Στην ιστοσελίδα του indymedia πριν λίγη ώρα υπήρχε κείμενο που παρουσιαζόταν σαν "Μήνυμα του Ν. Κουνταρδά".
Το είχαμε αναρτήσει στο μπλογκ μας παραθέτοντας την πηγή.
Επειδή το κείμενο έχει εξαφανιστεί από το indymedia, το αφαιρέσαμε και εμείς απ' τις αναρτήσεις μας μαζί με τον σχολιασμό που του κάναμε.
Το ερώτημα όμως εξακολουθεί να παραμένει. Ηταν όντως κείμενο του Ν. Κουνταρδά αυτό που είδε το φως της δημοσιότητας από το ίντυ;
Από τα 500ευρα της πεθεράς στα 5.000 ευρώ του Κατάρ: Η νέα «γραμμή άμυνας»
Αβραμόπουλου
-
Υπάρχουν στιγμές που η ελληνική πολιτική πραγματικότητα ξεπερνά ακόμη και
την πιο ευφάνταστη σάτιρα. Μια τέτοια στιγμή είναι και η νέα υπερασπιστική
γραμ...
Πριν από 3 δευτερόλεπτα
+ σχόλια + 1 σχόλια
Μα γιατί άραγε το αφαίρεσε το φερέγγυο indymedia?
Δημοσίευση σχολίου