Home » , » "Ιερός" διάλογος

"Ιερός" διάλογος

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018 | 8:04 π.μ.

Γράφει ο mitsos 175

Θαύμα αδέλφια μου, θαύμα! Μόλις με επισκέφτηκε ο άγιος Μουσακάς. Είναι φίλος του Αγίου Παστίτσιου και μου αποκάλυψε τα μελλούμενα.
Ένα διάλογο φωτιά – από το μέλλον μεταξύ του Ιερού μας emo κι ενός κομματόσκυλου με ράσα. Ποιανού κομματόσκυλου; Δεν έχει σημασία, τα κομματόσκυλα και τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουν. Θα το πούμε απλά ταλιμπανιστήρι. 

Jeronimo: Χα, χα! Στο είπα πως θα γελάσω τελευταίος, πως θα πω εγώ την τελευταία λέξη.

Ταλιμπανιστήρι: Εντάξει το παράκανα, το παραδέχομαι. Το να σε θεωρήσω αριστερό πήγαινε πολύ. 

Jeronimo: Τα ίδια πιστεύουμε όλοι οι ανώτεροι κληρικοί. Η διαφορά μας είναι πως εγώ έχω μυαλό και δεν εκτίθεμαι όπως εσύ. Γι αυτό είμαι εγώ αρχηγός κι όχι κάποιος από σας. Γιατί θα τα κάνατε ρόιδο.

Ταλιμπανιστήρι: Τέλος πάντων σημασία έχει πως προλάβαμε το κακό. Η συμφωνία με τον Τσίπρα είναι όντως κερδοφόρα.

Jeronimo: Σας τα έλεγα. 

Ταλιμπανιστήρι: Μα το κάναμε για να φύγει ο Τσίπρας και να έρθει ο Μητσοτάκης.

Jeronimo: Ανόητοι! Είτε ο ένας, είτε ο άλλος, τα ίδια θα έκαναν. Πάλι καλά που μας βοήθησε ο Αλέξης, να ναι καλά το παιδί.

Ταλιμπανιστήρι: Δεν περίμενα να χαρούμε τόσο που δεν είμαστε πια δημόσιοι υπάλληλοι. 

Jeronimo: Φυσικά χαρήκαμε όλοι που τη γλυτώσαμε. Με τις περικοπές μισθών και τις απολύσεις, που έγιναν μετά τις εκλογές, όλοι οι παπάδες πίνουν νερό στο όνομα μου. Ούτε ένας δεν απολύθηκε, ενώ παίρνουν όσα έπαιρναν και πριν. Δεν κόπηκε ούτε σεντ! Πες το τώρα, θέλω να το ακούσω.

Ταλιμπανιστήρι: Καλά, είχες δίκιο, κοίταγες μπροστά. 

Jeronimo: Κοίταγα τα δικά μας συμφέροντα, όχι της ΝΔ.

Ταλιμπανιστήρι: Μα η ΝΔ πάντα ήταν μαζί μας.

Jeronimo: Κι ο ΣΥΡΙΖΑ επίσης. Αλλά κι εμείς δεν κάναμε λίγα γι αυτούς. Κρατάμε τα ποίμνιο ήσυχο, ώστε να αρμέγουν τα πρόβατα. Ε κι μας δίνουν κι εμάς τυρί να φάμε. Αυτό θα πει συνεργασία Κράτους – Εκκλησίας. Συνεργασία, όχι φωνές.

Ταλιμπανιστήρι: Δεν είπαμε και τίποτε σπουδαίο. Λίγη προπαγάνδα υπέρ της δεξιάς. Χαρά στο πράγμα. Πάντοτε με τη δεξιά είμαστε. 

Jeronimo: Πράγματι, αλλά δεν χρειάζεται να το παρακάνουμε.

Ταλιμπανιστήρι: Έχω άλλη μια απορία: Οι τοκογλύφοι ζητάνε κι άλλα. Δεν χόρτασαν. Υπάρχει κίνδυνος για την περιουσία της Εκκλησίας;

Jeronimo: Κανένας! Άμα θέλουμε δίνουμε. Σε αντίθεση με τους άλλους, που τους τα παίρνουν θέλουν δε θέλουν. Αυτές είναι δουλειές αγαπητέ. Αφού διαπραγματεύτηκε ο Τσίπρας τι περίμενες; Ήθελε να μου δώσει κι άλλα, αλλά δεν δέχτηκα.

Ταλιμπανιστήρι: Γιατί; 

Jeronimo: Γιατί, αν προκαλέσουμε πολύ, θα μας πάρει όλους ο διάολος…
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger