Home » , » 20 μήνες με ΑΝΑΣΤΟΛΗ όταν ασελγείς ναι βιάζεις μικρά παιδάκια, 38 μήνες φυλακή ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΤΟΛΉ όταν καπνίσεις ένα μπάφο. Εξοχα!

20 μήνες με ΑΝΑΣΤΟΛΗ όταν ασελγείς ναι βιάζεις μικρά παιδάκια, 38 μήνες φυλακή ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΤΟΛΉ όταν καπνίσεις ένα μπάφο. Εξοχα!

Από giorgis , Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019 | 9:50 μ.μ.


Του Γ.Γ.

Είναι 19χρονη προσφυγοπούλα από τη Συρία.Οι μπάτσοι την κατηγόρησαν για το αδίκημα της "αντίστασης κατά της αρχής" ισχυριζόμενοι ότι αντιστάθηκε στην σύλληψή της όταν την εντόπισαν να καπνίζει ένα τσιγάρο μπάφο, στο στρατόπεδο συγκέντρωσης μεταναστών που υπάρχει στη Σάμο.

Οι δικαστές του Πρωτοδικείου του νησιού, εκτελώντας ευσυνείδητα το λειτούργημά τους την καταδίκασαν σε 38 μήνες φυλάκιση - ποινή ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟ χαρακτήρα

Οδηγήθηκε στην φυλακή αφού η αίτηση έφεσης της δικαστικής απόφασης που κατέθεσε απορροφήθηκε από τους δικαστές.
Αξίζει να παραθέσουμε ένα μέρος της έφεσης -προφανώς κάποιος δικηγόρος την σύνταξε- για να εκτιμήσουμε ακόμα περισσότερο την επαγγελματική ευσυνειδησία των "λειτουργών της Θέμιδας".

 «Επειδή, το μόνο αδίκημά μου είναι ότι είμαι ένα δεκαεννιάχρονο προσφυγόπουλο, ένα ανυπεράσπιστο κορίτσι, που έχασα οικεία πρόσωπά μου και το σπίτι μου, από τον πόλεμο στη Συρία. Ήλθα στην Ελλάδα, θαλασσοδαρμένη, νηστική, άρρωστη. Η ελληνική πολιτεία, διά ένα αδίκημα, το οποίον ουδέποτε θα ηδυνάμην να πράξω, λόγω του καχεκτικού σώματός μου (αντίσταση κατά αστυνομικού υπαλλήλου), με εγκλείει, μετά σαθράς και επιληψίμου αιτιολογίας, διά 38 μήνας εις την φυλακήν, μη χορηγώντας εις εμέ, ανασταλτικόν αποτέλεσμα εις την ασκηθείσαν νομοτύπως και εμπροθέσμως, έφεσίν μου».

 Το λένε Νίκο Γεωργιάδη. Και υπήρξε πρώην βουλευτή της Ν.Δ καθώς και στενός προσωπικός φίλος και συνεργάτης του πρωθυπουργού  Κυριάκου Μητσοτάκη.
Βρέθηκε κατηγορούμενος «για κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση ασέλγεια εις βάρος ανηλίκων έναντι αμοιβής». Κάποιοι άλλοι δικαστές που ασχολήθηκαν με την εκδίκαση της υπόθεσης του του επέβαλαν συνολική ποινή φυλάκισης 28 μηνών ΜΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ και χρηματική ποινή 20 χιλιάδων ευρώ.

ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΆΛΛΟ. Ο λόγος είναι ότι το λεξιλόγιο μου αδυνατεί να βρει τις κατάλληλες διατυπώσεις, για να απεικονίσω την αηδία μου, την οργή μου, και στην τελική το μίσος μου στην "δικαιοσύνη" τους που μου προκάλεσε αυτή η δικαστική απόφαση.  
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger