Τελικά χρειάστηκαν 3 μήνες, να δημιουργηθεί πολιτικός σάλος για να αποφασίσει η κυβέρνηση να δώσει στην δημοσιότητα που και με ποια αναλογία κατέληξαν τα 20εκ. ευρώ από την χρηματοδότηση των ΜΜΕ για την καμπάνια της αντιμετώπισης του κορονοϊού.
(Παίζει να είναι και ένα επικοινωνιακό κυβερνητικό τέχνασμα για να ασχοληθούν οι πάντες με την λίστα και να εξαφανιστούν εντελώς από την δημοσιότητα οι αποκαλύψεις που κατέγραψε ο "κοριός" της ΕΥΠ για τους Αρεοπαγίτες που λαδωνόταν για να στήνουν δίκες για τον παιδεραστή νεοδημοκράτη πρώην υπουργό κλπ)
Σωστά ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει από την στην κυβέρνηση να δώσει σήμερα τις εντολές καταχώρησης και τις αρχικές τιμολογήσεις αλλιώς, όπως σημειώνει, επιβεβαιώνεται ότι η λίστα Πέτσα "μαγειρεύτηκε"
Με μια πρόχειρη ματιά στα δημοσιεύματα που ακολούθησαν στεκόμαστε στο άρθρο του Documento που αναφέρει ότι "411.985 η αμοιβή της Initiative για να μοιράσει τη διαφήμιση, ενώ θα μπορούσε να γίνει δωρεάν" και στην διαπίστωση της ιστοσελίδας thepressproject που επισημαίνει ότι κατέληξαν "λιγότερο από το 1% στον αντιπολιτευόμενο Τύπο για το «Μένουμε Σπίτι»".
Εύστοχο το γράφημα του jodi που εντοπίζει ότι το 20% των χρημάτων της καμπάνια κατέληξε στα ΜΜΕ που ελέγχουν "δυο φαμίλιες" ενώ με μια πρώτη φευγαλέα ματιά στην λίστα, διαπιστώνεις σημεία και τέρατα.
Από κει και πέρα συναντάμε να έχει δοθεί διαφημιστική δαπάνη σε ανύπαρκτες ουσιαστικά στην κυκλοφορία εφημερίδες, σε ιστοσελίδες παντελώς άγνωστες με μηδαμινή αναγνωσιμότητα, ενώ δεν έχει καμιά λογική τα κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν για να γίνει η κατανομή του ποσού. (Υπάρχει και το τρελό που δεν νομίζουμε να έχει προηγούμενο. η κυβέρνηση δηλαδή να δίνει κρατική διαφήμιση σε κρατικά ΜΜΕ),
Στο θέμα θα επανέλθουμε αναλυτικά.
Δημοσίευση σχολίου