Home » , » Εμερμπιάδα Ραψωδία Α'

Εμερμπιάδα Ραψωδία Α'

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020 | 11:02 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Μες του Μαξίμου τα χρυσά, τα όμορφα δωμάτια, ο Μητσοτάκης κάθεται, μοιρολογεί και λέει.

Ανάθεμα σας Γερμανοί και παλιοευρωπαίοι! Εγώ για 'σας να σκίζομαι και 'σεις να με πετάτε!
Τι ζήτησα ο έρημος; Να κάνω μια βολτούλα στου Βερολίνου τα στενά, να πάρω κι άλλα δώρα.
Τι τα πληρώνει ο λαός, τα όρθια τα βόδια, που με ψηφίσαν πέρυσι, κυβέρνηση με βγάλαν.
Κι οι Ευρωπαίοι οι άσπλαχνοι, κι αχάριστοι συνάμα, με τις κλωτσιές με διώξανε, με έχουνε χεσμένο!

Εγώ εκείνων πρόθυμα τις εντολές τηρούσα και ό,τι μου ζητούσανε, το έκανα αμέσως!
Μα ούτε θέλουν να με δουν, ούτε να με ακούσουν, κι ο Τσίπρας ο Αλέξιος πολύ με κοροϊδεύει.
Και τι να πω σ' εφοπλιστές, σε πλούσιους κηφήνες, που περιμένουν στη σειρά, να ψάξουμε για αέριο;
Αμ στο λαό, τι να τους πω; Ό,τι και να ψελλίσω, η νίλα μας είναι βαριά, θριάμβευσαν οι Τούρκοι...

Ως τώρα κάπως γλίτωνα, γιατί είχα τα κανάλια. Σε κάθε στραβοπάτημα έβρισκαν κάτι άλλο.
Μα τώρα σαν να ξύπνησαν τα έρημα τα γίδια, κι άντε ξανά νανούρισμα για να αποκοιμηθούνε”.

Τέτοια πικρά όλο έλεγε κι όλο βαρυγκομούσε, μα ξάφνου εμφανίστηκε μία μαϊμού μπροστά του.

- “Καλή σου μέρα αφεντικό, πως πάνε οι δουλειές σου”;

- “Καλύτερα μην τα ρωτάς. Μου πάνε όλα χάλια! Κι όταν τα γίδια μάθουνε το τι τσοπάνη έχουν, αμέσως θα λακίσουνε, θα φύγουν απ' τη στάνη”.

- “Αν είναι για τα πρόβατα, τα γαλανά τα γίδια, να το αφήσεις πάνω μου, την ξέρω τη δουλειά μου.
Πως προηγείσαι θε' να πω, πως είσαι και ο πρώτος, και πως διψήφια διαφορά έχεις απ' τον Αλέξη”.

- “Αυτά τα είπες κι άλλοτε, κανείς δεν τα πιστεύει. Κουτόχορτο μοιράζουμε, να τρώνε οι ψηφοφόροι”.

- “Πως θέλουν όλοι Πρόεδρο τη Σακελλαροπούλου και πως τ' αόρατα παλτά θέλουνε να αγοράσεις”!

- “Τι λες βρε μπαγαπόντη μου; Θα κάνεις τέτοιο πράγμα; Βρε, μη σε κράξουν άσχημα, πούνε πως τους δουλεύεις. Πριν μήνα η δημοσκόπηση στα αζήτητα την είχε! Μόλις εννιά τοις εκατό και τώρα την εθέλουν; Και εκείνοι που γκρινιάζανε και λέγαν “δεν την θέλω”;”

- “Μη μου φοβάσαι Πρόεδρε, έχεις πολλούς μαλάκες. Όσο σανό τους δίνουμε, αυτοί το κατεβάζουν.
Τούτα και περισσότερα εγώ θα πω για σένα. Τι ειν' η κουτάλα μας χρυσή κι όλο φαΐ γιομάτη”.

- “Τρέχα, τσακίσου γρήγορα, πήγαινε στα κανάλια! Κι εγώ θα ψάξω για να βρω κανένα άλλο κόλπο να συμπληρώσω το σανό, που δίνουμε στα ζώα.
Κι αν ίσως κάποιος θα σκεφτεί κακό του κεφαλιού του! Τους μπάτσους θα φωνάξουμε να τον ξυλοφορτώσουν. Και στο Μπογδάνο μήνυση θα πω για του κάνει”.

Τέτοιες κουβέντες έλεγαν και γέλαγαν αντάμα.
Μα σα 'ρθει το πλήρωμα, σαν έρθει εκείνη η ώρα, που ο λαός, ο άμοιρος, τα μάτια του ανοίξει, δε θα τους σώσει τίποτα, καμία ραδιουργία...

Μπογδάνο! Κοροϊδεύω το Μητσοτάκη. Κάνε μου μήνυση! Πίσω από κάθε δίωξη είναι η “ιερή αγελάδα”, ή μάλλον το “ιερό βόδι”.
Όσο για τις μαϊμούδες, ας κάνουν τις παρακάτω ερωτήσεις:

1. Είναι ευχαριστημένοι όσοι πήραν Μέρισμα τις προηγούμενες χρονιές και δεν πήραν φέτος;

2. Θα πάνε εθελοντές να πολεμήσουν, για να πάρει ο Χαφτάρ την Τρίπολη;

3. Θέλουν πόλεμο με την Τουρκία;

4. Θέλουν να κοπούν 300 ευρώ από τις συντάξεις τους, για να πάρουμε F-35 όπως πρότεινε ο Λεβέντης κι όπως πάει να κάνει ο Κούλης;

5. Ζούνε με 200 ευρώ το μήνα, όταν η βασιλόπιτα του Βορίδη κοστίζει 12.000;

Για ρωτήστε κι αυτά..
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger