια πέραση κάποιος αυτός θα ήταν ίσως ο Καμμένος που δεν ψήφισε Παπαδήμο και 2ο μνημόνιο πράγμα για το οποίο τον διέγραψε ο Σαμαράς. Ο Καμμένος όμως, για τον πολύ κόσμο, από το ίδιο μαντρί προερχόταν.

Ο ΣΥΡΙΖΑ όμως; Όπως και να το κάνεις ο μπαλαντέρ της τρόικας ήταν ο Τσίπρας. Τη μεγαλύτερη σφαλιάρα ο κόσμος την έφαγε τώρα. Γιατί ήταν η “ΑΡΙΣΤΕΡΑ” που του την έφερε γι' αυτό και έχει ζαλιστεί και χάσει τον μπούσουλα. Για τους πολλούς ήταν “οι κομουνιστές” και οι “μαρξιστές”. Αν είναι δυνατόν σου λέει ο άλλος. Και όμως ήταν. Τι περιμέναμε όμως; Ότι αυτοί θα είχαν βάλει σε λειτουργία μια τέτοια μηχανή και δεν θα είχαν προβλέψει κάτι λεπτομέρειες σαν τις εκλογές;

Γι αυτό και μια κωλοτούμπα του ΣΥΡΙΖΑ το 12 θα τους είχε κάψει όλα τα “νόμιμα” αναχώματα και τότε ίσως θα είχαν προσπαθήσει να περάσουν στα “άλλα” μέσα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα τους είχε βγει η συνταγή. Θυμάσαι τι είχε γίνει σε όλη την Ελλάδα την 28η Οκτωβρίου του 2011. Ακόμα και ο στρατός. Οι ευέλπιδες κάνανε παρέλαση μόνοι τους για τον κόσμο που τους χειροκροτούσε. Παρελαύνανε γυναίκες της αστυνομίας, ο κόσμος γιουχάριζε και κείνες κλαίγανε. Αυτά ένας “επαναστάτης” πρέπει να τα πιάνει στον αέρα αντί να ζει σε άλλες κοσμάρες. Αντί να χάφτει σαν μάπας τους θεατρινισμούς των ουρακοτάγκων της ΧΑ περί πατριωτισμού. Οι ναζί πατριώτες, αν έχεις θεό. Βέβαια οι πιτσιρικάδες τι φταίνε; Βγήκε ποτέ κανένας αριστερός από τους λεγόμενους θεωρητικούς να τους μιλήσει για τον μεγαλύτερο Έλληνα πατριώτη του 20ου αιώνα που λεγόταν Βελουχιώτης; Εν πάση περιπτώσει, η διαλεκτική των εξελίξεων θα είχε επιταχυνθεί. Ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ τότε δεν θα μπορούσε να διαχειριστεί τα πράγματα και μια συνακόλουθη δεξιά κυβέρνηση, αν μπορούσε να σταθεί, θα είχε πολύ βραχύτερο βίο.

Τώρα, για τον κόσμο, εγώ πιστεύω ότι καταλαβαίνει πολύ περισσότερα από όσα νομίζουμε. Δεν έχει νόημα να επικαλούμαστε προσωπικές εμπειρίες γιατί και γω θα είχα να σου πω για τον άλλο που από φόβο ψήφισε ΝΑΙ αλλά το ίδιο βράδυ πανηγύριζε στο Σύνταγμα.

Επίσης πιστεύω ότι άλλο ο καθένας από εμάς και άλλο όλοι μαζί πχ σε ένα δημοψήφισμα (αλλά όχι μόνο σε δημοψήφισμα). Εκεί λειτουργούμε σαν λαός και για κάποιες ώρες γινόμαστε μια αόρατη δύναμη κοινής θέλησης με απρόβλεπτες συνέπειες. Έτσι την πάτησε και το τσιπρέϊκο. Σου λέει “τους έχω κάνει κιμά με τα ΜΜΕ, τους έχω αφήσει και χωρίς λεφτά και στα ζόρια, θα μου δώσουν ένα εύκολα διαχειρίσιμο αποτέλεσμα να πω το ποίημα”. Αποτέλεσμα το ξεβράκωμα. Γιατί; Γιατί για τον πολύ κόσμο, εκείνη τη μέρα, το ερώτημα έγινε: Ευρώ με μνημόνια και ξεφτιλισμένος ή Δραχμή χωρίς μνημόνια και με το κεφάλι ψηλά;

Ανώνυμος
18 Αυγούστου 2015 στις 7:38 π.μ.

@Ανώνυμος 17 Αυγούστου 2015 - 11:53 μ.μ Μέρος 2ο

Σωστά σε προσωπικό επίπεδο αυτά που λες για τον καναπέ, αλλά είναι λάθος να το επικαλείται μια οργάνωση. Επικαλούνται τον καναπέ για να κουνήσουν το δάχτυλο στο λαό, το έκανε και ο ΣΥΡΙΖΑ σαν αντιπολίτευση. Οι καναπεδάτοι Έλληνες φταίνε πάντα. Μάλιστα, όσο πιο αριστερή και επαναστατική η οργάνωση, τόσο μεγαλύτερη και η περιφρόνηση στον “επαναστατικά απαίδευτο” λαό. Για να καλύψουν την δική τους ηθελημένη η αληθινή ανεπάρκεια ξεχνάνε τα χημικά και το ξύλο που φάγανε οι προδομένοι από όλους Έλληνες επί 2 χρόνια.

Το θέμα είναι ότι ο επαναστάτης δεν κολλάει ένσημα και δεν δικαιούται να κάνει το δάσκαλο. Κανείς δεν του ζήτησε να κάνει αυτή τη δουλειά. Την κάνει επειδή το πιστεύει, το κάνει για τον εαυτό του, το κάνει χωρίς ανταλλάγματα, το κάνει εν γνώσει των συνεπειών. Και δεν είναι μια εύκολη δουλειά. Λέγεται αγώνας.

Για μένα “καινούργιο” είναι η αποκατάσταση της νομιμότητας. Της συνταγματικής νομιμότητας. Και η εθνική ανεξαρτησία. Για να μπορούμε μετά να μιλήσουμε και για σοσιαλισμό. Γιατί τώρα βαδίζουμε φουλ για καταστάσεις χειρότερες από τη δουλοκτησία. Αυτό όμως θέλει πολύ κουβέντα. Απλά παρ' το καλοπροαίρετα, δεν υπονοεί ίχνος μαρξιστικής αναθεώρησης ή ειρωνείας. Έχει να κάνει με τον εντοπισμό των νέων πολιτικών ανταγωνιστών-υποκείμενων της παρούσας καπιταλιστικής συγκυρίας. Όποιος δεν το έχει ακόμα καταλάβει ας περιμένει την πλήρη εφαρμογή των μέτρων. Να δει πως θα είμαστε του χρόνου τέτοια εποχή. Αν συνεχίσουμε έτσι, εννοείται.

Ανώνυμος
18 Αυγούστου 2015 στις 11:30 μ.μ.

@18 Αυγούστου 2015 - 7:38 π.μ. πρώτο μέρος
Ναι, το πιστεύω ότι αν προεκυπτε τότε ο Σύριζα κωλοτούμπας θα πίστευαν την ΝΔ. Αμφιβάλλεις ότι μπορεί να δούμε αυτό το σενάριο και τώρα; Οι ψήφοι που πήρε ο Σύριζα δεν ήταν μονο από αριστερούς. Τον ψήφισαν πάρα πολλοί νεοδημοκράτες και πασόκοι. Κι όλοι αυτοί τον ψήφισαν γιατί είχαν απογοητευτεί απ' την σκληρότητα των μέτρων που τους επέβαλαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Κι όχι γιατί ξύπνησαν μια μέρα κι είπαν "τι θα κάνω στη ζωή μου; θα γίνω αριστερός". Είχαν μεγάλη ανομοιογένεια πολιτικη οι ψήφοι του Σύριζα. Δεν ήταν και δεν έγιναν αριστεροί όλοι αυτοί οι ψηφοφόροι. Για να απογοητευτούν που τους πρόδωσε ο πολιτικός τους χώρος. Πίστεψαν απλώς τις υποσχέσεις του Σύριζα. Γιατί ήθελαν να τις πιστέψουν. ΄Οπως τόσα χρόνια πίστευαν τις υποσχέσεις των κομμάτων τους. Δεν είναι κάτι καινούριο για αυτούς το ότι τους κορόιδεψαν. Και το πιστεύω ότι αν δεν τους το δώσεις να καταλάβουν ότι όσοι τους λένε ότι θα τους λύσουν τα προβλήματα μέσα στον καπιταλισμό -όπως π.χ. ο Λαφαζάνης κι η παρέα του- τους κοροϊδεύουν, θα συνεχίσουν να ψηφίζουν τέτοια αναχώματα. Βέβαια, δε βλέπω εγώ το Λαφαζάνη προς το παρόν να έχει σκέψεις για άλλο κόμμα. Στηρίζει λέει την κυβέρνηση και θα παλέψει από μέσα για να μην αφήσει την κυβέρνηση να επιβάλει το μνημόνιο. Δηλαδή δουλεύει κι αυτούς που τον εμπιστεύονται. Και σπέρνει αυταπάτες ότι στο σύριζα υπάρχουν και καλές προθέσεις.
Γράφεις ότι για σένα είναι "καινούριο" η αποκατάσταση της συνταγματικής νομιμότητας. Γιατί; Πότε είχαμε συνταγματική νομιμότητα κι απλώς τώρα θα αποκατασταθεί; ΄Οταν π.χ. το σύνταγμα λέει ότι όλοι οι Ελληνες είναι ίσοι απέναντι στο νόμο κι απ' την άλλη ΠΑΝΤΑ εσύ ήσουν υποχρεωμένος να πληρώνεις την εφορία ενώ ο πλούσιος μπορούσε να ξεφεύγει; Και να μην πληρώνει; ΄Οταν εσύ για κάθε παράπτωμα που εκανες μικρό ή μεγάλο πλήρωνες ακόμη και με φυλακιση, αυτό πότε ισχυσε για τους πλούσιους ή για τους ενεργούς πολιτικούς που ήταν λαμόγια;

Ανώνυμος
18 Αυγούστου 2015 στις 11:31 μ.μ.

@18 Αυγούστου 2015 - 7:38 π.μ. δευτερο μέρος
Γιατί η ψήφος ενός νεοδημοκράτη ή ενός πασόκου να φέρνει περισσότερες έδρες απ' την ψήφο ενός κομμουνιστή ή ενός άλλου ψηφοφόρου μικρότερου κόμματος; Αυτό είναι ισότητα; Το αστικό σύνταγμα είναι μια καλοστημένη παγίδα που οι αστοί την κόβουν και τη ράβουν στα μέτρα τους. Πολλά παραδείγματα θα μπορούσα να σου γράψω ακόμη. Τώρα αν περιμένεις νομιμότητα απ' τους αστούς, τι να σου πω; κάτσε και περίμενε. ΄Οσο για την εθνική ανεξαρτησία χρειάζεται να πούμε πολλά; ΄Οταν είμαστε μέλη του ΝΑΤΟ; Να πούμε π.χ. για τις γκρίζες ζώνες στο Αιγαίο ή για την ΑΟΖ; ΄Η ακόμη και για τις παραβιάσεις του εναέριου χώρου μας απ' τους Τούρκους; ΄Ολα αυτά τα προβλήματα δημιουργήθηκαν πριν την κρίση. Εθνική ανεξαρτησία έχεις αν συμφέρει τους αστούς να την έχεις. Αν οι αστοί δουν ότι π.χ. τους συμφέρει να σε στείλουν στο Αφγανιστάν ή στην Ουκρανία να πολεμήσεις θα πας και θα πεις κι ένα τραγούδι. Ή θα φέρουν τον πόλεμο στον τόπο σου. ΄Η αν δουν ότι τους συμφέρει να επανακαθορίσουν τα σύνορά σου θα το κάνουν. Δε θα σε ρωτήσουν. Είναι αυτό που λενε "κοιμάσαι ΄Ελληνας και ξυπνάς Βούλγαρος". ΄Οχι βεβαια ότι έχω κάτι με τους Βούλγαρους ένα παράδειγμα έφερα. Μόνο το οργανωμένο και ταξικά προσανατολισμένο μαζικό κίνημα θα τους εμποδίσει. Που θα πολεμήσει για την εθνική του ανεξαρτησία κι όχι για τα συμφέροντα των αστών. Που δε θα κάνει άστοχες ενέργειες και δε θα κατεβαίνει σε παρελάσεις και πλατείες για να διαδηλώσει αγκαλιά και χέρι χέρι με τους χρυσαυγίτες. Γιατί θα ξέρει ότι οι στόχοι του είναι τελείως διαφορετικοί απ' αυτους των χρυσαυγιτών. Και θα ξέρει τον εχθρό του και τα τσιράκια του. Αυτό ως απάντηση για το γεγονός που αναφέρεις της 28ης Οκτωβρίου, που ΕΥΤΥΧΩΣ η πλειοψηφία της αστικής τάξης προς το παρόν θέλει τους χρυσαυγίτες απλώς ως μαντρόσκυλά της κι όχι να κυβερνήσουν. Γιατί αν είχε συμφέρον για κάποια δικτατορία, την ώρα που τα τανκς θα στρέφαν τα πολυβόλα τους απέναντι στον άοπλο και απροετοίμαστο "λαό" της διαδήλωσης, εσύ τι λες ότι θα γινόταν; Αν όχι μακελειό; Και ποιοι θα ωφελούνταν αν όχι κάποιοι κύκλοι που θέλουν δικτατορία; Εκτός αν νομίζεις ότι δε μας περιμένουν έτοιμοι να μας αντιμετωπίσουν. Οπότε θα είναι τουλαχιστον απερισκεψία να τους αντιμετωπίσεις σαν να πηγαίνεις σε πανηγύρι.
Μεγάλε, ο καλός στρατηγός την μάχη του την δίνει την ώρα που πρέπει, στο σημείο που πρέπει και δεν αφήνει τον εχθρό να τον παρασύρει στα δικά του σχέδια.

Ανώνυμος
18 Αυγούστου 2015 στις 11:32 μ.μ.

@ 18 Αυγούστου 2015 - 7:38 π.μ. Τρίτο μέρος
΄Οχι ο αγωνιστής δεν κολλάει ένσημα. ΄Ομως όποιος αγωνίζεται-χωρίς να παίρνει και κάποιο αντίτιμο- δεν το κάνει μόνο για τον εαυτό του. Το κάνει και για τους άλλους. Αν πετύχει ο αγώνας του θα ωφεληθούν κι οι άλλοι. Για να πετύχει όμως ο αγώνας του πρέπει να μην είναι μόνος του. Πρέπει να ειμαστε όλοι μαζί. Σωστά; Κι εδώ δε δέχομαι το "φαγαν χημικά οι ΄Ελληνες πριν δυο χρόνια"... Ποιοι φάγαν χημικά; Μόνο μερικές εκατοντάδες χιλιάδες. Αντε 500.000 να ήταν όλοι αυτοί που κατέβηκαν στις διαδηλώσεις και που φάγαν χημικά. Και σου μιλάω για τις πολύ ντούρες διαδηλώσεις γιατι υπήρξαν και καποιες που ήμασταν εμείς κι εμείς. Δεν κατέβαινε κάθε φορά τοσος κόσμος. Οι άλλοι πού ήταν; Στο σπιτάκι τους. Από φοβο θες; από φόβο. Δε φάγαν χημικά. Αν δεν σπάσεις αυτή την αδιαφορία, την απάθεια, την απογοήτευση δεν κάνεις τιποτα. Πάντα εμείς κι εμείς θα είμαστε. Και φυσικά δε θα πετυχαίνουμε τίποτα.
΄Οτι προχωράμε σε ένα καθεστώς δουλοκτησίας αυτό ειναι σίγουρο. Εδώ είναι όμως το ζήτημα. Δεν προχωράμε μόνο εμείς. Σ' όλο τον κόσμο. Παντου έχουν έρθει τα πάνω κάτω με τις εργασιακές σχέσεις, τα ωραρια, τους μισθούς. Προς το χειρότερο. Και χωρες που δεν είναι στην ευρωζωνη κι έχουν δικο τους νομισμα (Μ. Βρετανία, Δανία) έχουν τέτοια προβλήματα. Αυτό ως απάντηση γι' αυτά που μας λέει ο Λαφαζάνης ότι το πρόβλημα είναι πως είμαστε στο ευρώ. Το πρόβλημα είναι πως είμαστε στον καπιταλισμό. Και μάλιστα στο ανώτερο στάδιό του τον ιμπεριαλισμό.
Αρκετα σε ζάλισα με την πολυλογία μου όμως. Καλό βράδυ κι ευχαριστώ για την κουβέντα.

Ανώνυμος
19 Αυγούστου 2015 στις 2:53 π.μ.

@Ανώνυμος 18 Αυγούστου 2015 - 11:32 μ.μ.

Θα αφήσω κατά μέρος κάποια θέματα διαφωνίας που δεν έχουν τόση σημασία όπως το εκλογικό και θα προσπαθήσω να εστιάσω στα “σπουδαιότερα” και όσο μπορώ τηλεγραφικά. Ούτως ή άλλως εκλογές μάλλον θα γίνουν σύντομα οπότε θα δούμε.

Η συνταγματική νομιμότητα δεν είναι κάτι το πάγιο αλλά μαχητό. Συγκεκριμένα είναι ο βαθμός του εκάστοτε συμβιβασμού της αστικής τάξης ή αλλιώς της εκάστοτε έκβασης της ταξικής πάλης. Γι' αυτό και υπάρχουν συντάγματα περισσότερο ή λιγότερο προοδευτικά στον κόσμο. Για μας αυτό που εννοώ είναι να αποκτήσουμε και πάλι μια συνταγματική νομιμότητα που μια και τώρα έχει καταργηθεί εντελώς (οι αστοί έχουν παραδώσει πλέον τα πάντα, η βουλή δεν νομοθετεί πια, αστικά βέβαια αλλά δεν νομοθετεί ούτε καν έτσι, απλά εφαρμόζει εντολές) μπορούμε να εγκαθιδρύσουμε μια πολύ πιο προοδευτική μέσω της ανατροπής φυσικά.

