Μα γιατί να μην πληρώνουν; Όχι τίποτα άλλο, αλλά τα Ες-Ες είναι απασχολημένα και με την Κερατέα, και δε ξέρω πλέον που να τα πρωτοστείλω - δες και το σχετικό βίντεο-παρωδία μου στο τέλος
Δημοσιογράφοι και διόδια !!! [: εργολαβογράφοι...]
Έπρεπε να φουντώσει το κίνημα των διοδίων και να «σιδερωθεί» ένας δήμαρχος για να αναγκαστεί η κυβέρνηση να μειώσει τις τιμές στο επίπεδο του 2007! Άρα, η αντίδραση των πολιτών, αυτό που οι τελευταίοι αποκαλούν «ανυπακοή» και οι δημοσιογράφοι «αυτοδικία», έφερε αποτέλεσμα. Κι όμως, ακούω τους γνωστούς κήνσορες των μίντια, αυτούς που χρυσοπληρώνονται, να επιχειρούν να απαξιώσουν τους αγώνες ενός δημάρχου, καθιστώντας τον γραφικό, να αμαυρώσουν τους αγώνες των πολιτών, κατηγορώντας τους για παραβίαση των νόμων. Εκ του αποτελέσματος όλοι αυτοί στηρίζουν τα συμφέροντα των 19 κατασκευαστικών εταιρειών και των 26 τραπεζών, που τις δανειοδοτούν, προκειμένου να κατασκευαστούν οι πέντε βασικοί οδικοί άξονες της χώρας. Κι αυτό στο όνομα της νομιμότητας, στο όνομα της ευταξίας και της αποφυγής της ζούγκλας. Κι όμως η ζούγκλα επιβάλλεται στις εργασιακές σχέσεις, αλλά οι κύριοι αυτοί ποιούν την νήσσα. Η ζούγκλα επικρατεί στη ζωή εκατοντάδων χιλιάδων ανέργων και φτωχών αλλά γι’ αυτό οι κήρυκες της τάξης δεν έχουν ούτε ένα λόγο, γιατί εν προκειμένω ισχύει το c’ est la vie (αυτή είναι η ζωή)! Η κυβέρνηση, τα φιλικά της μέσα ενημέρωσης και οι εν λόγω μεγαλοδημοσιογράφοι επιδίδονται, κυριολεκτικά, σ’ έναν άνευ προηγουμένου «κοινωνικό αυτοματισμό», επιχειρώντας να διασπάσουν τους εργαζόμενους (στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα) σε αντιμαχόμενες κοινωνικές και επαγγελματικές ομάδες, σε ρετιρέ και μη, σε μικροαστούς και φτωχούς. Το μέγιστο επιχείρημά τους, πάντα, είναι η παραβίαση της νομιμότητας! Αλλά ποιας νομιμότητας; Αυτής που κάλυπτε τις μέχρι τώρα κλοπές του δημοσίου χρήματος, ή της νομιμότητας που «νομιμοποιούσε» την ηθική των off shore εταιριών; Αυτοί που κορυβαντιούσαν εναντίον της ρήσης «ότι είναι νόμιμο είναι ηθικό»(και σωστά έκαναν), τώρα υπερασπίζονται την ηθική μιας νομιμότητας που κανιβαλίζει πάνω σε ζωές και όνειρα αθώων. Όχι, ότι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό. Το χρεοκοπημένο πολιτικό και πολιτιστικό σύστημα, που οδύρεται στις τηλεοπτικές οθόνες για τη βία και την παραβίαση της νομιμότητας από το κίνημα των διοδίων, είναι το ίδιο που έφτιαξε αυτή τη σάπια και άδικη νομιμότητα ώστε να καλύπτει την ασυδοσία του. Και τώρα πίσω από αυτή καλύπτεται. Γι’ αυτό χρέος όλων μας είναι να ξεσκίσουμε αυτό το χρεοκοπημένο, παρασιτικό και σαθρό σύστημα και τις νομιμοποιήσεις του, αντιπαραθέτοντας το δίκαιο των αδυνάτων. (ή, πιο σωστά, οι αδύναμοι να ενωθούν για να γίνουν δυνατοί) |
Η ανυπακοή επεκτείνεται
ΓΙΑ ΔΙΟΔΙΑ, ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΔΕΗ, ΟΤΕ ΚΑΙ ΕΥΔΑΠ
Με αιχμή του δόρατος το κίνημα των διοδίων, μία διαφορετική αντίληψη δράσης και αντίδρασης των πολιτών φαίνεται να γεννιέται ενάντια στα σκληρά κυβερνητικά μέτρα. Η μαζική ανυπακοή του κινήματος «Δεν πληρώνω» των διοδίων επεκτείνεται και σε άλλα πεδία, αρχής γενομένης από τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών. Παράλληλα εξελίσσονται διεργασίες και καλλιεργείται το έδαφος για να ακολουθήσουν σύντομα, στο ίδιο πνεύμα, κινηματικές πρωτοβουλίες για τη μείωση των τιμολογίων σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και ΕΥΔΑΠ. Η πρωτοβουλία ανήκει στις επιτροπές «Ακρίβεια Stop» της Θεσσαλονίκης και το νέο κίνημα προέκυψε έπειτα από μια ευρεία συνέλευση επιτροπών, κινήσεων πολιτών, σωματείων και κοινωνικών φορέων. Και σ' αυτή την περίπτωση «Οι νέοι επιβάτες» πραγματοποιούν καταλήψεις λεωφορείων και καλούν τους επιβάτες να μην πληρώσουν εισιτήριο, ενώ το επόμενο διάστημα σχεδιάζουν παραστάσεις διαμαρτυρίας και συλλαλητήρια. «Το κίνημα του δεν "πληρώνω" έχει αποκτήσει τεράστια δυναμική και θα έχει συνέχεια», εξηγούν τα μέλη των επιτροπών. «Εμείς δεν θέλουμε απλά να διαμαρτυρηθούμε, θέλουμε να νικήσουμε. Γι' αυτό δεν ανοίγουμε όλα τα μέτωπα μαζί. Θα κερδίζουμε μία μάχη και θα προχωράμε». |
Ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Σ. Κωφίδη, που και αυτός ενεργά συμμετέχει στο κίνημα του "δεν πληρώνω" στα διόδια, και παρά τα επιμέρους σημεία που μπορεί να "ρεφορμίζει", για να χρησιμοποιήσουμε και το κλασσικό μαρξιστικό λεξιλόγιο, είναι "αληθινός", και επίσης ποτέ δεν ήταν προαπαιτούμενη η πλήρης ιδεολογική ταύτιση για να γίνουν συμμαχίες στην πολιτική. Ο Κωφίδης όντως ο άνθρωπος το παλεύει, το πιστεύει και η συνέντευξη αξίζει:
ΣΑΒΒΑΣ ΚΩΦΙΔΗΣ (Πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και νυν προπονητής)
«Οσο δεν μου εξηγούν το «γιατί», δεν πληρώνω το χαράτσι των διοδίων»
Spoiler:
Σχέδιο για να δοθούν τρία φιλέτα με απευθείας αναθέσεις σε ιδιώτες
ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ, ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΤΩΝ ΣΠΑΤΩΝ
ΣΕ... ΕΥΡΥΧΩΡΟ «παράθυρο» για την απευθείας ανάθεση σε ισχυρούς ξένους και εγχώριους ομίλους της εκμετάλλευσης φιλέτων του Δημοσίου, με τη μέθοδο της επέκτασης υπαρχουσών συμβάσεων, εξελίσσεται το περίφημο μνημόνιο. Κύριοι «μνηστήρες» για να βάλουν στο χέρι έσοδα πολλών δισ. ευρώ από την εκμετάλλευση δημόσιων έργων-φιλέτων φέρονται να είναι ισχυρά γερμανικά και γαλλικά συμφέροντα. Πρώτος στόχος τους είναι η εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού, ενώ στο μενού περιλαμβάνονται η Αττική Οδός με τις επεκτάσεις της καθώς και το αεροδρόμιο των Σπάτων. Οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως «...αν και λίγο ως πολύ θεωρείται προδιαγεγραμμένη η τύχη τόσο της σύμβασης παραχώρησης για το αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" των Σπάτων όσο και για την Αττική Οδό με τις επεκτάσεις της, το καινούριο δεδομένο είναι πως, μέσω του μνημονίου, επιχειρείται να βγει στο σφυρί και η Εγνατία Οδός». Να δοθεί, δηλαδή, στους ιδιώτες το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο που έχει ολοκληρωθεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Πρακτικά, εξηγούν, σερβίρεται στο πιάτο των ιδιωτών οδικό δίκτυο μήκους 670 χλμ. που εξυπηρετεί επί της ουσίας το 33% του ΑΕΠ της χώρας, και χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους.Οι ιδιώτες θα δώσουν εφάπαξ ένα ποσό και θα εισπράττουν τα διόδια επί δεκαετίες. Για μεθόδευση παραχώρησης σε ιδιωτικές κοινοπραξίες κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι στην Εγνατία Οδό αλλά και τοπικοί φορείς της Δυτ. Μακεδονίας, καθώς το αρμόδιο υπουργείο δεν αποσαφηνίζει τις προθέσεις του. Η εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού φέρεται να αποτελεί τον διακαή πόθο γερμανικών και γαλλικών συμφερόντων που έχουν, ήδη, παρουσία στη χώρα μας. Ελληνες επιχειρηματίες από τον κατασκευαστικό κλάδο, ορισμένοι μάλιστα από τους οποίους συνεργάζονται με τους ξένους ομίλους, προεξοφλούν πως η εκδήλωση ενδιαφέροντος θα γίνει μέσω μικτών κοινοπραξιών. Ανάλογων αυτών που εκμεταλλεύονται τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, την Ολυμπία Οδό και τα υπόλοιπα δημόσια έργα-φιλέτα. |
Και για το τέλος, ένα βίντεο-παρωδία με το Χίτλερ για το διόδια:
+ σχόλια + 1 σχόλια
http://antixyta.blogspot.com/2011/01/2_17.html
Δημοσίευση σχολίου