Home » , , » Θ. Πάγκαλος: «Εγώ είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν» (Βίντεο)

Θ. Πάγκαλος: «Εγώ είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν» (Βίντεο)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012 | 4:46 μ.μ.

«Η αστική τάξη στην χώρα μας γεννήθηκε και αναπτύχθηκε στη σκιά του ξένου κεφαλαίου και έτσι ο ρόλος της είναι να υπηρετεί τα ξένα συμφέροντα».

Δημήτρης Μπάτσης - «Η Βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα»
_________

Πάντα το πολιτικό προσωπικό της αστικής τάξης ήταν ξενόδουλο. Τέτοια δήλωση παραδοχής εθελοδουλείας, όμως, όπως αυτή που ακούσαμε σήμερα απ’ τον Θ. Πάγκαλο στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1, είχαμε να ακούσουμε από τα «πέτρινα χρόνια» μετά το εμφύλιο πόλεμο. («Εγώ είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν», είπε).

Με την ευκαιρία αυτή λοιπόν, θυμηθήκαμε την δήλωση που είχε κάνει τότε ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Π. Κανελλόπουλος απευθυνόμενος στον επικεφαλής της αμερικανικής στρατιωτικής αποστολής Βαν Φλιτ. Του είχε δείξει ελληνικό στρατιωτικό άγημα και να του πει: «Στρατηγέ ιδού ο στρατός σας»!!!

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης του τραπεζοτσολιά Παπαδήμιου, γνωρίζει φυσικά ότι τέτοιες δηλώσεις του είναι αποδεκτές απ’ όλο το αστικό προσωπικό. Ας μην ξεχνάμε ότι ο μέντορας του Π. Κανελόπουλος μετά την ξευτιλισμένη δήλωση που έκανε εξακολούθησε για 4 δεκαετίες να πρωταγωνιστή στην πολιτική ζωή της χώρας μας, σαν βουλευτής, υπουργός, πρωθυπουργός. Μάλιστα μετά την μεταπολίτευση το 1974 θεωρήθηκε πρόσωπο κοινής αποδοχής από Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 4 σχόλια

Ανώνυμος
22 Φεβρουαρίου 2012 στις 5:04 μ.μ.

Εγω δεν καταβαινω γιατι σας ξενιζει;
Το στρατηγε μου ιδου ο στρατος σας, το ξεχασατε;
Το τι ελεγε ο γερο Παπανδρεου στους Αγγλους τα ξεχασατε;
Τωρα εκχωρει εθνικη κυριαρχια η σαπια αστικη ταξη;

Ανώνυμος
23 Φεβρουαρίου 2012 στις 1:48 π.μ.

E, φυσικά η αστική τάξη φίλε μου! Το αναρωτιέσαι; Γιατί; Είναι η εργατική τάξη στην εξουσία;;

Ανώνυμος
23 Φεβρουαρίου 2012 στις 5:34 μ.μ.

ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΑΛΙΟ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΗ..

25 Φεβρουαρίου 2012 στις 6:42 μ.μ.

Δεν κοιτάς να χάσεις 100 κιλά λίπος μπας και ξελαμπικάρεις ;

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger