Εδώ όμως θέλουμε να θίξουμε μια άλλη παράμετρο. Την στήριξη που δίνουν στους κυβερνητικούς σχεδιασμού όλα τα αργυρώνητα δημοσιοκαφρικά παπαγαλάκια. Ο δικηγόρος που αναφέραμε έκανε καταγγελία ότι όλος ο λεγόμενος νομικός πολιτισμός τους έχει γίνει ένα κουρελόχαρτο με αυτά που έχουν συμβεί με τις τελευταίες συλλήψεις. Σε κανένα ΜΜΕ δεν ακούστηκε η δήλωση του, όπως δεν είχε ακουστεί και οι καταγγελία του Κώστα Γουρνά, στην υπόθεση του Επαναστατικού Αγώνα, ότι οι μπάτσοι των βασάνισαν και απείλησαν την ζωή του.
Για τους δημοσιοκάφρους όμως αυτά είναι «ψιλά» γράμματα. Σημασία έχει γ’ αυτούς να εκτελούν πειθήνια το έργο που τους έχουν αναθέσει τα αφεντικά τους. Επειδή σ’ όλο αυτό το σίριαλ τρομοϋστερίας πρωτοστατεί το Mega με δυο κραγμένα παπαγαλάκια των μπάτσων, την Μίνα Καραμήτρου και τον Βαγγέλη Καϊντέ να θυμίσουμε δυο χαρακτηριστικές περιπτώσεις με αυτούς πρωταγωνιστές.
Στην πρώτη η Καραμήτρου και στην υπόθεση του Επαναστατικού Αγώνα, παραδέχεται μπροστά σε συναδέλφους της που τις είχαν εκφράσει ενστάσεις για το ρεπορτάζ της «έτσι μου παν να πω έτσι είπα». Και καλά αυτή. Ο άντρας της είναι μπάτσος και είναι γνωστές οι σχέσεις της με τους κατασταλτικούς μηχανισμούς.
Αυτός που είναι για πολλές κλωτσιές είναι ο Β. Καϊντές. Στο βίντεο τον βλέπουμε επί το .. ασφαλίτικο του έργο. Είχε αναλάβει απ’ τους πρώτους δημοσιοκάφρους να μιλήσει –εκτελώντας την αποστολή που του είχε αναθέσει «αντιτρομοκρατική»- περί ύπαρξης συνομιλίας μεταξύ των φερόμενων ως μελών του «Επαναστατικού Αγώνα», οι οποίοι (υποτίθεται) παρακολουθούσαν το 15χρονο αγόρι από το Αφγανιστάν να περιεργάζεται την τσάντα με τη βόμβα το τραγικό βράδυ της Κυριακής 28 Μαρτίου, στην οδό Ιακωβάτων, στα Πατήσια.
Οι συνομιλίες, όμως βγήκαν στην δημοσιότητα αφού περιέχονται στην δικογραφία και αποδείκνυαν τα τερατώδη ψέματα του και την εξαπάτηση που έκανε στο τηλεοπτικό του κοινό.
Μπορεί τότε να έγινε ρόμπα. Το ίδιο ..βιολί, όμως, συνεχίζει και σήμερα. Και αν ξαναγίνει ρόμπα τι έγινε; Ποιος έχασε την τσίπα για να την βρει αυτός.
+ σχόλια + 2 σχόλια
Δεν πρωτοτυπεί η μίνα καραλήτρου. Κι ο άντρας του γκαϊντέ είναι μπάτσος...
Αυτό όμως, εμένα, τι μου λέει?
Πως "δημοσιοκάφροι","πουλημένοι" κι άλλα τινα, δεν είναι αποκλειστικά αι φίρμαι του μαγαζιού, μα υπάρχουν πολλοί τέτοιοι ανάμεσα στους "απλούς χαμηλόμισθους εργάτες της πέννας και του μαρκουτσιού".
Διότι μην μου πείτε, πως, ο πως τον λέν κι η άλλη η πως την λέν γυναίκα του μπάτσου, ανήκουν στην ελίτ του χώρου. Οπότε αφού κι οι δημοσιογράφοι δεν καταγγέλουν επώνυμα αυτούς τους "ύποπτους προβοκάτορες" συναδέλφους τους, να μην έχουν παράπονο που τους παίρνει όλους η μπόρα του "αλήτες, ρουφιάνοι" κλπ κλπ
Δημοσίευση σχολίου