Δωρεάν πρόταση-συμβουλή-υλικό για αξιοποίηση προς την κυβέρνηση. Και μιλάμε απόλυτα σοβαρά. Το παρακάτω βιντάκι που μας έστειλε φίλη αναγνώστρια και καθημερινή επιστολογράφος μας, αν το πάρει η κυβέρνηση και το αξιοποιήσει σαν σποτ για την αναγκαιότητα εμβολιασμού, θα έχει τέτοια αποτελεσματικότητα όση δεν θα 'ζουν πενήντα Πέτσινες λίστες. (Ασε που χαρίζει αυθόρμητο χαμόγελο).
ΟΛΜΕ: Αφωνία μπροστά στην πρόκληση του υπουργείου Παιδείας για το πολλαπλό
βιβλίο
-
Με αφωνία και κρυφτό πίσω από «γνωμοδοτήσεις» η συνδικαλιστική
γραφειοκρατία της ΟΛΜΕ αντιμετωπίζει την πρόκληση του ΥΠΑΙΘΑ για το
πολλαπλό βιβλίο, που υ...
Πριν από 1 ώρα
+ σχόλια + 1 σχόλια
Μπροστα, βλεπω μια ενδοορθοδοξη συγκρουση, μεταξυ των οπαδων του μεταφυσικου χριστιανισμου και των ανθρωπινων γηινων αξιων του.
ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΟΠΚΟΡΝ !
Δημοσίευση σχολίου