Home » , , » Προς τον μπατσοσυνδικαλιστή Σταύρο Μπαλάσκα: Ακου μπάτσε ..

Προς τον μπατσοσυνδικαλιστή Σταύρο Μπαλάσκα: Ακου μπάτσε ..

Από giorgis , Κυριακή 7 Ιουλίου 2019 | 9:16 π.μ.

Του Γιώργη Γιαννακέλλη

Πέρα απ' ότι μου θυμήθηκα την γνωστή ρήση του Οδυσσέας Ελύτης "Όταν ακούς «τάξη», ανθρωπινό κρέας μυρίζει", παρακολουθώντας τα όσα είπε ο μπατσοσυνδικαλιστής Σταύρος Μπαλάσκας, αισθάνθηκα ότι τα όσα άκουγα δεν ήταν απλώς εντελώς γελοία, αλλά και εξοργιστικά.

Ας τα πιάσουμε με την σειρά. Κάνει την διαπίστωση η δημοσιογράφος ραδιοφωνικής εκπομπής ότι "μπαράζ επιθέσεων από μέλη του Ρουβίκωνα καταγράφονται τις τελευταίες μέρες", και ρωτάει τον μπάτσο: "Η αστυνομία μπορεί να αλλάξει στάση απέναντι σ' αυτές τις ομάδες που δρουν στην Αθήνα";
Αφού παίρνει την καταφατική του απάντηση, ακούμε τον μπάτσο να συμπληρώνει: "Αυτό για να γίνει χρειάζονται προϋποθέσεις" τις οποίες καθορίζει "Πολιτική εντολή, πολιτική θέληση, και να αλλάξει το ποινολόγιο".

Και επαναλαμβάνει το ίδιο τροπάρι που ακούμε να παπαγαλίζει κατά καιρούς. "Οταν δοθεί πολιτική εντολή να καθαρίσουμε τα Εξάρχεια, θα είναι υπόθεση ωρών, ούτε καν ημερών", υπογραμμίζει ο μπάτσος στην τοποθέτησή του.

Για όλα αυτά θα μιλήσουμε παρακάτω. Δεν θα αφήσουμε όμως ασχολίαστη μια αθλιότητα που είπε ο Σ. Μπαλάσκας: "Eχει αποδειχθεί πλέον ότι η τρομοκρατία με τους ποινικούς και με τους ψευτοαναρχικούς, ψευτοϊδεολόγους, έχουνε μια όσμωση και όλοι αυτοί δρούνε εκ του παραλλήλου".

Λοιπόν, άκου μπάτσε: Αυτές οι λεκτικές αλητείες προκαλούν. Αν κάποιοι είναι βουτηγμένοι μέχρι τον λαιμό σε κάθε είδους λαμογιά, από εμπόριο ναρκωτικών, προστασία και μαφιοζολίκη είναι αυτοί με τους οποίους συγχνοτίζεσαι και όχι οι αναρχικοί. 
Αυτοί έχουν να επιδείξουν αγώνες, -δεν έχει καμιά σημασία αν συμφωνούμε πάντα με τις μορφές πάλης που επιλέγουν-, άδικες διώξεις και φυλακίσεις, και έχουν πληρώσει βαρύ τίμημα σαν θύματα των ασφαλίτικων σκευωριών.

Το σινάφι σου γιατί μπορεί να υπερηφανεύεται; 

Στο ότι πουλάει την πρέζα στις καλύτερες τιμές;

Στο ότι παρακολουθούμε υψηλόβαθμο αξιωματικό της αστυνομίας και μάλιστα διοικητή σε υπηρεσία δίωξης ναρκωτικών να πουλάει ο ίδιος πρέζα; 

Γιατί αν δεν είναι οι ίδιοι οι μπάτσοι έμποροι ναρκωτικών τους βλέπουμε να πουλάνε προστασία στους ναρκοεμπόρους;

Γιατί δεν υπάρχει βρόμικη δουλειά να μην είναι χωμένοι μέσα μέχρι τα μπούνια. μπάτσοι, με ειδικότητα στο "δουλεμπόριο";

Στα παραπάνω μπορείς να μας απαντήσεις κ. Μπαλάσκα;

Και αυτές οι διαπιστώσεις δεν είναι μόνο δικές μας. Αποκαλυπτικό είναι δημοσίευμα περιοδικού - «Επίκαιρα»- το οποίο αναφερόταν στις δραστηριότητες των μπάτσων που έχουν σαν αντικείμενο «καφετέριες ή καφενεία, οίκοι ανοχής, μασατσίδικα και studios, όπως είναι η νέα ονομασία των ακριβότερων πορνείων στην Αθήνα, μπαρμπουτιέρες, στριπτιτζάδικα, νυχτερινά κέντρα αλλά και μπαρ, τα οποία πλήρωναν και πληρώνουν κανονική προστασία σε μεικτή ομάδα μπράβων, πρώην και νυν αστυνομικών». 
«Η παροιμία βάλαμε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα ταιριάζει γάντι στην περίπτωση, αφού ιθύνοντες νόες του κυκλώματος είναι άνθρωποι που κινούν τα νήματα, δηλαδή ανώτεροι και ανώτατοι αξιωματικοί της Αστυνομίας», ανέφερε χαρακτηριστικά το δημοσίευμα.

Εδώ να συμπληρώσουμε και κάτι άλλο που έχει ιδιαίτερη σημασία παραθέτοντας πάλι δημοσίευμα αστικής εφημερίδας: «Από τα στοιχεία της Διεύθυνσης Προσωπικού του αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας προκύπτει ότι κάθε χρόνο 4 - 5 κατά μέσον όρο αστυνομικοί που ελέγχονται για σοβαρά παραπτώματα, όπως εμπόριο ναρκωτικών, εκβιασμούς, απάτες, μαστροπεία, ακόμα και ανθρωποκτονία, επιστρέφουν στην ενεργό δράση αξιοποιώντας «κενά» στις ελεγκτικές διαδικασίες. Σε πολλές περιπτώσεις εισπράττουν και ως αποζημίωση όσους μισθούς αντιστοιχούν στους μήνες που τελούσαν σε διαθεσιμότητα ή αργία».

Και επειδή αν αρχίσω να αναφέρω σχετικές περιπτώσεις για τον βούρκο μέσα στον οποίο κυλιούνται εκατοντάδες μπάτσοι θα χρειαστεί να γράψω ολόκληρο βιβλίο αρκούμε να θυμίσω τι έχει δηλώσει σε μια συνέντευξη του ένας απ' τους πιο "διάσημους" ποινικούς κρατουμένους, μακαρίτης πια, ο Βασίλης Στεφανάκος (στις "δόξες" του, σύμφωνα με δημοσίευμα του "Βήματος" είχε στην μαφιόζικη συμμορία του και υπό τις διαταγές του 20 μπάτσους): "Δεν υπάρχει καμία σοβαρή παρανομία που να γίνεται χωρίς τη συμμετοχή-κάλυψη ή ακόμα και για λογαριασμό των υπηρεσιών της Ασφάλειας. Ναρκωτικά, τζόγος, πορνεία, εκβιασμός, ακόμη και οι τσαντάκηδες δουλεύουν μόνον με την Ασφάλεια".

Ξέρει καμιά αναρχική συλλογικότητα ή έστω μεμονωμένο αναρχικό άτομο, ο μπατσοσυνδικαλιστής, να μας υποδείξει που να εμπλέκεται σε τέτοιες καταστάσεις
;

Ναι υπάρχουν δεκάδες καταδίκες αναρχικών, από μέλη του Επαναστατικού Αγώνα και της Συνωμοσίας των πυρήνων της Φωτιάς, μέχρι μελών του Ρουβίκωνα για την δράση τους
Κανένα όμως απ' αυτά δεν έχει κατηγορηθεί, ούτε έχει καταδικαστεί για ατιμωτικά εγκλήματα όπως δεκάδες μπάτσοι.

Και επειδή ο Σ. Μπαλάσκας είναι εντελώς άσχετος -εδώ που τα λέμε είναι και πρόβλημα να βρεις μορφωμένο μπάτσο- να προσπεράσουμε το ότι μας παρουσιάστηκε επίδοξος νομοθέτης ζητώντας να χαρακτηριστούν οι ενέργειες του Ρουβίκωνα "ιδιώνυμα εγκλήματα".
(Χάσιμο χρόνου να του εξηγήσουμε τώρα ποια είναι τα αδικήματα που χαρακτηρίζονται μ αυτό τον τρόπο από τον Π.Κ).

Από κει και πέρα πάμε, όπως, να κάνουμε στον μπατσοσυνδικαλιστή ένα .. ιστορικό μάθημα.
Τα Εξάρχεια δεν κατάφεραν να "καθαρίσουν" -όπως το εννοεί- ούτε οι Αγγλοι, με τανκς και τεθωρακισμένα, θα το κατορθώσουν οι φούφληδες μπάτσοι της ΕΛΑΣ;

Με την ευκαιρία να επαναλάβουμε κάποια πράγματα αντικρούοντας τα μυθεύματα περί έλλειψης "πολιτικής εντολής" και "πολιτικής βούλησης" που ακούσαμε να μας λέει ο αντιπρόεδρος της συνδικαλιστικής οργάνωσης των μπάτσων.
Να τονίσουμε, φυσικά, ότι ο Μπαλάσκας δεν αποτελεί εξαίρεση. Τα ίδια ακριβώς μας λένε μαρκουτσοφόροι και γραφιάδες, υπερασπιστές του δόγματος "νόμος και τάξη".
Μονότονα μας επαναλαμβάνουν για την "ανομία και παρανομία" που βασιλεύει στο "άβατο" των Εξαρχείων, ανακυκλώνοντας ένα τροπάρι που το ίδιο και απαράλλακτο ακούμε εδώ και 40 σχεδόν χρόνια.
Είναι μια καραμέλα που την πιπιλάνε απ' την δεκαετία του '80 -τότε που διοικητής των ΜΑΤ και ΜΕΑ ήταν ο μακαρίτης, αλησμόνητος μπάτσος Νίκων Αρκουδέας- και δεν λέει να λιώσει ποτέ.
(Θα μιλήσουμε παρακάτω για την διαχρονικότητα αυτής της "καραμέλας").

Πριν απ' αυτό όμως να πούμε κάποια πράγματα αντικρίζοντας χωρίς φτιασιδώματα την πραγματικότητα.

Ναι υπάρχει πρόβλημα με μαφιόζικες συμμορίες που διακινούν ναρκωτικά στην περιοχή των Εξαρχείων και εμπλέκονται και σε άλλες βρόμικες δουλειές.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό και διαιωνίζεται η ίδια κατάσταση; Μήπως κάποιους τους εξυπηρετεί να παγιώνεται αυτό το σκηνικό;

Και ποιος ευθύνεται γι' αυτό; Οι θαμώνες και κάτοικοι της περιοχής ή μήπως η ίδια η αστυνομία και η φυσική της ηγεσία, που τους βολεύουν να "σπρώχνουν" εκεί αυτή την μορφή παραβατικότητας;

Μήπως συνειδητά το αστικό κράτος και οι μηχανισμοί του θέλουν να μας παρουσιάζουν μια "ανεξέλεγκτη περιοχή" στην οποία επικρατεί το περίφημο "άβατο";

Μήπως εξυπηρετεί το κράτος να κάνει λόγο για μια "περιοχή εγκληματικότητας", και μ' αυτό τον τρόπο τους να τους δίνεται η δυνατότητα να εξαπολύουν, χωρίς να συναντούν αντιδράσεις, φρονηματικές διώξεις σε ένα νεανικό κατά βάση κόσμο, που αντιστέκεται δυναμικά στην καπιταλιστική βαρβαρότητα;

Και από την άλλη πόσο άσχετοι είναι οι μπάτσοι με όλο αυτό το παράνομο νταλαβέρι που επικρατεί στην περιοχή; Την απάντηση σ' αυτό το ερώτημα μας την είχε δώσει ο Γιώργος Καλαϊτζίδης.

Σε συνέντευξη στην ιστοσελίδα μας, το μέλος του "Ρουβίκωνα" είχε καταγγείλει επώνυμα τον διοικητή του αστυνομικού τμήματος Εξαρχείων ότι «λαδωνόταν» από τους μαφιόζους της περιοχής. «Δεν αγγίζεται από τους αστυνομικούς κανένας έμπορας ναρκωτικών» μας είχε πει χαρακτηριστικά.

Κι εδώ γίνεται να μην αναρωτηθεί οποιοσδήποτε καλόπιστος αναγνώστης;:
Κινήθηκαν μπάτσοι, για να συλλάβουν τον Γ.Κ., ενεργοποιήθηκαν δικαστές για να σχηματίσουν δικογραφία σε βάρος του, για μια φραμπαλετζίδικη ανάρτηση που είχε κάνει στο διαδίκτυο,
Πώς γίνεται σε μια τόσο σοβαρή καταγγελία που κάνει, οι πάντες να σφυράνε αδιάφορα; 

Και για να το χαλαρώσουμε λίγο, -αλλάξουν οι εξουσιαστές μας σήμερα και έχουμε να γράψουμε αρκετά στην πορεία- ας συνεισφέρουμε κι εμείς στην εμπέδωσης της άποψης ότι «η ανομία ζει και βασιλεύει στα Εξάρχεια, τα οποία έχουν μετατραπεί άντρο για κάθε εγκληματική πράξη».  

⏩ Στα Εξάρχεια συχνάζει η συντριπτική πλειοψηφία των 130 Ελλήνων, απ’ αυτούς που μπλεγμένοι με μίζες πολεμικών εξοπλισμών, λεηλασία δημόσιου πλούτου, και κάθε είδους κομπίνα, βρέθηκαν να φοροδιαφεύγουν «παρκάροντας» τα θησαυροφυλάκια τους σε φορολογικούς παραδείσους όπως αποκαλύφθηκε με την πρόσφατη υπόθεση Paradise Papers.

⏩ Την πλατεία Εξαρχείων είχαν στέκι τους ο Τσουκάτος, ο Ακης, ο Μαντέλης και όλος ο υπόλοιπος «καλός κόσμος» για να δέχεται «χορηγίες» και «εξυπηρετήσεις» από πολυεθνικές και πλουτοκράτες.

⏩ Εκεί βρισκόταν η «γιάφκα» όπου σχεδιάστηκε το έγκλημα του Χρηματιστηρίου που οδήγησε χιλιάδες πολίτες στην οικονομική  καταστροφή; Και επίσης απ’ την πλατεία Εξαρχείων ορμώμενος ο Μ. Χριστοφοράκος εξαγόρασε κόμματα και πολιτικούς για να υπηρετήσουν τα συμφέροντα της Ζήμενς.

⏩ Θαμώνες της πλατείας Εξαρχείων είναι όλοι οι εγκληματίες του «λευκού κολάρου» που σχεδιάζουν την αρπαγή σπιτιών δανειοληπτών που έχουν φτάσει σε οικονομικό αδιέξοδο, την επιβολή φοροληστείας, το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας κλπ;

⏩ Στην μνημονική, ταξική εποχή μας, με τις χιλιάδες αυτοκτονίες συμπολιτών μας, την μαζική μετανάστευση της νεολαίας μας, την φτώχεια και μιζέρια να μαστίζει πλατιά λαϊκά στρώματα, την πλατεία Εξαρχείων επιλέγουν οι 200 Έλληνες πλουτοκράτες που αυτό το διάστημα είδαν τα κέρδη τους να απογειώνονται σε αστρονομικά μεγέθη για να πιουν καφέ.

Και τώρα να επανέλθουμε στο διαχρονικό "φαινόμενο" της "ανομίας" των Εξαρχείων. Δεν βαρέθηκαν. αλήθεια, τόσες δεκαετίες να πιπιλίζουν την ίδια καραμέλα περί έλλειψης "πολιτικής βούλησης και απόφασης" για να "καθαρίσει" η περιοχή;

Εδώ πραγματικά ισχύει στην κυριολεξία η ρήση ότι "ήμουνα νιος και γέρασα" ακούγοντας το ίδιο παραμύθι.

Μια ματιά στο αρχείο μας κάνει και τον πιο κακόπιστο να συμφωνήσει με τις εκτιμήσεις μας:

Ήταν 2007 (12 χρόνια πριν) όταν, η «Espresso» έγραφε για «κράτος των Εξαρχείων», η «Καθημερινή» για «300 "αναρχοληστές" των Εξαρχείων» και  το «Πρώτο Θέμα» για «"ανεξάρτητο κράτος" από τους κουκουλοφόρους των Εξαρχείων».

Το 1985 (34 χρόνια πριν) η «Ακρόπολη» στηλίτευε το... κράτος των Εξαρχείων: «Νέα επεισόδια δημιούργησαν χθες οι αναρχικοί "υπήκοοι του κράτους" των Εξαρχείων».

Το 1984 (35 χρόνια πριν) το «Εθνος» δημοσίευε ρεπορτάζ με τον τίτλο «Και τώρα οι... "Σιού". Εξάρχεια: μετά τα ναρκωτικά και τους αναρχικούς, ήρθαν οι πανκς με τα ξυρισμένα κεφάλια».

«Δεν φτάνουν τα τόσα και τόσα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι, έρχεται να προστεθεί η διαφθορά με τους "αναρχικούς"» έγραφε με τη σειρά του και ο «Ριζοσπάστης» το 1980 (39 χρόνια πριν)!

Ε. αϊ σιχτίρ, ρε μπαγλαμάδες. Ολα αυτά τα χρόνια που πέρασαν δεκάδες κυβερνήσεις, όλων των πολιτικών αποχρώσεων, θέλετε να πείτε απ' καμιά απ' αυτές δεν είχε την "πολιτική βούληση" να "πατάξει" το "άβατο" και το "κράτος των Εξαρχείων";

Υ.Γ: Μια γνωστή ρήση -είναι αμφισβητούμενο το ποιος την είπε- ταιριάζει γάντι στην περίπτωση: "Δύο πράγματα είναι άπειρα: Το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία,αν και για το σύμπαν δεν είμαι σίγουρος". 
Και οι βλακείες -για να τις χαρακτηρίσουμε όσο πιο κομψά γίνεται- που ακούγονται και γράφονται για το τι συμβαίνει στην περιοχή των Εξαρχείων είναι πραγματικά εξωφρενικές. 
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 2 σχόλια

7 Ιουλίου 2019 στις 9:32 π.μ.

Διαβάστε κι αυτό: Το «άβατο των Εξαρχείων» και η κυρίαρχη τάξη
Από το blog : Το περιβάλλον συζητά με έναν Αρχιτέκτονα



Περιβάλλον: Ακούω τώρα τελευταία πολλοί να μιλούν για το «άβατο των Εξαρχείων».
Αρχιτέκτονας: Δεν ακούς πολλούς. Ακούς αυτούς που στηρίζουν τα συμφέροντα της κυρίαρχης τάξης. Αυτοί μιλούν για το «άβατο της περιοχής Εξάρχεια». Γιατί δεν τους ρωτάς να σου μιλήσουν για το «άβατο της περιοχής Κουκάκι»;
Περιβάλλον: Τι να ρωτήσω; Κανείς δεν μιλά γι αυτό.
Αρχιτέκτονας: Δεν μιλά γιατί η περιοχή Κουκάκι είναι «άβατο» σήμερα στα λαϊκά στρώματα και «βατή» στα συμφέροντα της κυρίαρχης τάξης. Στα Εξάρχεια συμβαίνει το αντίθετο. Είναι περιοχή «βατή» στα λαϊκά στρώματα και «άβατο» στις ορέξεις της κυρίαρχης τάξης.
Ο όρος «άβατο» σαν χαρακτηριστικό περιοχής πόλης είναι δημιούργημα της κυρίαρχης τάξης. Δημιουργήθηκε από αυτή όταν θέλοντας να υποβαθμίσει συγκεκριμένες περιοχές των πόλεων όπου κατοικούν λαϊκά στρώματα, και να τις «αναβαθμίσει» εξυπηρετώντας τα συμφέροντά της, προκειμένου να τα υποχρεώσει σε φυγή, εφαρμόζει πρακτικές και δημιουργεί συνθήκες υποχρεωτικής φυγής των στρωμάτων αυτών από την περιοχή. Όταν τα λαϊκά στρώματα αντιδρούν στις πρακτικές που εφαρμόζει η κυρίαρχη τάξη στην περιοχή, τότε η περιοχή χαρακτηρίζεται «άβατο», από την κυρίαρχη τάξη, Και χαρακτηρίζεται «άβατο» γιατί με το πρόσχημα αυτό καλύπτει τις «ακραίες αγοραίες πρακτικές» και τις «απάνθρωπες συνθήκες» που επιβάλλει στα λαϊκά στρώματα, προκειμένου να πετύχει τον σκοπό της. Ας θυμηθούμε λίγο το κέντρο της Αθήνας πριν από μερικά χρόνια την περίοδο της υποβάθμισής του, και τις πρακτικές που εφάρμοσε η κυρίαρχη τάξη τότε.- σύλληψη των καταληψιών της «Βίλα Αμαλία», επιχείρηση «σκούπα» των Λοβέρδου Χρυσοχοϊδη, διοχέτευση φασιστικών ομάδων στις περιοχές, κ.α- Μιλούσε πάλι για «άβατο» τότε. Τώρα που το κέντρο της Αθήνας πέρασε στα χέρια της και ικανοποιεί τις ορέξεις της στην περιοχή, τώρα που έγινε «άβατο» στα λαϊκά στρώματα, δηλαδή έγινε «βατό» στα συμφέροντά της δεν μιλά πια για «άβατο» μιλά για «αναβάθμιση». Κατάλαβες τώρα γιατί μιλά για το «άβατο των Εξαρχείων»;
Περιβάλλον : Κατάλαβα.

Για την "υποβάθμιση- αναβάθμιση" του κέντρου της Αθήνας κοίταξε εδώ : ΝΕΟΣ ΓΟΚ : Επενδυτές παρόντες - Λαός απών
Από εδώ: http://angelmois.blogspot.com/2019/05/blog-post.html

7 Ιουλίου 2019 στις 4:10 μ.μ.

Για να γνωρισεις Κουλη την αβυσο προσπαθησε να παταξεις το ``αβατο``
των εξαρχειων και να παραβιασεις το πανεπιστημιακο ασυλο
Προσπαθησε Κουλη να βαλεις χερι σ ενα απν αυτα τα δυο και νασαι σιγουρος
οτι χρονος δεν θα σε παρει Να μου το θυμασε

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger