Home » , » ΕΔΕ: Από τις καλύτερες κωμωδίες όλων των εποχών.

ΕΔΕ: Από τις καλύτερες κωμωδίες όλων των εποχών.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 20 Ιουνίου 2021 | 1:22 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Έπιασαν ακόμα ένα μπάτσο να κάνει ληστείες. Και φυσικά έκαναν ΕΔΕ. Τι είναι η ΕΔΕ; Είναι τα αρχικά των λέξεων «εμείς δεν ευθυνόμαστε».

Επειδή παλιά μια καταγγελία μου είχε γίνει αιτία να διεξαχθεί ΕΔΕ, σας λέω πως είναι. Ένας συνάδελφος αυτού που κατηγορείται, ρωτάει άλλους συναδέλφους του, αν ξέρουν πως είναι μπαγάσας, πως έκανε παρανομία! Δεν είναι μαγικό;

Γιατί, αν λαδώνεται πχ κάποιος, θα το πει σε όλους ή θα το κάνει φανερά! Τι «όχι»;

«Κοιτάξτε με, θαυμάστε με, αγαπητοί συνάδελφοι, τώρα λαδώνομαι»! «Που πας συνάδελφε; - Προστασία! Να το ξέρεις αν γίνει καμιά ΕΔΕ!» Μάλλον θα το κρατήσει μυστικό έτσι δεν είναι;

«Έχω ένα μυστικό κρυμμένο στης καρδιάς τα βάθη
κανείς δεν το 'χει μάθει και ποτέ δε θα το πω
να μείνει θέλω πάντα δικό μου, το μυστικό μου
αυτό το μυστικό το γλυκό μου, που τ' αγαπώ»…

Ο μπάτσος, που λέτε, άκουσα ότι είναι στη φρουρά κάποιου πολιτικού. Ποιου δεν έχει σημασία. Άλλωστε είμαι σίγουρος πως το βαφτιστήρι δεν πήγε να πει «Νονέ, δε βγαίνω μωρέ με τις ληστείες. Κρίση καταραμένη. Δεν με διορίζεις στην αστυνομία να βγάλω τίποτε παραπάνω»;

Πάντως κλέφτης και αστυνόμος είναι γνωστό παιχνίδι, μπορείς να παίξεις τους ρόλους εναλλάξ. Έπαιζα κι εγώ σαν παιδί, αλλά δεν παίρναμε αληθινά λεφτά.

«Παίζαν οι μικρότεροι κλέφτες κι αστυνόμους
κι ήταν αρχηγός η Αργυρώ…»

Εμείς δεν είχαμε αρχηγό την Αργυρώ, είχαμε δημοκρατία, πότε ο ένας πότε ο άλλος.

Το θέμα είναι πως, αν κλέβουν αυτοί και ταυτόχρονα κυνηγάν τους ληστές, σημαίνει πως κυνηγάν τον εαυτό τους κι αυτό νομίζω πως πρέπει να απασχολήσει τους ψυχολόγους.

Θα δώσουμε συγχαρητήρια στους μπάτσους; Εγώ θα δώσω! Μπράβο, να χαίρεστε το συνάδελφό σας. Καλή σταδιοδρομία σε ό,τι κι αν επιλέξει.

Καλέ μεμονωμένο περιστατικό είναι! Όχι και τόσο. Πέρυσι πχ είχαν πιάσει άλλο για 11 ληστείες, ο φετινός έκανε 10. Το ρεκόρ ποιο είναι; Είχε βγει που λέτε ο Μπαλάσκας τότε και είχε πει, πως επειδή ήταν νέος, όμορφος, μπάτσος θα καλοπερνούσε στη φυλακή!

Φυσικά ξεσήκωσε αντιδράσεις. Μα γιατί; Δεν γίνονται βιασμοί στη φυλακή; Βέβαια κανονικά κάτι θα έπρεπε να γίνει γι αυτό, αλλά ο Μπαλάσκας δεν είναι για να προτείνει λύσεις, είναι μαϊντανός στη σούπα με το σανό που προωθεί το φασισμό από τα ΜΜΕ.

Τώρα να ρωτήσω πως τέτοιοι τύποι διορίστηκαν στην ΕΛΑΣ; «Το νονό κοίτα, να ο νονός!» Το λέμε άμα πνίγεται ο άλλος. Κι έχουμε πνιγεί στα σκατά. Μουσική νονού παρακαλώ

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger