Home » » Κονέ αστών ηγετών

Κονέ αστών ηγετών

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016 | 6:34 π.μ.

Γράφει ο mitsos175

- Αλέξη μωρό μου, πόσο σε αγαπάω!

- Κούλη λατρεία μου, σε θέλω! Θέλω να νιώσω τα καυτά σου χείλη να με φιλάνε ολόκληρο, να με αγκαλιάζουν τα δυνατά σου μπράτσα, να κάνουμε τρελό sex. Δεν αντέχω άλλο!

- Κι εγώ αγάπη μου, αλλά πρέπει να κάνουμε υπομονή. Δεν πρέπει ο κόσμος να μας δει ακόμα μαζί. Θα καταλάβουν ότι τους δουλεύουμε ψιλό γαζί και θα φάμε πολύ ξύλο. Πως πάει ο λαγός;

- Ψήνεται μωράκι μου. 71% Κυβέρνηση συνεργασίας... Αχ τι καλά! Θα καλέσουμε τον Πάνο, το Σταύρο, το Λεβέντη, τη Φώφη και θα κάνουμε ένα όργιο τρέλα. Στο τέλος θα βάλουμε και το Μιχαλολιάκο με τη γερμανική στολή και το μαστίγιο... Καλέ ανατρίχιασα!

- Μα θα μπορέσουν όλοι Αλέξη μου; Δεν το κόβω να μπαίνουν βουλή οι περισσότεροι.

- Μη ανησυχείς βρε κουτό! Θα το φροντίσω, θα μειώσω το όριο.

- Α όχι, δε θέλω, θα γκρινιάζουν οι δικοί μου. Ξέρεις πόσοι θέλουν να κάτσουν σε καρέκλα, να πάρουν μισθό; Δεν μπορείς αγάπη μου, να μην το κάνεις αυτό; Το Σταύρο, θα τον πάρω εγώ στο τσαρδί μου. Πάρε εσύ τον Πάνο, όσο για το λεβέντη, γέρος είναι.

- Η γριά η κότα έχει το ζουμί καλέ μου. Τες πα, θα δω, αλλά δεν μπορώ να σου υποσχεθώ κάτι τώρα. Μετά τις εκλογές όμως...

- Αχ πες μου, αγάπη μου, τρελό μου αγόρι, τι θα γίνει μετά; Θα παρθούμε επιτέλους;

- Μπροστά σε όλους μωράκι μου γλυκό. Με παπάδες και κουμπάρους.

- Και βαφτιστήρια, μην ξεχνάμε τα βαφτιστήρια. Θα θυμώσει ο πεθερός σου. Πω, πω! Στο τραπέζι θα έχουμε σουβλιστούς δημοσίους υπαλλήλους, σούπα από συνταξιούχους, ψημένους εργαζόμενους, ανέργους για επιδόρπιο... τι καλά! Αλήθεια όμως με την Περιστέρα τι θα κάνεις; Εγώ τη δική μου θα τη τζάσω πάντως. Είναι τσιγκούνα, όλες τις off shore θέλει να τις έχει αυτή. Εμένα τίποτα; Mόνο μερικές συσκευές Siemens;

- Σε νιώθω γλυκέ μου. Να σου πω. Δεν το είπα ακόμα στη δικιά μου, μην το ακούσει κανείς και μας πάρει πρέφα, θα της το πω μετά, ότι "ήταν θέληση του ελληνικού λαού η συνεργασία" κλπ, κλπ. Στο κάτω - κάτω, αν θέλει, ας συμμετέχει κι αυτή. Όλοι οι κακοί θα φάμε. Μη σκοτίζεσαι λοιπόν καθόλου. Έχω τον τρόπο μου να τουμπάρω κάποιον.

- Το ξέρω βρε, γι αυτό σ' αγαπάω. Κι εγώ κι όλο το σοι των βρικολάκων. Η θεία Μέρκελ, ο παππούς Σόιμπλε, μα πιο πολύ σε αγαπά ο μπαμπάς. Ε σου έχουμε και μια υποχρέωση, έδιωξες Σαμαρά, είπες όχι και στο Μεϊμαράκη που σε γούσταρε...

- Κι εγώ μες το βρακί μου σας έχω. (Σημείωση: τα παράσιτα του είδους βολεμένους - δοσίλογους, ΔΕΝ διαθέτουν καρδιά). Αλλά τώρα αλίμονο! πρέπει να φύγω. Κάποιος έρχεται μη μας δει μαζί και καταλάβει. Γεια σου αγάπη μου!

- Στο καλό λατρεμένε μου, να με σκέφτεσαι πάντα...

Το παραπάνω κείμενο είναι για να σε προετοιμάσει. Μην ψάχνεις σύννεφο να πέσεις μετά τις εκλογές, όποτε κι αν γίνουν... Θα είσαι πάντως στο γλέντι που ετοιμάζουν μαζί. Ως έδεσμα. Εκτός, κι αν εσύ έχεις άλλα σχέδια από αυτούς και τους χαλάσεις το... γάμο. 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger