Home » » Εκτελέστηκαν δύο μέλη των ταγμάτων εφόδου

Εκτελέστηκαν δύο μέλη των ταγμάτων εφόδου

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013 | 4:23 π.μ.

Πηγή: Εφημερίδα "ΚΟΝΤΡΑ"

Μπορούμε να καταλάβουμε τη βιασύνη της κυβέρνησης και των μυστικών υπηρεσιών να βαφτίσουν «τρομοκράτες» τους εκτελεστές των δύο νεοναζί στο Νέο Ηράκλειο. Οι υπόλοιποι, όμως, οι αριστεροί, κοινοβουλευτικοί και εξωκοινοβουλευτικοί, καθεστωτικοί και αντικαθεστωτικοί, γιατί έσπευσαν να υιοθετήσουν αυτή την εκδοχή, βάζοντας μπροστά την προβοκατορολογία και την πρακτορολογία;

Οχι, δεν προσπαθούμε να κρυφτούμε. Εμείς την άποψή μας θα την πούμε, όμως δεν μπορείς να φορτώνεις την ευθύνη σ’ ένα χώρο (το χώρο της ένοπλης επαναστατικής βίας), χωρίς να έχεις ανάληψη ευθύνης ή έστω κάποια σίγουρα σημάδια που να οδηγούν σ’ αυτό το συμπέρασμα. Δεν είναι η πρώτη φορά που χτυπιέται ο χώρος της ακροδεξιάς και καταβάλλεται προσπάθεια να χρεωθεί το χτύπημα στο αντάρτικο πόλης, ενώ ήταν ξεκαθάρισμα λογαριασμών ανάμεσα σε κυκλώματα της νύχτας. Θυμίζουμε την περίπτωση του βουλευτή της ΝΔ Βασίλη Μιχαλολιάκου. Ο ίδιος και η κυβέρνηση χρέωσαν το χτύπημα στη 17Ν και επέμεναν ακόμα και μετά τη διάψευση της οργάνωσης. Ακόμα και σύνταξη «θύματος τρομοκρατίας» έβγαλαν στον Μιχαλολιάκο, μέχρι που ήρθε η ίδια η Αντιτρομοκρατική, χρόνια μετά, και πιστοποίησε επίσημα ότι η βόμβα τοποθετήθηκε από κυκλώματα μαφιόζων «της νύχτας».

Εσπευσαν όλοι να υιοθετήσουν την κυβερνητική εκδοχή, γιατί θέλησαν για μια ακόμη φορά να δώσουν διαπιστευτήρια νομιμοφροσύνης στο αστικό καθεστώς, να βάλουν μόνοι τα όριά τους: μέσα στο πλαίσιο της αστικής νομιμότητας, χωρίς ν’ αμφισβητούν το μονοπώλιο της βίας από το αστικό κράτος και τις νόμιμες ή παράνομες συμμορίες του.

Δεν είχαν το θάρρος ούτε στην ηθική πλευρά της υπόθεσης να τοποθετηθούν. Την εξαφάνισαν πίσω από ένα νεφέλωμα υστερικών ψευδο-πολιτικών αναλύσεων, που αποκάλυπταν φόβο και πανικό (θ’ αναφερθούμε παρακάτω σ’ αυτές). Καταλαβαίνουμε τα αστικά ΜΜΕ που μετέτρεψαν τους νεοναζί σε «άτυχα παλικάρια», όμως οι άλλοι, οι αντιφασίστες, γιατί δεν πήραν θέση επ’ αυτού και άφησαν την προπαγάνδα των ΜΜΕ να οργιάζει, προσπαθώντας να σηκώσει κύμα συμπάθειας στον ελληνικό λαό;

Ποιοι ήταν οι εκτελεσθέντες; Ηταν τίποτα άσχετοι ή επίλεκτα στελέχη των νεοναζιστικών ταγμάτων εφόδου, που εκτελούσαν χρέη σεκιούριτι στα γραφεία μιας από τις πιο «δραστήριες» εστίες τους; Γείτονες που εμφανίστηκαν σε αστικά ΜΜΕ είπαν ότι κάθε φορά που ήταν ανοιχτά τα γραφεία της συμμορίας έβλεπαν αυτούς τους τέσσερις να παίζουν ρόλο φυλάκων. Η ίδια η νεοναζιστική συμμορία φρόντισε να δείξει ποιοι ήταν, βγάζοντας φωτογραφία τους με τη στολή των ταγμάτων εφόδου (ο ένας μάλιστα φορούσε μπλουζάκι με σύνθημα των χιτλερικών ταγμάτων εφόδου). Κι εκεί που πήγαν να στήσουν προσκυνητάρι, έφτιαξαν με κεριά μια ρούνα, ένα από τα σήματα των χιτλερικών SA, για να μην αφήσουν καμιά αμφιβολία για το ποιοι ήταν οι νεκροί. Είναι γνωστό ότι το συγκεκριμένο κτίριο ήταν άντρο ταγμάτων εφόδου που δρούσαν στα Βόρεια και ευθύνονται για μαχαιρώματα, πυρπολήσεις, τραυματισμούς και ληστείες μεταναστών. Μέχρι τα Μεσόγεια έφτανε η χάρη της συγκεκριμένης συμμορίας. Ακόμα και οι οικογένειές τους φρόντισαν να «δείξουν» τη ΧΑ ως υπεύθυνη για το θάνατό τους, υποστηρίζοντας εμμέσως ότι τα παιδιά τους υπέστησαν κάτι το μοιραίο.

Δε θα έπρεπε οι πραγματικοί αντιφασίστες, ακόμα κι αν διαφωνούσαν πολιτικά, να ξεκαθαρίσουν τουλάχιστον το ηθικό ζήτημα, ώστε να χτυπήσουν το κύμα συμπάθειας που για τους δικούς της λόγους πήγε να σηκώσει η αστική προπαγάνδα;

Ας δούμε, όμως, και τα ψευδο-πολιτικά επιχειρήματα που επιστρατεύτηκαν, συνοδεύοντας την πρακτορολογία και την προβοκατορολογία.

– Θα ενισχυθεί η θεωρία των δύο άκρων: τι αποδείχτηκε; Οτι ο Σαμαράς μάζεψε τους Φαήλους και τους Χρύσανθους και έκανε ο ίδιος διόρθωση στη «γραμμή», μιλώντας στον Πρετεντέρη. Γιατί; Γιατί σ’ αυτή τη φάση θέλει τον ΣΥΡΙΖΑ και τους κολαούζους του μαζί του, δε θέλει ν’ ανοίξει δεύτερο μέτωπο, φοβούμενος ανεξέλεγκτη πόλωση.

– Θα ξεφύγει από το στρίμωγμα η ΧΑ. Ποιος θα το επέτρεπε αυτό; Οσοι αντιφασίστες άρχισαν τις καταγγελίες. Παραπέρα, αυτό το επιχείρημα αποτελεί επιβεβαίωση του ότι περιμένουν από το αστικό κράτος να χτυπήσει το φασισμό και ότι τα βροντώδη συνθήματα του τύπου «ο λαός θα τσακίσει το φασισμό» είναι σκέτες σαπουνόφουσκες.

– Θα ανακοπεί η ανάπτυξη του αντιφασιστικού κινήματος. Γιατί άραγε; Τι σόι κίνημα είναι αυτό, που επειδή κάποιοι αντιφασίστες (αν πρόκειται για πολιτική πράξη) εκτέλεσαν δύο μέλη των ναζιστικών ταγμάτων εφόδου, εκδικούμενοι όχι μόνο τη δολοφονία του Π. Φύσσα, αλλά και τις δολοφονίες μεταναστών, τα μαχαιρώματα και τα λιντσαρίσματα, βάζει την ουρά στα σκέλια; Γιατί να μη συνεχίσει τη δράση του, παράλληλα με τη δράση άλλων αντιφασιστών, που επιλέγουν ν’ ανεβάσουν τον πήχη της πολιτικής έντασης, φτάνοντας μέχρι την ένοπλη βία;

–    Θα αυξηθεί η καταστολή. Η ίδια παμπάλαια θεωρία. Ιδια σε όλες τις ιστορικές περιόδους. Αν έλεγαν ότι το χτύπημα ήταν άκαιρο (ή άσκοπο, όπως έλεγε ο Λένιν) και μιλούσαν στο όνομα ενός μαζικού επαναστατικού κινήματος, που έχει στο κέντρο της προσοχής του την οργάνωση της μαζικής επαναστατικής βίας, θα νομιμοποιούνταν. Τώρα, όμως έδειξαν απλά την αστική ή μικροαστική τους φύση.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 3 σχόλια

αλεκος
12 Νοεμβρίου 2013 στις 2:06 μ.μ.

Που πραγματικά αποσκοπεί αυτό το κείμενο; Πίστευα ότι τέτοιες ιδεοληψίες και φανατισμοί έχουν εξαντληθεί στα αδιέξοδα τους από την εποχή των Brigate Rosseκαι της RAF. Η ρηχή και κυνική λογική του ‘μας φαγαν έναν, θα τους φάμε δυο, μας φαγαν τρεις, θα τους φάμε τέσσερις’ έχει στην ουσία της καμιά σχέση με το όραμα μιας επανάστασης των συνειδήσεων ή μπορεί να ακουμπήσει έστω και λίγο το ηθικό πλεονέκτημα του εξεγερμένου νού;

Πραγματικά πιστεύετε ότι, αν δεν μπορείς να πείσεις κάποιον για τις ιδέες σου με τα λόγια, θα τον πείσεις με καλάσνικοφ και με το φόβο;

Αν αυτός είναι ο τρόπος σας για την επανάσταση, τότε αφήστε με έξω από αυτόν. Όπως είχε πει και ένας ρακένδυτος παλιότερα ‘το μόνο αποτέλεσμα που θα έχει το οφθαλμόν αντί οφθαλμού, είναι ότι θα καταλήξει να κάνει όλον τον κόσμο τυφλό’.

Ανώνυμος
12 Νοεμβρίου 2013 στις 7:19 μ.μ.

μπιζζζζζ!
Όπου μαθαίνουμε ότι μπορεί να το έκαναν προβοκατόρικοι μηχανισμοί, μπορεί να είναι και ξεκαθάρισμα λογαριασμών ανάμεσα σε κυκλώματα της νύχτας, αλλά μπορεί να ειναι και ενέργεια οργάνωσης της αυτοαποκαλούμενης "επαναστατικής" βίας...
Και δεν ντρέπεται η αυτοαποκαλούμενη "επαναστατική" βια που η δράση της είναι τόσο ταυτόσημη με των προβοκατόρικων μηχανισμών και των κυκλωμάτων της νύχτας, τόσο πολύ ώστε ούτε η "υπογραφή" να'ναι αρκετή για να της δώσει "νόημα";
Οι προβοκατόρικοι μηχανισμοί ποτέ φυσικά δεν υπογράφουν με το όνομά τους, τα κυκλώματα της νύχτας είτε δεν υπογράφουν είτε εκχωρούν την δράση τους στους προβοκατόρικους μηχανισμούς που διαπλέκονται για να βάλουν αυτοί την "υπογραφή" της αρεσκείας τους, και μας μένει η αυτοαποκαλούμενη "επαναστατική" βία στο ρόλο του εθελοντή που βγάζει από τη δύσκολη θέση και ξεκουράζει τους προβοκατόρικους μηχανισμούς κάνοντας τη δουλειά που θα κάνανε κι αυτοί ενώ τώρα δε χρειάζεται να την κάνουν εφόσον -ας υποθέσουμε- αυτή γίνεται κι από μόνη της.
Ακολουθεί το ανακάτεμα της πολιτικολογίας και της σεναριολογίας με την ηθικολογία ώστε αντιλήψεις σε χρεοκοπία και αδιέξοδο να γίνουν και τιμητές όσων αρνούμενοι αυτές τις αντιλήψεις δεν τοποθετήθηκαν και με τον τρόπο που αυτές οι αντιλήψεις θεωρούν τον δέοντα.
Μπιζ, αλλά πίσω από ποιού την πλάτη παίζουν μπιζ οι προβοκατόρικοι μηχανισμοί, τα "κυκλώματα της νύχτας" και η αυτοαποκαλούμενη "επαναστατική" βία που νομίζει ότι με τη φτήνια του βερμπαλισμού και της "ανάλυσης" μετατρέπεται σε "επαναστατική" οποιαδήποτε ενέργεια ταυτόσημη στα χαρακτηριστικά της με τα χαρακτηριστικά των προβοκατόρικων μηχανισμών και των κυκλωμάτων της νύχτας.
Αν τέτοια "επαναστατική" βία δεν υπάρχει, οι προβοκατόρικοπι μηχανισμοί θα έπρεπε να την εφεύρουν, και φυσικά αυτό κάνουν.
C.

Ανώνυμος
12 Νοεμβρίου 2013 στις 7:54 μ.μ.

Πολύ καλό κείμενο - αυτό, μαζί με το τελευταίο από avantgarde. Όχι τόσο για τη στήριξη ή όχι της ένοπλης βίας, όσο για την καταρράκωση των επιχειρημάτων της Αριστεράς τού "καταδικάζω τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται". Τελικά, όλα αυτά τα περί κινήματος, λαού, επαναστατικού υποκειμένου κ.λπ., ίσως πρέπει να ξεκινήσουν από τον προβληματισμό: Τι είδους κίνημα, λαός, επαναστατικό υποκείμενο κ.λπ. είναι αυτά, που σύρονται και φέρονται από την καθεστωτική προπαγάνδα (απ' όπου κι αν προέρχεται...)

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger