Home » , » Πορνό ή τέχνη; Ο διάλογος με τη Θέμιδα (Αν είναι κάτω των 18, δες κάτι άλλο).

Πορνό ή τέχνη; Ο διάλογος με τη Θέμιδα (Αν είναι κάτω των 18, δες κάτι άλλο).

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 2 Ιουλίου 2022 | 9:21 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Η Θέμιδα είναι φίλη της Καλλιόπης επομένως και δική μου. Δεν ξέρω, αν εσείς την ξέρετε, είναι από χωριό. Ποιο χωριό δε θυμάμαι. Μπορεί να είναι το Κωλοχώρι ή η Κωλοπετεινίτσα. Κώλο έχει πάντως το χωριό, κι όχι ένα, πολλούς.

Η Καλλιόπη λέει πως η Θέμιδα κάνει που και που κάνα λάθος. Εγώ πάλι λέω πως μας δουλεύει. Τι επάγγελμα κάνει; Ιερόδουλος. Στους άλλους βέβαια λέει πως ασχολείται με δικαστικές υποθέσεις.

Χθες λοιπόν μας είπε πως θα κάνει στροφή στην καριέρα της, θα γίνει ηθοποιός.

«Αυτά που ξέρατε, ξεχάστε τα! Πάνε οι πουτανιές. Θα γυρίσω έργο και μάλιστα καλλιτεχνικό, με σενάριο από τα λίγα».

Θέμιδα συγχαρητήρια, καλή επιτυχία.

«Ρε μαλάκα, δε λένε "καλή επιτυχία" στους ηθοποιούς, είναι γρουσουζιά, "σκατά" λένε και τέτοια»

Συγγνώμη βρε Θέμιδα, το ξέχασα. Για πες υπόθεση.

«Λοιπόν σε σας θα το πω: Σκηνή πρώτη. Εγώ γυμνή, μ’ ένα μπάτσο δολοφόνο. Αλλά δεν ανησυχώ. Έχει σκοτώσει ένα παιδί, επειδή όμως δεν έχει σκοτώσει στο παρελθόν, δε θα σκοτώσει ξανά! Οπότε πηδιόμαστε σαν να μην υπάρχει αύριο»!

Χμ, για συνέχισε βρε Θέμιδα. Ενδιαφέρον ακούγεται.

«Σκηνή δεύτερη. Ένας γνωστός ηθοποιός έχει βιάσει ξανά και ξανά. Αλλά μόνο στο σαλόνι. Εμείς είμαστε στην κρεβατοκάμαρα. "Είναι δυνατόν να με βιάσεις στο κρεβάτι; Εσύ το κάνεις μόνο στον καναπέ" του λέω. Αλλά με βιάζει από όλες τις μεριές! Στο τέλος παθαίνει εγκεφαλικό! Μιλάμε για υποκριτική τέχνη και σενάριο άλλου επιπέδου με πολλά μηνύματα».

Ωχ! Θέμιδα, έχει κι άλλες τέτοιες σκηνές;

«Αμέ, πολλές».

Ε… Κάνεις σεξ σε όλες;

«Ναι και με πολλούς συμπρωταγωνιστές. Αλλά το απαιτεί το σενάριο»!

Καλλιόπη, είναι τσόντα! Λέω χαμηλόφωνα στην καλή μου θεούσα, που μου απαντά με ένα ψιθυριστό «σκάσε» χαμογελώντας στη Θέμιδα.

«Λοιπόν σας άρεσε το σενάριο»; Μας ρώτησε.

«Καλέ ενθουσιαστήκαμε»! Λέει η Καλλιόπη.

Θα τη δούμε οπωσδήποτε, λέω στη Θέμιδα και νιώθω ένα πόνο στο πόδι από την κλωτσιά της καλής μου…

Α ρε Θέμιδα. Παλιά μου τέχνη κόσκινο.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger