Home » , , » Η εξήγηση της θεούσας.

Η εξήγηση της θεούσας.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015 | 8:27 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

- Καλημέρα Μήτσο.

- Καλημέρα Καλλιόπη. Μου φάνηκε παράξενο γιατί η Καλλιόπη ξέρει ότι είμαι άθεος και το πολύ - πολύ να πει εξορκισμό όταν με βλέπει όχι καλημέρα. Κάθε μέρα μες την ξινίλα τουρσί έγινε...

- Είδες ο Θεός Μήτσο μου πως τα έχει κάνει σχεδιάσει όλα;

- Σε τι ακριβώς αναφέρεσαι, γιατί το θέμα το έχουμε ξανασυζητήσει.

- Στην εκλογή Προέδρου...

- Χμ, λοιπόν χάρηκα που σε είδα, έχω μια δουλειά...

- Τι δουλειά που είσαι άνεργος, εγώ όμως ξέρω τον πραγματικό λόγο, γιατί ο Αλέξης έβαλε τον Προκόπη τον Παυλόπουλο.

- Από που το ξέρεις αυτό;

- Ο μπατζανάκης του αδερφού της κουμπάρας του θείου του συμπέθερου της ανεψιάς της πεθεράς μου ξέρει κάποιον που είναι φίλος με το μικρό που πάει delivery στο σπίτι του Τσίπρα. Αυτός μου το είπε.

- Άμα είναι έτσι ακούω, όχι σαν το Χατζηνικολάου που έλεγε Καραμανλής ή Αβραμόπουλος.

- Μα τι σου λέω, αδερφέ εν Χριστώ, ο Τσίπρας το αποφάσισε γιατί του το είπε ο Θεός σε όραμα!

- Άντε γεια, τα ξαναλέμε...

- Αλήθεια σου λέω, να στ' ορκίζομαι.

- Καλά μην ορκίζεσαι αλλά συντόμευε.

- Ο Πάνσοφος Θεός λοιπόν εμφανίστηκε σε όραμα στο Αλέξη και του είπε τα εξής: "Άκουσα την προσευχή σου να μείνουμε και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, να μην έχουμε όμως Μνημόνιο. Αλλά τέτοιο θαύμα είναι πολύ δύσκολο. Εντούτοις θα προσπαθήσω, όμως θα πρέπει κι εσύ να κάνεις κάτι."

"Τι πράγμα;" Ρώτησε ο Αλέξης. "Να βάλεις τον Προκόπη τον Παυλόπουλο Πρόεδρο της Δημοκρατίας". "Μα Θεέ μου, αν γίνει αυτό, ξέρεις πως ο Λαφαζάνης θα ανεβάσει πίεση; Ξέρεις τι κράξιμο θα φάω; Θα πάει το δούλεμα σύννεφο. Άσε που θα βγάλω από τη δύσκολη θέση το Σαμαρά και το Βενιζέλο..." "Τα ξέρω αυτά", είπε ο Κύριος "Τι Παντογνώστης είμαι; Αλλά επιμένω". "Μα γιατί"; ρώτησε απορημένος ο Τσίπρας.

"Ξέρεις πόσοι άθεοι Κομμουνιστές και Συριζαίοι θα γίνουν χριστιανοί; Πόσοι θα σταυροκοπηθούν, πόσοι θα φωνάξουν "Θεέ μου"; Ως κι αυτό το άθεο κομμούνι ο Μήτσος θα πει "Παναγίτσα μου"! Όχι αυτόν!". "Γι αυτό το κάνω", συνέχισε ο Θεός, "Για να πιστέψουν."
Ή νομίζεις Μήτσο μου (συνέχισε η Καλλιόπη) δεν άκουσα τι φώναξες μόλις άκουσες το όνομα; Δίπλα μένουμε. Σε περιμένω λοιπόν στον Εσπερινό στην Εκκλησία να προσευχηθούμε γιατί τώρα είναι η ώρα να κάνουμε τη προσευχή μας...

Κι εγώ έμεινα Παυλόπουλος... 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger