Home » , » Η προσευχή του Ειρηνιστή.

Η προσευχή του Ειρηνιστή.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018 | 9:41 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175.

Τι κοινό έχουν η Σιέρα Λεόνε, η Λιβερία, το Ιράκ, η Συρία, η Λιβύη; Είναι φτωχές χώρες, κατεστραμμένες από τους πολέμους, αλλά με πλούσιο υπέδαφος.
Ε, το δικό μας είναι φτωχό, θεόφτωχο σας λέω, μακρυά!

Όταν αγάπη μου, βλέπεις τους γύπες να μαζεύονται, είναι άσχημα τα πράγματα για σένα. Τα όρνεα πάλι, θα την κάνουν ταράτσα, θα φάνε και τον αγλέουρα. Όπου “αγλέουρας” είμαστε εμείς. Στο λαιμό ρε, να σας κάτσουμε! Να πάθετε δυσκοιλιότητα, παλιοκανίβαλοι!

Την είδαμε την προκοπή όσων είχαν την ατυχία να έχουν αέριο, πετρέλαιο, διαμάντια, χρυσό: Δικτατορίες, πόλεμοι, επεμβάσεις, χρεοκοπία (καλά, αυτή την έχουμε ούτως ή άλλως) ή κι όλα αυτά μαζί!
Γιατί όπου υπάρχουν “εύφλεκτα υλικά” όλο και κάποιος μαλάκας θα πετάξει το αναμμένο σπίρτο. Και θα γίνει από “Γη της Επαγγελίας” - “Γης Μαδιάμ”.

Εδώ, στη Χαλκιδική βρήκαμε λίγο χρυσό και δηλητηριάσαμε μια ολόκληρη περιοχή, ένα Παράδεισο τον κάναμε Κόλαση.
Και τι έγινε που βρήκαμε χρυσό; Αυξήθηκαν καθόλου οι συντάξεις; Οι μισθοί; Τρίχες! Νέμονται τα κέρδη οι Πολυεθνικές!

“Κι αν βρούμε τίποτα πολύτιμο τι να κάνουμε”; - Προσευχή!
Αν δεν μπορούμε να το κρύψουμε, την προσευχή μας! Διότι τότε θα έχουν τα χρήματα και για κάνουν οι Έλληνες αστοί πόλεμο, ενώ θα συμφέρει και τους γείτονες να μας επιτεθούν, αφού, αν νικήσουν, θα βγάζουν τα “έξοδα” τους !!! Κοντολογίς, μη σώσουν και βρούνε ποτέ τίποτα.

Θεέ μου μεγαλοδύναμε
που έχεις μεγάλα μέσα
κάνε αέριο μη βρεθεί
Θεούλη μου
στο υπέδαφος μας μέσα

Το κρύο και το καθαρό
του Αιγαίου το νεράκι
κάνε το θαύμα σου Εσύ
Θεούλη μου
να μην το δει “γεράκι”

Στης θάλασσάς μας τα νησιά
με τ’ άσπρα τα σπιτάκια
πετρέλαιο ποτέ μη βρουν
Θεούλη μου
πλακώσουν τα “κοράκια”

Γιατί θ' ανάψει ο πόλεμος
και θα έχουμε μπελάδες
πάνε τότε κι οι κόποι μας
Θεούλη μου
τους τρώνε οι κερατάδες...

Εκείνο που με τρελαίνει πιο πολύ είναι πως θα μου πουν να πεθάνω για το πετρέλαιο, όταν κλείνω δεκαετία χωρίς καθόλου θέρμανση το χειμώνα. 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger