Home » , » "Μάσκα δεν έχω να γυρνώ, στο καρναβάλι ετούτο''

"Μάσκα δεν έχω να γυρνώ, στο καρναβάλι ετούτο''

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018 | 3:10 μ.μ.

Της Τ. Γ.

Με λαμπρές εκδηλώσεις θα γιορταστεί φέτος στο Σύνταγμα η δεύτερη Κυριακή της αποκριάς. Η στολή που θα κάνει φέτος θραύση, είναι εκείνη της "εθνικής υπερηφάνειας".
Φουσκωμένοι από έπαρση θα τη φορέσουν χιλιάδες "απόγονοι των ενδόξων Ελλήνων", που το μόνο "ηρωικό" που χουν κάνει στη μίζερη ζωούλα τους, είναι να προσκυνούν εξουσίες και αφεντικά, αρκεί εκείνοι να τη βολέψουν...

Λαμπροί "νοικοκυραίοι" θα την ενδυθούν, με γνώσεις ιστορίας θολές και συγκεχυμένες, ταϊσμένες από σχολικά βιβλία και καφενιακές συζητήσεις, αρκετές όμως για να δώσουν νόημα στην ασήμαντη ύπαρξη τους, αισθανόμενοι απόγονοι αυτών που έπραξαν έργα σπουδαία και μεγάλα...

Επιπρόσθετος θα παρελάσουν, αποχωριζόμενοι δι' ολίγον του αναπαυτικού καναπέως, και πλείστοι όσων, αδρανείς άβουλοι και μοιραίοι, παρακολουθούν έτη πολλά το ξεπούλημα της πατρίδας και την υποθήκευση του μέλλοντος ακόμη και των αγέννητων παιδιών της...

Και γω, που "μάσκα δεν έχω να γυρνώ, στο καρναβάλι ετούτο", θα στηρίξω με όλο μου το είναι , κάθε αντιφασιστική εκδήλωση. Γιατί πατρίδα μου το δίκιο, υπερηφάνεια μου ότι ανθρώπινο έπραξα για τον άλλον ...
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger