Home » , » Βουλή έχεις κηφήνες.

Βουλή έχεις κηφήνες.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 31 Μαΐου 2016 | 9:24 μ.μ.

Γράφει ο  mitsos175

Καλώς ήρθατε στην εκπομπή μας "Βουλή έχεις κηφήνες". Σήμερα οι δυο καταλληλότεροι για το τίτλο του "Εντελώς άχρηστος", θα διαγωνιστούν στο τραγούδι. Γιατί "τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια" ή σχεδόν πάντα. Θα μπορούσαν να πουν εφτά τραγούδια, όσα και τα μνημόνια που θα ψηφίσουν μέχρι να γίνουν εκλογές, αλλά για λόγους συντομίας και ψυχικής ηρεμίας των ψηφοφόρων θα αρκεστούν να πουν από ένα σουξέ.

Πρώτος ο Αλέξης. Χόμπι του, ο εμπρησμός και το ξεπούλημα. Συνταξιούχων, εργαζόμενων, ανέργων, σπιτιών, δασών. κοκ. Προηγούμενοι τίτλοι: (τέως) Αριστερός, Αρχηγός πορτοκαλί ορδής και Καταστροφέας κάθε λογικής. Αβάντι:

Οφσόρ καλή μου οφσόρ, οφσορ σε αγαπώ
ορέ με χίλια θα ψηφίσω
μα το κορόιδο το λαό θα τον φορολογήσω
μα το κορόιδο το λαό θα τον φορολογήσω

Το κεφάλι να χτυπάτε κι όλοι ας χοροπηδάτε
κι όλοι ας χοροπηδάτε, το κεφάλι να χτυπάτε
οφσόρ καλέ μου οφσόρ, οφσόρ θα κάνω 'γω
ορέ και λέπι δε θ’ αφήσω
σε Παναμά και σε Καϋμάν τι μπίζνα θε να στήσω
σε Παναμά και σε Καϋμάν τι μπίζνα θε να στήσω...

Δεύτερος, αλλά ακόμα χειρότερος, ο Κούλης. Από διάσημη γενιά βρικολάκων, χόμπι του να σουβλίζει δημοσίους υπαλλήλους που δεν διόρισε ο μπαμπάς του. Ή η αδερφή του... Και τώρα ο ανιψιός του; Το σόι του τέλος πάντων... Προηγούμενοι τίτλοι: Διαπλεκόμενος - Πρόεδρος fan club Siemens, Επίτιμος πρόεδρος γερμανοτσολιάδων Ελλάδας "Μένουμε Δοσίλογοι", ιδιοκτήτης γαλάζιου μαντριού και γόνος. Κούλη σε ακούμε, ελπίζουμε για τελευταία φορά.

Θέλω την καρέκλα σου, σήκω απ' τη θέση σου.
Ψήφισες μνημόνιο, λύγισες τη μέση σου,
Βγάλε τα δυο μάτια σου, έχουμε τον ίδιο τον σκοπό
Έτσι σε γουστάρω, ακροδεξιό.

Βγάλε τα δυο μάτια σου, έχουμε τον ίδιο τον σκοπό
Έτσι σε γουστάρω, ακροδεξιό.
Θέλω την καρέκλα σου, στο Σόιμπλε θα κλαίγομαι
Ψητό συνταξιούχο να φάω ονειρεύομαι

Ψήφισε το Αλέξη μου, τα μπόσικα εγώ θα σου κρατώ
Έτσι μας γουστάρει, θέλουμε φασισμό.
Ψήφισε το Αλέξη μου, τα μπόσικα εγώ θα σου κρατώ
Έτσι μας γουστάρει, θέλουμε φασισμό.

Άρχισαν τα φάσκελα, ο κόσμος διαμαρτύρεται
Όσο για το κράτος μας, εντελώς διαλύεται
Φτου σου Συριζαίε μου, ε ρε τι τους κάνεις πω-πω-πω
Έτσι σε γουστάρω, ακροδεξιό.

Φτου σου Συριζαίε μου, ε ρε τι τους κάνεις πω-πω-πω
Έτσι σε γουστάρω, ακροδεξιό.. 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger