Home » , » Διάλογος με τον Μέγα Αλέξανδρο.

Διάλογος με τον Μέγα Αλέξανδρο.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018 | 4:05 π.μ.

Γράφει ο mitsos175.

Διάλογος με τον Μέγα Αλέξανδρο.

- Ρε παιδιά συγνώμη, ήμουνα νέος τότε.

- Κι εμείς νέοι ήμασταν κάποτε, αλλά δεν ρημάξαμε την Ασία, ρε Αλέκο.

- Λυπάμαι πολύ, όμως τι να έκανα; Πήρα τους Μακεδόνες, που πεινούσαν, και κάναμε ντου στην Περσία. Αυτή είχε το χρυσό. Όπως είπα, τους έκανα από βοσκούς, άρχοντες.

- Ναι, αλλά σκότωσες πολλούς.

- Πράγματι, κι όλα αυτά επειδή νόμιζα πως ήμουν θεός - τρομάρα μου.

- Πως σου μπήκε αυτή η ιδέα;

- Η μαμά. Ξέρεις από Ελληνίδα μάνα; Όταν άρχισε η εκστρατεία, μου φώναξε. “Αλέξανδρε! Χλαμύδα να πάρεις, μη μου κρυώσεις”. Δεν την άκουσα σ' αυτό, δυστυχώς. Την πίστεψα όμως στο άλλο. “Σε έκανα με Αιγύπτιο Θεό” μου είπε. Που να φανταστώ ότι ευνοούσε ένα πρίγκιπα από την Αίγυπτο, που κείνη την εποχή ήταν στην Μακεδονία.

- Μάλιστα. Γι αυτό είχες αδυναμία στην Αίγυπτο;

- Και γι αυτό. Οι Αιγύπτιοι είχαν σιτάρι, ενώ μισούσαν τους Πέρσες. Αν τα είχα καλά μαζί τους θα είχα μεγάλο πλεονέκτημα.

- Να σε ρωτήσω κάτι: Οι Μακεδόνες είναι Έλληνες;

- “Αλέξανδρος Φιλίππου καί οι Έλληνες πλήν Λακεδαιμονίων από τών βαρβάρων τών τήν Ασίαν κατοικούντων” είχα γράψει στα λάφυρα, που αφιέρωσα στους θεούς. Δυστυχώς Έλληνες την κάναμε τη βρομοδουλειά. Οι Σπαρτιάτες βαριόταν να έρθουν.

- Και οι κάτοικοι των Σκοπίων;

- Μακεδόνες κι αυτοί όπως κι οι σημερινοί Έλληνες, της Θεσσαλονίκης κλπ.
- Μα πως;

- Άκου: Η Μακεδονία είναι γεωγραφική περιοχή. Πως λέμε Θράκη; Τότε δεν ήταν Ανατολική και Δυτική. Ούτε η Μακεδονία. Με το πέρασμα των χρόνων μετακινήθηκαν πληθυσμοί, αναμίχθηκαν και καλώς αναμίχθηκαν. Αυτό προσπάθησα να κάνω κι εγώ. Δεν πήρα γυναίκα από την Ασία;
Τα παιδιά μου τι θα ήταν; Διάδοχοι, αν ζούσα περισσότερο. Αλλά κάποια καθίκια, για να έχουν την εξουσία, σκότωσαν όλους τους δικούς μου.
Απόγονο δεν έχω κανένα κι όποιος πει πως είναι κληρονόμος μου, είναι απατεώνας.

- Δηλαδή οι Βορειομακεδόνες είναι Βορειοελλαδίτες; Γιατί η ΝΔ λέει πως άλλο Βορειομακεδόνας και άλλο Μακεδόνας.

- Δεν με παρακολουθείς. Οι στρατιώτες μου έφτασαν μέχρι την Κίνα. Έκαναν παιδιά, νέες οικογένειες στα ξένα. Μερικοί από τους απογόνους τους σήμερα μιλάνε Περσικά, Αραβικά, Τουρκικά, Αιγυπτιακά, Ελληνικά, Βουλγαρικά κοκ.
Κανονικά θα έπρεπε να είστε ενωμένοι. Να μην κάνετε το λάθος να σκοτώνεστε μεταξύ σας.
Ο Οιδίποδας ρώταγε με αγωνία “ποιος με γέννησε”;
Αν δεν δεις τεστ DNA δεν είσαι σίγουρος, όπως δεν είμαι κι εγώ 100%. Το Φίλιππο όμως θεωρώ πατέρα μου, αυτός με μεγάλωσε. Δεν έχει σημασία η καταγωγή.
Τα παιδιά μου τα έσφαξαν. Όλο μου το σόι. Αυτοί που έκαναν τι ήταν; Έλληνες; Αδίστακτοι φονιάδες, πεινασμένοι για εξουσία. Κι εγώ τρελός που τους έδωσα την ευκαιρία με τις στρατιωτικές μου ικανότητες να αποκτήσουν δύναμη. Αυτούς έπρεπε να σφάξω, όχι τους Πέρσες. Τελικά κατέστρεψαν ΝΑ Ευρώπη, Βόρεια Αφρική και Μέση Ανατολή!

- Είναι κάποιος που βρίσκεται κοντύτερα μ' όσα κατόρθωσες;

- Ναι. Λέγεται Τραμπ. Μεγάλο “μούτρο”. Αυτός όπως εγώ, θέλει να κάνει πόλεμο με τους Πέρσες με σκοπό τα λάφυρα. Τότε το χρυσό, σήμερα το πετρέλαιο. Χρησιμοποιεί μάλιστα και τις ίδιες δικαιολογίες, πως τάχα είναι απειλή κλπ. Αν κάποιος με αντιγράφει, είναι αυτός. Το άσχημο είναι πως είναι ρατσιστής, ενώ εγώ δεν ήμουν ποτέ, και αλλοπρόσαλλος. Θα κάνει πόλεμο μ' ότι κινείται. Και θα καταστρέψει τον πλανήτη, εκτός κι αν προλάβουν να τον κλείσουν στο ψυχιατρείο.

- Έχεις κάτι άλλο να προσθέσεις;

Κάντε έρωτα όχι πόλεμο. Αν το έκανα κι εγώ, θα είχα τώρα πολλούς απογόνους.   
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger