Home » , , » Για το λόγο τούτο, κ. Σμαραγδη μου ...

Για το λόγο τούτο, κ. Σμαραγδη μου ...

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017 | 2:46 π.μ.

Της Τ. Γ.

Τα σάλια σου μ' ενόχλησαν                               
κ' η γλώσσα η μεγάλη                                          
κ' είπα ξανά πως δεν θα δω                                
δική σου ταινία άλλη.

Ετσι κ. Σμαραγδή μου, μετά το "εμπνευσμένο" γλύψιμο στον Σαμαρά, νοερώς διέκοψα τις παρτίδες μαζί σου...

Κι όπως απεδείχθη, έπραξα άριστα.

Καθότι οι τολμηροί φίλοι μου που θέλησαν να διαμορφώσουν ιδίαν άποψιν περί της τελευταίας δημιουργίας σας "Καζαντζακης", δρομείς έγιναν κι ακόμα τρέχουν μακριά από τις αίθουσες προβολής...

Το διάλειμμα λειτούργησε λυτρωτικά, και το κατασκεύασμα σας κείνο που τους έδωσε σκηνοθετικά, ήταν θύμησες από σκηνές ταινιών του Τζέιμς Πάρις και ολίγον από βιντεοταινίες του '80.

Και σας πληροφορώ πως τα φιλαράκια μου ουδόλως διαθέτουν "κακές ψυχές"...

Ισως η μόνη επιτυχία της ταινίας σας συνιστάται στο γεγονός πως είναι απ' τις λίγες φορές που κριτικοί και κοινό ταυτίζονται στις απόψεις τους.

Για το λόγο τούτο, αφήστε κ. Σμαράγδη μου τις προσφυγές στα δικαστήρια εναντίον των κριτικών, γιατί από τους θεατές ποιος θα σας γλυτώσει...
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger