Home » , , » 5 Σεπτέμβρη 2002: "Γειά σας! Είμαι ο Δημήτρης Κουφοντίνας και ήρθα να παραδοθώ"

5 Σεπτέμβρη 2002: "Γειά σας! Είμαι ο Δημήτρης Κουφοντίνας και ήρθα να παραδοθώ"

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2021 | 12:19 π.μ.

Της Αλέκας Ζορμπαλά 

"Γειά σας! Είμαι ο Δημήτρης Κουφοντίνας και ήρθα να παραδοθώ" δήλωσε στον εμβρόντητο φρουρό στην είσοδο της ΓΑΔΑ.

Μεσημέρι, 5 Σεπτέμβρη 2002

"Θα μπορούσα αν ήθελα να έχω διαφύγει και να οικοδομήσω μια άλλη ζωή, μακριά από πράγματα που θα μπορούσαν να με προδίδουν. Ομως κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο με την επαναστατική ηθική, τις ιδέες και τη στάση μου ως σήμερα. 
Δεν μπορούσα να αφήσω συντρόφους (τον ένα μάλιστα βαριά πληγωμένο) που μαζί αγωνιστήκαμε και μοιραστήκαμε οράματα και διαψεύσεις, ελπίδες και απογοητεύσεις, να είναι όμηροι στα χέρια του εκδικητικού κράτους, ενώ εγώ θα απολάμβανα μια ανέντιμη ελευθερία.

Δεν μπορούσα να αφήσω να κατηγορούνται άδικα άνθρωποι που είτε δεν είχαν σχέση, είτε πέρασαν κοντά από την οργάνωση χωρίς να το γνωρίζουν. Δεν μπορούσα να εγκαταλείψω τη συντρόφισσά μου να υφίσταται τα όσα υφίστατο εξ αιτίας των δικών μου επιλογών και να χρησιμοποιείται σαν μέσο πίεσης εναντίον μου
Αντί για τη σιγουριά της φυγής και της σιωπής, επέλεξα να εμφανιστώ, να αναλάβω τις πολιτικές ευθύνες των επιλογών μου, και να τις υπερασπίσω με όποιο κόστος", είχε δηλώσει σε συνέντευξή του στην Ελευθεροτυπία.

Και έτσι τους στέρησε τους αλαλαγμούς της σύλληψης και την ηδονή του διασυρμού του..
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 2 σχόλια

5 Σεπτεμβρίου 2021 στις 7:04 π.μ.

Κατα τη γνωμη μου η αποφαση υ Κουφοντινα να παει και να παραδοθει ηταν
λαθος Βεβαια δεν ενοω οτι επρεπε να παει να κρυφτει και να αραξει στον καναπεαλλα επρεπε να κρυφτει και να συνεχισει τον αγωνα του ενω παραλληλα
θα μπορουσε να υπερασπιστει κρυβομενος την ιδεολογια του την οργανωση και τους συντροφους του Χιλιαδες διωκομενοι αγωνιστες περασαν στην παρανομια
αυτοεξοριστηκαν για χρονια ολοκληρα προκειμενου να μην πεσουν στα χερια των εχθρων τους ποσοι και ποσοι φυλακισμενοι των τυρανων τους εκαναν τα παντα
και δραετευαν απο τα κατεργα και στη συνεχεια προσεφεραν στην αντισταση Η παραδοση του Κουφοντινα ηταν μιαν δωρεαν προσφορα στον εχθρο του με μηδαμινο
αντικρυσμα

5 Σεπτεμβρίου 2021 στις 11:37 π.μ.

Για να επαναλαμβάνει τα λόγια του Κουφοντίνα η Αλέκα, συμφωνει με τις επιλογές του. «Και έτσι, λέει, τους στέρησε τους αλαλαγμούς της σύλληψης και την ηδονή του διασυρμού του.»
Επειδή διαφωνώ με την Αλέκα, σημειώνω τα εξής:
Για τις δηλώσεις-δικαιολογίες του Κουφοντίνα στην Ελευθεροτυπία, πως δεν μπορούσε ν’ αφήσει, δήθεν, τους συντρόφους του… κι αυτός να «απολαμβάνει μια ανέντιμη ελευθερία»… υπάρχει ο εξής αντίλογος: Ο Κουφοντίνας με τη «17 Νοέμβρη» και τους Ξηρούς είχανε για σημαία τους τις μορφές του Τσε και του Άρη. Μα με την παράδοσή του πήγε ενάντια στη «σημαία του». Ούτε ο Τσε παραδόθηκε, ούτε κι ο Άρης. Από ποιον, λοιπόν, διδάχτηκε αυτήν την «εντιμότητα» και επαναστατική ηθική ο Κουφοντίνας;
Είναι επαναστάτης απλά όποιος λέει ότι είναι;

Δημήτρης Μαστροδήμος

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger