Home » , » Διόδια:Το κίνημα εξαπλώνεται,η κυβέρνηση ξεπουλά και την Εγνατία,ο Χίτλερ σχολιάζει(παρωδία)

Διόδια:Το κίνημα εξαπλώνεται,η κυβέρνηση ξεπουλά και την Εγνατία,ο Χίτλερ σχολιάζει(παρωδία)

Από ciaoant1 , Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011 | 10:15 π.μ.


Μα γιατί να μην πληρώνουν; Όχι τίποτα άλλο, αλλά τα Ες-Ες είναι απασχολημένα και με την Κερατέα, και δε ξέρω πλέον που να τα πρωτοστείλω - δες και το σχετικό βίντεο-παρωδία μου στο τέλος




Δημοσιογράφοι και διόδια !!! [: εργολαβογράφοι...]
Έπρεπε να φουντώσει το κίνημα των διοδίων και να «σιδερωθεί» ένας δήμαρχος για να αναγκαστεί η κυβέρνηση να μειώσει τις τιμές στο επίπεδο του 2007!
Άρα, η αντίδραση των πολιτών, αυτό που οι τελευταίοι αποκαλούν «ανυπακοή» και οι δημοσιογράφοι «αυτοδικία», έφερε αποτέλεσμα.

Κι όμως, ακούω τους γνωστούς κήνσορες των μίντια, αυτούς που χρυσοπληρώνονται, να επιχειρούν να απαξιώσουν τους αγώνες ενός δημάρχου, καθιστώντας τον γραφικό, να αμαυρώσουν τους αγώνες των πολιτών, κατηγορώντας τους για παραβίαση των νόμων. Εκ του αποτελέσματος όλοι αυτοί στηρίζουν τα συμφέροντα των 19 κατασκευαστικών εταιρειών και των 26 τραπεζών, που τις δανειοδοτούν, προκειμένου να κατασκευαστούν οι πέντε βασικοί οδικοί άξονες της χώρας. Κι αυτό στο όνομα της νομιμότητας, στο όνομα της ευταξίας και της αποφυγής της ζούγκλας. Κι όμως η ζούγκλα επιβάλλεται στις εργασιακές σχέσεις, αλλά οι κύριοι αυτοί ποιούν την νήσσα. Η ζούγκλα επικρατεί στη ζωή εκατοντάδων χιλιάδων ανέργων και φτωχών αλλά γι’ αυτό οι κήρυκες της τάξης δεν έχουν ούτε ένα λόγο, γιατί εν προκειμένω ισχύει το c’ est la vie (αυτή είναι η ζωή)!

Η κυβέρνηση, τα φιλικά της μέσα ενημέρωσης και οι εν λόγω μεγαλοδημοσιογράφοι επιδίδονται, κυριολεκτικά, σ’ έναν άνευ προηγουμένου «κοινωνικό αυτοματισμό», επιχειρώντας να διασπάσουν τους εργαζόμενους (στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα) σε αντιμαχόμενες κοινωνικές και επαγγελματικές ομάδες, σε ρετιρέ και μη, σε μικροαστούς και φτωχούς. Το μέγιστο επιχείρημά τους, πάντα, είναι η παραβίαση της νομιμότητας! Αλλά ποιας νομιμότητας; Αυτής που κάλυπτε τις μέχρι τώρα κλοπές του δημοσίου χρήματος, ή της νομιμότητας που «νομιμοποιούσε» την ηθική των off shore εταιριών;

Αυτοί που κορυβαντιούσαν εναντίον της ρήσης «ότι είναι νόμιμο είναι ηθικό»(και σωστά έκαναν), τώρα υπερασπίζονται την ηθική μιας νομιμότητας που κανιβαλίζει πάνω σε ζωές και όνειρα αθώων. Όχι, ότι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό. Το χρεοκοπημένο πολιτικό και πολιτιστικό σύστημα, που οδύρεται στις τηλεοπτικές οθόνες για τη βία και την παραβίαση της νομιμότητας από το κίνημα των διοδίων, είναι το ίδιο που έφτιαξε αυτή τη σάπια και άδικη νομιμότητα ώστε να καλύπτει την ασυδοσία του. Και τώρα πίσω από αυτή καλύπτεται. Γι’ αυτό χρέος όλων μας είναι να ξεσκίσουμε αυτό το χρεοκοπημένο, παρασιτικό και σαθρό σύστημα και τις νομιμοποιήσεις του, αντιπαραθέτοντας το δίκαιο των αδυνάτων. (ή, πιο σωστά, οι αδύναμοι να ενωθούν για να γίνουν δυνατοί)

Η ανυπακοή επεκτείνεται
ΓΙΑ ΔΙΟΔΙΑ, ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΔΕΗ, ΟΤΕ ΚΑΙ ΕΥΔΑΠ

Με αιχμή του δόρατος το κίνημα των διοδίων, μία διαφορετική αντίληψη δράσης και αντίδρασης των πολιτών φαίνεται να γεννιέται ενάντια στα σκληρά κυβερνητικά μέτρα.

Η μαζική ανυπακοή του κινήματος «Δεν πληρώνω» των διοδίων επεκτείνεται και σε άλλα πεδία, αρχής γενομένης από τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών.
Παράλληλα εξελίσσονται διεργασίες και καλλιεργείται το έδαφος για να ακολουθήσουν σύντομα, στο ίδιο πνεύμα, κινηματικές πρωτοβουλίες για τη μείωση των τιμολογίων σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και ΕΥΔΑΠ.

Η πρωτοβουλία ανήκει στις επιτροπές «Ακρίβεια Stop» της Θεσσαλονίκης και το νέο κίνημα προέκυψε έπειτα από μια ευρεία συνέλευση επιτροπών, κινήσεων πολιτών, σωματείων και κοινωνικών φορέων. Και σ' αυτή την περίπτωση «Οι νέοι επιβάτες» πραγματοποιούν καταλήψεις λεωφορείων και καλούν τους επιβάτες να μην πληρώσουν εισιτήριο, ενώ το επόμενο διάστημα σχεδιάζουν παραστάσεις διαμαρτυρίας και συλλαλητήρια.

«Το κίνημα του δεν "πληρώνω" έχει αποκτήσει τεράστια δυναμική και θα έχει συνέχεια», εξηγούν τα μέλη των επιτροπών. «Εμείς δεν θέλουμε απλά να διαμαρτυρηθούμε, θέλουμε να νικήσουμε. Γι' αυτό δεν ανοίγουμε όλα τα μέτωπα μαζί. Θα κερδίζουμε μία μάχη και θα προχωράμε».
Ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Σ. Κωφίδη, που και αυτός ενεργά συμμετέχει στο κίνημα του "δεν πληρώνω" στα διόδια, και παρά τα επιμέρους σημεία που μπορεί να "ρεφορμίζει", για να χρησιμοποιήσουμε και το κλασσικό μαρξιστικό λεξιλόγιο, είναι "αληθινός", και επίσης ποτέ δεν ήταν προαπαιτούμενη η πλήρης ιδεολογική ταύτιση για να γίνουν συμμαχίες στην πολιτική. Ο Κωφίδης όντως ο άνθρωπος το παλεύει, το πιστεύει και η συνέντευξη αξίζει:


ΣΑΒΒΑΣ ΚΩΦΙΔΗΣ (Πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και νυν προπονητής)
«Οσο δεν μου εξηγούν το «γιατί», δεν πληρώνω το χαράτσι των διοδίων»

Spoiler:
Το βίντεο με την άρνησή του να πληρώσει διόδια είναι από τα δημοφιλέστερα στο YouTube. Σε μια εποχή που η αντίδραση στη σαρωτική αύξηση των διοδίων αρχίζει και αποκτά διαστάσεις κινήματος μαζικής ανυπακοής, ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και νυν προπονητής Σάββας Κωφίδης διατυπώνει τις θέσεις του για τη σχέση κράτους-πολίτη, όπως εκείνος την αντιλαμβάνεται, μέσα από τις εμπειρίες και τα διαβάσματά του.

Πόσον καιρό δεν πληρώνετε διόδια;

Πάνω από έναν χρόνο. Οι αυτοκινητόδρομοι για τους οποίους πληρώνουμε διόδια πρέπει να είναι ασφαλείς, να διαθέτουν τουλάχιστον δύο λωρίδες και μία βοηθητική, νησίδα που να χωρίζει τους δύο δρόμους, κατάλληλο φωτισμό και εναλλακτικό δρόμο ώστε κάθε οδηγός να έχει τη δυνατότητα επιλογής· π.χ. εάν θέλω να πάω στο χωριό μου, να μην χρειάζεται για 10-20 χιλιόμετρα να πληρώσω διόδια. Αυτά δεν ισχύουν και γι' αυτό δεν πληρώνω.

Υπό ποιες προϋποθέσεις θα πληρώνατε;

Πρώτον: αυτά τα διόδια να είναι ελάχιστα, δύο τον αριθμό, αρχή και τέλος. Δεύτερον, να γνωρίζει ο πολίτης για πόσο χρονικό διάστημα θα συμβαίνει αυτό. Δεν μπορεί να είναι επ' άπειρον. Και τρίτον, να διευκρινίσει η πολιτεία τι ακριβώς σημαίνουν τα τέλη κυκλοφορίας. Δεν πληρώνουμε κάθε χρόνο και μάλιστα υπέρογκα ποσά για να μπορούμε να κυκλοφορούμε στους δρόμους της χώρας μας; Εάν ναι, τότε για ποιον λόγο χρειάζονται και τα διόδια; Λένε ότι πρέπει το κράτος να πάρει αυτά τα χρήματα για να φτιάξει δρόμους. Ομως αυτοί οι δρόμοι γίνονται επί σειρά ετών. Τη στιγμή που ένα έργο έχει προϋπολογισμό π.χ. 10 δραχμές, μετά από το πέρας κάποιων χρόνων έπρεπε να έχει αποπληρωθεί. Σήμερα, σε έναν αυτοκινητόδρομο 500 χιλιομέτρων, Αθήνα-Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, υπάρχουν 10 σταθμοί διοδίων και φυτρώνουν καινούριοι συνέχεια. Πού θα πάει αυτό; Για πόσο ακόμη θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε διόδια και μάλιστα για έναν άθλιο δρόμο όπου έχει χυθεί τόσο αίμα;

Συνεπώς, η συγκεκριμένη στάση σας δεν εντάσσεται στον ελληνικό τσαμπουκά «δεν γουστάρω και δεν πληρώνω».

Και βέβαια όχι, δεν μας ήρθε ξαφνικά να πούμε «δεν πληρώνουμε». Λέμε όμως να μην υποτιμούν τη νοημοσύνη μας και να μην προσβάλλουν την αξιοπρέπειά μας. Μας επιβάλλει το κράτος ένα χαράτσι. Να βγει και να μας πει: «πρέπει να πληρώσετε γι' αυτόν και αυτόν τον λόγο». Εάν είναι δίκαιος ο λόγος, θα είμαστε μαζί του. Διαφορετικά, πρόκειται για ένα είδος έμμεσης ληστείας των πολιτών, τόσο από το κράτος όσο και από τις ιδιωτικές εταιρείες στις οποίες το κράτος έχει παραχωρήσει τους δρόμους. Κι εδώ τα πράγματα δεν είναι καθαρά. Γνωρίζει κανείς τι ακριβώς συμβαίνει με τους δρόμους και με τις εταιρείες που τους εκμεταλλεύονται και για πόσο ακόμη θα συμβαίνει αυτό; Είναι η πρόταση του κράτους, εσαεί, για όλη τους τη ζωή, να πληρώνουν οι πολίτες αυτές τις εταιρείες; Είναι δικοί τους οι ελληνικοί δρόμοι, είναι αυτές οι εταιρείες ιδιοκτήτες τους;

Τι είδους σχολίων έχετε γίνει δέκτης αναφορικά με τη στάση σας στο συγκεκριμένο θέμα;

Συνήθως θετικών. Αλλά και κάποιων αρνητικών: «γιατί δεν πληρώνει, το κάνει για φιγούρα κ.ά». Δεν έχω τέτοια ανάγκη. Για μένα, αν θέλετε, που έχω μια μικρή οικονομική ευχέρεια, πιο εύκολο θα ήταν να πληρώνω και να μην με ενοχλεί κανείς, να μην μπαίνω στο στόχαστρο. Απλώς εγώ δεν μπορώ να βλέπω τον άνθρωπο ο οποίος εργάζεται από το πρωί μέχρι το βράδυ για να εξασφαλίσει τα του βίου του, να πονά, να πληγώνεται, να καταρρακώνεται, κι εγώ να μην κάνω τίποτε. Εάν ο καθένας σκέφτεται τον εαυτό του, θα είμαστε πάντοτε υποτελείς. Αυτός είναι ο λόγος της κίνησής μου.

Σε παλιότερη συνέντευξη, ένας ιρλανδός πολιτικός φιλόσοφος, σύμβουλος του Θαπατέρο, ο Φίλιπ Πέτιτ, δήλωνε στην «Ε» ότι τα κοινωνικά κινήματα οφείλουν να επιτηρούν τις κυβερνήσεις όταν βλέπουν ότι αυτές δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες του λαού, εν τέλει και με την ανυπακοή, αν χρειαστεί.

Συμφωνώ και γι' αυτό συμμετέχω σε μια τέτοια κοινωνική κίνηση που λέγεται «Hasta la victoria siempre». Εκεί μαζευτήκαμε άνθρωποι από διάφορες κοινωνικές τάξεις, αθλητές, τραγουδιστές, εργάτες, μη κομματικοποιημένοι, χωρίς καταστατικά, ταμεία κ.λπ., με σκοπό να αναδείξουμε διάφορα κοινωνικά ζητήματα. Παίξαμε ποδόσφαιρο για φυλακισμένους, παίξαμε στην Κοζάνη για το περιβάλλον, παίξαμε στον Τύρναβο για την Κούνεβα και το μήνυμά μας ήταν «αξιοπρέπεια σε όλες τις εργάτριες του κόσμου». Το ματς αυτό ήταν το μόνο για το οποίο βάλαμε εισιτήριο και τα χρήματα δόθηκαν στην κυρία Κούνεβα. Συνήθως τα ματς που οργανώνουμε είναι «ανοιχτά».

Για το θέμα της ανυπακοής, το σχόλιό σας;

Εχει μιλήσει για αυτό πρόσφατα αλλά και παλιότερα ο κ. Θεοδωράκης. Η ανυπακοή είναι μια κοινωνική αντίδραση, ειρηνική, χωρίς βία που για να έχει αποτέλεσμα πρέπει να γίνει μαζικά· π.χ. στο θέμα των διοδίων, αν δεν πληρώσει ένας, είναι πολύ εύκολο να τον «πνίξουν». Αλλά αν δεν υπακούσει μαζικά ο κόσμος, τότε η πολιτεία θα αναγκαστεί να στρέψει την προσοχή της, να δει το δίκαιο, ότι από λάθος χειρισμούς έγιναν πράγματα υπερβολικά για τον πολίτη που εκείνος αδυνατεί να τα επωμιστεί.

Στις γιορτές, πάντως, παρατηρήθηκε στο θέμα των διοδίων ένα είδος μαζικής ανυπακοής.

Χαίρομαι, γιατί αρχίζει ο κόσμος να διεκδικεί τα δικαιώματά του. Και μάλιστα ειρηνικά. Φοβάμαι μην τυχόν και ασκηθεί τρομοκρατία προστίμων και ποινών από το κράτος και ο κόσμος τρομάξει.

Δεν υπάρχει περίπτωση να αντιδράσει ακόμη πιο πολύ; Αλλωστε, το ότι προς στιγμήν δεν έχει υπάρξει αντίδραση δεν δείχνει και κάποια ενοχή από την απέναντι πλευρά;

Η ενοχή φαινόταν όποτε περνούσα από τα κρατικά διόδια, π.χ. των Μαλγάρων, όταν οι υπεύθυνοι αμέσως διαχώριζαν τη θέση τους. Ελεγαν: «εδώ είναι κρατικά διόδια». Δηλαδή κάτι σαν «εδώ πρέπει να πληρώσεις, είναι νόμιμα, του κράτους. Στα υπόλοιπα μην πληρώνεις...». Αλλά αν εσύ δηλώνεις νόμιμος, τα υπόλοιπα διόδια τι είναι; Παράνομα; Δεν είναι αυτό ομολογία ενοχής; Και -επιπρόσθετα- βαφτίζεις παράνομους κάποιους στους οποίους εσύ έχεις δώσει το δικαίωμα επιβολής διοδίων;

Βιώνουμε στις μέρες μας μια κατάσταση η οποία έχει μια ισχυρή οικονομική διάσταση αλλά και μια γενικότερη διάσταση χρεοκοπίας στο επίπεδο των αξιών. Στο εξωτερικό είδαμε έντονες αντιδράσεις, στην Ελλάδα;

Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι λίγο συγκεχυμένα, κυρίως από τον φοιτητικό κόσμο, απ' όπου πάντοτε ξεκινούν και τα μεγαλύτερα κινήματα. Αλλά από τη στιγμή που μπαίνει και στα πανεπιστήμια η κομματικοποίηση, αρχίζουν οι διάφορες νεολαίες και διαχωρίζουν τη θέση τους υπέρ του ενός κόμματος ή του άλλου, και κάπως έτσι αναστέλλονται οι όποιες κινητοποιήσεις. Γιατί αν είναι να γίνει μια κίνηση για ένα δίκαιο αίτημα, οι νέοι που ανήκουν στο κόμμα της εξουσίας δεν θα αντιδράσουν. Πώς θα εξεγερθούν και εναντίον ποίου; Εναντίον εκείνου του κόμματος από το οποίο περιμένουν, όποτε αποφοιτήσουν, να τους αποκαταστήσει επαγγελματικά;

Συνεπώς, δεν βλέπετε πουθενά κάποια σπίθα;

Κατά καιρούς κάτι γίνεται, όπως η κινητοποίηση μετά τον θάνατο του Αλέξη, από μικρότερους σε ηλικία ανθρώπους, μαθητές. Οι κινητοποιήσεις που γίνονται τώρα είναι κυρίως κινητοποιήσεις ανθρώπων σε απόγνωση, σε αγανάκτηση. Ενδεχομένως να χρειαστεί να φτάσει κάποιος στην εξαθλίωσή του για να επαναστατήσει. Αλλά εγώ πιστεύω ότι δεν πρέπει να φτάσει κάποιος εκεί για να διεκδικήσει το δικαίωμα να ζει ελεύθερος και αρμονικά σε μια κοινωνία. Γιατί αν φτάσουμε στην εξαθλίωση, μετά θα προκύψει κάτι πολύ βίαιο και τυφλό και δεν ξέρω πού ακριβώς θα οδηγήσει.



Σχέδιο για να δοθούν τρία φιλέτα με απευθείας αναθέσεις σε ιδιώτες
ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ, ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΤΩΝ ΣΠΑΤΩΝ

ΣΕ... ΕΥΡΥΧΩΡΟ «παράθυρο» για την απευθείας ανάθεση σε ισχυρούς ξένους και εγχώριους ομίλους της εκμετάλλευσης φιλέτων του Δημοσίου, με τη μέθοδο της επέκτασης υπαρχουσών συμβάσεων, εξελίσσεται το περίφημο μνημόνιο.

Κύριοι «μνηστήρες» για να βάλουν στο χέρι έσοδα πολλών δισ. ευρώ από την εκμετάλλευση δημόσιων έργων-φιλέτων φέρονται να είναι ισχυρά γερμανικά και γαλλικά συμφέροντα. Πρώτος στόχος τους είναι η εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού, ενώ στο μενού περιλαμβάνονται η Αττική Οδός με τις επεκτάσεις της καθώς και το αεροδρόμιο των Σπάτων.

Οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως «...αν και λίγο ως πολύ θεωρείται προδιαγεγραμμένη η τύχη τόσο της σύμβασης παραχώρησης για το αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" των Σπάτων όσο και για την Αττική Οδό με τις επεκτάσεις της, το καινούριο δεδομένο είναι πως, μέσω του μνημονίου, επιχειρείται να βγει στο σφυρί και η Εγνατία Οδός». Να δοθεί, δηλαδή, στους ιδιώτες το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο που έχει ολοκληρωθεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

Πρακτικά, εξηγούν, σερβίρεται στο πιάτο των ιδιωτών οδικό δίκτυο μήκους 670 χλμ. που εξυπηρετεί επί της ουσίας το 33% του ΑΕΠ της χώρας, και χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους.Οι ιδιώτες θα δώσουν εφάπαξ ένα ποσό και θα εισπράττουν τα διόδια επί δεκαετίες.

Για μεθόδευση παραχώρησης σε ιδιωτικές κοινοπραξίες κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι στην Εγνατία Οδό αλλά και τοπικοί φορείς της Δυτ. Μακεδονίας, καθώς το αρμόδιο υπουργείο δεν αποσαφηνίζει τις προθέσεις του.

Η εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού φέρεται να αποτελεί τον διακαή πόθο γερμανικών και γαλλικών συμφερόντων που έχουν, ήδη, παρουσία στη χώρα μας. Ελληνες επιχειρηματίες από τον κατασκευαστικό κλάδο, ορισμένοι μάλιστα από τους οποίους συνεργάζονται με τους ξένους ομίλους, προεξοφλούν πως η εκδήλωση ενδιαφέροντος θα γίνει μέσω μικτών κοινοπραξιών. Ανάλογων αυτών που εκμεταλλεύονται τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, την Ολυμπία Οδό και τα υπόλοιπα δημόσια έργα-φιλέτα.

Και για το τέλος, ένα βίντεο-παρωδία με το Χίτλερ για το διόδια:
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

Ανώνυμος
18 Ιανουαρίου 2011 στις 1:38 π.μ.

http://antixyta.blogspot.com/2011/01/2_17.html

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger