Home » » Συνέντευξη με ένα κανίβαλο.

Συνέντευξη με ένα κανίβαλο.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 7 Απριλίου 2016 | 8:59 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175.

Σήμερα θα μιλήσουμε για την ανθρωποφαγία. Ως ένα site που σέβεται όλες τις απόψεις θα φιλοξενήσουμε ένα άνθρωπο, o οποίος είναι κανίβαλος. Επειδή όμως είναι δύσκολο να βρούμε σήμερα ανθρωποφάγους...

- Α, μην το λέτε αυτό! Ξέρετε πόσοι συνάδελφοι κυκλοφορούν;

- Τι εννοείτε;

- Πολιτικοί, μεγάλοι Δημοσιογράφοι, Τραπεζίτες, Εφοπλιστές, ανώτεροι Κληρικοί, Φασίστες... Όλοι αυτοί τρέφονται με ανθρώπους.

- Μιλάτε μεταφορικά.

- Γιατί έχει μεγάλη διαφορά να φας τον άλλο σούπα ή να τον πνίξεις στα νερά του Αιγαίου;

- Θεωρώ πολύ άσχημα και τα δυο. Πάντως υπάρχει διαφορά. Η ανθρωποφαγία είναι βλαβερή, αηδιαστική και ανήθικη συνήθεια.

- Οι απόψεις μας διαφέρουν.

- Δεν περίμενα να μοιάζουν. Πείτε μας όμως γιατί τρώτε ανθρώπινο κρέας;

 - Να σας πω. Κατ αρχήν είπατε ότι ο κανιβαλισμός είναι ανήθικος. Γνωρίζετε ότι ξεκίνησε ως θρησκευτική τελετουργία, με σκοπό να αποκτηθούν οι ιδιότητες του νεκρού, να αποκτηθούν μαγικές δυνάμεις και να διατηρηθεί η ενότητα, όταν ο νεκρός ανήκε στην ίδια φυλή, αλλά και να υπάρξει εκδίκηση ή οικειοποίηση ξένων ιδιοτήτων, όταν ο νεκρός ανήκε σε ξένη φυλή;

- Σας ευχαριστώ.

- Που σας είπα την αλήθεια;

- Που μου δώσατε έναν ακόμα λόγο να χαρώ γιατί είμαι άθεος.

- Είστε όμως... νόστιμος.

- Μήπως μου την πέφτετε;

- Μα όχι, αλλού το πάω...

- Ωχ, ωχ, νάτο. Και το έλεγα, τι τις θέλω τέτοιες συνεντεύξεις;

- Νιώθω μια λιγούρα....

- Έχω φρούτα στο ψυγείο, αν θέλετε παραγγέλνω και πίτσα.

- Προτιμώ εσάς.

- Ναι αλλά με προτιμώ κι εγώ, αρτιμελή και ζωντανό.

- Δηλαδή δεν θα με αφήσετε να εφαρμόσω τις γαστρονομικές μου απόψεις; Με εμποδίζετε να εκφράσω τη γνώμη μου;

- Με το γίνω το γεύμα σας θα εκφράσετε την άποψη σας;

- Φυσικά, αυτό δεν είναι Ελευθερία;

- Κι η δικιά μου Ελευθερία να θέλω να μη φαγωθώ;

- Σεβαστή!

- Πάλι καλά... - Αλλά όχι αποδεκτή! Ελάτε τώρα, αρνείστε να δώσετε φαγητό σε κάποιον που πεινά; Ωραίος αριστερός είστε.

- Βρε ανθρωποφάγε, βρε δημοσιογράφε... - Μη με βρίζεις, ανθρωποφάγος ναι, κανίβαλος εντάξει, αλλά δημοσιογράφος γιατί; Θα σε πω πολιτικό...

 - Τι λες ρε, που θα κάτσω να με φας, γιατί έχεις αυτή την ιδέα.

- Νταξ αλλά στους άλλους κάθεσαι να σε φάνε.

 - Σε ποιούς;

- Στους πολιτικούς, τα ΜΜΕ, τις Τράπεζες, τ' αφεντικό...

- Ποιός είπε πως κάθομαι; Αγωνίζομαι με διάφορους τρόπους.

- Ναι αλλά δεν πέτυχες και πολλά. Γι αυτό σου λέω, έλα να σε απαλλάξω από τη δυστυχία σου. Μπορούμε να κάμουμε και διαπραγμάτευση αν θες!

 - Ε; Διαπραγμάτευση σε τι;

- Να! Aν μου κάτσεις να σε φάω ήσυχα κι ωραία, θα σε μαγειρέψω όπως θες εσύ: Ψητό, κοκκινιστό, στη σχάρα τηγανιτό, κεφτέδες... Μια ομοϊδεάτισσα από τη Γερμανία, η Άγγελα, μου είπε πως είναι καλό να διαπραγματεύομαι πρώτα με το θύμα μου. Η μαμά μου πάλι λέει πως δεν πρέπει να παίζω με το φαγητό... Να σε κάνω λοιπόν στιφάδο που είναι το αγαπημένο μου;

- Όχι!!! Δεν θα φας. Έχω γλαρόσουπα. Αυτό που πάς να κάνεις λέγεται έγκλημα και τιμωρείται.

- Πώς; Ώστε έτσι; Σκοπεύεις να με διώξεις για τις ιδέες μου! Πολιτική δίωξη! Ντροπή!

- Αυτό δίωξη; ΔΙΩΞΗ; Είπες αυτή τη λέξη σε Κομμουνιστή; Ε λοιπόν κάποιος θα φαγωθεί εδώ μέσα, αλλά αυτός δεν θα είμαι εγώ!

- Τι κάνεις; Τι θες το σκουπόξυλο;

- Να δεις την εφαρμογή της Μνημονακής πολιτικής στην πράξη. Τώρα μάντεψε σε ποιανού οπίσθια θα μπει.

- Φεύγω, θα διαμαρτυρηθώ στην ΕΕ!

- Να πας στο διάολο ρε.

 - Φυσικά θα πάω και στη ΝΔ να δω το Μητσοτάκη. Η φίμωση της ανθρωποφαγίας δεν θα περάσει!

- Βρε ούστ! 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger