Home » , » "Το σκουλήκι"

"Το σκουλήκι"

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019 | 9:07 μ.μ.

 Της Τ.Γ.

Κι εσύ; Ποιος είσαι εσύ; ρωτάω το μικροσκοπικό πλάσμα, που ανακαλύπτω στα πόδια μου. 
Είμαι το σκουλήκι, μου αποκρίνεται. Ενα χαζό και αργοκίνητο ζωάκι. Ανασαίνω από το δέρμα μου και ο πεπτικός μου σωλήνας διατρέχει ολόκληρο το σώμα μου. Η μητέρα μου, μου είπε όταν γεννήθηκα: Μη σκας Φρειδερίκο. Ούτε έξυπνος είσαι, ούτε ωραίος. Δεν έχεις φτερά. Ούτε καν πόδια δεν έχεις. 
Ερποντας όμως μπορείς να φτάσεις παντού'.

Χαβιέρ Τομέο 

Κι όταν ο "Φρειδερίκος" έρποντας μέχρι σε εξουσιαστικό θώκο σκαρφάλωσε, πως άραγε να αισθάνεται;

Την απορία τούτη μου έλυσε η σημερινή ανάρτηση του Μπογδάνου...
 Λεύτερος αισθάνεται να φανερώσει πως ο πεπτικός του σωλήνας διατρέχει ολόκληρο το σώμα του...


Β.Κ: Ο "πανηγυρισμός" του Μπογδάνου οφείλεται στο ότι ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ανακάλεσε εγκύκλιο με την οποία απλοποιούνταν οι διαδικασίες απόδοσης ΑΜΚΑ, μεταξύ άλλων, σε μετανάστες, αιτούντες διεθνούς προστασίας, ασυνόδευτα προσφυγόπουλα.
Πολιτικός στόχος της εγκυκλίου ήταν η ευκολότερη πρόσβαση των ανθρώπων αυτών σε βασικά αγαθά και δικαιώματα (Υγεία, Παιδεία, Εργασία) και άρα η δυνατότητα ομαλότερης ένταξή τους στην ελληνική κοινωνία. 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger