Home » , , » Οι "αόρατοι" άνθρωποι... Που από τύχη, δεν είμαι εγώ, δεν είσαι εσύ...

Οι "αόρατοι" άνθρωποι... Που από τύχη, δεν είμαι εγώ, δεν είσαι εσύ...

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020 | 6:58 μ.μ.

Της Τ. Γ.

"Είμαι ένας αόρατος άνθρωπος. Οχι, δεν είμαι φάντασμα από κείνα που στοίχειωναν τον Εντγαρ Αλαν Πόε, ούτε είμαι κανένα από κείνα τα εκτοπλάσματα του Χόλιγουντ. Είμαι ένας υπαρκτός άνθρωπος, ένας άνθρωπος με σάρκα και οστά, με ίνες και υγρά, -και μπορώ μάλιστα να υποστηρίξω πως διαθέτω και μυαλό. Είμαι αόρατος απλώς επειδή οι άνθρωποι αρνούνται να με δουν...'".

 ΡΑΛΦ ΕΛΙΣΟΝ - "Αορατος ανθρωπος'"  

15.000 "αόρατοι άνθρωποι'' στη Μόρια... Εγκλωβισμένοι, εγκαταλελλημένοι, αβοήθητοι...
Γι' αυτούς η καραντίνα δεν έληξε ποτέ, αφαιρώντας τους τα όποια ψήγματα, ελευθερίας, ζωής, ελπίδας, διέθεταν. Μα κανείς δε μιλά πια γι' αυτούς. 
Ακόμα και οι ρατσιστικές φωνές λιγόστεψαν, όχι γιατί απέκτησαν λογική και ανθρωπιά, μα τώρα ο "αγώνας" μεταφέρθηκε κατά της χρήσης μάσκας ως μέσο αντιμετώπισης της πανδημίας.
(Ναι είναι οι ίδιοι ανεγκέφαλοι.... Στις μικρές κοινωνίες που ζούμε, τους γνωρίζουμε καλά. Τυχαίο;; ...)

Οι "αόρατοι άνθρωποι"... Ευάλωτοι και απροστάτευτοι απέναντι και στην πανδημία.
Με κλειστά τα ειδικά ιατρεία, που μόνο από Μ.Κ.Ο. είχαν δημιουργηθεί ... Με κλειστό και το ιατρείο που πρόσφατα φτιάχτηκε και εξοπλίστηκε από χρηματοδότηση Ολλανδών, 
μα δεν στελεχώθηκε από ιατρικό- παραϊατρικό δυναμικό!!! 

Οι '"αόρατοι" άνθρωποι... 60 από αυτούς, που κρατούνται στο ΠΡΟΚΕΚΑ (προαναχωρισιακό κέντρο), άρχισαν πριν μια βδομάδα, απεργία πείνας.

Ανθρωποι, διπλά φυλακισμένοι, στους οποίους έχει απορριφθεί το αίτημα ασύλου και σε δεύτερο βαθμό, μα βρίσκονται σε μια μετέωρη κατάσταση, αφού λόγω πανδημίας δεν πραγματοποιούνται απελάσεις.
Η κράτηση επ' αόριστον, η επικοινωνία, ακόμα και με τους δικηγόρους τους, άκρως προβληματική. Κι οι απόπειρες αυτοκτονίας να έχουν καταντήσει "συνηθισμένο" φαινόμενο...

 Οι "αόρατοι" άνθρωποι... Που από τύχη, δεν είμαι εγώ, δεν είσαι εσύ...
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger