Home » , , » Το άσπρο μου πετσί, πλιότερο απ΄το μαύρο δεν αξίζει...

Το άσπρο μου πετσί, πλιότερο απ΄το μαύρο δεν αξίζει...

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 16 Μαρτίου 2019 | 6:39 μ.μ.

Της Τ. Γ

Πρώτα, ύψωσαν ένα τεράστιο σταυρό, στην περιοχή Απελή της Λέσβου. (Πιθανόν ενδόμυχα να ονειρεύονται και εσταυρωμένους...).
Μετά δημοσίευσαν και πρόσκληση για τον αγιασμό του...
Μα εγώ δεν θα πάω. Γιατί εγώ δεν είμαι φασίστας...

Δεν είμαι φασίστας γιατί αγαπώ βαθιά  την πατρίδα μου. Αγαπώ τα χρώματα, τις μυρουδιές, τους ήχους, τα τραγούδια, τους χορούς, τα σοκάκια, τις γειτονίες .τη φύση, τον πολιτισμό της...
Και για τούτο αγαπώ και σέβομαι βαθιά και τις πατρίδες των άλλων...Και νοιώθω και λυπάμαι όσους πίσω τους να τις αφήσουν, εξαναγκάστηκαν...

Δεν είμαι φασίστας γιατί, διάβασα, ρώτησα, έμαθα... Και γνωρίζω πια καλά πως ο φασισμός, βασιζόμενος στο μίσος, τα πιο μεγάλα και απεχθή εγκλήματα στην ανθρωπότητα, έπραξε...
Μα γω , στη ζωη έμαθα ν' αγαπώ...Και πιο πολύ, τον κατατρεγμένο, τον απόκληρο, τον άνθρωπο που υποφέρει, αγάπησα...

Δεν είμαι φασίστας γιατί δεν με διακατέχει κανένα αίσθημα ανωτερότητας... Το άσπρο μου πετσί, πλιότερο απ΄το μαύρο δεν αξίζει... Ιδια συναισθήματα μέσα τους κατοικούν...

Τα έθνη εγώ δεν βάζω στο ζύγι, δεν θεοποιώ, δεν δαιμονοποιώ...
Ανθρωποι και υπάνθρωποι, αητοί και σκουλήκια, υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν σ' όλους τους λαούς, από καταβολής κόσμου...

Δεν είμαι φασίστας γιατί, ένας απέραντος κήπος ο κόσμος,  κι ομορφιά στην πολυχρωμία και στην διαφορετικότητα  βρίσκεται... Κι όσοι την επαφή με διαφορετικούς ανθρώπους επιλέξαμε, πιο πλούσιοι, πιο όμορφοι γενήκαμε...

Δεν είμαι φασίστας γιατί, θέλω και αγωνίζομαι  όσο ζω να παραμείνω Ανθρωπος...
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger