Του Γ. Γ.
Υπήρξε μια εποχή που οι ένστολοι, εν δυνάμει δολοφόνοι, είχαν στο πίσω μέρος του μυαλού τους, ότι για τα εγκλήματά τους, υπάρχει περίπτωση να λογοδοτήσουν από μια επαναστατική οργάνωση ένοπλης μειοψηφικής βίας.
Οπως έγινε τον Νοέμβρη του 1985 όταν μια διμοιρία μπατσάδικης αλητείας, "διάσημη", για την βιαιότητά της ενάντια στους διαδηλωτές κατά την εποχή που δρούσε, δέχτηκε έκρηξη παγιδευμένου οχήματος, δίπλα από το λεωφορείο που επέβαιναν αυτοί οι ΜΑΤατζήδες στην Καισαριανή, που σαν αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του μπάτσου Ιωάννη Γεωργακόπουλου και τον ελαφρύτερο τραυματισμό 14 συναδέλφων του.
Η εισαγωγή της προκήρυξη της Ε.Ο 17 Νοέμβρη, με την οποία γινόταν ανάληψη της ενέργειας: "ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ", έστελνε ένα ξεκάθαρο μήνυμα όχι μόνο στα εκτελεστικά όργανα, αλλά και στους πολιτικούς προϊστάμενους τους.
(Και εδώ για να μην δημιουργηθεί καμιά παρανόηση, σας παραπέμπω στην πάγια θέση μου για τις οργανώσεις ένοπλης βίας. Φυσικά και η λαϊκή αντιβία είναι εργαλείο της λαϊκής πάλης. Το πότε είναι σκόπιμο να χρησιμοποιηθεί και τι μορφές πρέπει να έχει, είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση).
Επανερχόμαστε, λοιπόν σ' αυτό που γράφαμε αρχικά. Πιθανόν κάποιοι/ες να θυμάστε ότι μετά την επίθεση της 17 Ν. στην διμοιρία των ΜΑΤ είχε προκύψει ένα μπαράζ παπαρολογίας -δεν απουσίαζε και ποτέ- ότι τέτοιες δράσεις το μόνο αποτέλεσμα που έχουν είναι η περαιτέρω θωράκιση των κατασταλτικών μηχανισμών και αποτελούν άλλοθι ώστε το σύστημα να πολλαπλασιάζει και να εξοπλίζει καλύτερα τους τις κατασταλτικές του δυνάμεις.
Και ερχόμαστε στο σήμερα. Οργάνωση ένοπλης μειοψηφικής βίας έχει να εμφανιστεί εδώ και δεκαετίες. Ακόμα και κάποιες στρακαστρούκες που υπήρχαν, έχουν εξαφανιστεί μετά την εξάρθρωση του Επαναστατικού Αγώνα το 2014.
Αυτό αποτέλεσε αιτία για να σταματήσει το αστικό κράτος να γίνεται όλο και πιο σιδερόφραχτο; Μήπως σταμάτησε λεπτό να προστατεύει τους ένστολους πραιτοριανούς του, με τα δολοφονικά ένστικτα; Ας μην επαναλαμβάνουμε αυτά που γράφτηκαν εδώ χτες.
Αυτονόητο συμπέρασμα: Το πολιτικό σύστημα δεν χρειάζεται κανένα πρόσχημα για να μεγεθύνει τους μηχανισμούς προστασίας του. Είναι αφέλεια και νηπιακή σκέψη να πιστεύει κανείς το αντίθετο.
Υ.Γ: Οπως μας δείχνει η ντόπια και διεθνής εμπειρία οι οργανώσεις μειοψηφικής επαναστατικής βίας, οι οργανώσεις "ατομικής τρομοκρατίας", όπως τις αποκαλούσε ο Λένιν, είναι σάρκα απ' την σάρκα του αντικαπιταλιστικού κινήματος της κοινωνικής απελευθέρωσης. Γι' αυτό το θέμα είχα ανοίξει μια μεγάλη αντιπαράθεση με τον Νίκο Μπογιόπουλος με αφορμή την άποψη που είχε εκφράσει -είναι θέση του ΚΚΕ- όταν είχε σκάσει ένας παγιδευμένος με εκρηκτικά φάκελος στα χέρια του πρώην πρωθυπουργού Παπαδήμου. Σας προτείνω να την διαβάσετε για να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.
Υ.Γ2: Για τις "Απορίες χρόνων και χρόνων..." που διατύπωσε εχτές ο σ. Νίκος από τον Βόλο για την στάση του ΚΚΕ σχετικά με τους κατασταλτικούς μηχανισμούς προσωπικά δεν τις καταλαβαίνω. Το συγκεκριμένο κόμμα είναι ξεκάθαρο στις τοποθετήσεις του σ' αυτό το θέμα και τις έχει εκφράσει εδώ και πολλά χρόνια από το επίσημο δημοσιογραφικό όργανο. Αντιγράφω από τον "Ριζοσπάστη":
"Το ΚΚΕ θα συνεχίσει σταθερά να στηρίζει τα δίκαια αιτήματα και τους αγώνες των εργαζομένων στα Σώματα Ασφαλείας.
Στην εθνική Βουλή και στο Ευρωκοινοβούλιο.
Θεωρεί την πλειοψηφία τους κομμάτι των εργαζομένων της χώρας μας. Γνωρίζει ότι η καταγωγή τους προέρχεται από τα πιο φτωχά λαϊκά στρώματα, που δέχονται τις συνέπειες αυτής της αντιλαϊκής πολιτικής".
Μπορεί ο Ι .Β. Στάλιν να έγραφε ότι «Το Κράτος με τους μηχανισμούς του (Σώματα Ασφαλείας, Αστυνομία πόλεων, κλπ.) είναι ένα όργανο στα χέρια της άρχουσας τάξης, που σκοπός του είναι να καταπολεμήσει την αντίσταση αυτών που είναι αντίθετοι σε αυτήν την τάξη», ο Ενγκελς και ο Λένιν να έχουν εκφράσει σχετικές απόψεις αλλά .... τι να μας πούμε αυτοί μπροστά στους θεωρητικούς ογκόλιθους του Περισσού.
***
"Πιστεύετε ότι η βαρβαρότητα μπορεί να καταπολεμηθεί με την αθωότητα;
Θα ήταν σαν να θέλαμε να ανακόψουμε την ορμή ενός ξίφους προτάσσοντας τις αρτηρίες μας..."
Μ. Μπρεχτ
+ σχόλια + 5 σχόλια
H αθλια και εσκεμμενη παραπληροφορηση των μαζων λεγεται γκεμπελισμος
Αυτη η πολυχρονη και καθημερινη προπαγανδα του Mitsou υπερ του ``Κ``ΚΕ
φαινεται πως δεν πηγε στραφι και στα χαμενα Βλεπουμε σημαδια σε καποιους
αγωνιστες που μεχρι χτες ηταν αταλαντευτοι μ-λ να εκφραζουν αμφιβολιες
για τις θεσεις και τη σταση που πρεπει να εχει ενα επαναστατικο κομμουνιστικο
κομμα απεναντι στους αστικους κατασταλτικους μηχανισμους
Τι δεν καταλαβαινεις Γ.Γ? Αλλο ειναι το τι λεμε και αλλη και μεγιστη σημασια εχει
το τι κανουμε
τι κανουμε
Κλωτσιά στο πρόσωπο.
Δεν έχω μασήσει ποτέ τα λόγια μου, για να αρχίσω στα γεράματα τέτοιες ανοησίες. Ούτε θα στρογγυλεύσω. Συμφωνώ με όσα λέει ο Γιώργης στο άρθρο του «Κατασταλτικοί μηχανισμοί, ΚΚΕ και λαϊκή αντι-βία».
«Το ΚΚΕ θα συνεχίσει σταθερά να στηρίζει τα δίκαια αιτήματα και τους αγώνες των εργαζομένων στα Σώματα Ασφαλείας»! Για μένα είναι γροθιά στο στομάχι, κλωτσιά στο πρόσωπο. Γιατί έχω συγγενείς που βασανίστηκαν, κυνηγήθηκαν από τα ένστολα κτήνη. Σας πληροφορώ δεν το πήραν καθόλου καλά αυτό, ειδικά στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία. Την ίδια ώρα που πήγαν να σκοτώσουν το φοιτητή, που ξυλοκόπησαν τους νέους!
Έκανα λάθος τόσο καιρό που δε μίλαγα. Είναι ειρωνεία. Είχα γράψει ένα άρθρο για το ηθικό ενός στρατού εξ αιτίας μιας πράξης που αποκτά συμβολική σημασία και ή ανυψώνει το ηθικό ή το ρίχνει στα τάρταρα. Το να λέει ένα Κόμμα που έδωσε τόσους αγώνες και που ευτυχώς δεν μπορούμε να τους διαγράψουμε με τίποτα, «Θεωρεί την πλειοψηφία τους κομμάτι των εργαζομένων της χώρας μας. Γνωρίζει ότι η καταγωγή τους προέρχεται από τα πιο φτωχά λαϊκά στρώματα, που δέχονται τις συνέπειες αυτής της αντιλαϊκής πολιτικής» τι νομίζετε πως κάνει;
Όχι σύντροφοι, ανεξάρτητα από την προέλευση τους οι μπάτσοι δεν είναι κομμάτι των εργαζομένων. Είναι αυτοί που καταστέλλουν απεργιακές κινητοποιήσεις, στις οποίες φυσικά συμμετέχουν οι Κομμουνιστές. Είναι αυτοί που εφαρμόζουν άγρια την αντιλαϊκή πολιτική και μάλιστα έχουν ορκιστεί γι αυτό!
Να πούμε και για τους «καημένους» τους γερμανοτσολιάδες; Μπάτσοι ήταν κι αυτοί, από αγρότες και εργάτες γονείς. Τι ακριβώς έκαναν; Σκότωναν Κομμουνιστές αφού τους βασάνιζαν φρικτά. Άντε να καταθέσουμε στεφάνι και στους δυο λούμπεν ναζί της Χρυσής Αυγής που καθάρισαν ως αντίποινα για τις δολοφονίες της εγκληματικής συμμορίας! Το παρατραβάω; Αμ δεν το παρατραβώ εγώ!
Οφείλω να ρωτήσω ΓΙΑΤΙ; Αφού κάθε μέρα σχεδόν, σε κάθε κινητοποίηση, είμαστε αντίπαλοι. Φυσικά δεν πιστεύω σε αποτέλεσμα ατομικών τρομοκρατικών ενεργειών όπως έκανε η ΕΟ 17Ν, αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ πως ο φόβος φύλαγε τα έρμα και πως, όσο ήταν έξω ο Κουφοντίνας, κάπου μαζεύονταν. Τώρα ξεσάλωσαν.
Πάμε να συζητήσουμε τι και με ποιους; Μ αυτούς που πάνε να εφαρμόσουν κάθε καπιταλιστικό μέτρο; Μ’ αυτούς που βαράνε προσοχή σε εμπόρους ναρκωτικών, που δέρνουν αθώους, που ρίχνουν χημικά σε απεργούς, που σκοτώνουν παιδιά; Είναι αυτοί μέρος της εργατικής τάξης; Θα τρελαθούμε; Αυτοί μας κυνήγαγαν και θέλουν να μας κεράσουν ξανά ρετσινόλαδο και ξύλο μετά μουσικής!
Το να χαδέψεις λυσσασμένο σκυλί δε δείχνει ζωοφιλία, δείχνει βλακεία, σύντροφοι. Δε θα ξαναγράψω γι αυτό. Είπα τη γνώμη μου, για να μην παρεξηγούμαι. Κάποιος κάνει μεγάλο λάθος. Μακάρι να είμαι εγώ αυτός.