Το ίδιο σχετική είναι και η εθνική ανεξαρτησία στα πλαίσια των διεθνών συσχετισμών. Μπορείς για παράδειγμα να συγκρίνεις την Γαλλία του Ντε Γκωλ με τη Γαλλία του Σαρκοζύ ή του Ολάντ; Εδώ βέβαια λόγω της κομπραδόρικης και παρασιτικής φύσης των απόγονων του κοτζαμπασισμού ήμασταν πάντα αποικία. Αλλά και οι αποικίες έχουν διαβαθμίσεις. Υπάρχει η αποικία της υποτέλειας και η δουλοπαροικία του χρέους. Η διαφορά είναι και ποσοτική και ποιοτική και οι επιπτώσεις στον πληθυσμό άμεσες. Πχ στη σχέση γεννήσεων-θανάτων, προσδόκιμου ζωής, ποσοστού ανεργίας και άλλων παραμέτρων βάσει των οποίων πρόσφατα η επιτροπή ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ (που δεν είναι η κομμουνιστική διεθνής) βάρεσε καμπανάκι συναγερμού. Και μπορεί να υπάρξουν και άλλες επιπτώσεις, όπως ο διαμελισμός της χώρας χωρίς καν πολεμικές ενέργειες, με απλά “επαγωγικά” οικονομικά μέσα. Η διαφορά μας έγκειται στο γεγονός ότι αυτό που εσύ ονομάζεις “ταξικά προσανατολισμένο μαζικό κίνημα”, εγώ το επαναλαμβάνω ως “πατριωτικά”. Μάλιστα σήμερα το “πατριωτικά”, αντίθετα από τη πρώτη κατοχή, είναι και αμιγώς “ταξικά” γιατί έχουν αλλάξει οι πρωταγωνιστές, τα πολιτικά υποκείμενα της ταξικής σύγκρουσης.

Μου κάνει εντύπωση που λες ότι δεν κυβερνούν οι χρυσαυγίτες. Γιατί; Επειδή δεν κυβερνούν οι γραφικοί καραγκιόζηδες; Δηλαδή η ΝΔ του Σαμαρά τι ήταν; Και μου κάνει επίσης εντύπωση που είσαι σίγουρος προς ποιον θα στραφούν τα πολυβόλα. Αν μπορούσαν δικτατορία θα την είχαν κάνει ήδη. Εκτός του ότι δεν κολλάει με τα “ευρωπαϊκά τους ιδεώδη” (δηλαδή πως θα το εισπράξουν τα άλλα υποψήφια θύματα) που νομίζεις ότι είμαστε; Στο 67 της Ελλάδας ή στο 73 της Χιλής; Έχεις πληροφορία για την ανέχεια που κυριαρχεί στο στρατό, εννοώ στους αξιωματικούς, όπου το καζάνι βράζει και οι απομακρύνσεις-μεταθέσεις-αποστρατείες πάνε σύννεφο και αξιόμαχες μονάδες καταργούνται; Αν θα υπάρξει στρατός που θα πρέπει να φοβηθούμε σήμερα αυτός δεν θα είναι ελληνικός και δεν θα έρθει εδώ σαν κατακτητής αλλά “προς αποκατάσταση της τάξης και δημοκρατίας”. Του ιερατείου της ΕΕ.

Ο αγωνιστής το κάνει για τον εαυτό του γιατί δεν νοείται ατομική ελευθερία άνευ της συλλογικής. Αυτό εννοούσα. Όμως πολύ απαισιόδοξο σε βλέπω και αυτό δεν είναι ωφέλιμο στους αγωνιστές. Για να σου δώσω κουράγιο λοιπόν θα σου πω ότι ακόμα και στις πιο συγκλονιστικές επαναστάσεις το ποσοστό συμμετοχής δεν ξεπέρασε, στις καλύτερες των περιπτώσεων το 10 – 15%. Είναι οι πρωτοπορίες που γράφουν ιστορία. Υπάρχει μάλιστα και πανεπιστημιακή μελέτη USA που μιλάει για το ελάχιστο απαιτούμενο κοινωνικής μεταβολής (όχι μπολσεβίκικης επανάστασης) που είναι μόλις 8%. Άρα και με τις 500 χιλιάδες που λες τα νούμερα τα είχαμε. Σχέδιο και οργάνωση δεν είχαμε.

Συνεπώς cheer up (για να τιμήσω τους Αμερικάνους ερευνητές) και μην το βάζεις κάτω. Γιατί αν περιμένουμε να γλυτώσουμε από τη δουλοκτησία επειδή προς τα κει πάνε και οι άλλοι, ζήτω που καήκαμε.

Το νόμισμα απαιτεί νέο κύκλο συζήτησης. Ας μην το κουράζουμε άλλο όμως. Ευχαριστώ και γω για τη κουβέντα αν και με ξενύχτησες.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger