Οσο και να μαγείρεψαν την λίστα με τα ποσά της κατανομής της διαφημιστικής καμπάνιας "Μένουμε Σπίτι" (έχουν αποφύγει όπως ο διάολος το λιβάνι να δώσουν στην δημοσιότητα τον κατάλογο με τις αρχικές "διαφημιστικές εντολές"), κάθε μέρα αποκαλύπτονται και νέες πτυχές για το καραμπινάτο αυτό σκάνδαλο.
Δεν προλαβαίνουμε να εντοπίζουμε τις λαμογιές που έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Σε δημοσίευμα της "ΕφΣυν", διαβάζουμε: "Δεν κράτησαν ούτε τα προσχήματα
Η «Αλφα Τηλεόραση» του Εβρου που έλαβε 10.000 ευρώ από την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» έχει πρόεδρο και διευθύνουσα σύμβουλο την εκπρόσωπο Τύπου της Ν.Δ. για τα περιφερειακά Μέσα, Ελενα Σώκου! Δεν προλαβαίνουμε να εντοπίζουμε τις λαμογιές που έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Σε δημοσίευμα της "ΕφΣυν", διαβάζουμε: "Δεν κράτησαν ούτε τα προσχήματα
Δηλαδή η κυβέρνηση της Ν.Δ. χρηματοδότησε με 10.000 ευρώ το κανάλι στο οποίο είναι εν ενεργεία πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος η εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της λίστας του Εβρου, κυρίως στα ποσά που μοιράστηκαν για τα ΜΜΕ αλλά και στο ποια ΜΜΕ θα «κοπούν» από την καμπάνια".
Από κείμενο της ιστοσελίδας Documento πληροφορούμαστε:
"Η κρίση του κορονοϊού γεννά... ευκαιρίες καθώς, απ'ότι φαίνεται, για την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη αποτελεί τον ιδανικό μανδύα, το τέλειο πρόσχημα για να μοιράσει αφειδώς κρατικό χρήμα.
Ειδικότερα, με ημερομηνία 24 Ιουνίου, εγκρίθηκε δαπάνη 60.000 ευρώ (74.000 ευρώ με ΦΠΑ) και απευθείας ανάθεση στον ΟΤΕ «λόγω του κινδύνου περαιτέρω διάδοσης του κορονοϊού» και «κατά παρέκκλιση όλων των κείμενων εθνικών διατάξεων περί δημοσίων συμβάσεων»".
Οπως επίσης επισημαίνει σήμερα η "Αυγή: "το σκάνδαλο της διανομής κρατικού χρήματος σε φιλικά προς την κυβέρνηση ΜΜΕ, με πρόσχημα την ενημέρωση για τον κορωνοϊό, εκτός από τις πολιτικές έχει και νομικές διαστάσεις, με τις οποίες η κυβέρνηση θα αναγκαστεί να ασχοληθεί σύντομα".
Σημειώνει η εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ: "Από μια απλή ανάγνωση της λίστας, όμως, όπου ανύπαρκτες ιστοσελίδες, εφημερίδες μηδενικής κυκλοφορίας και σταθμοί ελάχιστης ακροαματικότητας εμφανίζονται να έχουν εισπράξει προκλητικά μεγάλα ποσά, καθίσταται εμφανές ότι το κριτήριο ήταν ένα και μοναδικό: η ενίσχυση των φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ και η ταχτοποίηση «κολλητών» της ενημέρωσης".
Και καταλήγει το άρθρο προαναγγέλλοντας προσφυγή σε ένδικα μέσα από τα ΜΜΕ που πρόσκεινται στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης για να λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι αυτού του σκανδάλου:
"Η «Αυγή» και ο ραδιοφωνικός σταθμός 105.5 Στο Κόκκινο ήδη απευθύνονται με εξώδικο στο υπουργείο Οικονομικών, τη Γ.Γ. Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και την εταιρεία «Initative» και ζητούν να υπάρξει επίσημη και τεκμηριωμένη ενημέρωση για τα κριτήρια με τα οποία μοιράστηκαν στα ΜΜΕ τα 20 εκατομμύρια της ενημερωτικής καμπάνιας για τον κορωνοϊό.
.Η διαχείριση δημοσίου χρήματος με αδιαφανή και αυθαίρετο τρόπο συνιστά παραβίαση της ελληνικής και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Γι' αυτό προειδοποιούμε κάθε υπεύθυνο ότι το θέμα δεν πρόκειται να τελειώσει εδώ.¨
Ατελέσφορες κινήσεις κατά την άποψη μας. Το αναφέρουμε για ενημερωτικούς μόνο λόγους.
Δημοσίευση σχολίου