Γιώργη, καλημέρα. Άριστη η έρευνά σου και θερμά συγχαρητήρια από βάθους καρδιάς. Είναι εντυπωσιακό ότι βρήκες ένα τόσο ξεκάθαρο κι αποκαλυπτικό δημοσίευμα στον ίδιο το Ριζοσπάστη, με τις πλέον κατηγορηματικές δηλώσεις του ίδιου εκείνου του Γιάννη του Νάκη, που τον ανέφερα και στο δικό μου το κείμενο! Δηλώσεις του Νάκη, οι οποίες έγιναν το 1999, δηλαδή δύο ολόκληρα μετά την επιστολή που είχα στείλει προς το Ριζοσπάστη (επωνύμως και με τη σφραγίδα του ταχυδρομείου στο γραμματόσημο!), μια επιστολή που ούτε τη δημοσίεψαν ούτε της απάντησαν τότε που στάλθηκε. Η ουσία είναι ότι εγώ ποτέ μου δεν συμφώνησα ούτε με τις πολιτικές περιοδείες
και επισκέψεις "κομμουνιστών" πολιτικών στελεχών σε αστυνομικά τμήματα και τμήματα της Ασφάλειας, ούτε πολύ περισσότερο με τέτοιες απόψεις σαν αυτές που εξέφρασε τόσο μα τόσο ανοιχτά, το 1999, ο Νάκης για λογαριασμό φυσικά όλης της ηγεσίας του Περισσού (ότι δήθεν οι "μπάτσοι" ανήκουν στον ... εργαζόμενο λαό και μάλιστα στα ... φτωχότερα στρώματα του λαού και τα ρέστα). Όλα αυτά δείχνουν ξεκάθαρα ότι ο ρεβιζιονισμός διαστρέβλωσε πλήρως την κομμουνιστική αντίληψη σχετικά με το κράτος και τους κατασταλτικούς του μηχανισμούς, τα σώματα των πραιτωριανών της άρχουσας τάξης όπως η αστυνομία. Αυτή λοιπόν η ρεβιζιονιστική διαστρέβλωση δηλητηριάζει επί δεκαετίες τη συνείδηση των ανθρώπων που ακολουθούν τον Περισσό, και είναι εντυπωσιακό ότι δεν άλλαξε διόλου, ούτε καν για το θεαθήναι, μετά την υποτιθέμενη αριστερή στροφή που έκανε η ηγεσία αυτή στα τέλη της δεκαετίας του 2000. Συνεπώς λύνονται όλες οι ... απορίες χρόνων και δεν έχω κανένα πλέον ερώτημα σχετικά με το πώς σκέπτεται και ο Τάτσης, ο διάδοχος του Νάκη, που επισκέφθηκε τον κύριο διοικητή και "το προσωπικό του Α. Τ. Αχαρνών και το αντίστοιχο τμήμα Ασφαλείας". Επί της ουσίας του θέματος θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα ένα επαναστατικό κομμουνιστικό κόμμα να έχει δικούς του ανθρώπους ως άτομα και χωρίς ο ταξικός εχθρός να το ξέρει μέσα σε κρατικούς κατασταλτικούς μηχανισμούς, ώστε να το ενημερώνουν εκ των ένδον άμεσα και καίρια για τα σχέδια και τη διάταξη των πραιτωριανών σε ώρες κρίσιμων μαχών ( έτσι έδρασαν πχ στη Κατοχή όσοι ένστολοι είχαν στρατολογηθεί από το ΕΑΜ μέσα στα σώματα της τότε κρατικής καταστολής κι έγιναν το μάτι, το αφτί και το χέρι της Αντίστασης μέσα στα άντρα του εχθρού) και ολότελα διαφορετικό το γλείψιμο των πραιτωριανών σωμάτων στο σύνολό τους ως δήθεν εργαζομένων ανθρώπων του λαού, πράγμα που διακρίνει το ρεβιζιονισμό, αντιδιαστέλλοντάς τον πλήρως από το επαναστατικό κομμουνιστικό κίνημα.
Οι μπάτσοι ήταν, είναι και θα είναι τα μαντρόσκυλα του σάπιου μέχρι το μεδούλι καπιταλιστικού συστήματος. Τελεία και παύλα. Όποιος δεν το καταλαβαίνει έχει τεράστιες αυταπάτες. ΟΧΙ mitsos175 δεν κάνεις λάθος.
+ 10000000000 στο άρθρο απο εμενα
Δημοσίευση σχολίου