Home » , » Η Μαφία ποτέ δεν πεθαίνει. Απόδειξη, ο Επίτιμος των νονών, που σκοπεύει να μας θάψει όλους,

Η Μαφία ποτέ δεν πεθαίνει. Απόδειξη, ο Επίτιμος των νονών, που σκοπεύει να μας θάψει όλους,

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016 | 8:10 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175.

Κούλη μου τα, Κούλη μου τα, άιντε,
Κούλη μου τα κανάλια σου, όξω.
Πως τα ‘χεις χαϊδεμένα βρε Κούλη, Κυριάκο μου,
πως τα ‘χεις χαϊδεμένα βρε μπαγασάκο μου;

Σας λέρωσε, σας λέρωσε, άιντε,
σας λέρωσε η λαμογιά, όξω.
Τα έρημα τα φράγκα βρε Κούλη, Κυριάκο μου,
Τα έρημα τα φράγκα βρε μπαγασάκο μου.

Κάθε κανα κάθε κανα, άιντε,
κάθε κανάλι σε ‘πλύνε, όξω.
Ωρε και πάλι ζέχνεις βρωμάς βρε Κούλη, Κυριάκο μου,
Ωρε και πάλι ζέχνεις βρωμάς βρε μπαγασάκο μου.

Η Μαφία ποτέ δεν πεθαίνει. Απόδειξη, ο Επίτιμος των νονών, που σκοπεύει να μας θάψει όλους, πράγμα που θα γίνει λίαν συντόμως, έτσι όπως κάνουν με τα Μνημόνια. Μπορεί ο Αλέξης να ξεπουλά, ο Κούλης όμως χαρίζει. Τουλάχιστο 7 εκατομμύρια κέρδος το χρόνο θα έχει κάθε κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας με Μητσοτάκη στην κυβέρνηση. Έρχονται οι "επενδύσεις" όπως έλεγε ο μπαμπάς του το 1990.

"Μπόνους", οι προαπαιτούμενοι δουλοπάροικοι, οι οποίοι προβλέπονται στο Μνημόνιο για κάθε φεουδάρχη, που θα δουλεύουν σχεδόν τζάμπα, καθώς θα καταργηθούν και τα τελευταία εργασιακά δικαιώματα από την οικουμενική συμμορία, την οποία ετοιμάζουν για μετά τις εκλογές.
Ποιός είπε ότι ο αρχηγός της ΝΔ δεν κάνει αντιπολίτευση; Πιστό λυκόσκυλο, λυσσάει όποτε κάποιος, έστω χωρίς να θέλει, πειράξει τα αφεντικά του. Ρε καναλάρχες, δώστε του ένα κοκαλάκι να γλύψει, μην ορμήσει από τώρα στους ψηφοφόρους και χάσει ψήφους. Μην ακούτε μαϊμούδες, δεν του 'μειναν γίδια στο μαντρί.

Αλλά ο Κούλης δεν χρειάζεται κόσμο, καθώς έχει άλλους. Τους τοκογλύφους πρώτους - πρώτους. Τις πολυεθνικές που πίνουν σαμπάνια στο όνομα του. Από κοντά εκείνοι οι νομιμότατοι, που δεν βρίσκουν ψεγάδι στις 7.500 σελίδες του Μνημονίου του Τσίπρα, αλλά βρήκαν ότι είναι αντισυνταγματικό να πληρώσουν οι πλούσιοι. Ότι είναι νόμιμο λοιπόν σίγουρα δεν είναι ηθικό, όσο για την Αδικία, γιατί είναι τρολάρισμα να την πεις "Δικαιοσύνη", είναι γνωστό ότι "σαν το φίδι δαγκώνει μόνο τους ξυπόλητους".

Αλλά κι ο Τσίπρας παίζει το ρόλο του. Όχι ότι δεν ζήλεψε το διπλανό Σουλτάνο, που έχει φιμώσει ότι έχει στόμα, αλλά σίγουρα αν ήθελε να κάνει κάτι καλό, δεν θα το έκανε με αυτό τον τρόπο. Κάτι μου λέει πως δεν είναι τόσο ανίκανος αλλά παίζει θέατρο, για να μας πει στο τέλος: Να! Πάλεψα με τη διαπλοκή κι έχασα. Αμ δε που θα την ξαναπατήσουμε! Στην ίδια ομάδα είσαι Αλέξη μου. Πας να κάνεις ότι και με τους τοκογλύφους έτσι; Μόνο που αυτή τη φορά σε μάθαμε.

Τώρα λοιπόν 16 κανάλια θα λένε το ίδιο ακριβώς πράγμα. Αυτό που έλεγαν και πριν: Σκάστε και δουλέψτε. Δουλέψτε για τους τοκογλύφους, δουλέψτε να πληρωθούν τα χρέη, που έκαναν οι κηφήνες, οι οποίοι βέβαια δεν πληρώνουν ΠΟΤΕ.

Γιατί να πληρώσουν; Μια χαρά είναι βολεμένοι. Βγάζουν τα κέρδη έξω, έχουν κόμματα, δικαστές, μπάτσους να υποστηρίζουν. Μόνο με Επανάσταση θα υπάρξει προκοπή. Που θα πάει; Ο κόσμος βράζει κι όπου να 'ναι θα τα πούμε με όλους αυτούς. 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger