Home » , , , » Ολοταχώς προς τον Μεσαίωνα

Ολοταχώς προς τον Μεσαίωνα

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 2 Μαρτίου 2022 | 9:40 μ.μ.

Του Β.

Παρακολουθούμε ένα νέο Μακαρθισμό, ένα σύγχρονο κυνήγι μαγισσών, μια αναβίωση διεθνούς Ιεράς Εξέτασης,   

Πρέπει να καταβάλεις μεγάλη προσπάθεια για να συνειδητοποιήσεις και να αποδεχθείς σαν πραγματικότητα τα όσα διαδραματίζονται στις μέρες μας, επακόλουθα της Ρωσικής στρατιωτικής εισβολής στην Ουκρανία.  

Η Κομισιόν απαγόρευσε την ελεύθερη μετάδοση δύο κρατικών ρωσικών ΜΜΕ, των Russia Today και Sputnik.

Ο διάσημος αρχιμαέστρος της Φιλαρμονικής του Μονάχου, Βαλέρι Γκεργκίεφ, απολύθηκε απ' την δουλειά του γιατί αρνήθηκε να υπογράψει δήλωση καταδίκης της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία,

Οι αφόρητες πιέσεις που δέχτηκε η ρωσίδα διεθνής σταρ της όπερας Άννα Νετρέμπκο την ανάγκασαν να ανακοινώσει την "αποχώρησή της από την συναυλιακή ζωή".

Η ανεκδιήγητη Μενδώνη ως υπουργός "Πολιτισμού" διατάσσει «να ανασταλεί οποιαδήποτε υλοποίηση, συνεργασία, προγραμματισμός ή συζήτηση εκδηλώσεων με ρωσικούς πολιτιστικούς οργανισμούς». 

 Πλήγμα στην κοινή λογική φέρει και η απόφαση να αφαιρέσει το Βραβείο «Cristian» από τον σκηνοθέτη Εμίρ Κουστουρίτσα, επειδή την παραμονή της επίθεσης της Ρωσίας στην Ουκρανία αποδέχθηκε την πρόταση του Ρώσου υπουργού Άμυνας Σεργκέι Σοϊγκού να γίνει διευθυντής του Κεντρικού Ακαδημαϊκού Θεάτρου του Ρωσικού Στρατού στη Μόσχα

Όταν οι Ναζί ήρθαν για τους κομμουνιστές, έμεινα σιωπηλός,
δεν ήμουν κομμουνιστής.

Ύστερα φυλάκισαν τους κοινωνικούς δημοκράτες,
κι εγώ έμεινα σιωπηλός,
δεν ήμουν κοινωνικός δημοκράτης.

Ύστερα ήρθαν για τους συνδικαλιστές,
κι εγώ δε μίλησα,
δεν ήμουν συνδικαλιστής.

Ύστερα ήρθαν για τους Εβραίους,
κι εγώ δε μίλησα,
δεν ήμουν Εβραίος.

Όταν ήρθαν για μένα,
δεν είχε απομείνει κανένας, να μιλήσει για μένα.

Μάρτιν Νιμέλερ - Γερμανός πάστορας του Λουθηρανισμού

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger