Home » , » Γράμμα από το Θεό!

Γράμμα από το Θεό!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 18 Μαΐου 2020 | 11:32 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Σήμερα, καθώς διάβαζα για τον Αϊνστάιν και το γράμμα προς το Θεό που έγραψε, με επισκέφτηκε ένας Άγγελος! Όχι Άγγελος μεταφορικά, κανονικός, με τα φτερά του, το φωτοστέφανο του, τα λευκά του ρούχα, με τα όλα του!

Στην αρχή ανησύχησα, γιατί τον είδα να κρατάει κρίνο! “Αμάν” - σκέφτηκα - “θα τρέχω στα μαιευτήρια! Αλλά τουλάχιστο θα πάρω τα λεφτά που έταξε ο Μητσοτάκης...”

Σα να διάβασε τη σκέψη μου και μου εξήγησε πως ο κρίνος είναι για να μην έρθει επίσκεψη με άδεια χέρια.

Μου έδωσε μια Επιστολή από τον ίδιο το Θεό και μου είπε να πάω το γράμμα στον Αρχιεπίσκοπο.

“Εγώ” -του λέω- “δεν το πάω το γράμμα. Ειδικά σε παπάδες. Γιατί δεν το πας εσύ;”

Μου είπε λοιπόν πως δεν θέλει κι αυτός νταραβέρια με το παπαδαριό, καθώς με δαύτους δε μπορεί να συνεννοηθεί.
- “Πιο καλά συνεννοούμαι μ' εσένα που είσαι άθεος, παρά μ' αυτούς τους απατεώνες, που θα πάνε όλοι στο Διάολο!
Το γράμμα δεν είναι πολύ, αντέγραψε το στο site σου.
Θα σε αγκάλιαζα, να σε αποχαιρετήσω, αλλά πρέπει να τηρούμε τις αποστάσεις... Πολλά από τα θύματα των κυβερνήσεων πήγαν στο Παράδεισο και έφεραν και τον ιό. Αλλά ευτυχώς έχουμε Δημόσιο Σύστημα Υγείας ενώ οι γιατροί κάνουν κυριολεκτικά, θαύματα!”

Ήθελα να τον ρωτήσω πάρα πολλά, αλλά δεν έμεινε.

Τώρα θα σας πω τι λέει το γράμμα από το Θεό:

“Αγαπητά μου δημιουργήματα, σας εύχομαι Υγεία και Ευτυχία.

Άκουσα πως εδώ εδώ και χρόνια γίνονται πολλά πράγματα στο όνομα Μου!
Κι ότι κάποιοι μιλούν ως εκπρόσωποί Μου!

Δηλώνω κατηγορηματικά, πως δεν έχω καμία σχέση με κανένα απολύτως Ιερατείο.

Είμαι Πανταχού Παρών και τα Πάντα Πληρών. Επιπλέον είμαι Παντοδύναμος. Επομένως δεν έχω ανάγκη από κανέναν εκπρόσωπο.

Θα με ρωτήσετε τώρα, γιατί αφήνω να υπάρχει το κακό στον κόσμο.

Θα αντιστρέψω την ερώτηση, για να καταλάβετε.

Εσείς γιατί αφήνετε το κακό στον κόσμο;

Έχετε λογική, μυαλό για να σκεφτείτε. Ξέρετε ποιο είναι το σωστό και πιο είναι το άδικο.

Γιατί λοιπόν τα κάνατε έτσι;

Γιατί παρασύρεστε από ψεύτες, απατεώνες, αδίστακτους εγκληματίες;

Γιατί βάζετε πρώτο το βραχυπρόθεσμο κέρδος, κι αφανίζετε τον πλανήτη;

Πρέπει να κατανοήσετε πως δεν μπορώ να δεχτώ κατηγορίες για τα χάλια του κόσμου, για τα οποία είστε εσείς υπεύθυνοι.

Όχι όλοι, αφήνετε όμως να σας κυβερνούν οι χειρότεροι. Γιατί νομίζετε πως θα βολευτείτε εις βάρος των υπολοίπων.

Όπως είπα, έχετε μυαλό, σκεφτείτε. Προπαντός μην αφήνετε άλλους να σκέφτονται για σας γιατί σκέπτονται το συμφέρον τους, κι όχι το δικό σας.

Αυτά είχα να πω και Αγαπάτε Αλλήλους. Το εννοώ, Αγαπάτε και Βοηθάτε τον Πλησίον.

Ο Θεός”.

Τώρα αν το παραπάνω είναι θαύμα, Αποκάλυψη από τον Ουρανό ή απλά η γνώμη ενός ανθρώπου και λίγο η φαντασία του, είναι θέμα πίστης. Έτσι δεν είναι;

Βλέπετε, αν ήμουν θεούσα και χάιδευα αυτιά, έλεγα αυτά που συνέφερε το ιερατείο, τώρα θα με προσκυνούσαν ως άγιο και θαυματουργό...

Αλλά είμαι άθεος Κομμουνιστής. Το λέω για να μην παρεξηγηθώ, όπως πολύ άλλοι.

Άγγελε με ακούς; Μπορείς να πετάξεις κάπου; Θα σου είμαι υποχρεωμένος...
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger